Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    hallo dames,
    Paar dagen niet bijgelezen dus het wordt me teveel om te reageren. Maar zal proberen het bij te houden komende dagen. Neem me niet kwalijk als ik af en toe een paar dagen wat stil ben, dan heb ik het gewoon even te druk. Is geen desinteresse of zo hoor!

Onze babykamer wordt flink onder handen genomen. Moest een nieuw stuk vloer in omdat er een bobbel onder zat (bleek een muurtje onder te zitten) We wonen in een oud huis, dus dan heb je de nodige onderhoud.
    In dec krijgen we dubbel glas en nieuwe raamkozijnen op het kamertje. Die moeten dan nog geverfd, maar we kunnen er eerst wel om verder. n dec komt nl ook de kamer en dan moet het verfwerk en de vloer af zijn. Die raamkozijnen kan evt wel tussendoor.
    1 muur wordt lime groen en 2 plankjes aan de muur ook. Heb leuke schilderijtjes en nog aquablauw en lime accesoires. Leuke keverlamp en een mooie hanglamp bij de Ikea. Mooie klamboe met groene blaadjes. Binnenkort nog op zoek naar lakentjes en dekentjes. Twijfel tussen lime of aqua of zelfs oranje, want die 3 kleuren vind ik mooi bij elkaar.
    Wat moet er eigenlijk in de kinderwagen? Ledikantlakentje? Ook een hoeslakentje? Dit soort dingen weet ik helemaal niet :oops: Is onze eerste he, dus dan moet je alles nog uitzoeken.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - ?

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing

Totaal 18 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 4
    Verrassing - 4
    Geheim - 1

Afspraken
    November:
    22 nov - Marr - Pretecho - 14:30 uur
    24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur
    25 nov - muppie - vk, 09.50 uur
    25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur
    25 nov - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur
    26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    26 nov - Radna - vk, 10.10 uur
    27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur
    28 nov - Bamjolan - vk -

December:
    03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur
    04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur
    10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur
    13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur
    13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur
    16 dec - Luanti - pretecho
    16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur
    18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - ? - zoekt nog iemand!

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedenavond allemaal,

Hier gaat alles z'n gangetje....
    Nog ongeveer 2 weken en dan zijn de gordijnen klaar! En komen de meubels... kan echt niet wachten!

Hartewens
    Zo ook nog even flink aan de klus in jullie huis..... Dat het allemaal maar snel klaar mag zijn!
    En tuurlijk maakt het niet uit als je er even niet bent....
    Wat moet er in een kinderwagen?
    Ik denk dan aan een WIEGlaken en WIEGHOESLAKEN, molton en een deken. Maar bij sommige wagens krijg je er het een en ander bij. Wacht anders even tot je je kinderwagen in je bezit hebt!

Muppie
    Dat jij maar weer snel mag opknappen! Doe maar even lekker rustig aan!

Judith
    Ja dat is mijn man die zoveel weg is :oops:
    Komt door het werk, hij zit op een klus en die zou maar tot april duren, maar loopt zo enorm uit.... Dit is gelukkig nog nooit voorgekomen (niet zo lang in ieder geval) Maar wordt het nu wel zat hoor... enige leuke eraan is dat mijn man wel elke afspraak bij de VK etc mee wil maken! Dit omdat hij al zoveel mist nu...

Lovelyengeltje
    Nou hopelijk komt het nog goed met KLM en jullie alsnog naar Ierland kunnen gaan!
    Zo en bijna alles al klaar in het kamertje....al bijna met de kleertjes bezig!

Sabrina
    Waarschijnlijk kan ik pas na 1 december het resultaat laten zien. Dan komen de meubels en zorgt mams dat de gordijnen klaar zijn!
    Lekker genieten van jullie weekendje weg he.

Luanti
    Ja soms gaat het inderdaad te snel......
    Soms zou ik het al in mijn armen willen sluiten, maar ik wil ook nog zo graag gewoon zwanger zijn.

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Geen afspraken voor morgen!!!

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    bah moet morgen werken.
    eerst mn mannetje naar zn werk brengen.
    en dan om 9 uur beginnen(schoonmaak werk op zeilschool)
    het is meestal tot 12 uur dus neit zo lang.
    maar het is wel zwaar hoor.
    pfff.
    dus ga nu lekker naast mn mannetje op bed liggen.
    hij is voetbal aan het kijken en ik ga lekker in zn armen liggen.

trusten

6. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    ha meiden, even een verslagje van vandaag...moest naar de VK, alles goed hoor, hartje klopte heeeeel snel!

toch ben ik niet blij met mijn verloskundige, het is een team van 5, nu had ik weer de mannelijke, vorige keer ook al! hij is overal zoooo luchtig over, behalve over de kilo's! ik heb mn beebje weinig tot niet gevoeld vandaag, oja zegt ie, dat gebeurt hoor, de ene dag is dat meer als de andere, nix aan de hand,....ja denk ik het is voor mij allemaal voor het eerst hoor, zo'n gesprek is maar voor 10 min, maar na 5 minuten sta ik weer buiten, voel me gewoon opgelaten als ik een vraag heb!....en of ik voortaan iets met wijde mouwen aan wil doen vanwege het bloeddruk meten, of ik hun site nooit lees? jeetje zeg, weet ik dat dan!..ik meet zelf ook bloeddruk op mn werk, en doe dit gewoon over het shirt heen als t moet!

sorry hoor voor mijn geklaag, maar moet hhe ff kwijt!

zouden jullie doen dan? een andere praktijk zoeken doe ik ook niet meer, mag dat eigenlijk wel?

7. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hoi Meiden,

Heb eventjes een paar dagen niet gereageerd. Ik was bij mijn moeder en daar werkt het internet niet zo goed.
    Maar eventjes reageren op de pagina's. Het waren er maar 3 om bij te lezen. Dus dat was heel goed te doen.

Marr: Wat vervelend dat je je niet echt op ge gemak voelt bij je verloskundige praktijk. Het moet juist iets leuks zijn om naar toe te gaan en JIJ moet daar eigenlijk het aller belangrijkste zijn op dat moment en niet een van de zoveelst die ook langs komt die dag.
    Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb bij mij verloskundige praktijk. Ik zit ook in zo'n team van 5 vrouwen (dat dan wel ) maar 2 ervan vond ik ook niks heb daarna aan de leukste gevraagd wanneer zijn altijd werkt en gezegd dat ik graag bij haar onder controle blijf. Het nadeel is alleen dat ze zei dat het dan met de bevalling niet zeker is dat zij er bij zal zijn omdat dat afhankelijk is met diensten, dat is wel jammer.
    Kan jij zelf ook niet bij 1 van de 5 onder controle blijven die je het meest prettig vind? Ik zou inderdaad ook niet meer van praktijk wisselen.
    Succes ermee hoop dat eht goed komt.

jacky78: Spannend dat de meubels dan al komen. Kan je lekker gaan inrichten dat is altijd leuk om te doen!!

Hartewens: Leuk hoor dat jullie ook zo actief bezig zijn met de babykamer. Komt er vast harstikke leuk uit te zien. De kleuren auqablauw en groen zijn er leuk bij elkaar , ik heb lime groen en oranje en heb ook getwijfeld om er nog iets van blauw bij te doen. Maar zo is het toch het beste.
    Ben ook pas bij de Ikea geweest en hadden inderdaad hele leuke dingen.

Muppie: Hopelijk word je niet ziek. Succes met je keel en rust lekker uit!! Gefeliciteerd met je mams.

Lovelyengeltje: Wat leuk dat jullie naar je opa en oma gaan. Vind het inderdaad vreemd dat je niet mee zou mogen vliegen. Volgens mij kan het wel als je een verklaring heb van verloskundige of dokter. Hopelijk komt het nog goed. Want een huwelijksreis hoord er natuurlijk wel bij he!! Leuk dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd!!

Sabrina24: Veel plezier tijdens je weekendje weg!! Lekker genieten.

Luanti: Je hebt gelijk ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten!! Het gaat super snel. en doordat ik nog de stress van mij werk erbij heb vliegn de dagen voorbij.

Xanado83: Wat een vervelend bericht zeg dan ben je er weer even helemaal uit he!! Sterkte meis..

Verder gaat het met mij prima.
    Ik voel me vrij goed ondanks dat ik veel vocht vast houd. Mijn benen zijn helemaal dik en krijg mij trouwring al niet meer uit.
    Met de kleine gaat eht volgens mij prima.
    Elke avond rond de zelfde tijd word ze heel erg actief. Flinke schoppen en sinds 3 dagen kan mijn man ze ook voelen. Hij vind het geweldig en weet precies wanneer ze weer begint.
    Echt een mega bijzonder gevoel!
    Mijn werk word wel met de dag zwaarder. Kan het soms niet meer volhouden. Werk dan ook in een groep van 20 peuters 4 dagen in de week en dan smiddags weer buitenschoolse opvang met 10 kinderen. Maar goed moet er nog even tegen aan
    Verlof begint pas half februari. ZOu we halve dagen willen gaan werken maar zou niet weten of dat kan...
    Maar goed....genoeg weer met mijn verhaal.
    Iedereen met afspraken veel succes en plezier.

Groetjes Helma

8. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hoi meiden!

Heb ff lang de tijd, zit lekker met laptop op de bank en manlief kijkt voetbal, dus heb een 2e scherm geopend en ga alles bijlezen en zoveel mogelijk reageren!

Wishgirl: De babykamer al klaar, goed hoor! Top trouwens, dat je de lijst weer lekker bijhoudt! Je bent trouwens 5 kg afgevallen? Was jij in het begin veel afgevallen dan? Oh, ik lees het al! Tja, geen hormoon spuiten meer zal zeker schelen! Met Simon gaat het gelukkig weer beter, had gewoon een ziek dagje!

Xanado: Hier kan manlief de kleine al wel voelen. Ik voelde haar met 12 weken al voor het eerst, erg vroeg dus! 2 weken geleden voelde mijn man haar ook, maar meestal houdt ze op met schoppen zodra zin hand op mijn buik ligt... Was met Simon ook zo, dus hij is het wel gewend! ;)
    De kuitkrampen beginnen bij mij ook te komen... Dat van dat zeepje heb ik ook al vaker gehoord, zal het ook maar eens gaan uitproberen!
    En begrijplijk dat je nu wat anders aan je hoofd hebt, sterkte!

Bam: Wat heb jij toch schatten van meiden! Dat ze zo op je letten met bukken enzo, hartstikke lief! En verder gaat je kleine man inderdaad voor, sch**t hebben aan je werk idd! Nog meer last gehad van je benen trouwens? Geen idee of dat restless legs zijn!
    Flanellen luiers nodig? Was 15 maanden geleden ook nog niet zo, en moet zeggen, heb ze nog geen seconde gemist hoor!

Marr: toch in de envelop gekeken? Leuk hoor, een meisje! Lukt het om je mond te houden tegen iedereen? Enne, het kamertje en de wagen gekocht, dan ben je al een heel eind toch?
    Wat betreft de VK... Moeilijk hoor! Ik ben bij de gyn, vorige zw.schap ook, dus aan mij heb je niet veel. Maar als je gevoel niet goed is, lijkt me ook niet prettig!

Hartewens: fijn gevoel he, die schopjes? Ik heb dat ook, van die urine. Moet ook echt meteen gaan als ik ook maar denk dat ik moet plassen... Heb ook al weleens gehad dat ik net te laat was :oops: Nou ja, gelukkig werkt onze wasmachine prima, maar ben blij dat ik thuis was, leuk is anders!
    In de kinderwagen had ik een hoeslakentje (wiegmaat), een (wieg)lakentje en een -dekentje, ging prima!

Judith: fijn dat alles goed gaat! En leuk dat Kevin ook al kan genieten van de kleine!

Shenoby: vervelend zeg, al die pijn tijdens de zwangerschap! Je weet waar je het voor doet, maar het zou zo fijn zijn als je wat meer kunt genieten van de zwangerschap. Dat je je kleintje voelt maakt gelukkig een hoop goed! Ik hoop dat ze je niet te lang door laten lopen, leef met je mee!

Luanti: Wat een lieve man heb je zeg! Dat soort dingen doet die van mij niet, maar ik krijg wel regelmatig een kopje thee of een ontbijtje, en dat vind ik super! Wat betreft werken, ik werk nu 3 dagen per week, en we hebben net een vacature geplaatst voor mijn vervanging. De bedoeling is dat ik die persoon in januari inwerk zodat ik 7 feb met verlof kan gaan. Als dat allemaal niet lukt... Tja, daar maak ik me nu nog maar geen zorgen over!

Helma Serdar: Fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! Maagzuur... Ik ken het, vreselijk! Helpen Rennies, Gaviscon of Antagel bij je? Altijd het proberen waard toch? Ik heb er ook veel last van, echt niet leuk hoor! Lekker, dat je je meisje zo duidelijk voelt! Wat betreft je werk, als het niet gaat, aangeven hoor! Desnoods ga je halve dagen werken, je kleine meid gaat echt voor hoor!

Radna: Goed rustig aan doen hoor! Vooral omdat je al een kleine hebt rondlopen, ik ken het hoor! Hoe vond Mano de intoch van de Sint?

Nadua: leuke kleuren voor de nieuwe kamers! Heb je nog hulp nodig met de namen? Zo ja, PB maar! Ik zou, zoals Wish ook al zegt, toch even contact opnemen met de verloskundige hoor, want al die harde buiken is niet goed lijkt me.

XLNS: Fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo! En een jongetje, super hoor! En heerlijk toch, dat het met je gezondheid zo lekker gaat?

Muppie: Fijn dat je Lassie (leuk koosnaapje trouwens! Komt dat niet van Kluun?) al zo lekker voelt, en je vriend ook. Voor je keelpijn mag je volgens mij tijmsiroop nemen, maar dat weten ze bij de apotheek vast wel!

LovelyEngeltje: van lekken heb ik geen last. Wel pijnlijke steken in mijn tepels, en witgele puntjes erop!

Energy: probeer wel rustig aan te doen met werk he! Denk aan je kleintje nu hoor! Ben benieuwd wat ze zeggen op je werk!

Jacky: Komend weekend dus 'verhuizen'? Daarna aan de babykamer beginnen? Leuk! Ik ken het met dat fietsen, dacht al dat het aan mij lag maar gelukkig hebben er meer mensen last van! :)

Sabrina: Wat een lichamelijke ongemakken zeg! Blij dat de bekkenband een verademing is, daar is-ie tenslotte voor bedoeld! Mijn buik is de laatste weken idd ook erg veel gegroeid, ben veel meer zwanger dan een paar weken terug! :)

Zo... Volgens mij heb ik alles & iedereen gehad, ben ik weer helemaal bij!
    Ik ga het bericht gauw posten, batterij vd laptop is bijna leeg en ik duik zo lekker mn bedje in!

Fijne avond nog en tot snel!

9. Ik kom straks weer even reageren meiden!

Marr: Het is heel belangrijk dat jij je goed voelt bij je vk. Misschien kan je die man erop aanspreken? En als dat niet helpt idd proberen bij een andere die je wel mag onder controle te komen? Je weet natuurlijk niet of zij dan ook bij de bevalling zal zijn, maar het is wel heel belangrijk dat jij je goed voelt en je vragen durft te stellen. Je mag altijd overstappen naar een andere praktijk, hoor, als het echt niet gaat!

10. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    bedankt iedereen voor de reacties!
    nu een paar dagen later denk ik weer dat ik overdrijf ofzo..een zeur ben!
    maar ik blijf maar wel gewoon bij deze praktijk, miss leg ik het de volgende keer wel voor bij de andere VK.

Helma
    Je houdt al zoveel vocht vast? veel drinken zeggen ze...nmaar dat doe je vast al.
    ik vind het werken ook steeds zwaarder worden hoor, s avonds ben ik echt kapot, nergens meer zin in....

verder alles goed met iedereen?

ik vandaag lekker een dag vrij, heerlijk!

fijne dag allemaal

11. Goedemiddag dames,

Ik ga even niet reageren op iedereen,maar wou jullie even laten weten dat het hier met mij niet zo goed gaat.

Het begon woensdag ochtend met lichte pijn in me zij, s'nachts amper een oog dicht gedaan en gister rond een uurtje of half 2 begon het weer maar nog heviger.
    Heb meteen vk gebeld en moest meteen even langs komen.
    Met de kleine is alles goed maar wat ik heb wisten ze niet dus moest meteen naar de gyn in het ziekenhuis komen.
    Na een uur gewacht te hebben vertelde de gyn dat ik waarschijnlijk nierstuwing heb.

Nierstuwing houd in dat je nieren afgeklemd worden door de bm en daardoor hun afvalstoffen niet kwijt kunnen.

Dus meteen bloed laten prikken en een afspraak moeten maken voor een echoscopie, Die heb ik dinsdag dus verder is het afwachten.
    Verder is er niets aan te doen en moet ik proberen zoveel mogelijk op me andere zij te liggen zodat me bm de anderekant op zakt.

Nou heb ik vannacht weer een k*t nacht gehad dus weet niet of ik het allemaal trek tot dinsdag.
    Als de pijn me vanacht weer uit me slaap houd denk ik dat ik gewoon het zh bel.

Verder zal ik Wish proberen op de hoogte te houden, als er wat is horen jullie het.

Verder vroeg Wish of ik aan jullie wou laten weten dat ze vanmorgen niet zo lekker was en tot 2x aan toe bijna flauw is gevallen.
    En Niet zo lekker is, ze probeerd vanavond de lijst er weer op te zetten.

12. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    jeetje xanadoo dat is schrikken, doe het maar rsutig aan, en als je het niet meer uithoudt tot dinsdag zal ik gewoon bellen hoor naar het ZH...maar kunnen ze zowieso hier iets aan doen dan?
    sterkte ermee! hou je rustig.

Wish, beterschap meid, doe het ook maar rustig aan, heb je je suiker wel eens laten prikken? neem anders een dextro, dat helpt als je je licht in je hoofd voelt..

13. Ha meiden,

Ik lees nog steeds mee, maar heb de puf niet om te reageren.... :oops: Storm ligt nog steeds erg dwars. :x Hij heeft weer zo'n periode.... De harde buiken zijn er hier nog steeds, dus ik wil volgende week aan mijn baas gaan vragen of ik misschien halve dagen kan gaan werken. Trek het simpelweg niet meer. Vind het wel lullig, nu ik net contractverlenging heb gekregen, maar niks aan te doen.

@Xanado & Wishgirl: Heel veel beterschap, sterkte & een dikke knuffel! Enne... rustig aan, he?

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden....

Ik zal even uit de doeken doen wat er aan de hand is/was....

Het begon eigenlijk gisteravond met extreeeeeeem moe en had even geen puf in de lijst... Dus ik ben even op de bank gaan liggen en toen dat niet echt lekker lag even op bed... Met als gevolg... jullie raden het al: ik werd om 7 uur vanochtend wakker van de wekker hahahaha...

Ik moest vanmorgen nog even raamschilderen op school... dus ik er naar toe... en was heeeeeeeelemaal buiten adem toen ik daar was (2 minuutjes... nog niet eens denk ik.... lopen... ) Ik kwam dus binnen en ging bijna van mijn stokje... Dus even zitten! Toen dacht ik.. het gaat wel weer en ik wou de spullen bij elkaar zoeken... Dat heeft mijn collega raamschilderen maar gedaan, want ik was weeeeer buiten adem en kreeg het warm en werd weer licht in mijn hoofd.... Weer snel zitten en ik kreeg een droog beschuitje en een kopje koffie van de concièrge... ;) (Lief he)...

Toen het weer ging... klein stukje lopen naar het bewuste raam... weer buiten adem... pfffff...
    En mijn banden deden inmiddels pijn! pfff...

Geen idee wat het nou was... maar heb het nog dat ik maar even wat doe of het is weer buiten adem!
    Geheel nieuw voor mij....
    Heb dus vandaag verder ook niets meer gedaan en ga er vanavond maar weer vroeg in...
    Hopend op een betere dag morgen ;)

En anders toch maar een dezer dagen even overleggen met een dienstdoende vk/gyn in het ziekenhuis...
    Maar zal wel niet al te ernstig zijn denk ik...

Xanado - Ik hou ze hier wel op de hoogte meid.... Doe het rustig aan he... En als je het niet vertrouwt of niet meer uithoudt: bellen he!
    Dank je wel voor het even hier te melden dat waarom de lijst er even niet was!
    Beterschap meid!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - ?

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing

Totaal 18 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 4
    Verrassing - 4
    Geheim - 1

Afspraken
    November:
    24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur
    25 nov - muppie - vk, 09.50 uur
    25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur
    25 nov - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur
    26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    26 nov - Radna - vk, 10.10 uur
    27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur
    28 nov - Bamjolan - vk -

December:
    03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur
    04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur
    10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur
    13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur
    13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur
    16 dec - Luanti - pretecho
    16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur
    18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - ? - zoekt nog iemand!

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

***Afspraken voor morgen!!!***

Heeeeel veel plezier morgen met de pretecho marr....
    En ik hoop een paar mooie foto's van je beebje te mogen zien!
    Geniet er lekker van!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Marr veel plezier morgen!

Hier alles zn gangetje hoor.
    Mamavansimon, ik heb geen last meer gehad van mn benen gelukkig!

Was vandaag boodschapjes doen en op de terug weg kon ik niet meer bijna verder van de pijn!
    Zware bandenpijn blijkbaar....:(
    Vond t eng zeg!

Fijne avond dames!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

heeee meiden...

Er zijn geen wijzigingen op de lijst en hij is echt pas geweest... Ik ga em dus niet quoten als jullie het niet erg vinden ;)

*** Er zijn geen afspraken voor morgen! ***

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He meiden hier weer eens een berichtje van mij....

Heb het voor mijn zwangerschap nog niet zo druk gehad als nu.... zoveel dingen te doen!
    Vandaag eindelijk eens even wat leuks gedaan met mijn man... We zijn even lekker gaan shoppen. Veel gekocht en even lekker genoten van elkaar en het niets moeten.
    Nu zijn we lekker even flink aan het opruimen in huis. Dan is alles weer netjes en dan zo houden :(

Xanado
    Wat een verhaal. Goed dat je de VK gebeld hebt hoor!
    Hopelijk kun je het tot dinsdag volhouden....
    Even rustig aan doen dus!

Wishgirl
    Jeetje wat heb jij geslapen.... maarja zie ook dat je best vaak nog laat online bent, zou je niet meer moeten doen ;)
    Ga maar eens lekker uitrusten!
    Dat je je zo rot voeld op school is wel eng, heb je al contact gehad met je gyn?

Marr
    Tuurlijk ben je geen zeur...als je geen goedgevoel bij je VK hebt, moet je dat gewoon even zeggen hoor.

Verder hoop ik niet dat ik iemand vergeten ben, maar mijn geheugen is niet zo heel goed meer :)

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeee Jacky!

Hoe ist? Had je gisteravond nog even geprobeerd te bellen, maar je nam niet op... En ik dacht meteen... Die ligt met manlief natuurlijk vroeg onder de dekens ;)

Deel Deze Pagina