haaaiiii, vanmiddag de pretecho gedaan! super zeg, ben helemaal in love! dvd mee, echt mooi om te zien zeg! heb ook een paar foto's maar ik heb geen scanner helaas, dus duurt nog even eer dat ik ze op mn pc heb....kan het echt iedereen aanraden! t is echt de moeite waard. x
Jacky - Zoals ik je al vertelde nog niet gyn gebeld... Maar daar moet ik dus donderdag heen... Zal ik het wel even melden daar... Maar als ik het kan rekken tot dan... doe ik dat liever... Marr - Oooh meid... wat leuk dat je zo een leuke echo hebt gehad! Je maakt me wel nieuwsgierig hoor En natuuuuurlijk ben je heeeeeelemaal in love Logisch he hihih Ik ga nu even naar tante Jacky luisteren en niet meer zo laat achter de pc zitten... Ga me bedje dus maar in Trusten allemaal!
Goed zo Lekker slapen en morgen er weer fris en fruitig tegenaan! Enne lag dus niet met manlief vroeg onder de dekens, maar was gewoon lekker naar de sportschool..... 8)
Ook al klets ik hier niet weet niet of Florida dat wel deed maar las op hyves dat het niet zo goed met haar en de baby gaat dus vandaar dat ik het hier ook ff plaats. http://wderidder.hyves.nl/blog/18001862 ... endy/wQ-Q/ Voor wie geen hyves heeft: Florida is 17-11 op controle geweest en toen bleek al het vruchtwater weg te zijn en bleek ze al ontsluiting te hebben. Ze ligt sinds gisteren in het ziekenhuis en heeft inmiddels een spuitje gehad om de longetjes vd kleine te laten rijpen (ze is 25 wkn zwanger). Vooralsnog gaat het goed met de kleine. Ze proberen het zo lang mogelijk binnen te houden Laten we duimen voor haar dat alles goed komt met haar en de kleine! Groetjes snoopy
Jeetje, dat is geen goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het nog rekken en kan de kleine nog een tijdje op z'n plek blijven zitten! Florida, de duimen draaien op volle toeren!
@ Florida, ik hoop dat alles goed komt met jullie! @all, Met mij gaat het redelijk, heb nu 2 nachten goed geslapen en overdag heb ik nog wel pijn maar wel minder dan voorheen. Hopelijk heeft het op links liggen enz goed gedaan en kan ik de rest van me zwangerschap zo door lopen. Ik wens iedereen een fijne avond. En degene met echo's en controles aan komende week veel succes. Ik zal volgende week even proberen om weer op iedereen te reageren.
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - ? 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing Totaal 18 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 4 Geheim - 1 Afspraken November: 24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur 25 nov - muppie - vk, 09.50 uur 25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur 25 nov - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg - 26 nov - Radna - vk, 10.10 uur 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur 28 nov - Bamjolan - vk - December: 03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur 03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur 04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur 05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur 09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur 10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur 10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur 12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur 13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur 13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - ? - zoekt nog iemand! Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
***Afspraken voor morgen!!!*** 24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur ------ Xanado - heeel veel plezier morgen bij de vk en dat het maar weer een bezoekje mag zijn met alleen maar goed nieuws!
Naduah... Ik las dat je jarig bent vandaag... VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Heb je een leuke dag gehad? Liefs, Wishgirl
Xanadoo, gelukkig gaat het iets beter. Succes morgen bij de vk. Marr, super dat de pretecho zo leuk was! Jacky, druk he, de tijd vliegt vind ik. Je mannetje is gelukkig weer even thuis,.. Morgen zeker weer weg,.. ? Babykamertje is behangen. Volgende week de vloer erin en de meubeltjes komen 6 december. Het wordt heel mooi. Als het af is zal ik even een foto posten.
Ik heb Florida even een pb-tje gestuurd... Ik hoop voor ze dat het kleintje nog even zal blijven zitten!
Judith - Leuk he... er komt bij jullie ook schot in de babykamer... Ik ben benieuwd naar de foto's hoor! Jacky en ik zeiden gisteravond geloof ik dat het was nog tegen elkaar... 11 december gaat bij mij gewoon het 3e trimester al in... Das dus over een week of 3 al... Pfffff.... Wat vliegt die tijd!
Wishgirl, wat goed dat je even een PBtje hebt gestuurd naar Florida. Ohhh ik hoop zo voor Florida dat alles goed komt en blijft. Jeetje ja bijna het 3de trimester. Dat is inderdaad voor mij ook al bijna.
Ik heb niet namens iedereen hier gesproken hoor... moet ik dat alsnog doen? Misschien is het leuk dat voor degenen die willen haar een kaartje sturen? Zet je even weer aan het denken he hahaha... het 3e trimester in zicht... pffff...
hey allemaal, even weer een update van mij. momenteel reageer ik niet veel heb namelijk heel veel pijn dus niet echt veel zin om te typen. @ marr leuk dat je echo zo super was. wij moeten nog even wachten wij gaan pas 15 dec. @ xanado dat doet inderdaad vreselijk pijn ik heb het ook in combinatie met mijn endo dus ik weet wat het is. als je pijn hebt op je andere zij gaan liggen kan inderdaad helpen of een lekkere warme kruik kan ook iets verlichten. hoop dat je er de rest van de zwangerschap geen last meer van zult hebben. ik heb er nu al bijna 2 maand last van dus kan niet afwachten tot het maart is haha @ naduah nog gefeliciteerd. hopelijk blijft het bij florida goed gaan zeg! is toch wel even schrikken hoor.
Goedemorgen meiden! Dankjulliewel voor de felicitaties! Heb mijn verjaardag eigenlijk niet gevierd, ben ik echt te moe voor.... Maar Storm had wel een mooie tekening voor mama gemaakt. @Shenoby: Beterschap, meid! Hoop dat je je vlug weer beter zal voelen! @Wishgirl: Jeetje, op 11 december alweer het derde trimester, dat geld voor mij dus ook. Wat gaat het snel! @Xanado: Jij ook veel beterschap en sterkte! En veel succes bij de vk! Fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden, Hier weer eens een heerlijk weekendje gehad... Lekker (kleding)geshopped en gerelaxed met mijn man! Vanmorgen om 06.30uur) naar mij werk gebracht door mijn schoonouders (ivm de sneeuw) jammer alleen dat er geen sneeuw meer lag. (alhoewel het nu weer begint te sneeuwen hier) Hebben er hier nog meiden een pretecho gepland staa? Wij gaan 12 december (lekker dagje vrij \/ ) ----- Xanado Veel plezier bij de VK (je mag bijna)----- Naduah Nog van harte gefeliciteerd! Shenoby Jammer dat je je niet zo goed voelt. Hopelijk gaat het nu weer wat beter en ku je het volhouden tot maart. Judith Ja, mijn man was het weekend weer lekker thuis (dit keer al op donderdag!) Deze week gaat hij heen en weer rijden en is hij weer donderdag en vrijdag al vrij... (hij wel) En bij jullie het kamertje al bijna klaar. Ben benieuwd naar het resultaat. Bij ons komen de meubeltjes 1 december (kan niet wachten tot het zover is) Enne het nieuws van Florida brengt je wel weer even met beide benen op de grond he..... tsja het is allemaal niet vanzelfsprekend dat het goed gaat... Hopelijk kan de kleine nog een tijdje blijven zitten!
Nee hoor dat hoeft niet, vind het gewoon erg attent van je. Hopelijk kan Florida een positief berichtje terug schrijven,...
hoi hoi allemaal, heb niet teruggelezen en het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost. maar op het moment gaat het niet heel goed. heb sinds gisteren erg veel last van mn buik. kan amper rechtop lopen. bij het diep inademen doet het me zeer in mn buik en borstkas zo raar. gelukkig morgenochtend naar de vk. even met haar over hebben. gelukkig voel ik ons kindje goed schoppen en zie ook mn hele buik golven. sorry dat ik niet op jullie reageer maar als het weer wat beterder gaat dan haal ik de schade in. dikke knuf voor jullie allemaal en ik hoop dat het goed gaat met jullie.