Radna, Grrrr, je hebt hem zeker wel flink op zn kop gegeven ! Jij alles voor niks gedaan, grrrrr ! Maar gelukkig is daar alles goed! Rustig aan, lekker uitrusten! Slapeloze nachten dat is wat minder zeg! Judith, Tja, ach tis best zwaar denk ik als ik alleen zou zijn. Maarja Leander is natuurlijk altijd thuis als de kleintjes thuis zijn. Straks als het met mij weer helemaal goed gaat, Leander weer echt altijd werkt, ik thuis ben met 3 kleintjes dan denk ik wel dat het druk gaat worden. Maar ach, het komt vast goed! En anders kom ik gewoon hier even klagen ! Jullie kamertje bijna af dus! Dat is fijn zeg! Wij moeten nog beginnen ! Zelfs nog een kamertje gaan bestellen ! Naduah, Fijn dat je meteen even mocht komen, en dat alles goed is met de kleine! Rustig aan meid! Fijn dat de placenta niet meer voor de uitgang ligt. Hoop dat dat hier ook snel is! Maar hier ligt hij er niet voor maar op het randje. Dus toch iets anders :winK:! Ik moet maandag weer gaan wegen dan zal ik melden hoeveel ik aangekomen ben! Fijn dat de echo mooi was en dat alles prima was! Wishgirl, Veel plezier met freubelen! Werk jij op een basisschool/kdv/creche oid? Sorry voor mijn vraag hoor, maar was even benieuwd omdat je zo aan het versieren enzo bent! Ow, haha, ik ben dom! Het was een kinderfeest voor je dochter dus! Fijn dat het een geslaagd feestje was! Fijn dat het geld voor het cadeau overgemaakt is. Zie de pb wel verschijnen dan ! Jacky, Fijn dat de echo leuk was, dat handje/voetje/navelstreng voor het gezichtje is wat minder, maarja waarschijnlijk hebben jullie toch wel genoten van het weer zien van jullie wondertje! Hoe is het sporten trouwens gegaan? Hartewens, Leuke kamer joh! Fijn dat dat al af is! MamaVanSimon, Oei beterschap! Rustig aan en eerst je zelf en dan wij hoor! HelmaSerdar, Hihi, het zwangerschaps-zwemmen was dus iets anders als je je had voorgesteld ! Vocht is niet fijn! Vakantie die eraan zit te komen wel! Xanado, Fijn dat jullie kamertje klaar is! Leuk hoor! En de kinderwagen al binnen, super! Je kan er alvast binnen wat mee wandelen ! Schenoby, Fijn dat de echo goed was! Veel plezier alvast voor woensdag! Iedereen een dikke knuffel en sorry voor wie ik vergeten ben of wat ik gemist heb! Hier gaat het met Purk goed, flink beweeglijk en sinds donderdagavond geen bloedverlies meer gehad! Echt super fijn! Nu hopen dat dat zo blijft. Ik zelf wel een beetje grieperig ofzo. Zere keel, verstopte neus, verhoging, dinsdag en gister flink overgegeven, hoesten en kuchen. Dus ja rustig aan doen en lekker in bed liggen en bankhangen. Hier een drukke week voor de boeg, tenminste voor mij is het druk ! Maandag naar de huisarts, dinsdag naar de gynaecoloog en donderdag met Malou en Ruben naar de kinderarts. Pfffffffff! Haha! Ben er nu al moe van ! Liefs, Hanneke!
Wooww Naduah, Echt heel mooi die echo foto's Zoals je het gezichtje al zo mooi kan zien... Heel lief hoor!
Naduah - Oooh meid... wat een prachtige echofotoos!!! En wat een prachtige bolle wangetjes!!! hihii Kan je al zien op wie hij/zij gaat lijken? De rest komt later even... want hier staat nog steeds een kerstboom zonder takken die ik nog moet versieren en ik heb em niet voor niets naar beneden gehaald he Het cadeau Iedereen die heeft meegedaan, heeft inmiddels een pb-tje gehad! Oooh had het niet gezien Shenoby anders had ik je nog even snel wat laten weten... Sorrie sorrie sorrie!
Goedemorgen meiden, Zo even een momentje voor mezelf gevonden zodat ik jullie allemaal kan vertellen over onze pretecho. We waren er een half uur te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat! (het was immers 40 minuten rijden voor ons, maar stel dat we in de file terecht zouden komen....) Maar we mochten meteen al mee naar binnen, dat was een meevaller, des te eerder konden we stadten In totaal zou het 40 minuten duren, maar uiteindelijk gingen we pas na 1,5 uur weg! (niks eerder stadten dus... ) Ik vond het zo leuk om onze kleine weer eens te zien, en ze namen er zo de tijd voor. Ook hebben we nog steeds het geslacht niet gezien! Verder lag het (zoals bij alle andere controles ook al) met het hoofd naar beneden. Alleen was het jammer dat hij/zij zeg maar met de kin naar de borst ligt en dus niet even lekker opkeek, of er zat een navelstreng, handje of voetje in de weg.... Tenen in de mond was ook geen moeite trouwens, zo geinig om te zien wat er allemaal wordt uitgespookt in je buik! Heb zeker en paar mooie foto's gekregen en een leuk filmpje ook! Nu verder wafwachten tot maart! ** FOTO"S IN ALBUM ** eerste foto zijn de voetjes tweede foto zit de navelstreng net langs de kin derde foto zit er weer een handje bij
Goed nieuws hier... De babykamer is klaar! Op wat plekjes bijstippen op de muren na... Maar dat is een kleinigheidje! En de grote knuffel voor in de hoek gaat vanavond in de wasmachien Ik zal morgen even foto's maken, want ik moet nu zo weg en vanavond is het donker... En... en... en.... de kerstboom is klaar! De kleuren zijn wit met donkerpaars en er zitten 400 lampjes in de boom... Leuke is dat ik maar 3/4 deel van de boom heb neergezet zodat ie beter in de hoek past... Lekker verlicht dus hihiihi En ik ben blij dat ie staat...! Erna nog even gestofzuigd en nu doe ik dus niet meer voor vandaag... Fijne zondag allemaal!
Hey meiden, zouden jullie even naar mijn 'poll' willen kijken? En ff stemmen ! Vriend en ik blijven het oneens over de gedichtjes op het kaartje voor Purk ! Welk gedichtje voor op geboortekaartje? Kan niet kiezen! Wishgirl, Flink gewerkt dus al vandaag! 400 lapmjes? Wow! Haha! Wij hebben er 40 in zitten ! Van die ouderwetse kaarslampjes ! Kinderkamer klaar, super zeg! Leuk! Liefs, Hanneke!
Leuk Wish dat je babykamer nu klaar is. En inderdaad 400 lampjes is goed verlicht in huis. Vind het altijd wel een leuke en gezellige tijd. Wij hebben de kerstboom op de plaats gezet waar de box gaat komen. Kunnen we alvast wennen dat die plaats staks bezet is. Ik zal binnenkort ook eens proberen een foto's in mijn album te krijgen van onze babykamer. Jacky je echo foto's waren trouwens super mooi. Vooral die voetjes inderdaad echt heel lief! Toch wel leuk om zo al een kijkje te nemen, zal toch eens proberen manlief over te halen.... Wij doen vandaag niks...Lekker op de bank hangen. Kan ik aan ons kleine frummeltje ook wel merken die is sinds ik wakker ben al heel actief hahaha...
@ naduah mooie foto's hoor. wij mogen woensdag ben ook zo benieuwd hoop op een paar mooie plaatjes. hoe is het trouwens met je nierstuwing?Met mij gaat het ineens een stuk beter Heerlijk is dat. @ bolbuikje doe je rustig aan?op tijd je rust pakken hoor! @ jacky ook hele mooie foto's die van de voetjes zijn echt geweldig. @ wish wat het cadeau betreft geeft niet hoor. was mijn eigen schuld. maar heb zo'n drukte gehad de afgelopen week.En er komt nog zon week aan dat ik enorm verstrooid ben. (gisteren wou ik al douchegel op mijn tandenborstel doen haha) Fijn dat je kamertje klaar is. Hier is het ook klaar moeten alleen nog even nieuwe gordijnen voor. @ helma wij hebben ook de kerstboom op de plek van de box gezet. als de kerstboom eruit gaat dan komt de box erin. heb de kerstboom klaar hier alleen ineens te weinig ballen. vorig jaar had ik een veel grotere boom en geen gaten. nou ja maandag meer even naar de action dus zal ik maar even een paar nieuwe erbij halen. Nou dat was het wel weer, morgen weer even naar de gyn. Oh nog een vraagje hebben jullie ook al zon last van stuwing in de borsten? dat er ook melk uit komt? soms lijkt het bij mij of mijn tepels zullen ontploffen echt vreselijk.
Zo hier staat de kerstboom ook! En we hebben even opgeruimd en nu ben ik af... mijn voeten doen er zeer van! Shenoby Melkstuwing ofzo heb ik niet. Alleen 's nachts dnek ik weleens dat ze eraf vallen. Dan doen ze zo'n zeer! Helma Lekker op de bank gehangen vandaag? Bolbuikje Ik heb even gereageerd op je gedichtenprobleem! Wish Babykamer klaar, da's fijn zeg... Nou hier nog niet hoor! Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken, je kan het maar klaar hebben! 400 lampjes in de boom..... wauw, en de rest van je verlichting nu uit? Naduah Jij ook mooie 3d foto's! Leuk he om die kleine weer eens even te zien?! Bolbuikje Het sporten ging hier best goed... wel even 'last' van mijn buik gehad toen we thuis waren, maar dat trok weer snel weg...... Voel jij je al beter, of heeft de griep nu doorgezet? Zo hier nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie! In principe nog 4 dagen werken, want vrijdag willen we gaan relaxen! Hopelijk lukt dat nu ook een keer.... Zo ik denk dat ik mijn mandje vast op ga zoeken, ben echt af.... voeten en buik willen even niet meer! Tot morgen allemaal en lekker slapen!
Heeee meiden... lijst komt morgen weer langs... Ik zal nog even kijken of er nog afspraken zijn morgen en dan duik ik mijn bedje in.. Ik ben bekaf...
Afspraken voor morgen!!! 15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur 15 dec - Shenoby - gyn 15 dec - Shenoby - 3D pretecho -------------------------------------- Xanado - Heel veel plezier morgen bij de vk!!! Shenoby - Succes morgen bij de gyn! En heel veel mooie plaatjes en plezier bij de 3D echo... Geniet er lekker van meid!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 21 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken December: 15 dec - xanado83 - vk, 09.10 uur 15 dec - Shenoby - gyn 15 dec - Shenoby - 3D pretecho 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur 19 dec - Lovelyengeltje - vk, 09.45 uur 23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur 23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur Januari: 02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby De wijzigingen die ik heb doorgekregen breng ik morgen even aan oke? Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
heb morgen geen 3d pret echo hoor dames. had het al aan wish doorgegeven maar ik denk dat ze het nog niet heeft verwerkt. alleen afspraak GYn om tien over tien (dat rijmt haha)
Goedemorgen, Xanado & Shenoby Veel plezier met jullie afspraken deze morgen! Jeetje, wat heb ik weer lekker geslapen.... Ben echt weer uitgerust! Nog een paar daagjes werken en dan lekker vakantie....