Oef... het is wel even schrikken hier... een aantal mindere berichten. @ Wish: Hopelijk heb je geen last meer gehad van flauwtes. Wel eng dat het je zomaar overvalt opeens. @ Xanado: Jee... daar ben je lekker mee... nierstuwing. Blijft dit nu een zwakke plek voor de rest van de zwangerschap of is het maar net hoe de kleine in je buik ligt? Wel fijn dat je gelijk terecht kunt bij de verloskundige en dat ze serieus op je klachten ingaan. @ Naduah: Weliswaar een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe gaat het met je harde buiken? @ Shenoby: Jammer dat je niet echt kunt genieten door de pijn. Hopelijk wordt het snel dragelijk. @ Marr: als je gevoel over de vk-praktijk nu wat is afgezwakt, kun je nog even aankijken. Maar je moet er wel een goed gevoel bij hebben, lijkt me. Verders.... gaat hier alles nog steeds lekker. Merk alleen wel dat de hormonsters af en toe weer de kop op duiken. Ik vind het dan achteraf wel zielig voor m'n man, maar ja... op het moment zelf vind ik natuurlijk dat ik helemaal in m'n recht sta. Gelukkig komende week een lekker rustig weekje voor de boeg. Werd tijd ook na een superdrukke week afgelopen week. Dat komt natuurlijk ook m'n gemoedsrust niet ten goede Papa in spe heeft zaterdag voor het eerst de kleine gevoeld. Hij is helemaal trots en vertelt het tegen iedereen, de schat. Zo blij als een klein kind *smelt*.
Hoi meiden alles was weer goed bij de vk, De kleine ligt met haar hoofd naar beneden en met der kont rechts. Ze groeid goed bm zit 2 vingers boven me navel en is netjes. Verder gaat het elke dag een stukje beter met mij moet morgen een echografie en dan maar weer afwachten.
luanti leuk de je man de kleine heeft gevoeld! super hoe ze dan reageren he? xanadoo goed dat alles weer goed was bij de VK, verder gaat het wel beter met je? gelukkig maar! Muppie vervelend dat je zo'n last hebt van je buik...komt het door de kleine denk je? verder valt het me op dat veel mensen toch wel klachten hebben, vind dat erg vervelend voor jullie! sterkte ermee! het enoge wat mij nu treft is moeheid...pfff kan echt mn bed niet uitkomen, en s avonds na werk ben ik helemaal op...ach als dit alles is. oja heb een 4d foto in mn album staan, is niet heel erg duidelijk helaas, omdat het een foto van de echo is, ik heb thuis geen scanner! groetjes weer
He meiden, Het is even onder voorbehoud, maar als ik het goed begrijp is het bij Florida misgegaan (en is ze het kindje dus verloren) Zoiets kwam bij de maart-mama's (deel1) voorbij.... (kan zelf niet op haar hyves, en een echte bevestiging is er nog niet)
Zo te lezen in het andere maarttopic is het niet goed afgelopen met Florida, gezien de berichtjes op haar hyves die ze quoten..... vreselijk
***inbraak*** We blijven dr hyves in de gaten houden maar ziet er niet goed uit als ik meer weet zal ik het hier ook plaatsen ***uitbraak***
pff woorden schieten even te kort als ik over florida lees. zit met tranen in mijn ogen hier achter de pc. zal toch nog even een verslagje doen van mijn gyn bezoek vandaag aangezien ik niet super veel online ben. wat betreft mijn stuwing in de nieren moet ik een echo laten maken. ook hebben ze urine kweek e.d afgenomen. daarnaast gaan ze ook nog een extra echo maken van het kindje. (weet eingelijk niet waarom) Ik hoefde verder niet meer te rekenen op een prettige zwangerschap het zou echt doorbijten worden. Een evt inleiding kan tot de mogelijkheden bestaan maar das nog te vroeg om te zeggen. een opname in de late zwangerschap of pijnbestrijding gedurende het einde van de zwangerschap was wel zeer aannemelijk. nog maar even afwachten dus.
Lieve meiden, ook even voor jullie... Krijg net dit berichtje binnen van een vriendin van Florida: Hoi, Helaas is het niet goed afgelopen. Wendy is vanacht bevallen. Het kindje was gezond maar heeft maar een uur geleefd. Dat is het enigste dat ik tot nu toe weet. Zij was nog geen 27 weken zwanger en als het dan geboren wordt dan doen de artsen er niks aan. Helaas maar waar. Vind het zo ontzettend sneu voor haar. Ik voel me echt ziek gewoon nu.................
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing Totaal 18 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 5 Geheim - 1 Afspraken November: 25 nov - muppie - vk, 09.50 uur 25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur 25 nov - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg - 26 nov - Radna - vk, 10.10 uur 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur 28 nov - Bamjolan - vk - December: 03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur 03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur 04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur 05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur 09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur 10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur 10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur 12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur 12 dec - Shenoby - controle echo 13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur 13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur 15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur 15 dec - Shenoby - gyn 15 dec - Shenoby - 3D pretecho 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - ? - zoekt nog iemand! Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
Meiden, Sweetlakecity heeft een topic geopend voor Florida bij de vlindertjes vanaf 25 weken.............
***Afspraken voor morgen!!!*** 25 nov - muppie - vk, 09.50 uur 25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur 25 nov - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur ------ Ondanks dat het verschrikkelijk is wat Florida is overkomen en haar man... en het inslaat als een bom... Staan er wel afspraken gepland voor morgen.... muppie en HelmaSerdar heel veel plezier morgen bij de vk en MamaVanSimon veel plezier bij de gyn!
Hey meiden, Hier ben ik weer na een tijdje afwezig, zal ff op (ik hoop) iedereen reageren: @Shenoby, wat ontzettend naar dat je geen prettig verloop van je zwangerschap hebt, gelukkig willen ze met je meedenken en het zo prettig mogelijk laten verlopen. Loop je bij een gyn in het Scheper Ziekenhuis? Ik hoop dat je wel geniet van de zwangerschap en houd ons op de hoogte. @Marr, wat een ontzettend lieve foto, je kleintje wil blijkbaar zijn/haar privacy houden. Ik zou graag een 3d/4d echo willen, maar vind het nogal prijzig bij ons in de buurt. @Xanado, wat fijn dat het nu beter met je gaat en succes met je echo morgen! @Luanti, lief dat de as. papa zo trots is, mijn vriend heeft de kleine van de week ook gevoeld, maar dat was tot nu toe maar eenmalig. Zodra zijn hand op mijn buik ligt wordt het rustig. Hij doet het nu ook elke x voordat we gaan slapen, zodat de kleine rustig is en ik wat makkelijker in slaap kan vallen. @Muppie, ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat, wel leuk dat je je buik ziet bewegen, ik voel wel vanalles de hele dag door, maar heb mijn buik nog niet zien bewegen. Misschien komt het wel door de extra vetjes die ik op mijn buik meedraag. @Naduah, beetje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Ik heb met tranen in mijn ogen het bericht van Florida gelezen, wat verschrikkelijk om op die manier je kindje te moeten verliezen. Ik heb er verder geen woorden voor. Ik wens Florida en man dan ook heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. @ all, met mij gaat het op zich redelijk, moet alleen nog steeds heel veel werken. Mijn baas wil nu bewijs van mijn verloskundige zien dat ik echt last heb van mijn bekken. Ze denken dat ik het me makkelijk wil maken ivm de drukte rond de feestdagen in de winkel. Ze hebben het idee dat ik me aanstel! Ik weet ook wel waar dit vandaan komt, ik heb tot ongeveer 20 weken nog alles kunnen doen in de winkel, inclusief zwaar sjouwen en veel lopen. Toen heb ik 2 weken vakantie gehad en heb gemerkt dat het niet normaal is om soms amper meer op m'n benen te kunnen staan. Ik ga morgen contact opnemen met mijn verlos en dan kijken of ik iets van hun kan regelen waarop staat dat mijn zwangerschapsischias idd van de zwangerschap komt en dat ik het gewoon rustiger aan moet doen. Verder is het hier een drukke periode ivm zwarte pieten. We doen ieder jaar met de carnavalvereniging Sinterklaas en zwarte piet bezoeken bij bedrijven en aan huis. Dit jaar kan ik helaas zelf niet meer meedoen omdat mijn pak niet meer past, maar mijn vriend doet wel fanatiek mee. Ik help op zondag mee met het schminken van de pieten en het is onwijs gezellig. Gisteren moesten we op huisbezoek bij de voorzitter van de vereniging en ik was mee als chauffeur (in de sneeuw! Doodeng) en daar hadden ze een verrassing voor me. Ze hadden Sinterklaas (is mijn schoonvader) ingefluisterd dat ze ook cadeautjes voor de kleine klaar hadden liggen. Werd dus bij sinterklaas geroepen als drager van de kleine en mocht namens de kleine een ontzettend lieve snurkende beer en een rammelaar in de vorm van een olifantje in ontvangst nemen. Ik stond echt te stotteren en heb na afloop (buiten het zicht van de kids) een dikke knuffel aan de voorzitter en zijn vrouw gegeven. Pfoe, heb wel weer veel moeten schrijven om bij te zijn, moet toch maar proberen om elke dag een beetje te reageren om niet van die lappen tekst te hoeven schrijven. Morgen een rustig dagje, paar uurtjes naar school en daarna naar de hema om een paar meegroeibh's aan te schaffen, die van mij beginnen nu echt te klein te worden. Ik las ook dat veel meiden al aardig wat kilo's zijn aangekomen en ik nog steeds niets! Maak me er wel een beetje zorgen over, ben zelfs aan het begin van de zwangerschap afgevallen zonder over te hoeven geven en zit nu nog steeds niet op mijn startgewicht! Verder hebben Shenoby en ik besloten om buddy's te worden, dus dit kan op de lijst aangepast worden.
Na het verdrietige nieuws van Florida wil ik de meiden die vandaag een afspraak hebben toch veel plezier/succes wensen.....
Heeee meiden... Voor wat betreft Florida.... Ik heb contact gehad met haar vriendin en het adres gekregen van Florida... Ik heb gevraagd of ik het door mocht geven als mensen het graag willen hebben, maar heb nog geen reactie van de vriendin gekregen... Das dus nog even afwachten... Nu wil ik graag persoonlijk een kaartje sturen... Is het een idee om ook namens de groep een kaartje te sturen? Dit wil ik op zich wel doen hoor... maakt me niet uit... Maar even overleg met jullie wat jullie van dat idee vinden... Let me know please...
Ik zal hier de namen opschrijven van degenen die mee willen doen... En dan stuur ik hem denk ik aan het eind van deze week.... Kaartje van mezelf doe ik wel al morgen weg... Maar goed... tis niet erg... alleen maar goed denk ik... om te wachten met het gezamenlijke kaartje zodat er zoveel mogelijk namen op kunnen... Zodra ik hoor of ik het adres mag doorgeven zal ik dat hier ook laten weten en kan je mij pb-en als je het dan wil hebben... Maar dat horen jullie nog...
Even een apart berichtje om het niet te laten wegvagen, maar dat het opvalt... In het juli 2008 topic hebben ze het ook meegemaakt met iemand die later in de zwangerschap haar kindjes verloor... Ze hebben toen vanuit het topic een leuk afscheidscadeautje gekocht samen.... Is daar hier animo voor? Of niet... Laat het maar weten... Ik wil het alleen voorleggen zodat we later niet zeggen... ooooooh hadden we dat maar gedaan... Ik vind het goed om er even over na te denken...