Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Er zijn voorlopig geen afspraken voor morgen!
    Wanneer deze er weer zijn zal ik ze weer apart melden ;)!

Afspraken voor komende tijd

Maart:
    24 maart - 08.50 uur - Energy84 - Verloskundige.
    31 maart - 08.30 uur - Energy84 - Verloskundige.
    April:
    02 april - 10.00 - Bolbuikje - Gynaecoloog. (als de kleine nog steeds niet geboren is tenminste!)

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whisgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - Lovelyengeltje
    * MamaVanSimon - Bolbuikje
    * Lovelyengeltje - Ladylittleangel

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan voorlopig even naar Bolbuikje!!!

Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De lijst met wachtenden wordt steeds korter,..
    De laatste loodjes voor iedereen. Spannend hoor.
    Ik vind het leuk dat er zoveel verschillende namen zijn.

Vannacht 1 keer eruit geweest om te voeden, dus het gaat nog steeds super. Wel wat minder lang tussen de voedingen. Gisteren kwam ze zelfs na 1,5 uur alweer. Toen heb ik haar maar weer aangelegd en ze begon gulzig te drinken.
    Ze ligt nu weer heerlijk bij papa op de borst te slapen.
    Het is een kleine druktemaker,... ze drukt zich al hartsikke goed op. Soms draait ze nek bijn 180 graden. Echt best eng. Dan is ze op zoek naar een tepel haha.

Heb de website weer geupdate.

Hoest met iedereen?

Liefs Judith

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey meiden!
    Even kleine update vanaf hier ;)!
    Hier alles prima! Geregeld wat krampen maar verder nog niets te merken van een komende bevalling :)! We wachten maar rustig af!

Verder gisteren blij gemaakt door mn schoonmoeder :D! Haha! Ik dacht dat ik alle kleertjes van Malou en Ruben weg had laten gooien :oops:. Ergens wel spijt van gehad doen we weer zwanger bleken, maar ook best vrede mee. Belde gisteren de moeder van Leander of we even langs wilde komen, had ze allemaal kleertjes bewaard en nu die van Malou allemaal gewassen en gestreken en die gaf ze ons! Hoe blij kan je zijn met wat oude kleertjes! Maar vond het echt leuk en super lief dat ze het 'stiekem' bewaard had en nu gaf :D!

Judith,
    Klinkt goed daar bij jullie hoor! Fijn dat het zo goed gaat! En lekker bij papa (of mama) op de borst slapen is natuurlijk ook het lekkerste en niet alleen voor Evy ;)! Leuke site update weer :D! Wat een verschil al nu met dat ze net geboren is he ;)! Gaat zo snel allemaal, ze veranderen met de dag ;)!

Lijstje wachtenden word idd heel kort! Ook erg rustig hier! Heb afgelopen dagen de lijst haast 3 keer onder elkaar geplaatst :oops:! Maarja niet plaatsen is ook zo iets ;)! Of we moeten ons weer toevoegen bij het andere topic maarja die paar weken dat het nu nog is, straks zitten we toch allemaal in het ene mama topic ;)!

Fijne zondag allemaal die dit nog leest vandaag ;)!

Liefs, Hanneke!

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik weet trouwens niet of jullie deze al kende, ik kende hem al, maar kreeg hem gister weer in mn mail ;)! Zal hem even met jullie delen :D!

Lieve papa en mama,

1. Gun jezelf de tijd om uit te vinden wie ik ben, hoe ik mij van jullie onderscheid en wat ik jullie kan geven.
    2. Geef me eten als ik honger heb. In jouw buik wist ik immers niet wat honger was, en vertel mij lieve verhaaltjes. In jouw buik voelde ik me altijd gedragen, ik was nooit alleen.
    3. Ik hoop dat jullie niet ontgoocheld zijn, als ik niet de perfecte baby uit jullie dromen ben. Wees mild voor jezelf als jullie niet zo perfect zijn als jullie wilden.
    4. Verwacht niet teveel van een pasgeboren baby, ik verwacht ook niet teveel van kersverse ouders. Geef ons allen 6 weken om mij mijn ritme te geven, en 6 weken voor jullie om mij in je leven op te nemen.
    5. Vergeef me als ik veel huil en heb alsjeblieft geduld met me. Ik zal steeds minder huilen en ik beloof jullie blij te maken met mijn gezelschap.
    6. Als jullie goed naar mij kijken, zullen jullie zien wat mij troost en tevreden maakt. Ik ben echt geen kleine tiran die jullie leven komt verknallen, maar huilen is nu eenmaal de enige manier om te zeggen dat er iets scheelt.
    7. Als jullie van me houden, kan er eigenlijk niks mis gaan. Ik ben sterk en taai en kan best tegen een foutje.
    8. Vergeet niet goed voor jezelf te zorgen, laat je door niets of niemand opjagen. Dan zullen jullie intenser van mij kunnen genieten.
    9. En zorg vooral goed voor jullie onderlinge relatie, want die is mijn voedingsbodem en toont mij hoe je kunt houden van andere mensen.

Als ik jullie leven nu in de war heb gebracht, vergeet niet dat deze hectische tijd voorbij gaat.

Veel liefs van jullie kind!

5. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Nou daar komen de kraamtranen weer :)
    Erg mooi!

Hier is alles goed! Gisteren voor het eerst naar buiten geweest met Demi. Ze heeft er weinig van vernomen, lag heerlijk te slapen.

Vanaf vandaag gaan we over op om de 4uur een voeding, omdat ze toch wat moeite had met de fles leegdrinken. De ene keer dronk ze m helemaal leeg en de volgende dan maar weer half en viel dan als een blok in slaap. Dus waarschijnlijk was ze nog verzadigd van de vorige voeding. Voor s'nachts lijkt me dit heerlijk, weer een uurtje extra slapen voor ons erbij. We zien wel hoe het gaat.

Hebben jullie dat trouwens ook van die vervelende opmerkingen?
    Iedereen schijnt hier wonderen te verwachten dat ik direct na de bevalling weer slank hoor te zijn.
    "Goh je bent nog wel dik"
    "Je moet wel wat aan je buik doen hoor"
    "Het is net of er nog 1 in zit"

HALLO! Ik ben net een week geleden bevallen zeg, mag mn lichaam zich even herstellen? Wordt er gewoon triest van.
    Tuurlijk was het mooi geweest als ik direct mn oude figuur terug had gehad, maar helaas dat is zeldzaam. Heb op dit moment wel even wat beters te doen dan aan sporten te denken :x

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb vandaag het gevoel tegen mezelf te praten hier ;)! Maar vooruit, krijg je met nog zo weinig zwangere en drukke mama's die allemaal nog aan het wennen en genieten zijn ;)! Ow, toch niet! Vlekje was er intussen! Haha! Meid, hier ook steeds tranen als ik het lees hoor! Vind het een heel mooi stukje!

Hier alles rustig verder hoor, daar niet van ;)! Ook niks te melden, behalve dat er volgens mij geen babymeldingen bij gekomen zijn vandaag en de lijst laat ik dan vandaag maar voor wat het is. In alle drie de topic's (deze, de andere en de mama's) staat ie nog zo goed als op de eerste pagina of een terug ;)! Anders krijg je zo een lijsten gebeuren allemaal!

Kreeg van middag nog een smsje van MamavanSimon(enRonja) ;)! ->
    Alles is goed! Ronja doet het super! Herstel van haar zelf gaat ook goed vooruit, misschien dat ze dindsdag weer naar huis mag. Kolft voor extra stimulatie van de productie en de kleine word bijgevoed dmv fingefeeding (borstvoeding aangevult met kunstvoeding). En ze geniet!
    Verder weet ik het niet meer precies, omdat ik de sms perongeluk gewist heb :oops:!

Liefs, Hanneke!

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nee geen babynieuws.

Bolbuikje,.. wat een supermooi stukje. Ik kende het nog niet en het is goed om even te lezen. Je verwacht soms dat de overgang naar een gezinnetje zomaar moet lukken, maar de realiteit is natuurlijk anders. We moeten gewoon aan elkaar wennen idd en dat kost tijd.
    Het idd rustig hier. Er wordt nu natuurlijk gepost op 3 verschillende plekken. 2 bevallingstopics en bij de mama's. Maar het is overal een beetje rustig zag ik. Jij gaat nu ook richting de 40 weken. Begint op te schieten zeg. Nog geen voortekenen van een naderende bevalling?
    En jij weet echt veel over bv, maar je hebt natuurlijk je twee kindjes lang bv gegeven.

Vlekje,... jeetje wat denken die lui,... nou dat heb ik gelukkig nog niet gehoord uit mijn omgeving. Ik vind het eigenlijk heel snel gaan met de kilo's en het figuur en dan moet er bij mij nog heel wat af hoor.
    Lekker he naar buiten toe met de kleine. Evy valt ook direct in slaap zodra de wagen in beweging komt. Idem dito voor de auto hebben we al gemerkt. Haha, die kraamtranen hou je echt niet binnen he. Bij mij hebben ze rijkelijk gevloeid.

We zijn vanmiddag even naar een verjaardag geweest. Ik had weinig zin, omdat Evy zo onrustig is vandaag. We zijn toch een uurtje geweest. Dat is ook wel goed, want je moet toch een keer ervaren hoe dat is met een baby op visite. Ze ging wel weer huilen. Ze had alweer honger. Arm popje. Ik heb nu nog geen zin om te voeden op bijvoorbeeld een drukke verjaardag, ook al kan ik boven zitten ofzo. Ik merkte trouwens dat ik ook nog wel last had van het bloedverlies. Het was erg druk voor mij. En iedereen wilde Evy natuurlijk zien. Das logisch, maar meer dan 1 persoon tegelijk kan ik nog niet mee praten. Werd een beetje dizzy :rolleyes: .

Zooo een heel verhaal volgens mij.
    Ga nu lekker bankhangen.
    Liefs, Judith

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bolbuikje jij bent volgens mij in dit topic bv expert.
    mag ik je via pb een vrrag stellen daarover?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Shenoby,
    Natuurlijk mag dat, vragen staat vrij meid! Maar ik durf zo niet te zeggen of ik je antwoord kan geven! En je mag ook gewoon een pb sturen met of je het mag vragen natuurlijk, hoef je echt niet perse hier te doen meid! Ik zie je vraag wel komen.

Judith,
    Idd op 3 plekken word er gepost, en overal is het rustig! Geeft natuurlijk ook niet, maar oke voor zo een verveelde wachtende mama als deze was kletspraat leuker :)! Snap idd dat de verjaardag erg druk voor je was. Ga maar lekker uitrusten idd! Ik heb dat ook een tijd gehad, ik kon niks hebben van al die mensen om me heen. Barstende koppijn :oops: als ik dan ergens geweest was! En je meisje, vervelend zeg dat ze zo aan het jengelen was, maar ook voor haar is alles wennen natuurlijk ;)!

10. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    even een korte update van mij en mijn meisje Fay.

Ze is geboren op 09-03-2009 om 16.45 en woog 3145 gram en was 48 cm lang.

Op zondagochtend ben ik ingeleid ivm verminderd vruchtwater en minder leven voelen.
    Zondagnacht om 01.00 zijn de vliezen gebroken en om 03.00 kreeg ik een ruggeprik want ik had vreselijk heftige weeen.
    Op maandag rond 12.00 kwamen de perweeen en de pijnstilling via het infuus in mijn rug hielp niet meer.
    Uiteindelijk mocht ik om 16.15 uur meepersen en een half uurtje later is ze geboren.
    Ze wilde niet zelfstandig ademen dus is ze snel naar de reanimatiekamer gebracht en daar hebben ze haar een handje geholpen, en gelukkig knapte ze al snel op.
    Daarna is ze naar de Medium Care gegaan, ze had in het vrchtwater ook nog gepoept.
    Ze moest daar zowiezo heen ter observatie ivm mijn medicijngebruik.
    Gelukkig had ze daar geen last van, en ze had ook geen infectie.
    Op woensdag mochten wij lekker naar huis.

Het is een heel zoet meisje, en slaapt veel.
    Sinds een dag of4 is ze meer wakker en huilt ook meer.
    Ze heeft helaas last van Spruw dus ze moet 4 keer per dag een zalfje in haar mondje.
    Het drinken gaat sinds 4 dagen ook wat minder, afgelopen vrijdag is de wijkverpleegkundige hier geweest daarvoor, en maandag (morgen) komt ze weer even.

Sorry meiden dat ik niet eerder hier kwam vertellen, maar het is allemaal zo onwijs druk en hectisch!
    Maaaar, ik geniet wel enorm hoor! ben echt heel trots op mijn meisje!

Ik probeer nu wel weer wat vaker hier te komen lezen en schrijven want ik ben heel benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat en hoe jullie alles doen enzo, want ik heb nog wel een hoop vragen enzo waar ik niet echt uitkom, en nog wel onzeker ben ik ook....

Fay zit inmiddels al wel boven haar geboortegewicht, afgelopen vrijdag woog ze 3280 gram.
    Morgen gaat Bas weer werken na 2 weken vrij te zijn geweest, best wel eng dus!

Zal gauw weer even bijlezen hier!

Liefs
    Ladylittleangel

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He wachtende meiden,
    Alles nog goed?
    De lijst wordt steeds korter en korter....

Bolbuikje
    Wat een leuk stukje tekst!

Ladylittleangel
    Vrij heftige bevalling zo te lezen dus.... Maar jullie kleine meid doet het dus prima!
    En hoe is het gegaan, zo'n eerste dag alleen?
    Ik vond het ook 'spannend' maar ook best lekker. Dit omdat je dan zelf ook weer in een redelijk normaal dagritme komt.

Hier gaat het nog steeds hetzelfde met de BV (niet dus eigenlijk). Ben nog steeds aan het kolven dat wel. Afgelopen 3 nachten wilde Amy ineens niet meer de nacht doorslapen (ipv na 6 uurtjes weer te komen kwam ze al na 4,5uur). Hopelijk slaapt ze vannacht wel weer een keer door.
    Ik heb net het CB gebeld omdat ik vind dat Amy de laatste dagen best last heeft van krampjes. Maar een lekker antwoord heb ik dus niet. Het hoort er gewoon bij, daar komt het op neer.....
    Iemand ervaring met infacol? Ik heb hier een foldertje van liggen, maar het CB kent het niet en raad het daarom niet aan....

Verder doet Amy het hartstikke goed. Donderdag woog ze al 3350gram! Dus ruim 800gram aangekomen in 3,5 week tijd!
    Gisteren weer even lekker weggeweest met haar. Zo lekker om er af en toe even uit te zijn....

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sven heeft het ook wel eens idd... Vannacht sliep ie ineens weer 7 uur door ;) Maar er zijn ook nachten bij dat meneer het nodig vindt om na 4 uur te beginnen... In het ziekenhuis laten ze zo een kleintje dan gewoon huilen... Ik kan dat niet... Ben ook bang dat Sven de hele buurt wakker huilt...

Als het CB iets niet kent wil het natuurlijk niet zeggen dat het ook niet goed is... Als je een middel wilt gebruiken van medicatie of iets dergelijks zou ik het sowieso met de huisarts overleggen en niet met het CB... maar dat is mijn manier van handelen ;)

Ik ken het middel trouwens ook niet...

Zooo Amy heeft even een inhaalslag gemaakt dus ;) ! Goed hoor... 800 gram in 3,5 week!
    Jammer dat het voeden nog niet zo lukt... Gelukkig kun je kolven dan he... en gelukkig lukt dat wel!

Geef Amy maar een kusje van ons!

En hoe gaat het met jou zelf? Voel je je goed?

13. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Nou, Bas is werken vandaag, en het gaat heeeeeerlijk hier!

Mijn moeder was er net even zodat ik even met de hond een stuk kon gaan wandelen want het is te vies weer om met Fay te gaan wandelen.

Vanmiddag komt er een wijkverpleegkundige van het CB om even te kijken en overleggen hoe het gaat met de voedingen.
    Fay drinkt nu ongeveer tussen de 60 en 80 ml per keer en dan 7 voedingen per dag, en ze woog afgelopen vrijdag 3280 gram, vinden jullie dit acceptabel wat ze drinkt?

Vannacht heeft Fay van 00.30 uur tot 05.00 uur geslapen, dus dat is wel lekker.
    Weten jullie wanneer ongeveer het naveltje eraf valt?
    Want ik kreeg van de kraamhulp het idee dat het niet zo lang meer zou duren, maar ze is vandaag alweer 2 weken...

Het was wel grappig want Fay is 10 minuten later geboren dan Amber van Lovelyengeltje en dat is ook mijn buddy!

Als jullie het leuk vinden, op mijn hyves staan wat foto's van Fay, als je me ff uitnodigd en ff erbij zegt dat je van hier bent zal ik je accepteren!

Ik moet nog steeds bijlezen hier :oops: dus dat zal ik gauw doen zodat ik ook weer op jullie kan reageren!

Liefs
    Margje

14. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hallo Dames.

Nou hier is het echt aan het rommelen nu...
    Gisterenavond was het even heel heftig met allemaal weeen achter elkaar....Na 12 uur toch maar gaan slapen. Heb wel geslapen maar na iedere keer plassen kwam er weer wat activiteit terug. Heb ook 2 keer ontlasting gehad.
    In de ochtend was dit nog steeds zo...
    Had toevallig ook controle bij de VK.
    Ze heeft even gevoeld en had een topje ontsluiting zei ze...
    Volgens haar zou dit dan nog wel een tijd gaan duren.
    Maar het is nu 14.00 uur geweest en heb nog steeds zeurende pijn in mijn rug en buik met soms een heftige steek...
    Hoop niet dat ik hiermee dagen kan gaan rondlopen. Hoop gewoon dat het vanavond of vannacht door gaat zetten.
    Maar ja we zien wel.

Groetjesss Helma

15. @ Helmaserdar: Nou meid ik hoop voor je dat het doorzet!

Nou hier even een berichtje van mij,
    sorry dat ik de afgelopen 3 weken weinig tot niet gereageerd heb, maar Mijn man was vrij en we zijn lekker veel wezen wandelen en weg geweest met Gabi.

Vanaf vandaag moet hij weer werken dus kon lekker wennen aan het idee dat ik overdag alles alleen moet doen.
    En dat is me toch vies tegen gevallen.
    Maarja ik denk dat het gewoon wennen is, want het is wel makkelijk om alles met z'n 3e te doen.

Verder gaat het hartstikke goed met onze meid, het enige is dat ze afgelopendagen vaak spuugt.
    De nachten komt ze nog steeds om de 4 uur ik zit nu op 6x135 cc per dag.
    Donderdag voor het eerst naar het cb eens kijken wat ze over haar te zeggen hebben.

Met mij gaat het ook weer goed, alleen de kilo's gaan er niet echt af, ben blij als ik over 3 a 4 weken kan gaan sporten om de andere 12 kilo kwijt te raken want ben het nu wel zat.
    Kreeg zelfs de vraag of de 2e al op komst was en dat nog wel door een wild vreemde.

Nou meiden ik ga der ff vandoor en zal voor alle wachtende duimen.

16. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Helma, spannend, zet hem op!
    Infacol gebruik ik ook bij ons meisje. Ze vindt het vies, maar ik doe het nu door haar melk. Las hier op het forum ergens dat iemand gemaild had met het bedrijf of dat ook kon, en dat kon dus. Ze kan nu veel beter boeren en scheten laten en verkrampt niet meer na elke voeding. Ik vind het beter als Sinababy.
    Ons meisje heeft haar huiluurtje als we gaan slapen.... Niet een handige tijd, haha. 's nachts maakt ze rukjes van 4 a 5 uur. Overdag doe ik om de 4 uur, maar soms wil ze iets eerder. Dat doen we dan ook, zit vaak een half uurtje verschil tussen.
    Ze zit nu op 6 keer 100. Volgens cb mag ze wel wat meer als ze 3 flessen helemaal leeg drinkt. Ze drinkt ze alle 6 helemaal leeg. Dus vandaag heeft ze ook al 110 gehad. Ze is vandaag veel wakker. Van 11.00 tot half 4. Normaal slaapt ze de hele dag, dus dit was wel vreemd. Wie weet slaapt ze nu vannacht meteen als haar pap en mam willen slapen....

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Even heeeeelemaal OFFTOPIC!:

Onze lieve kater... Ceyran... is vandaag opgenomen bij de dierenarts...

Het is een echte deugniet en vreet dus nog wel eens iets op...
    Zo heb ik vorige week mijn wasmachine open laten staan en besloot Ceyran dat de rubberen rand in de wasmachine best eetbaar is en nog smakelijk ook! ;) Ik vond een stuk rubber op de vloer... dus wat ie er precies van op heeft... geen idee...

Er lagen van die foamhartjes van mijn dochter op de vloer die ze ergens op kan plakken... En Ceyran besloot dat die eetbaar zijn en je raadt het al... nog smakelijk ook! ;) Later vond ik in braaksel de 2 hartjes heel terug..

Ja niet goed natuurlijk... maar ja... als je ziet wat ik allemaal al wel niet redt van Ceyrans eetgrage bekkie... pffff... Dus mij ontgaat wel eens iets...

Gisteren begon onze Ceyran met overgeven. Ook is ie heel slap en normaal is ie niet van schoot af te slaan en wil alleen maar knuffelen en kusjes geven.. Nu niets meer van dat alles. Hij kijkt nog wel helder uit zijn ogen en ook zijn vacht ziet er nog goed uit...

Maar goed.. dierenarts gebeld en ze wilde hem wel opnemen.. Ze gaat röntgenfoto's maken en dan is het te hopen dat er niets in zijn maagje en darmen zit en dat het gewoon buikgriep is...
    Als er ook nog een ingreep moet plaatsvinden kan ik dat niet eens betalen... Ben nu al meer dan 100 euro kwijt voor opname en röntgenfoto's...
    Zucht...

Straks tussen 19.00 en 20.00 uur kan ik bellen.... En ik hoop dat ik em morgen weer kan ophalen...
    We missen hem nu al...

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier gaat alles super met onze kleine prinses.
    meestal slaapt ze 's nachts wel goed door.

ze is al behoorlijk gegroeid (voor ons gevoel dan)
    ze krijgt van die lekkere dikke wangetjes
    drinkt ook goed.

ladylittleangel dat was wel toevallig he.
    ik 10 minuten eerder bevallen en buddy's ook nog haha.
    kun je mij je hyves door pb-en

liefs ons

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :baby: ....GEBOREN.... :baby:

November 2008:
    24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805 gram - 34 centimeter
    Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden

Februari 2009:
    06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gram - 48 centimeter
    06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gram - 51 centimeter
    12 februari 2009: Seom: Mycah James (36wk6dg) 3280 gram - 50 centimeter
    12 februari 2009: Mimu: Daan (36wk2dg) 2995 gram
    16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (39wk) 3455 gram - 49 centimeter
    16 februari 2009: Valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gram - 50 centimeter
    17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca Jim (38wk1dg) 3950 gram - 52 centimeter
    18 februari 2009: JanineV: Lisa Leonie (38wk1dg) 3160 gram - 50 centimeter
    20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gram - 50 en 47 centimeter
    22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel (37wk2dg) 2735 gram - 47 centimeter
    22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gram - 52 centimeter
    22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gram - 45 centimeter
    23 februari 2009: Ster: Carmen Julianne (39wk1dg) 4300 gram
    23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gram - 50 centimeter
    23 februari 2009: Lizz80: Dochtertje (38wk6dg) 3090 gram
    27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gram - 51 centimeter
    27 februari 2009: Evelieveling: Goiya Alyshia (39wk4dg)
    27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gram - 47 centimeter
    27 februari 2009: Judith1982: Evy (39wk3dg) 3260 gram - 48 centimeter
    27 februari 2009: Amanda23: Milan (38wk6dg) 3370 gram - 51 centimeter

Maart 2009:
    01 maart 2009: BellNoor: Mats Steven (38wk4dg) 3870 gram - 51 centimeter
    01 maart 2009: Lisabeth: Tijl (38wk4dg) 2820 gram
    02 maart 2009: Wishgirl: Sven (38wk3dg) 2970 gram - 47 centimeter
    02 maart 2009: Zwiep: Pieter (38wk4dg) 3145 gram
    02 maart 2009: Lynnami: Ryker Johannes (39wk) 2998 gram - 48 centimeter
    02 maart 2009: Anja24: Tim (38wk6dg) 3280 gram - 51 centimeter
    02 maart 2009: Witte: Kiki (38wk5dg)
    03 maart 2009: Shenoby: Nikki Asmindia (38wk2dg) 2895 gram - 49 centimeter
    03 maart 2009: Nijnka: Jarne (37wk2dg)
    04 maart 2009: Bleu: Liz (40wk) 3680 gram - 51 centimeter
    04 maart 2009: Fairy11: Klaas Jelle (39wk4dg) 3710 gram
    04 maart 2009: Cynthia79: Jelte (40wk) 4250 gram
    04 maart 2009: Lynnmvjulian: Julian Willem Jens (35wk3dg) 2550 gram
    04 maart 2009: Pippilotte: Luna 3150 gram - 49 centimeter
    05 maart 2009: Dancinglady: Caitlin - Catharina Johanna Levina (38wk2dg) 3640 gram
    05 maart 2009: Tezzz: Kiyan (39wk6dg)
    05 maart 2009: Tumtummetje: Julian Peter (39wk2dg)
    06 maart 2009: Muppie: Daan (39wk3dg) 3000 gram
    06 maart 2009: Twinnie: Milan (38wk6dg)
    06 maart 2009: Hartewens: Lara Lynn (38wk1dg)
    06 maart 2009: Vibeke: Kilian (38wk5dg) 3520 gram - 51.5 centimeter
    08 maart 2009: Marr: Senna Lynn (39wk2dg) 3420 gram
    09 maart 2009: Lovelyengeltje: Amber (41wk1dg)
    09 maart 2009: Liftrasa: Nigel (41wk1dg) 4045 gram - 52 centimeter
    09 maart 2009: Ladylittleangel: Fay (39wk2dg)
    10 maart 2009: Daphne1980: Niki Adriana (40wk2dg) 3700 gram - 52 centimeter
    10 maart 2009: Lin80: Lieke (40wk2dg) 3770 gram - 51.5 centimeter
    12 maart 2009: Janneke21: Jayro Joél Bastiaan (37wk5dg) 3350 gram - 51 centimeter
    13 maart 2009: Sweetlakecity: Pauline Renate (39wk4dg) 3620 gram - 50 centimeter
    13 maart 2009: Xentroni: Michelle (38wk) 3000 gram
    13 maart 2009: Tante29: Sam (40wk3dg) 3540 gram - 49 centimeter
    13 maart 2009: Jmm: Annika Aspasia (38wk6dg) 2965 gram
    14 maart 2009: Yvonnee: Nali (40wk6dg)
    14 maart 2009: Princess81: Nynke (38wk3dg) 3670 gram - 55 centimeter
    14 maart 2009: Mama van Lukas: Jurre Milan (38wk2dg) 4145 gram - 54 centimeter
    14 maart 2009: Acnaib: Niels (39wk) 3215 gram
    15 maart 2009: Romytamara: Jairo Sylvan (38wk6dg) 3250 gram
    15 maart 2009: Jvd: Lynn (41 wk) 3200 gram - 45 centimeter
    15 maart 2009: Vlekje: Demi Marianna (39wk3dg) 3090 gram
    15 maart 2009: Sabrina24: Romy Danique (40wk3dg) 3180 gram - 48 centimeter
    15 maart 2009: Margarita: Rosa Pauline (39wk5dg) 4170 gram - 52 centimeter
    17 maart 2009: Mimi83: Colin Rick (38w1dg) 3360 gram - 51 centimeter
    17 maart 2009: Noor83: Nathan (39wk1dg) 4800 gram - 54 centimeter
    20 maart 2009: MamavanSimon: Ronja (42wk) 3910 gram
    20 maart 2009: Joyce82: Timo Iginio (40wk1dg) 3520 gram - 51 centimeter
    21 maart 2009: Miinicole: Liam Daniël (39wk1dg) 3400 gram - 50 centimeter

Totaal = 68 kindjes geboren

Jongens vs meisjes:
    =♂ 36
    =♀ 32

Nog in afwachting van een mooi beebje!

MAART 2009
    04-3-2009 Tom78
    11-3-2009 Yoehoe =♀ - Olly
    12-3-2009 Lindajelsma - Annna
    13-3-2009 Luanti
    15-3-2009 Liz79
    16-3-2009 10uss =♂ - Miekie26 =♀
    18-3-2009 Monique77 - Borsatofan
    19-3-2009 Tweety82 - Mommy2be
    20-3-2009 Xlns =♂ Efina =♀
    21-3-2009 Poohbear226 =♂ - Minnie83 - HelmaSerdar =♀ - Kiim88
    22-3-2009 Sofieke
    24-3-2009 Bamjolan =♂ - Pien27
    25-3-2009 Bolbuikje =♀
    27-3-2009 Mieke74 - Energy84
    28-3-2009 Bloesem
    29-3-2009 Dreamerfly =♀
    30-3-2009 Mirjamc

Totaal = 28 wachtende mama’s

Aanpassingen? Stuur ze maar naar mij ;)!
    Zorg ik ervoor dat de lijst steeds aangepast hier blijft verschijnen!
    Dank je :D!

----------------------------------------

Per pb vernomen dat Margarita bevallen is van een dochtertje! Dus op de lijst gezet!

Verder ->
    Tom78 -> is al bevallen heb ik elders op het forum gevonden dus pb gestuurd of ze op de lijst wil.
    Sanne1234 -> per pb contact gehad en wil van de lijst af.
    Yoehoe -> 1 nov voor het laatst in het maart topic geweest, dus pb gestuurd of ze misschien al bevallen is, of nog wacht en of ze op de lijst wil blijven of er liever af wil.
    Tweety82 -> 11 juli voor het laat in het maart topic geweest, dus pb gestuurd of ze misschien al bevallen is, of nog wacht en of ze op de lijst wil blijven of er liever af wil.

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Afspraken voor komende tijd

Maart:
    31 maart - 08.30 uur - Energy84 - Verloskundige.
    April:
    02 april - 10.00 - Bolbuikje - Gynaecoloog. (als de kleine nog steeds niet geboren is tenminste!)

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whisgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - Lovelyengeltje
    * MamaVanSimon - Bolbuikje
    * Lovelyengeltje - Ladylittleangel

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan voorlopig even naar Bolbuikje!!!

Deel Deze Pagina