Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Beterschap Jacky!
    Slaap lekker!

2. @ Jacky: Weltrusten alvast meis en beterschap!

@ Bam: Wel lekker dat je meiden je helpen met hun eigen rommel opruimen.
    En zo te horen zijn het 2 schatten van een meiden.
    En lekker sch*t hebben aan je werk hoor, je kleine is zeker belangrijker.

Nou ons meisje is weer druk in de weer en schopt me hele binnenkant aan puin of is aan het verhuizen, hahaha

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha verhuizen zou nie goed zijn hoor ahhahaha mss verbouwen? :)

De mijne is stil momenteel maar heb ik net nog wel gevoeld, de dondersteen hahaah

4. Oke niet verhuizen maar verbouwen ja.hahaha

Maar dames, ik ga zo me bedje opzoeken en daar nog even lekker tv kijken met me mannetje!

Fijne avond allemaal.

Liefs van mij!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    slaap lekker!
    ik ben even eten hahahah

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden... wordt al lekker gekletst hier zie ik ;)

De babykamer is klaar! Nou ja... de meubels staan erin hahahaha... Morgen even uitsoppen en de vloer even weer zuigen en dweilen...

Als de gordijnenstof er is kan ik die gaan halen en dan kan mijn moeder ze naaien.... Even wat decoratie aan de muur enzo ;)
    En dan kan ik gaan wassen en inpakken ;)

Ik ben nu bekaf!

Ik zal ook even kijken wanneer ik foto's kan maken van hoever het kamertje nu is...

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Moguh!
    Mijn pooh gordijnen liggen al vanaf sep. bij mn buuf :(
    Ze zegt steeds dat ze ze maakt maar dat zegt ze al 2 maand, word er beetje gek van maarja ik gun dr nog tot januari de tijd anders haal ik ze terug en zie ik wel hoe ik t doe.

9. Goedemorgen dames,

Mijn gordijnen ga ik woensdag naar mijn moeder brengen en dan gaan we ze samen inkorten wat dat is het enige wat eraan hoeft te gebeuren.

En ik blijf erbij omdat ik ze dan sávonds meteen weer kan ophangen,hahah

Nou verder erg slecht geslapen me kleine meid was aan het verbouwen en was niet echt blij dat ik op me rechterzij lag geloof ik.
    Maar ja je meot er wat voor over hebben.

Ik ga nu even nieuwe bh's halen want ze groeien toch wel erg hard en me oude geven niet genoeg steun meer, heb allemaal blauwe strepen op me borsten maar op me buik niet.

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

mijn schoonmoeder gaat de gordijnen ook maken hoor.
    haha bam vind het wel grappig dat we allebei een pooh kamertje maken.
    zou het liggen aan het feit dat we allebei op 21 okt jarig zijn?

vandaag kan ik de commode halen en dan alles aan de muur maken en in de kasten en dan hoeven er later alleen nog maar nieuwe gordijnen voor en dan is het klaar!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen ladies... Zooo hier weer een beetje bijgeslapen vannacht en mijn bekken en rug hebben ook weer flink bijgetankt! ;) Ik zoef er weer over als moeder gans hahahaha

Jacky - Ja mijn ma is ook de pineut hahaha... Maar ze vindt het ook leuk om te doen hoor... Voor haar een manier dat ze er toch bij betrokken wordt he...
    Ik ben zoooo trots op mezelf hoe het kamertje nu al geworden is! Echt super gewoon... Al zeg ik het zelf ;)

Ik moet echt snel foto's maken voor jullie ;)

Het scheelt enorm als je de gordijnen zelf maakt... Ik heb ze bij Leenb****r gehaald en daar kreeg ik 15% korting op de gordijnenstof omdat ik ze zelf ging maken ;) Mag altijd! Zeg ik geen "nee" tegen...

Ik hoop wel dat ze snel gaan bellen dat het er is... Ik wil verder nu ;)
    Vandaag denk ik even een matrasje halen voor in het ledikantje en misschien nog wel wat spulletjes... Moet ik even naar kijken nog...

Het klinkt idd dat je heeeeeel veel aan het doen bent meid... En dat kan op zich natuurlijk geen kwaad als je geen last hebt... maar wel op zijn tijd je rust nemen he meid!? Zowel lichamelijk als geestelijk.... Tis niet makkelijk allemaal in je uppie...

Vant weekend is je mannetje weer thuis toch? Ben je weer lekker saampies...

Bam - Heee meis.... Ik hoorde van Xanado dat het even weer niet goed ging met je... Gelukkig valt het allemaal mee... maar meid... Het zijn waarschuwingen he... Punten om je te laten zien dat er echt iets moet gebeuren!
    Hoe is het nu met je?

Oooh das erg als iets al 2 maand ergens ligt en er gebeurt maar niets mee... Ken je iemand anders die ze kan maken evt.?
    Anders vragen aan een gordijnenatelier wat het kost om ze te laten maken... Kan je altijd nog overwegen dat te laten doen... Je moet ze toch klaar hebben...

Ik heb trouwens aan deze babykamer poohknopjes aan de deurtjes zitten ;)

Xanado - Aaaaah kijk... dat gaat lekker snel dan met die gordijnen!... Dat ga ik niet redden... Bij mij moeten ze echt nog gemaakt worden en ik krijg er ook bananen omheen.... (ervan uitgaande dat iedereen weet wat dit zijn hahaha)

Tja... dochters wil is wet he hahaha... dan zal je overmoeten naar je linkerzij ;)
    Maar ze heeft je dus behoorlijk in slaap gehouden ;)

De arts zegt dat mijn zoon een beweeglijk ventje is, maar zelf voel ik em niet overdreven veel ofzo... Zal nog wel de ruimte hebben denk ik ;)

Ik pas mijn bh's nog gewoon.... Dus nog geen andere gehaald...
    Ik hoop dat je kan slagen meid!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Shenoby - Wat zijn we toch lekker makkelijk met die gordijnen he hahahah
    Heerlijk meid dat je al zover bent... Is je kamertje gewoon straks al klaar!
    Super!

Ach en het inrichten en inpakken is het leukste he ;)

13. Jaja we zijn weer terug!

Nou 2 bh's gekocht bij de hema en kon het niet laten om even langs de baby afdeling te lopen :oops: maaaar heb me in kunnen houden en heb niets gekocht :)
    Ik paste mijn eigen bh's ook nog wel maar had alles met beugel en dat zit toch echt niet lekker meer.
    Dus had er 1tje zonder maar die gaf niet echt genoeg steun en bij de hema hebben ze mee groei bh's voor € 9.90 dus dacht ga ze toch maar halen.

Nu ga ik lekker genieten van me kleine meid want ze is zooo ontzettend druk de laatste tijd.

( Lekker met een milkshake van de mc op de bank languit :D )

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    wish ik draag ook nog mn eigen beha's haha alleen eentje word wat krapper maar ach!
    Verder probeer ik wel zonder beugels te dragen omdat ik dalijk bv wil gaan geven :D
    Ben nu zoiezo tot woe weer thuis heb de arbo gebeld en de afspr. is vervroegd naar a.s. woensdag!

15. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal.

ik ben er ook weer.
    dit is gelukkig iets minder druk dan de andere maart mama's.
    want ik zit ook al op de militairsmama's.

zal me zo eerst ff aankleden en eten.
    was vanacht pas om 3 uur thuis(naar night of the proms geweest)
    en moest mn mannetje om half 7 naar zn werk brengen.
    dus 20 over 7 weer thuis.
    weer lekker in bed gekropen en ben nu pas weer wakker haha.
    vanavond samen ff lekker shoppen.

tot straks.
    liefs wendy

16. :baby: Maart Mama's 2009 :baby:

01-03-2009
    -Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e Kindje - Meisje

06-03-2009
    -Xanado83 - Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e Kindje - Meisje

12-3-2009
    -Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e Kindje - Jongen

14-3-2009
    -Jack78 - Haarlem - 29 jaar - 1e Kindje - Verrassing

15-3-2009
    -Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e Kindje - Meisje

23-3-2009
    -Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e Kindje - Jongen

Totaal 6 Maart mama's
    Meisjes - 3
    Jongens - 2
    Verrassing - 1

Afspraken

November:

24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur
    26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    27 nov - Wishgirl - gyn - 09.50 uur
    28 nov - Bamjolan - vk -

December:

03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09.15 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12.00 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8.20 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10.00 uur

BuddyLijst:

Xanado83 - Whishgirl

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen.
    Pb ze dan naar Wishgirl of Xanado83

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dames,

Graag horen Snoopy1983 en ik of jullie nog op de maart 2009 lijsten bij ons willen blijven staan, zo niet dan halen we jullie eraf.
    Dit geld ook voor de buddylijst waar jullie op staan, willen jullie dat zo houden of gaan jullie dat nu anders doen?
    Tevens als jullie hier kletsen en niet meer bij ons (willen) komen, dan respecteren wij dat uiteraard, maar zou het wel netjes wezen naar de andere maart 2009 mama's waar jullie al maanden mee kletsen om even daar dat te vertellen, zodat zij ook weten waar jullie gebleven zijn.

Willen jullie mij en/of Snoopy even pb'en hierover? Want ik ga hier niet meelezen namelijk! Merci!

Hoop jullie allemaal alsnog ook bij ons te mogen blijven zien!

Veel plezier!

gr, Mamakitty.

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ wish, ik ben inmiddels 23 hoor.
    :)

19. Oke ik heb het meteen aangepast.

@ Iedereen: Dit is een tijdelijke lijst waarschijnlijk want we willen even gaan puzzelen voor een andere maar tot die tijd houden we deze aan.

Zo nu weer on-toppic en over onze zwangerschappen.
    Heb vanmorgen zoveel gelopen dat ik weer last van me rug heb :(
    Maarja zaterdag gaan we als het goed is naar de babydump kijken voor de bijna laatste spulletjes voor onze kleine meid! :)

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bedankt!

ik voel me vandaag de hele dag ook al niet helemaal lekker.
    beetje raar gevoel in mijn maag kan het niet echt plaatsen hopelijk geen opkomend griepje.

morgen ga ik nog een dekbedovertrekje halen en even voor een badset kijken.
    had een mooie verrijdbare commode met bad erin maar die bleek niet te passen in het kamertje.
    nu straks even de commode halen bij mijn schoonouders en dan kunnen de prulletjes aan de muur! jeeej ik is happy

Deel Deze Pagina