Hey, Zijn er zwangere meiden provincie Utrecht? Die zin hebben om gezellig te kletsen en ervaringen te wisselen?
Ik ben ook zwanger van ons 2de kindje en woon in de provincie Utrecht. Hoever zijn jullie? Ik zit vandaag op de 10 weken. Nog heel pril dus, maar ik heb al 2 prachtige echos's gehad en heb er dus alle vertrouwen in dat het goed blijft gaan
Gefeliciteerd! Ik ben nu ruim 7 weken. Mooi kloppend hartje gezien afgelopen vrijdag. Na veel stress. Had 2wk daarvoor een echo en toen zeiden ze 70% kans op miskraam. Dus we waren super blij vrijdag! Last van kwaaltjes?
Ah bah, dat zal wel voor veel stress hebben gezorgd. Gelukkig ziet het er nu allemaal goed uit. Gefeliciteerd! Nu kan het genieten beginnen Vorige week heb ik m'n termijnecho gehad en we zijn daarmee 3 dagen vooruit gezet. De misselijkheid is op dit moment bijna niet meer aanwezig, alleen af en toe nog vlagen. Ik ben wel nog vreselijk moe en sta non stop op instorten Maar ja, het is ook weer een goed teken. Het is alleen zo jammer dat ik nu weinig aandacht aan m'n dochter kan geven. Heb jij verder nog last van kwaaltjes?