Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tja.. ik heb er totaal geen moeite mee!

Wat ik dus al zei... Bij het aanmaken van het topic twijfelde ik nog...
    Maar de feiten dat er bijna niet meer gepost werd in het andere deel, het hier ook rustiger was en er buiten ZP ook nog een forum was waar een groot gedeelte van het andere deel aan het posten was ipv nog op ZP hebben er voor gezorgd dat ik toch voor 1 topic gegaan ben...
    Er werd nl. ook wel geopperd hier door mensen dat nu het toch zo rustig was we wel weer samen konden gaan...
    Tja... dus ik dacht... maar weer samen ;)

Maar twordt idd weer knap druk daar.... ;)

Ik weet niet hoe de rest erover denkt... maar ik heb er dus geen moeite mee om weer 2 topics te maken...

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja ons eigen cluppie bij elkaar! ik zie het helemaal zitten

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb even zitten tellen, en er zijn nu 29 meiden die gepost hebben, waar er idd ook al van weggegaan zijn naar het andere forum, want mamakitty bijv heb ik al een tijdje niet gezien.

Misschien nog even afwachten hoe het verder verloopt ;)!

Maar zo op iedereen reageren dan vind ik het wel druk hoor! Vandaar dat ik ook niet helemaal terug gegaan benvanaf mijn laatste reactie ;)!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

klopt het is ook druk.
    en jij hebt al 2 kleintjes lopen en straks een 3e dan is het moeilijk om het allemaal bij te kunnen houden.
    maar begrijp ik nou goed dat de anderen van ZP af zijn en hun eigen forum ergens anders hebben?

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou idd... mamakitty heb ik ook nog niet weer gezien.. En ik denk dat er een aantal met haar meegegaan zijn al weet ik zo niet welke...
    Ik vind het prima om ons eigen clubbie weer te pakken... maar dan zijn wij dit keer de officiële hihihih
    Ik heb hem geopend ;)
    (Lekker kinderachtig hahahaha)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

MamaKitty heeft toen er sprake was van dat ZP uit de lucht zou gaan voor een paar dagen ergens anders een ander forum aangemaakt. De laatste weken zijn ze voornamelijk daar gaan posten en kwamen eigenlijk nog maar sporadisch hier op ZP.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

ah oke op die manier.
    nou ja niet dat het mij wat uitmaakt ofzo.
    ik poste de laatste tijd alleen in het andere topic ivm de geboortes.

ik ga straks trouwens de lijst wanneer die helemaal klaar is ook in mijn 9 maanden dagboek plakken.
    vind ik wel leuk.
    daarnaast heb ik alle geboorte kaartjes die we hebben gekregen in een boek geplakt en ik ga ook nog alle reacties die we op hyves hebben gekregen kopieren en inplakken.
    vond ik wel een heel leuk idee.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd eens met bovenstaande ;)!
    Als je wil mag je je eigen aanmelden op het forum ;)!
    Ik heb het nooit gedaan, ik vind het hier gezellig en fijn dus waarom weg gaan?
    Maar hier de link ;) -> http://maart2009.yourbb.nl/index.php

Ik weet verder nog dat princess vooral daar is maar verder heb ik het ook niet gevolgd allemaal hoor! Ik blijf gewoon hier!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En idd ook dat, al zijn die andere twee afgelopen tijd veel bij opa/oma geweest! Maar ook daar is de laatste weken verandering in gekomen en ze zullen binnenkort gewoon weer lekker helemaal thuis zijn! Logeerpartijtje daar gelaten natuurlijk :)!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik had je anders wel een kaartje gestuurd en dat wil ik nog wel doen... maar ik heb je adres niet... snif snif... Ben je adres sowieso nog nodig voor dat koppie koffie ;)

Ik post ook alleen maar weer in dat andere deel de laatste tijd omdat het er niet meer zo druk is en idd ivm de geboortes... verder niet...
    En het maakt mij verder ook niet uit hoor ;)

En het inplakken is zeker een leuk idee!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb het ook nooit gedaan.. Ik vind het hier ook gezellig en blijf hier ook gewoon bij jullie!
    Ik kan immers ook niet zonder jullie...
    Heb ook geen behoefte aan een ander forum.. Ben niet voor niets bij ZP gekomen en blijven hangen ;)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En aan het berichten aantal kunnen we wel zien hoe gezellig het hier is :)!

*Gaat naar bed meiden* TRUSTE!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kijk dat bedoel ik! Ons berichtenaantal is een mooi getal ;)

Zeg Hanneke... Besef je dat je geen maartbaby meer krijgt? Tis nog 10 minuten en dan is het april....
    Morgen maar niet bevallen... op 1 april... das geen leuke datum...
    Doe maar 2 april ;)

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mwah...1 april wat maakt het uit toch?
    Vrijdag 13 maart dat is leuk.
    Waahahahaaa
    Voor ons nu helemaal.
    Was ook niet mijn favo data maar mijn meissie is wel de liefste nu!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wishgirl,
    Idd geen maartbaby voor ons! Maar een april baby is vast ook heel lief en mooi ;)!

Overigens vandaag niet hoor! 1 april lijkt me echt geen leuke dag om jarig te zijn! Je leven lang domme opmerkingen denk ik ;)!

Maar ach, je hebt het niet voor het kiezen he!

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    had ik net een super lang bericht gemaakt en op iedereen gereageerd.
    is mn bericht ineens weg.
    grrrr

ga zo eerst stuk lopen.
    daarna reageer ik wel weer

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames.
    vandaag met nikki naar het CB geweest.
    alles helemaal dik in orde.
    ze was nu 3895 gram.
    dus precies 1 kg zwaarder dan haar geboorte gewicht.
    haha dan te bedenken dat sommige baby's gelijk al 8 pond zijn met de geboorte.
    mijn meisje is 4 weken oud en nog geen 8 pond.
    maar ik vind het wel leuk hoor.
    zijn ze lekker lang baby.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Shenoby,
    Fijn dat de kleine lekker gegroeid is meid! Geniet maar lekker hoor! Ze zijn zo groot! Hier zijn ze wel lang klein geweest, maar toch vind ik achteraf dat het heel snel gegaan is ;)! Even ter vergelijking, met 5 maanden en 1 dag was Malou 3850 gram en Ruben was toen 3380 gram ;)! Hele inieminies dus! Ben wel heel benieuwd hoet het met deze zal zijn! Die zal wel veel sneller aan dat gewicht komen, als ze er niet al mee geboren word :rolleyes: :oops:!

Hier vanavond erg veel rommels in mn buik. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

oeh hanneke spannend...
    zou het nu eindelijk dan toch zover zijn?

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik weet het niet :oops:!
    Probeer nog even rustig af te wachten, maar anders denk ik toch echt dat we straks even naar het ziekenhuis moeten!
    Baby eruit poepen en weer lekker naar huis :D! Haha!

Deel Deze Pagina