Uitgerekend in juni 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fissie, 9 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik kan me eigenlijk niet goed herinneren hoe ik dat gezegd heb. Ze was toen net 2 dus het besef was er niet echt. Inmiddels is de oudste 5 dus nu kan ze het echt beseffen. Ik denk dat wij het 'gewoon' vertellen aan de keukentafel. Alleen pas net voordat wij het anderen ook gaan vertellen :p hopen dat ze zich dan niet gelijk verspreken..
     
  2. Donders

    Donders Lid

    12 okt 2020
    45
    56
    18
    Vrouw
    Lunteren
    Ik sta er zelf heel nuchter in. :) ik heb ook nooit gezegd dat ik echt absoluut geen derde kindje wilde. Mijn man weet dat ook. Ik verwacht dat hij het wel echt even moet verwerken maar dat alles wel op zijn pootjes terecht komt.

    Ik vind het vooral spannender hoe de jongste gaat reageren . Dat is echt een mama's kindje en wil never nooit niet dat er een baby bij komt. Ik werk in de kraamzorg en hij is altijd al bang dat ik verliefd wordt op die baby's en dat ik hem dan vergeet haha.
     
    Kolibrie2 en Marleen1 vinden dit leuk.
  3. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    idd een kind van 5 iets vertellen dat betekend dat daarna heel de wereld op de hoogte is :roflmao: Ik wil even kijken hoe lang ik het geheim kan houden. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik vanaf week 8 iedere dag overgeven, dus dan ziet mijn zoontje wel dat er iets anders is dan anders:rolleyes:
     
  4. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Oh wow, begon het ineens bij 8 weken? Ik dacht eigenlijk dat ik geluk had sinds ik niet misselijk ben nu. Maar het kan dus nog komen? :p
    Hoop voor je dat het meevalt deze keer, iedere dag overgeven lijkt me vreselijk!
     
  5. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    haha ik zal je even uit je droom helpen :roflmao: Maar je hcg word steeds hoger waardoor je last kan krijgen van misselijkheid. Dit is juist meestal nog niet als je net zwanger bent. Bij mijn vorige zwangerschap wel veel last gehad van 8 weken tot 22 weken. ;) Maar zou nu wel om medicatie gaan vragen als het weer zo erg word.
     
  6. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Hahah geen probleem. Het klinkt ook logisch hoor, maar heb er ook gewoon nog niet zoveel verstand van:p. Ah ja, afwachten dus.. :)
     
  7. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Het is zoiezo afwachten, het is bij niemand hetzelfde en ook iedere zwangerschap weer anders. Laat ik zeggen, ik hoop dat het bij iedere zwangerschap anders is. Aangezien ik al een hele slechte heb gehad wil ik nu graag een makkelijke :D
     
    Sel078 vindt dit leuk.
  8. Donders

    Donders Lid

    12 okt 2020
    45
    56
    18
    Vrouw
    Lunteren
    Ik dacht net, Echt nog even een test doen, wil het zeker weten! Vind hem toch al wel duidelijk :D
    De teststreep stond er eerder dan de controle streep
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mimus, Miss M en Fissie vinden dit leuk.
  9. Donders

    Donders Lid

    12 okt 2020
    45
    56
    18
    Vrouw
    Lunteren
    Ik heb ook echt 2 heel verschillende zwangerschappen gehad.. Ik hoop nu echt op herhaling van de eerste. De tweede was echt drama met cholestase Hellp depressie en een 48 uren durende bevalling. De eerste liep ik zo doorheen en was een bevalling van 5 uurtjes
     
  10. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor je:thumup:

    Hier vandaag de huisarts gebeld, heb een nieuwe verwijsbrief naar de gyn nodig. Moet vrijdag langskomen omdat ik een specifieke verwijzing wil naar een 1 gyn, maar de assistent wist niet of dat kon. Even kijken of de huisarts dit voor elkaar krijgt. Vorige keer was het heel erg moeizaam om in het ziekenhuis een afspraak bij de juiste gyn te krijgen. Die telefonistes zijn daar nogal eigenwijs!!
     
  11. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Hmm vanmorgen dus gebeld voor die doorverwijzing. Maar rond 12uur kreeg ik bloedverlies... ben bang dat het is afgelopen. :(
     
  12. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Dat meen je niet.. kun je een echo laten maken?
     
  13. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ik denk niet dat dat al zin heeft met 5 weken. Ik ga maar gewoon afwachten of het bloeden erger word. Misschien dan kijken of er volgende week nog een echo nodig is of niet.

    Zag dat het wel kan bloedverlies in de eerste weken, maar ik vind het al best veel en kreeg nu ook buikpijn.
     
  14. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Hmm, spannend wel. Ik hoop dat het bloeden stopt en er niks aan de hand is!
     
  15. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Vanmorgen weefsel verloren en bloed, ik denk dat het klaar is :cry:
     
  16. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Oohnee!!! Heb je contact gehad met de vk?
     
  17. Miss M

    Miss M Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    2.387
    596
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee, toch :(
    Wat verdrietig Fissie....
    Heel veel sterkte
     
  18. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Ach nee... wat erg. Veel sterkte :(
     
  19. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Ik lees net berichten ervoor (kreeg geen meldingen meer)
    Nou jakkie @Fissie, Het kan maar het klinkt niet heel goed..
    Veel sterkte!!
     
  20. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Nee, ik heb nog een afspraak staan voor vrijdag bij de huisarts omdat ik een verwijsbrief naar de gyn wilde hebben. Ga daar maar gewoon heen en daarna kijken wat de gyn zegt.

    Misschien dat ze dan met een echo kunnen kijken hoe of wat. Maar stolsels is nooit goed volgens mij en sinds gister ook het zwangergevoel in mijn borsten kwijt. Dus voor mij zou het meer zijn of alles goed is opgeruimd dan, ik verwacht nog wel meer bloed en stolsels eigenlijk, maar dat zal nog wel komen.
     

Deel Deze Pagina