Idd weer aan het rommelen! Hoop wel dat het een keer door gaat zetten idd! Jij idd maar een wekker, wel zo verstandig! En dan niet er doorheen slapen! Haha! Heb ik eens een keer gedaan ! Wat voelde ik me slecht zeg ! Truste meid! Ik ga zo ook liggen.
Spannend meid... Ga zo ook idd maar rustig liggen... Het zou fijn zijn als ik hier morgen zou kijken dat je dan voor de 3e x moeder bent geworden meid! Doe rustig aan.... Ik duim hier!
Oooh door een wekker heen slapen doe ik hier ook hoor hahaha... Maar als mijn zoon huilt word ik wel wakker... Had ik bij mijn dochter niet... Toen voelde ik me zoooo een slechte moeder!
Kan ik me voorstellen meid... Ken het gevoel nog van 1 op 2 maart Maar meis... we denken hier aan je en de duimen draaien!
hey wish.. wel rustig aan doen he? bolbuikje.. inderdaad lekker gaan liggen. als het wel doorzet ben je je kracht nog wel nodig... spannend hoor. zijn nu niet zo veel wachtende mama's meer.
Ik doe mijn best Ben nu echt wel even teruggefloten hoor! Mijn lichaam zegt nu niet meer: pas op.... Mijn lichaam schreeuwt nu: PAS OP! hahahah Ik ga er dus zo meteen lekker bij liggen... Eeeeeven pas op de plaats...
Shenoby, Idd niet veel wachtenden meer! Volgens de lijst nog 11 geloof ik, maar die zijn niet heel erg actief geloof ik! Haha! Hoop dat ook die meiden snel een beebje hebben en het melden ! Anders moeten we weer met pb's aan de slag ! Wishgirl, Idd denk dat dat gevoel ongeveer wel het zelfde is! En tja als ze huilen daar word ik ook wel wakker van, maar dat hebben ze ook niet gedaan (of ook daar ben ik doorheen geslapen maar kan me niet voorstellen !)
En idd wishgirl, Je lijf roept het, schreewt het ! Moet niet vergeten dat het natuurlijk pas 4 weken geleden is en je intussen met je dochter erbij en de ziekenhuisopname van Sven toch al weinig rust hebt kunnen nemen.
haha ja vind het ook wel gezellig, is nu toch voetbal op.. en daar hou ik niet van. moet trouwens eerlijk zeggen dat ik vandaag ook wel te gek heb gedaan. of eingelijk volgens mij over het algemeen te gek. vandaag na het winkelen wou ik thuis naar de wc om te plassen. mijn bekkenbodemspier deed zo veel pijn dat ik het letterlijk uitschreeuwde, bah vervelend zoiets. hoop dat het snel beter is want ik hoop over 2 weken weer op het paard te zitten, maar als die spier zo slap is.. weet ik niet of dat dan wel gaat lukken.
Nou ik kon het me ook niet voorstellen dat ik door haar gehuil heen zou slapen. Iedereen zegt immers dat je erop gaat liggen en echt wel wakker wordt... van het kleinste kikje! Nou ik echt niet hoor Nu gelukkig wel... En idd... als ze zelf niet komen ben je afhankelijk van een wekker... Ik denk dat het ook ongeveer hetzelfde is.. het gevoel.. Aan de ene kant een fijn gevoel... een opluchting dat het voorbij zal zijn erna... maar aan de andere kant zenuwachtig... spannend... beetje angst... etc.
je MAG na 6 weken weer rijden. dus hoop dat het lukt. anders gewoon eerst even 10 minuutjes ofzo. leef er namelijk al helemaal naar toe. en helemaal met dit weer. krijg ik al helemaal zin om het bos in te gaan.
Kan me er iets bij voorstellen hoor... Hoop voor je dat het je gaat lukken... Ik ben trouwens als de dood voor paarden...
Ohhhh Hanneke spannend, wie weet,....? Ik moest nog even checken,... maar nu ga ik Evy voeden en hopelijk lekker slapen. Wish rustig aan hoor. Ik heb niet zo'm wond als jij, maar ik voel het ook goed na vandaag (3 uur gelopen).
@energy gefeliciteerd met jullie zoon bram. @hanneke spannend hopelijk heb je de kleine nu in je armen. @wish wel rustig aan doen hoor. ik doe ook teveel ben af en toe wat duizelig ervan. loop nu elke dag 4 km met amber. lekker in de zon. @judith zal de dokter wel eens naar die pil vragen. @helma ben je al bevallen of wacht je ook nog steeds. liefs
***BUDDYNIEUWS*** Hanneke/Bolbuikje is vanochtend om 8.22 bevallen van BENTHE!! Haar volledige naam is Benthe Daniek Mischa Esmee, ze weegt 3720 gram en is 51 cm lang! De bevalling ging niet helemaal goed, ze kon de draai niet maken dus met de vacuumpomp het laatste stukje geholpen. Verder heeft Hanneke het wel zelf gedaan. Door het klem zitten heeft Benthe toch zuurstoftekort gehad, daarom ligt ze nu nog in de couveuse. Ze doet het gelukkig goed, maar heeft nog niet bij Hanneke mogen/kunnen drinken. Met Hanneke zelf gaat alles wél goed, zij gaat vanavond naar huis. ***EINDE BUDDYNIEUWS***
Hanneke GEFELICITEERD met Benthe! Ik hoop dat alles goed is met jullie. Wat heerlijk om eindelijk te kunnen genieten met jullie gezinnetje van jullie nieuwe kindje. Helma, hoe is het met jou?