Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nieuw bericht over Florida's baby!

Ik kreeg van de vriendin van Florida het volgende door:
    Het is een kleine meid geworden... Ze heeft de naam: Robbin gekregen..
    34 cm lang en ze weegt 805 gram.
    Ze is dus 25 weken...

2. Wat een mooie naam, en een klein meisje!

Robbin, ik wens je alle goeds in je 'leven' naast God en dat je maar vaak naar je papa en mama en (toekomstige) broertjes en zusjes mag kijken.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mooie naam, Robbin!

Wish daar heb je gelijk in wb financieel.

Xan super dat het wge is!

Kleine ventje in de buuk is weer flink aanwezig!

4. Wat een prachtige naam!

Ik vind de vlinderstruik ook een prachtig idee, die kan toch ook in een pot?

5. Wat een prachtige naam Robin.

@Wish, met mij gaat het nu redelijk goed heb weinig tot geen pijn meer alleen veel last van me rug.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Cadeau idee!!!***

Ik heb bij een tuincentrum waarvan ik de mensen heeeel goed ken even navraag gedaan...

Ik had nl. het volgende idee:

Een mini vlinderstruik in de kleur wit in een mooie pot!

Zoals iedereen weet is de vlinder HET symbool voor overleden kindjes en die zullen ze dan elk jaar in hun tuin krijgen.

Wit staat voor: hoop, nieuw leven, zuiverheid en reinheid!

De dwergvlinderstruik kan in een pot, kan overwinteren (als het een te strenge winter is moet ie even afgedekt worden.
    Hij zou dan besteld kunnen worden bij een tuincentrum bij haar in de buurt of misschien dat de vriendin van Florida het wel even verzorgen wil...

Ik heb de vriendin van Florida gevraagd of het iets voor hen zou zijn en zij zouden het heeeeel leuk vinden dacht de vriendin...

De vriendin van Florida wil ook wel een vlinderstruik met pot gaan halen en naar Florida brengen voor ons...

De plant zelf mag ongeveer 7.50 kosten en dan de pot er nog omheen... Ik zat zelf te denken aan eentje van metaal... Die kan nl. niet stukvriezen en als ie gaat roesten doe je er een likje metaalverf overheen en hij is weer mooi...

Wat vinden jullie?

Laat het maar even via pb weten als jullie willen... Dan kan ik het makkelijker bijhouden hier...
    Thanks!

7. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Triest zeg van Florida...
    Je mag mijn naam ook noteren op de kaart. Aan een cadeau doe ik niet mee, maar vind het idee van de vlinderstruik wel erg mooi!

Degene met afspraken vandaag: veel succes / plezier en met goed nieuws terugkomen, hè!

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hi Wishgirl,
    Graag doe ik mee met de kaart en de vlinderstruik. Laat je weten waar het geld op gestort kan worden?

Liefs Judith

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Judith - Ja ik laat het je weten!
    Ik zet je naam er even bij op... bij de kaart en het cadeau...

Over het geld moeten we nog even een passende praktische oplossing vinden ;)

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik wil ook graag meedoen. Met kado en kaart. Vlinderstruik is erg mooi!.
    Dit vind ik ook erg mooi. Heb ik een vriendin eens kado gedaan toen hun zwangerschap na 16 weken eindigde.
    http://www.troostgeschenk.nl/shop/nl/as ... oetjes.htm Het staat symbool voor het verlies van het ongeboren kind. Als er veel meedoen met kadoo, is het misschien wel wat om bij de vlinderstruik te doen?

11. ben gister teruggekomen van weekendje weg. We zaten in een huisje van landal green parcs in Braamt. Was leuk, relaxed. Met djego naar land van jan klaassen geweest en wezen zwemmen verder lekker rustig aan gedaan.

Voor de damens met de vk bezoekjes veel plezier

Jeetje man wat ben ik geschrokken van het bericht van Florida
    natuurlijk wil ik ook wel op het kaartje. Ga nu even verder lezen wat jullie allemaal hebben gekletst tijdens mijn weekendje weg.

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meiden, het idee van de kaart vindt ik leuk. Even een klein steuntje in de rug voor Florida.
    Het cadeau ben ik nog niet uit. Idee van de vlinderstruik is wel heel goed, maar weet niet of ze er echt op zit te wachten.... En het ligt er gewoon aan wat het uiteindelijk allemaal gaat kosten (bestellen, plant, bezorgen).
    Wish, je krijgt dadelijk pb van me.

Sabrina
    Fijn dat het weekendje weg zo goed bevallen is.

Xanado
    Nierstuwing weg... Goedzo! Hopelijk blijft het nu ook weg...

Verder ben ik vanaf vandaag even zuster jacky.... mijn man ligt boven ziek op bed (buikgriep ofzo...)
    Ben weer even naar de patient, wat drinken brengen.

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    pfff wat een vreselijk nieuws van florida.ik wens haar en haar man heeel veel sterkte toe in deze vreselijke tijd.
    ga je toch wel een beetje nadenken. ben vandaag ook 25 weken. jakkie moet er niet aan denken.

wish: ik vind het goed. je mag me op het kaartje zetten en ik wil ook wel meedoen aan het afscheidkadootje. vind de vlinderstruik een heel mooi gebaar. goed bedacht.

energy: ja dit is een mooi gedichtje.
    xanado: fijn dat de nierstuwing weg is. en nu weg blijven :)

vanmmorgen naar de vk geweest. baarmoeder groeit goed. ben 2 kilo aangekomen.in totaal nu 7kilo. heb elke keer zo'n last van harde buiken en ze dacht dat ik misschien wel blaasontsteking heb.dus moet even urine inleveren bij de dokter. verder moet ik naar mn longen laten luisteren omdat ik veel pijn op de borst heb en rug en elke keer erg benauwd. dus morgen kwart over 2 kan ik terecht bij de dokter.nou ben erg benieuwd. oja mn bloeddruk vond ze ook wat te hoog. eigenlijk hoop ik dat er wat uitkomt want voel me elke keer zo lamlendig. niet lekker.

14. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Jacky
    t is wat he als die mannen ziek zijn haha...

verder gaat hier alles goed, merk wel dat t allemaal wat zwaarder wordt nu, ben toch ook wel ong 9 kilo aan gekomen nu, en volgens miij komen er nog veel meer bij, vanaf nu groeit t maar door en door...
    ga even GTST kijken

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing

Totaal 18 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 4
    Verrassing - 5
    Geheim - 1

Afspraken
    November:
    26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    26 nov - Radna - vk, 10.10 uur
    27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur
    28 nov - Bamjolan - vk -

December:
    03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur
    04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur
    10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur
    12 dec - Shenoby - controle echo
    13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur
    13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur
    15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur
    15 dec - Shenoby - gyn
    15 dec - Shenoby - 3D pretecho
    16 dec - Luanti - pretecho
    16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur
    17 dec - Shenoby - echo nierstuwing
    18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

***Afspraken voor morgen!!!***

26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    26 nov - Radna - vk, 10.10 uur

------

Bam - ik hoop dat je morgen een heel goed gesprek zult hebben met de gyn daar... en dat je er met een goed opgelucht gevoel weer weg komt! Succes he!!!!

Radna - Veel plezier bij de vk

17. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ha meiden,

Wat ben ik geschrokken van het bericht van Florida... Pfff, heftig hoor!
    Wish, ik doe mee met de kaart & cadeau!

Beetje raar om het dan over mijn kwaaltjes te gaan hebben, na zo'n bericht. Dat valt helemaal in het niet erbij!
    Toch maar even in het kort:
    Heb de hele zondag doorgebracht in het zkh. :(
    Sinds donderdag al veel pijnlijke harde buiken, zaterdag op zondag werd de pijn steeds erger dus zondagochtend toch naar het zkh gebeld, mocht meteen komen. Met de baby gelukkig alles goed, urine & bloeddruk ook. Inmiddels had ik koorts, en het bloed was niet helemaal ok, te hoge ontstekingswaarden. Er werd zelfs gedacht aan een blindedarmontsteking, maar dat was gelukkig loos alarm. Inmiddels gaat het wat beter, ben wel thuis nu. Vanochtend bij de gyn was alles ok, buik nog wel extreem gevoelig, mag deze week ook niet werken. Maar, gelukkig doet ons meisje het goed, dan neem ik de ongemakken wel op de koop toe!

Probeer van de week even te reageren op iedereen, maar dan zijn jullie weer op de hoogte!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Omtrent Florida ***

Er zijn een paar mensen geweest die me gevraagd hebben of ik wou vragen of ze bij een evt. ceremonie mochten zijn.
    Ik heb dit even nagevraagd en dit was het antwoord:
    "de krematie is donderdag maar ze houden het heel klein.
    dus willen er geen andere mensen bij.
    hoop dat jullie dat begrijpen ."

Ik ga er vanuit dat er begrip voor is....

Dan over het cadeau nog even:

- Het cadeau zal € 3,00 per persoon gaan kosten
    - Iedereen die heeft aangegeven mee te willen doen krijgt per pb van mij bericht over hoe of wat verder
    - Het cadeau zal gehaald worden door de vriendin van Florida en daar ook door haar gebracht worden
    - In overleg ook met Florida's vriendin en de meningen van jullie is er gekozen voor de dwergvlinderstruik in een mooie pot. De vriendin van Florida haalt er iets leuks bij op als er geld overblijft
    Het geld wordt dus goed besteed...

Wie nog mee wil doen kan zich per pb uiterlijk nog tot en met aankomende dinsdag (2 december) bij mij opgeven zodat ik de informatie nog kan sturen en het geld nog op tijd binnen kan zijn.

Vanaf onze kant wil ik het nl. niet te lang laten duren maar het voor 6 december geregeld hebben.

Zijn er vragen? Pb me alsjeblieft...

Voor wat betreft het kaartje:

Er zijn mensen die me vragen hoe dat financieel geregeld is... Daar zijn voor jullie geen kosten aan verbonden. Je naam mag er zo bij op!

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoi aan alle kletsende mama's hier.
    Een beetje laat, maar ik heb uiteindelijk besloten dat ik toch hier in dit topic met jullie mee wil gaan kletsen als dat mag. Ik heb er lang over nagedacht, misschien een beetje erg lang, maar ik wilde alles een beetje op een rijtje krijgen. En kwam er achter dat ik het toch wel mis, gewoon jullie verhalen lezen, lezen hoe het met jullie gaat etc. Daarom zou ik het dus fijn vinden als ik mee mag kletsen hier. Ik kan niet beloven altijd overal op te reageren, maar ik ga er zeker mn best voor doen. Vind het heel fijn dat je hier best 2 dagen niet kan lezen, dan bijlezen en toch is het dan nog bij te houden. Dat vind ik heel fijn.
    Ik heb nu nog niet terug gelezen, ben een beetje verslagen van het bericht over Florida en Robbin*. Verder wil ik dus ook meedoen aan de kaart en het cadeau, heb ik door gegeven aan wish. Ook kom ik bij jullie weer in de lijst.
    Liefs, Hanneke.

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meiden, de komende dagen ben ik even niet of nauwelijks online.
    Gisteren was mijn man ziek,nu ik.....
    Ben nooit ziek en nu wel, en dat vindt ik best eng met die kleine erbij.
    Het is niets ernstigs hoor. Ben misselijk, moe, hoofdpijn en heb koorts (of verhoging) <maar hoeveel koorts, geen idee, want ik heb niet eens een thermometer in huis, kun je nagaan hoe vaak wij ziek zijn.....>

Dus bij deze; maak jullie geen zorgen, maar ik ga lekker mijn bedje weer even in en krijg verzorging van mijn man, hij is inmiddels alweer aan de beterende hand....

Deel Deze Pagina