Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Welkom hier bij ons gezellige topic Mirjamc!!!***

Ik hoop dat je hier je plekje snel zult vinden en dat je het hier naar je zin zult hebben...

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Jacky, leuk dat jullie spulletjes er zijn! Wel balen van dat boeideel. Hopelijk gaat het niet te hard waaien.
    Xando fijn dat alles goed gaat. Ik schrijf ook niet elke dag hoor en hier is het dan goed bij te houden.
    lovelyengeltje, als je vaak last hebt van die harde buiken is dat volgens mij een teken dat je het rustiger aan moet doen.
    Judith, heb nog geen buikband voor de stevigheid. Krijg wel een band van de fysio voor mijn rug, maar die is nog in bestelling, dus nog geen ervaring mee.
    Shenoby een muzikaal kindje! hihihi.
    Onze babykamer is bijna klaar en dan kunnen de meubeltjes komen. Had al even met de winkel gebeld, maar de planner is er morgen pas. Morgen krijgen we nog nieuwe ramen en kozijnen en dan is de kamer klaar om ingericht te worden!
    Heb momenteel veel last van mijn rug. Moet echt rustig aan doen geloof ik. Hopelijk gaat de band vand e fysio wat helpen.
    Ik heb vrijdag een fotoshoot gehad met mijn hoogzwangere zus. Heb de foto bij maarttopic geplaatst, maar zal hem hier ook even neerzetten. Ben erg blij met de foto's. Mijn zus en ik hebben beide veel moeite gehad om zwanger te worden en te blijven, dus heel bijzonder dit. Zus is dus na 10 jaar zwanger en wij na 6 jaar. En dan ook nog samen. Zit 3 maand tussen onze kindjes!
    http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0244.jpg
    http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0299.jpg
    http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0362.jpg

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    goeiemorgen.
    beetje drukke tijd. zo raar, zit in de ziektewet maar lijkt wel of ik nu drukker ben dan toen ik fulltime werkte. pfff moet echt rustiger aan gaan doen want mn rug voel ik behoorlijk.
    gisteren hebben mn vriend en ik geregistreerd partnerschap gedaan. dus vanaf nu zijn we man en vrouw :D
    's avonds lekker uit eten geweest met de getuigen. was gezellig.

onze babykamer schiet al aardig op. de muren zijn nu klaar. vanavond even alles eruit halen aan werkspullen en dan de vloer even heel goed boenen. zaterdag komt de babykamer en de andere spulletjes. dan moet ik alleen nog zorgen voor gordijnen (zo moeilijk) vensterbank word nog wat groter gemaakt en we moeten nog een vouwrolgordijn. als het klaar is zal ik een foto maken.

ik moet zo naar mn werk. even van te voren gebak halen om nog even te trakteren en dan gaan we vanmiddag even naar de action. er word een kerstmarkt georganiseerd en wij gaan er ook staan en nu doen we een loterij dus meot allemaal leuke kleine dingen halen.

sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden en ik zal nog reageren op jullie allemaal maar heb nu even weinig tijd.
    dikke kus voor jullie en hoop dat alles goed is.

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    even snel een berichtje van mij.
    ik zal even weinig online zijn.
    ben namelijk geveld door een fikse verkoudheid.
    raar zeg hoe min je je daar van kunt voelen.
    als ik me weer wat beter voel zal ik even weer reacties plaatsen op jullie.

5. He, ik heb geen mailtjes gehad dat er hier was geschreven, en nou heb ik weer vanalles gemist... :evil:

@Shenoby: Beterschap meid!

@Muppie: Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! :D Hartstikke leuk! Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Doe je wel een beetje rustig aan?

@Hartewens: Wat leuk die fotoshoot! En inderdaad heel bijzonder... Geniet ervan met zijn tweetjes!

@Jacky: Het schiet al op bij jullie, zeg! Jammer dat er een tegenvaller is, hoop dat het snel opgelost wordt!

Oeps, Storm wordt wakker dus zal hem eens uit zijn bedje gaan halen.
    Sorry voor de late reacties!

Fijne avond meiden!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Ik was in de hoop dat vandaag de gordijnen klaar zouden zijn van de babykamer... maar helaas....
    Het lukte mijn moeder thuis niet met meten om ze op maat te krijgen... de zoom aan de onderkant bedoel ik...
    Dus ik op een gegeven de gordijnen er hier voor gehangen en toen van de grond af over plm. een centimeter van de grond af gemeten... Nou dat was haar van je lang zal ze leven niet gelukt dit thuis te meten hahaha...
    Zo een verschil in wat er af moet... Het ene een cm... dan weer een cm of 3... pfffff...
    Maar goed... vandaag dus niet gelukt... Nu wil ze ze donderdag klaar hebben...

Zelf heb ik vandaag wel de gaten geboord in de muur en de haakjes en plugjes gehaald... Die kunnen er straks nog even in ;)

Dan ben ik vanmiddag even op en neer naar Zwolle geweest (een uur heen en terug)... Even een plant gebracht als bedankje dat ze me zo goed geholpen hebben en dat ze me iets onbetaalbaars hebben gegeven... nl. het ventje in mijn buik...!
    Ze waren er ontzettend blij mee en hij staat nu te pronken in de koffiekamer... Overigens heb ik het helemaal met betekenis laten opmaken.. Zo is het succes wat we behaald hebben erin verwerkt... De cirkel van het leven, wit van het nieuwe leven en de strengen die staan voor de levensloop van het nieuwe kind.
    Ik heb nog met een aantal mensen van het team even een kopje koffie gedronken en ben toen weer snel naar huis gereden...

Was leuk om iedereen weer even te zien! En het oprecht blije voor me he dat het zo goed gaat nu...
    Echt super daar!

Maar ik ben wel moe maar voldaan nu hoor hihi ;)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 20 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 4
    Verrassing - 6
    Geheim - 1

Afspraken
    December:
    03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur
    04 dec - hartewens - vk, 10.30 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec - Naduah - vk, 09.55 uur
    10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur
    11 dec - bolbuikje - gyn, 09.45 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur
    12 dec - Shenoby - controle echo
    13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur
    13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur
    15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur
    15 dec - Shenoby - gyn
    15 dec - Shenoby - 3D pretecho
    16 dec - Luanti - pretecho
    16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur
    16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur
    17 dec - Shenoby - echo nierstuwing
    18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur
    23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur
    29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur

Januari:
    08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Afspraken voor morgen!!! ***

03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur
    -----------

Lovelyengeltje en Judith1982 - heeeeeel veel plezier morgenvroeg bij de vk! Snel vertellen hoe het was he? ;)

9. @ Wish.
    Dus nog ff wachten dan zijn je gordijnen klaar.
    En heb je nog een leuk lampje gevonden?

@ Hartewens,
    Wat een mooie foto's, en nog even dan kun jij ook aan het kamertje beginnen.

@ Muppie,
    Gefeliciteerd met jullie partnerschap!
    En super dat jullie kunnen beginnen met inrichten van het kamertje.

@ Shenoby,
    Heel veel beterschap meis en doe het lekker rustig aan.

@naduah,
    Beter laat reageren dan nooit. hahaha

@ All
    Nou hier gaat alles goed, heb alleen me man thuis zitten met een slijmbeurs ontsteking in z;n knie.
    Maaar 1 voordeel was dat we vandaag de Klamboe en het plankje boven de comode konden ophangen.
    Dus op het wassen en strijken na is onze kamer zogoed als klaar.
    Zodra ik zin en tijd heb zal ik even de foto's plaatsen op me beebiesite.
    Verder moet ik donderdag weer naar de gyn, hopelijk voor de laatste keer.
    Maar we kunnen onze meid weer even bewonderen hoop ik.

Verder gister weer helse pijn rond me nier/zij dus meteen een uurtje of 2 op me andere zij gaan liggen en het is weer helemaal weg.
    Weet dus wel als ik zo'n pijn heb meteen andersom gaan liggen dan beperk ik de schade weer.

Sorry voor het lange verhaal en ik wil iedereen die een afspraak heeft morgen veel succes wensen.

Veel liefs,
    Xanado.

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Thanks! Gaat vast wel lukken, heb er ook wel zin in. Weer even met de zwangerschap bezig zijn.

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Lovelyengeltje & Judith
    Heel veel plezier bij de VK!

Xanado
    Kamertje dus al bijna klaar... lekker hoor.... KUn je daarna rustig en in alle tijd van je laatste zwangerschapstermijn genieten!
    En goed dat je meteen naar je lichaam luisterde en dat het geholpen heeft!

Wish
    Gordijnen niet klaar, wat is dat nou :(
    Kan je moeder niet naar je toe komen met de naaimachine en het terplekke naaien/meten? (of heb ik iets gemist)
    Enne leuk dat ze zo blij waren met je plant!

Shenoby
    Even lekker rustig uitzieken ... er blijkt wat te heersen (mijn man en ik waren vorige week ook niet lekker <vooramelijk koorts dan>)
    Maar na een paar daagjes bed en (met het weekend mee) bijna een week thuis voelen we ons weer best!

Muppie
    Gefeli met jullie partnerschap! :)
    Babykamer ook al bijna klaar.... en tsja ik weet hoe moeilijk het is om te beslissen over je gordijnen (heb er zelf ongeveer 5 jaar tegenaan gehikt, onze hele bovenverdieping had tot deze week dus nog geen gordijnen :oops: )

Hartewens
    Vandaag kun je bellen voor de meubeltjes.....
    En 2 zussen bijna tegelijk zwanger... bijzonder hoor :)

Ik heb gisteren weer yoga gehad en het was weer leuk/lekker. Toen ik thuis kwam had mijn mannetje lekker een kopje thee klaar staan en bijna de hele commode al in elkaar gezet. :) Vanavond alleen nog even de lade en de deuren en dan is het klaar..... Dan nog het ledikant (maar dat is niet zoveel werk)
    Ik hoop dat het dit weekend klaarkomt, dan zal ik even een foto maken en in mijn album plaatsen. Maar vrijdag en zaterdag is alweer helemaal volgepland.

Heb ik eigenlijk nog een vraagje... Ik heb de laatste dagen een beetje pijn vlakbij mijn borstbeen. Het lijkt helemaal beurs vanbinnen ofzo en als ik erop druk doet het echt pijn (ja moet je er niet op drukken zouden wij thuis dan zeggen 8) )
    Herkent iemand dit misschien? Ik zal het vrijdag ook aankaarten bij de VK.

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey meiden,

Alles was goed bij de VK! Ze kon goed voelen waar de baby lag. Ze heeft dat ook aan mij en mijn vriend laten voelen, dus dat was ook superleuk. We konden het hoofdje tussen onze handen houden,.. :D

Bloeddruk was prima, de baarmoederhoogte zit op 1/4 tussen navel en borstbeen. Hartje ging zoals het moet gaan. Je kan goed de hartkleppen horen.

Volgende afspraak op 24 december (30 weken). Gaat echt hard ,...
    Ben nu in het laatste trimester.

Ik ga effe lekker fitnessen. Tot later!
    Liefs Judith

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb dat nooit gevoeld. Wat wel soms beurs voelt is op sommige plekken op mijn buik. Maar dat lijkt meer de spanning die erop staat en de groei van de huid volgens de VK.

Misschien proberen je organen een nieuw plekje te veroveren in de wat kleinere behuizing ;) en drukken die zelfs hard tegen dat bot.

14. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jacky, ik herken dat niet.
    Judith, fijn dat alles goed is!
    Maandag komt ons kamertje :D :D :D :D :D :D Ben helemaal blij. Kan ik maandagavond mooi alle verzamelde spulletjes inruimen en bekijken wat we nog nodig hebben. Ben het overzicht een beetje kwijt omdat we heel veel hebben gekregen en alles nog in dozen zit.
    Strakjes even naar prenatal koopavond, 15% korting. Wil nog een dekentje en een waskussen. Want maandag moet dat er natuurlijk wel even allemaal zijn zodat het een beetje af lijkt, hihihi.

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Het gaat hier niet zo lekker... Ik heb een breuk in mijn buik en die gaat me flink parten spelen... pffff... niet fijn...

Ik ga dus vroeg mijn bedje in vandaag!

Xanado vroeg of ik even wou zeggen dat ze voorlopig even niet kan komen omdat haar laptop stuk is... dus helaas... we moeten haar even missen!

@Judith: Oooh wat super dat het zo goed was bij de vk... En wat moooi zeg dat je het hoofdje van je kindje in je handen hebt kunnen houden... Lijkt me heeeel bijzonder! Fitness ze!
    Zou je me de tijd van de afspraak bij de vk ook even willen pb-en?

@Jacky: Ik heb dat wel gevoeld bij mijn dochter weet ik nog... maar dat kwam doordat zij mij daar de hele tijd trapte... Later had ik mijn ribben daar gekneust... dat was ook niet fijn..
    Maar ik weet niet of datgeen wat jij nu voelt dat ook kan zijn.. Misschien toch even navraag doen bij je vk... Weet je het even zeker he ;)

@hartewens - Oooh wat leuk dat je maandag ook het kamertje krijgt...
    Wat vliegt de tijd toch he...

Ik zal zo de lijst even erop zetten...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 20 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 4
    Verrassing - 6
    Geheim - 1

Afspraken
    December:
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur
    09 dec - Naduah - vk, 09.00 uur
    10 dec - Sabrina24 - vk, 11.00 uur
    11 dec - bolbuikje - gyn, 09.45 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur
    12 dec - Shenoby - controle echo
    13 dec - Naduah - pretecho - 12.30 uur
    13 dec - Sabrina24 - pretecho, 10.30 uur
    15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur
    15 dec - Shenoby - gyn
    15 dec - Shenoby - 3D pretecho
    16 dec - Luanti - pretecho
    16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur
    16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur
    17 dec - Shenoby - echo nierstuwing
    18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur
    23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur
    29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur

Januari:
    08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Afspraken voor morgen!!! ***

-----------------

Xanado - Ook al lees je het hier nu even nog niet... toch heel veel plezier en succes bij de echo meid! Hopenlijk ligt de placenta goed!

Hartewens - Heel veel plezier bij de vk!

18. @Xanado: Succes morgen! Hoop dat de placenta nu goed ligt!

@Hartewens: Veel succes en plezier bij de vk morgen!

Bedenk me trouwens net n.a.v. Xanado's echo morgen, dat ik over 1,5 week alweer de pretecho heb, misschien kunnen ze dan ook al zien of de placenta verschoven is? :-k

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Naduah - Als je dat even aangeeft kunnen ze het wel zien!

Xanado is niet online vanwege haar laptop dus... maar ik zal het even aan haar doorgeven... Kee? ;)

20. Hey allemaal, ff een egoberichtje want het gaat niet zo lekker hier.

Heb vandaag de hele dag gewerkt vanaf 8.00 tot 19.00 en ben nu net thuis. Ik heb vanaf een uur of 18.00 steeds bovenin mijn buik een kramperig gevoel en het doet ook een beetje pijn. Weet iemand of dit kwaad kan en of ik misschien een beetje teveel heb gedaan?
    Wil me heel graag ziek melden op het werk, maar vind het zo vervelend tegenover mijn collega's met de feestdagen enzo (werk in een winkel) maar ik merk dat het zo niet langer gaat met die lange dagen. Wie heeft er tips voor mij? Ik zit er op het moment echt helemaal doorheen...

Ik ga nu ff douchen en me omkleden, gaan dadelijk nog ff naar vrienden van ons voor sinterklaas (hebben een kleinigheidje voor hun zoontje van een half jaar).

Deel Deze Pagina