hallo hier ben ik weer een keer. allereerst heel veel sterkte gewenst voor florida en robbin*. wat een verschrikkelijk nieuws zeg. @wish ik wil wel graag bij op de kaart. ik heb de laatste tijd ook redelijk vaak harde buiken. zondagavond 17 nov. heeft mn vriend de kleine voor het eerst gevoel toen ze schopte. en die zondag daarna 24 nov. heeft hij haar in mn buik gehoord toen hij met zn hoofd op mn buik lag. hij hoorde het hartje en zei ze is wel behoorlijk druk. ik zei ja vertel mij wat. ik voel het allemaal haha. bijna alle kleertjes liggen nu gewassen en gestreken in de commode. liefs mij
hoi hoi, kom even melden dat ik naar de dokter ben geweest en gelukkig zijn mn longen schoon. maar ik ga hyperventileren.waarschijnlijk ligt ons kindje een beetje hoog en heb ik minder ruimte om goed door te ademen. waardoor ik dus benauwd word en ik dus heel stom maar verkeerd ga ademhalen. dus moet als ik weer benauwd ben mn hand op mn buik leggen en ernaar toe ademen. uit mn urine is niks gekomen,maar ik moet nog even echte ochtendurine meenemen. dat had ik dus nu niet. was al naar de wc geweest en toen bedacht ik me opeens dat ik het had moeten opvangen. ach ja zwanger he. haha. einde ego berichtje. tja krijg je he als je niet terug leest. sorry sorry. heb trouwens leuke dingen gekocht bij de kruidvat. sokjes,badcape,spuugdoekjes en rompertjes. alleen erg jammer had van de rompertjes maat 62/68 meegenomen en toen bleek in de verpakking maat 74/80 te zitten. erg verwarrend 2 verschillende maten op de verpakking zetten.
Hoi allemaal, Bolbuikje, leuk dat je hier mee komt lezen en kletsen! Ik herken je wel van het dreumessen en voedingtopic, qua leeftijd van jouw kindjes en mijn Simon (15 mnd nu) lopen we best gelijk! Jij hebt Malou en Ruben toch borstvoeding gegeven? (of geeft nu nog) Daar ga ik voor ons meisje ook helemaal voor, wie weet ga ik nog weleens van je praktijkervaring gebruik maken als dat oke is! Wish, super dat je dat allemaal regelt voor Florida! Mooi gebaar, een vlinderstruik. Jacky, beterschap! Laat je maar lekker vertroetelen door je mannetje! LovelyEngeltje, jeetje, de kleertjes al gewassen en gestreken in de commode? Jij bent lekker op tijd zeg! Leuk dat je mannetje jullie kindje al kan horen in je buik! Doe je wel rustig aan met je harde buiken? Muppie, fijn dat je longen schoon zijn. Goed letten op je ademhaling dus! En wat betreft de urine: inderdaad, zwanger! Lekker geshopt bij Kruidvat! Kun je de rompertjes niet nog ruilen? Hier gaat alles redelijk, als ik tenminste wel rustig aandoe. Heb vanmiddag boodschappen gedaan, en moest daarna echt even bijkomen! Nog een paar daagjes rustig thuis, en dan volgende week weer proberen te gaan werken. Fijne avond nog!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing Totaal 19 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken November: 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur 28 nov - Bamjolan - vk December: 03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur 03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur 04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur 05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur 09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur 10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur 10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur 12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur 12 dec - Shenoby - controle echo 13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur 13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur 15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur 15 dec - Shenoby - gyn 15 dec - Shenoby - 3D pretecho 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
***Afspraken voor morgen!!!*** 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur ------ Nou aan mezelf dan veel plezier hahahaha
MamaVanSimon - Dank je wel Ik probeer later op de dag even op iedereen te reageren hoor... Fijne dag allemaal! En vandaag heb ik weer een mijlpaal: 25 weken!
*** Kaartje voor Florida!!! *** Meiden... het kaartje voor Florida gaat vanmiddag op de post... Wil je er nog bij op? Pb me dit dan nog even snel dan kan je er nog op.. Het was niet gemakkelijk om een mooi passend kaartje te vinden, maar ik heb een kaartje gevonden speciaal voor het verlies van een ongeboren kind/pas geboren kind... Het kaartje is gebroken wit... Op de voorkant staat een kadertje waarvan de lijnen zijn gesneden. Op de rechterbovenhoek en de linkeronderhoek staat een vlinder. Boven met de vleugels in en onder met de vleugels uit. Op het kadertje staat de volgende tekst: Een klein kaartje voor groot verdriet voor pril geluk dat jullie veel te vroeg verliet In het kaartje staat dan nog: Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Het Engelse gedichtje dat geopperd is hier komt er dan ook bij in... en dan alle namen van degenen die meedoen... Let op... Wil je meedoen en heb je het nog niet doorgegeven... doe dit vandaag dan nog snel.. Vanmiddag gaat ie dus met de post mee! ---------------------------------------------------------- !!! Wil je zelf ook nog een persoonlijk kaartje sturen? Ik heb toestemming van Florida om het adres door te geven. Stuur mij even een pb en dan stuur ik je het adres door... Het is denk ik ook wijs dit zo te doen en niet onderling rond te gaan sturen, omdat Florida en haar man er niet op zitten te wachten nu dat het adres maar overal terecht komt.. Het is en blijft internet he... Wil je dus het adres... mij even pb-en... Dank je wel!
Thanks meiden! Kom er net vandaan... Ik moest er al om 9.50 uur zijn... maaaaaar er moest het een en ander gebeuren haha... Allereerst...: Alles is perfect! Zo perfect dat er weer gewoon 4 weken tussen zit... 4 en half ivm kerstdagen... Gewicht was 71 kg.... al ben ik het daar niet mee eens... Ik zag nl. duidelijk 70 kg daar op de weegschaal staan en dan een kilo eraf voor kleding kom ik op 69 kg... Maar heeee... maakt het uit! Bloeddruk was 112/67..... Dus ook super! Voor het duizelig zijn en zo snel moe moest ik even bloedprikken op hb en eiwitten in urine laten controleren, maar dat was sowieso wel even goed om te doen nu zei de gyn want het was al een tijd geleden en toen was het hb bijv. ontzettend mooi hoog... Dus dat even gedaan... Op 23 december krijg ik weer een echo... Gyn doet deze standaard bij een keizersnee... Dus meiden... Ik mag weer naar Rieks En ik mag nog net dit jaar een keer naar de gyn... Jeetje... dan zit ik al tegen de 30 weken aan...
haha wish ik mag 12 dec al weer naar rieks. maar fijn dat alles goed was. gaat nu snel he de zwangerschap meiden? vind ik wel tenminste omdat je naar de feestdagen toeleeft.en als die eenmaal voorbij zijn dan duurt het nog maar even.
Shenoby Ach verschil moet er zijn he hahahahah Doe hem de 12e maar even de groeten van me dan hahaha Ik ben ook heel blij dat het zo goed was... Om nu te vaak bij die gyns te zitten heb ik ook geen zin aan... Heb wel wat beters te doen he... Dus die 4, 5 week... vind het prima... Want dat betekent dat het gewoon goed gaat met mij en het kleine ventje! En voor ik het weet is het 2 maart... Ik loop trouwens nog wel te twijfelen of ik naar de informatie-avond voor zwangeren moet gaan.. Ik bedoel... Ik weet dat ik een keizersnee heb gehad... Ik weet wel ongeveer hoe het werkt hier in het ziekenhuis want ik heb er vaker gelegen... Dus tja.... Moet ik nog even over denken... Hoorde vandaag wel dat ik waarschijnlijk gewoon op de dag zelf van de ks kan komen... en dan wordt ik later geholpen... Vaak rond een uur of 10 smorgens hoorde ik... Maar ja.. kan natuurlijk altijd later of eerder worden he... Dat ligt ook aan het menu van de OK die dag Het gaat idd al snel... Nog 4 weken... en dan is het gewoon kerst! Pfff... En idd... na de feestdagen is het nog maar een stukkie... Ik ben op 1 januari precies 30 weken Hoe was het bij jou bij de gyn dan Shen?
Wish, fijn dat alles goed was bij de gyn! Enne, je hebt het vast al wel verteld, maar waarom krijg jij ook alweer een keizersnee? Kan me wel voorstellen dat je twijfelt of je naar de info avond moet gaan, aan de andere kant, alle info is welkom toch?
@ xanado. ja klopt. bij mij is geadviseerd veel te drinken. op de andere zij gaan liggen met pijn. en evt krijg ik als het de verder zwangerschap doorzet een buisje in de nier. maar dat hoop ik niet. zit niet te wachten op nog een operatie.
*** Florida *** De crematie van Robbin heeft vandaag plaatsgevonden. Het was een heel mooie dienst maar ook heel heftig! Kreeg ik net per email door... en wou het jullie ook even laten weten...
Maar op je andere zij liggen werkt dat bij jou niet? Ik heb echt 2a3 dagen alleen maar op me andere zij gelegen en daardoor is het nu weg. En over veel drinken heb ik niets gehoord. @ Wish bedankt dat je ons zo op de hoogte houd over Florida.
mamavansimon: jeetje dat is even schrikken. gelukkig is alles goed met je kindje. fijn dat het nu wat beterder gaat. lekker even rustig aan doen. bolbuikje: he gezelli dat je mee komt kletsen. jacky: rustig aan en fijn dat je man alweer aan de beterende hand is kan hij mooi jou verzorgen. wish: fijn dat alles goed was bij de gyn. shenoby: we zitten zo weer in het nieuwe jaar en dan is het nog maar eventjes. jeetje kan het me nog neit helemaal zo goed voorstellen. gisteren kraamzorgconsulente gehad. was intakegesprek. moest wel erg lachen want die vrouw werd erg afgeleid door onze papegaai. ze moest elke keer lachen om wat hij allemaal zegt.
Meiden, Florida heeft haar verhaal opgeschreven bij de Maartmama's, ben er helemaal stil van... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=14130