En natuurlijk is t niet dat je alles fout doet! Je gaat t alleen nu nog beter doen. Komt wel goed. Geef idd goed je grenzen aan bij je planner. Dat geeft vast een hoop rust. Toegeven dat iets niet meer gaat of eigenlijk te veel is, is hartstikke moeilijk. Maar wat niet gaat, gaat niet. Succes op je werk. 😘
lijkt me verstandig. is ook enorm moeilijk als je niet meer kunt wat je normaal altijd deed en tegen je grens aan komt. wees er ook duidelijk over naar je werk. want ook al denken ze zo super mee, jij moet natuurlijk ook op jezelf passen. hier ook op mijn kop gehad van de vk... echt niet tof. maarja niets aan te veranderen helaas. gelukkig helpt mijn mannetje thuis erg goed en dochterlief ook zover ze dat met 2 jaar kan (uit haar zelf hoor, voordat jullie denken wat is dat voor iets hihi )
Lief van jullie! Ik zat in de auto voor mijn werk, geen mascara bij me haha! Maar goed heb het droog gehouden. Van me afschrijven heeft enorm geholpen. Vanaf nu ga ik alleen nog maar aan me kindje denken. Ik merk wel dat ik gelijk bezorgder ben nu maar dat moet ik even van me af zetten! Het gaat helemaal goed komen! Lief van jullie dames even die nodige steun te geven! Het is ook allemaal wat he haha die hormonen, dat lichaam, alles is zo anders!
Zijn er hier al dames die nog maar 10 weken hebben te gaan? Hier nu nog 11, vanaf volgende week echt aftellen!
hier nog maar 12 te gaan. maar 10 zou ik ook zeker net erg vinden haha, iedereen kijkt me al gek aan als zeg dat ik nog 3 maanden moet. heb het zo enorm benauwd, gelukkig zit de kleine al met het hoofdje naar beneden, draaien gaat niet meer handig 153 zijn
Haha ja hier ook echt helemaal klaar met de zwangerschap. 7X per dag vingerprikken en 4X per dag insuline spuiten... Word er gek van! Gelukkig hoef ik niet door te lopen na de 38 weken.
hier steeds hele beurse plekken en de knieën en voetjes schuren er steeds langs, doet echt vreselijk zeer nee zwanger zijn is niet altijd feest idd gelukkig laten ze je niet te lang doorlopen.
Ik moet morgen nog Max 11 weken. Ze laten mij ivm tweeling niet langer lopen dan 36/37 weken ben ook al echt aan het aftellen. Fysiek voel ik me nog super maar mentaal zit ik er momenteel echt even doorheen. Denk er over om nog 5 weken te gaan werken en dan maar een mandje even geen inkomen en maar daar ben ik nog n8et helemaal over uit
Hier nog maximaal 15 weken. Dan is het 42 weken. Haha langer zal het nooit duren, dat is wel fijn uitkijkpuntje. Hier verder weinig kwaaltjes behalve de moeheid.
Wij hebben gisteren de 3D/4D echo gehad. Hij lag lekker eigenwijs met zn neus in mn rug, dus het begin was niet makkelijk. Er werd zelfs al een beetje gekeken naar nog een keer terug komen, maar dat wou ik ik niet haha. Dus na een beetje springen en porren besloot meneer zich toch nog te gaan draaien. We hebben prachtige beelden gekregen van onze knappe zoon. Het is echt een scheetje, zo anders dan ik me had voorgesteld. Heeft op de 3D echo van beide een beetje, zijn frons, mijn mond. Zo leuk. Geen idee of dat straks nog zo is, we leven lekker nog even 10 weken in die bubbel hahah ! edit; hij lag trouwens wel in stuit, voeten naast zn hoofd. Hij kan nog draaien, i know, maar dat vond ik toch een wat minder prettig feitje om te horen. Hopelijk doet 'ie nog goed zn best en ligt ie over een paar weken naar beneden.
hoi hier nog max 10 weken, maar aangezien mevrouw goed op (beetje boven gewicht zit) waarschijnlijk minder dan 8 weken. gisteren gesprek over kraamzorg gehad, en had een super vrouw van naviva. alles is en staat klaar, dus aftellen geblazen. wel wat last van mijn rug maar verder nog steeds goed te doen. nog 12 dagen wachten en dan gaan we in ondertrouw, nog een hoogte puntt waar ik al lang naar verlang. en dan 27-07 voor de wet trouwen, deze dag ook 10jr samenwonen. feest komt later wel of volgend jaar.
Hier nog maximaal ongeveer 11 weken. Ben aan het aftellen. Heb kast van bi en nog 2 schoolgaande kids rondlopen. Gelukkig naast de bi en de vermoeidheid weinig klachten. Alles staat klaar, mn man moet alleen nog even wat kleine dingetjes doen en dan is het echt helemaal klaar. We zijn heel erg nieuwsgierig naar onze kleine man. Hij is in mn buik anders dan zn zus en broer.
Hier nog Max 14 weken! Ben zo nieuwschierig! Verder erg last van mijn bekken. Ben nu een week op vakantie en doe vrij weinig en kan amper lopen sommige dagen! Maak me erg ongerust als ik mijn agenda voor de komende 6 weken zie. Op mijn werk vragen ze of ik überhaupt nog wel kan komen werken. Ik vind het lastig want volgens de fysio komt de pijn door lopen en bewegen en nu ik een week niets doe wordt het bijna alleen maar erger! Hoe gaat het dan straks als ik weer zoveel moet werken en lopen? Of komt het juist door het niets doen? Lastig, lastig. Een ski vakantie zonder skiën is trouwens ook wel een beetje saai haha maar wel goed tot rust gekomen!
Hier nu max 7 weken. Maar hopelijk max 6. Zorgverzekeraar is gestopt mey vergoeden van de diabetesatributen. Dus kom straks tekort en dan mag ik geen insuline meer spuiten. Voor nu nog voor ongeveer 2 weken liggen. Hopelijk niet al te veel zorgen erover want stress zorgt voor hypo's. Verder ook steeds minder mobiel door BI en fietsen wat dan nog enigsinds gaat met de BI is een ramp ivm bandenpijn. Maar goed... nog een paar weekjes.
Zijn er hier mensen die iets meer kunnen vertellen over het drinken van koffie? Op internet staat vaak max 1 bakje per dag m'n verloskundige zei max drie op een dag (wat ik zelf veel vond voor een zwangere) maar ik ben weer zooooo moe (net als in de eerste twaalf weken) dat ik toch sneller geneigd ben om indd die drie bakjes te drinken op een dag maar voel me dan zo schuldig... Zou dit echt zo'n kwaad kunnen?
Ik drink zelf 1x koffie, sochtends. Niet heel sterk, maak er vaak een cappuccino van . Ik denk dat dat niet zoveel kwaad kan, vind 3 kopjes idd ook wel veel. Heb het ook nodig om een beetje op gang te komen .