Goedemorgen dames, Ben net terug bij de vk vandaag en met de kleine meid gaat alles goed, ze ligt met der koppie naar beneden, en het hartje klopt goed. Volgende afspraak over 3 weken en dan moet ik om de 2 weken langskomen. Het gaat wel hard hoor! 2e kerstdag ben ik alweer 30 weken. @Shenoby- succes bij de gyn.
goeiemorgen allemaal. ik heb sinds 20 weken er al last van dat er melk uit mn borsten komt. dus overdag heb ik altijd een wattenschijfje in mn bh. blijft mn bh tenminste schoon. en 's nachts strak shirtje gaat de melk daarin ipv het bed. maar 's nachts heb ik er nu gelukkig niet zoveel last meer van. (mn vriend vind de melk ook lekker dus als ik er veel last van heb haalt die er iets uit. bloos bloos)
HelmaSerdar, Fijn dat je de kleine zo lekker voelt! Heerlijk genieten! Shenoby, Ik doe rustig aan, tenminste, dat probeer ik ! Rusten doe ik ook volop, altijd smiddags een middagdut(je)! Succes bij de gyn vandaag! En te weinig ballen, dat is gelukkig zo opgelost, en nog leuk ook ff winkelen ! Wat betreft stuwing kan ik je niet helpen, ik geef nog borstvoeding, dus ja ik heb weleens wat volle borsten, en dan weet ik dat het voed/kolf tijd is ! Maar vorige zwangerschap heb ik nooit lekkende of volle borsten gehad. Als je het gevoel hebt dat je ontploft kan je even proberen met de hand wat melk uit je borst te kolven. Onder de douche bijvoorbeeld, dan gaat het meestal extra goed! Jacky, Fijn dat je lekker gesport hebt! Buik natuurlijk wel wat in de gaten houden dat je niet steeds als je gesport hebt wat last hebt, dat lijkt met geen goed teken namelijk ! Ik voel me al wat beter, gelukkig, wel hoesen, hoge temp en traanogen, maar verder al wat beter. Jij bijna vakantie, lekker hoor! En lekker uitgerust das wel fijn! Knap je soms echt van op he! Xanado, Fijn dat alles bij de vk goed was. En idd het gaat echt hard he, ik zei dat gister ook nog tegen iemand met wie ik aan het msnnen was. Lovelyengeltje, Gaat een wattenschijfje niet helemaal pluizen en plakken aan je borst? Dat lijkt mij hoor weet het niet, geen ervaring mee ! Evt een grote badlaken/handdoek om je matras heen vouwen helpt ook tegen melkvlekken ! Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, antibiotica moet ik nog even mee door gaan, ander medicijnen ook allemaal, alleen de paracetamol gaat omlaag van 4x2 per dag naar 4x1.5 per dag, kijken hoe dat gaat. Verder ik weet even niet meer wie het vroeg over hoeveel je aangekomen bent, maar ik ben sinds dat ik weet dat ik zwanger ben 4.9 kilo aangekomen. Maarja ik moet eigenlijk niet zo naar dat gewicht kijken aangezien ik er vanalles aan doe om aan te komen (of tenminste zou moeten doen, maar das heel lastig). Morgen afspraak bij de gyn, dan weten we weer of alles met Purk goed is, maar dat zal wel, hij/zij schopt lekker tenminste! Heerlijk genieten ! Liefs, Hanneke! Owja en natuurlijk iedereen bedankt die naar onze gedichtjes gekeken heeft!
hey dames, alles goed bij de gyn. over 3 weken weer een afspraak. @ lovelyengeltje.. het schijnt niet goed te zijn dat je vriend er wat uithaalt haha. Heb het vandaag gevraagd aan de gyn omdat ik er zelf soms ook wel een paar druppels uit haal. maar hier breng je de melkproductie helemaal mee op gang,moest het dus niet meer doen.
oh dat wist ik niet. maar ik heb nu geen last van extra veel melk wat er uit komt. en voordat mn vriend het deed wel. vaag
Shenoby, Fijn dat alles goed was bij de gyn! En de druk eraf halen mag echt wel hoor! En eigenlijk best belangrijk ook dat het er gewoon uit kan als het erin zit. Straks heb je nog een borstontsteking omdat het maar blijft zitten. Hou je je borsten in de gaten ivm harde/rode plekken? Das niet goed namelijk ! Lovelyengeltje, Ow oke, geen idee hoor, ik dacht dat dat soms ging pluizen en plakken ! Maarja nooit geprobeerd ofzo dus ik weet het niet. Maar gelukkig hier zindelijke borsten !
Hoi meiden! Hier ben ik weer eens... Het hele weekend amper een stap kunnen verzetten, heb me vanochtend ook ziek gemeld op het werk. Morgen een afspraak bij de gyn, en dan een verwijzing vragen voor fysio, hopelijk gaat dat helpen! Bleh, niets aan zo. Maar, de kleine meid doet het goed, en da's het belangrijkste! Heb een beetje teruggelezen dus hier wat reacties: Wishgirl Wat fijn dat het kinderkerstfeest zo'n succes was! Vooral als je er zoveel tijd hebt ingestoken, goed gevoel moet dat geven. En de babykamer ook al klaar, super! Net als de kerstboom, 400 lampjes! Bij ons zitten er geloof ik 150 in... Naduah Fijn dat alles goed ging bij de arbo, ze doen meestal niet zo moeilijk idd bij zwangeren. Wat een mooie echo-foto's trouwens! Judith Fijn dat alles goed gaat! Ja, de baby krijgt natuurlijk steeds minder ruimte, dat zul je wel gaan merken. HelmaSerdar Ik had ook verwacht dat zwangerschapszwemmen een beetje loom in het water hangen was... Moet je ook nog gewoon actief zijn! Lekker nog een weekje werken, en dan vakantie. Leuk, zo'n laatste weekje met allerlei kerstactiviteiten, geniet ervan! Over krentebaard: Ik dacht dat het niet besmettelijk was, maar idd even de VK bellen! Xanado Fijn dat de babykamer af is! Nog een paar maandjes, en dan kan je lekker pronken met je kleine meid in de kinderwagen! Enne, goed dat bij de VK alles ok was. Wat gaat het snel he, 2e kerstdag alweer 30 weken! Ik was al aan het rekenen hoever ik dan was, maar we zijn samen 6 maart uitgerekend. Op 2e kerstdag ben ik dus ook 30 weken! Shenoby Fijn dat de echo goed was! En wat een luxe, een stukje 3D. Hebben ze in mijn ziekenhuis ook weleens gedaan, tijdens zwangerschap van Simon. Leuk om te zien hoor! Hartewens Wat een geweldig leuke babykamer! Gaat het beter nu met werken, 2 uur per dienst minder? Enne, gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Janneke Doe jij rustig aan? Constant harde buiken lijkt me niet goed hoor! Wat betreft je werk, geen idee... Misschien zou je eens bij het uitzendbureau of UWV raad kunnen vragen? Jacky Wat een leuke echo-foto's! Kindje wilde zijn/haar gezicht nog niet echt laten zien dus... Leuk trouwens, dat er zo uitgebreid de tijd werd genomen voor jullie! Al geslaagd voor extra kerstballen? Ik heb trouwens geen last van lekkende borsten, ze doen af en toe wel erg veel pijn (steken) maar er is nog geen stuwing te bekennen! Bolbuikje Gelukkig ben ik niet de enige die ook nog moet beginnen met de babykamer... Jij ook een drukke week voor de boeg zo te lezen! Heb trouwens gereageerd op je poll! Fijn dat je de paracetamol mag afbouwen, hopelijk gaat dat goed. 4,9 kg aangekomen is toch prima? Zeker als je er moeite voor moet doen om aan te komen (als ik dat tenminste goed uit je verhaal begrijp...). En jij morgen ook naar de gyn? Ik ben om 9.55 aan de beurt, en verwacht qua beeb ook geen problemen, ze schopt ook de hele dag door hier! Zo... Weer even bijgepraat! Deze week ben ik nog thuis, daarna sowieso 2 weken vakantie en hopelijk in januari toch weer aan de slag, al is het maar voor halve dagen. Ik ben benieuwd, tot 4 weken vantevoren doorwerken gaat er sowieso niet inzitten denk ik! Fijne dag nog allemaal, en ik kom snel weer langs!
hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens. drukke tijd gehad en wel altijd even snel meegelezen zodat ik op de hoogte bleef maar geen tijd gehad om te reageren. maar zal nu vanaf gisteren even op jullie reageren. jacky: wat super dat de echo gewoon langer duurde. lekker lang naar je kindje kijken. super die foto's. wish: heerlijk he als de kinderkamer klaar is. jeetje 400 lampjes in de boom. haha zeker een lichtbron. bolbuikje: heb gestemd hoor. helmarserdar: wij hebben nu ook de boom op de plek waar straks de box komt te staan. vind altijd dat als alle kerstspullen het huis uit gaan zo kaal worden maar nu verheug ik me op de box. haha. jaaa foto's willen we zien. shenoby: heb eigenlijk weinig last van mn borsten. ja ze zijn groter en wel wat gevoeliger. maar stuwing niet. en zie al helemaal geen melk. xanado: fijn dat alles goed was. ja het gaat echt super hard. weet nog wel toen ik de test in handen had dat het zo lang duurde voordat ik het kon rond bazuinen. en nu zitten ik al bijna op 28 weken. hoop dat ik iedereen heb gehad. hier is in de tussentijd van alles veranderd. ik weet niet meer goed wanneer ik hier voor het laatst wat had geschreven maar zal alle hoogtepunten schrijven. 1 december hebben we geregistreerd partnerschap gedaan. dit was een leuke dag. 6 december kregen we de spullen voor de babykamer en uitzet. we hadden iets van 16 dozen hier in de kamer staan. niet normaal. de kast zat al verdeeld in 4 dozen dus dan schiet het natuurlijk wel op. de kamer is bijna klaar. moet nog vouwgordijn,overgordijn,plankje boven commode en 2 fotolijstjes ophangen. maar de fotolijstjes moet ik eerst nog even schuren en schilderen. misschien vanavond maar eens doen. verder heb ik vrijdag de blijde doos opgehaald bij prenatal. er zaten trouwens 2 dezelfde spenen in hadden jullie dit ook? en zaterdag kreeg ik mn kraampakket. daar werd ik iets minder vrolijk van. haha. wat een verbanden en spul. hihi. maar goed hoort erbij. had nog een vraagje. we willen proberen om borstvoeding te geven maar dan is het toch wel verstandig om flessen enzo te kopen van te voren. voor als het niet lukt? en een kolf? moet ik die ook al in huis halen? nou dit was een heel verhaal. heb de komende tijd weer wat meer tijd dus zal wat vaker reageren anders moeten jullie zulke grote verhalen allemaal teruglezen.
oja bedenk ondertussen iets. we hebben ook geboortekaartjes uitgezocht. we waren er best snel over uit. en ook dat we het er allebei mee eens waren. echt super. zal eens opzoeken op internet en dan in mn album zetten.
zo wij hebben ons geboorte gedichtje gevonden. Soms word een kindje zomaar geboren, soms komt een kindje precies gepland. Wij mochten hier niet bij horen, hebben er achteraan gerend. maar intens gelukkig,alle moeite beloond. met dit wonderkindje, dat voortaan bij ons woont
Shenoby Prachtig gedichtje! Muppie Ook alweer wat afgerond. Hebben jullie ze ook al echt besteld? En proefdrukken al gehad? Wij willen dit in de kerstvakantie gaan regelen. Een kolf zou ik nog niet halen.. in het begin zal je toch de borst geven. En stel dat je borstvoeding niet goed opgang komt, dan zit je met een dure kolf in je maag.... Flesjes weet ik ook niet, mar die zul je altijd nodig hebben, is het niet meteen vanwege de borstvoeding, dan is het wel wat later.... Denk dus dat als je 2 flesjes hebt in het begin, dit wel voldoende is. MamaVanSimon Hopelijk kun je snel terecht bij de fysio en gaat het beter met je. Haha, morgen is het partneryoga-avond.... Krijgt hij massagetechnieken uitgelegd. Nou ik ben benieuwd, kijk er nu al naar uit eens lekker verwend te worden!
MamaVanSimon, Haha, volgens mij zijn wij dus de enige die er nog niet mee begonnen zijn . Maar 1 ding scheelt, we hoeven eigenlijk alleen maar een kamertje te bestellen (de meubeltjes) we hebben namelijk besloten dat dit kindje gewoon in het babykametje van Malou&Ruben komt. Die hebben er slechts 6 maanden geslapen, en het ziet er nog prima uit, dus Purk krijgt gewoon als hij/zij wat ouder is een mooi kinderkamertje ! Het aankomen is idd heel goed! Maar het gaat er eigenlijk vooral om dat ikzelf ook aankom en dat gewicht dus behoud als de kleine straks geboren is. Vandaag werd er 3.2 kilo gerekend voor Purk & vruchtwater, placenta, etc. Dus ben ik zelf ook al wat aangekomen ! Kijk aan jij ook naar de gyn morgen, das toevallig! Ik moet bijna dezelfde tijd als jij, 10 minuutjes eerder ! Bijna vakantie, dat is wel fijn! Muppie, Drukke boel geweest dus bij jullie ! Maar gelukkig allemaal leuke dingen! Das fijn! Flesjes in huis halen is niet echt een noodzaak als je borstvoeding gaat geven. Maar je kan er bijv 1 of 2 kopen want als ze 6 maanden zijn en bijv een keer wat water/thee/sap gaan krijgen heb je toch een flesje nodig. Een kolf zou ik nu nog niet halen. De eerste weken heb je daar toch nog niks aan. Komt je voeding (te) langzaam op gang kan je bij de thuiszorg een dubbelzijdige kolf huren, je koopt daar dan een eigen setje met de sterile onderdelen bij (een paar euro). Die kolf die je daar huurt is heel goed voor het op gang brengen van je productie, hij is namelijk krachtiger dan een andere kolf. En stel dat je de borstvoeding toch niet ziet zitten zit je niet met een kolf. Ik ben met 7 weken begonnen met kolven en heb toen zo een kolf gehuurd, pas toen de kleintjes 3 maanden waren weer teruggebracht ! En een eigen kolf gekocht omdat ik die toch ook nodig ging hebben wanneer ik weer ging werken ! Jacky, Heel veel plezier alvast met de partneravond! Word vast leuk! En laat hem je idd maar eens lekker verwennen! Shenoby, Mooi gedichtje! Fijn dat jullie er al uit zijn ! Fijne avond! Liefs, Hanneke!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 21 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken December: 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 16 dec - Naduah - vk, 09.45 uur 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing, 09.00 uur 17 dec - Shenoby - 3D pretecho, 16.15 uur 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur 19 dec - Lovelyengeltje - vk, 09.45 uur 23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur 23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur Januari: 02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur 05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
Afspraken voor morgen!!! 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 16 dec - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 16 dec - Naduah - vk, 09.45 uur -------------------------------------- Luanti - Heel veel plezier morgen bij de pretecho... Ik hoop dat je heel erg mooie vertederende beelden te zien krijgt! Energy84 en Naduah - Heel veel plezier morgen bij de vk! Dat alles maar weer goed mag zijn! MamaVanSimon - Heel veel plezier morgen bij de gyn... en hopelijk ook alleen maar weer goed nieuws!!!
Heey mama's Ik las net ergens bij iemand dat ze moeite hebben met aankomen. Wat kan er toch een verschil zitten in zwangerschappen he... Ik moet juist mijn best doen om niet te veel aan te komen. Er zit namelijk al ruim 15 kilo aan....Word er niet vrolijk van maar de verloskundige vind het niet verontrustend en noemt het normaal... Verder zag ik ook dat er al mensen bezig zijn met de geboortekaartjes.. Wij willen dit ook gaan doen en heb een erg leuk idee. Ik heb geprobeerd het kaartje zelf te maken op de website geboortepost.nl. Maar ik vind het een erg onhandige site, je kan er amper wat mee en je kan niks bewerken en aanpassen. Foto's worden helemaal uitvergroot en worden onduidelijk. Heeft iemand hier ervaring met deze site of ligt het aan mij? Of weet iemand anders een leuk programma of site waar je zelf kan knutselen? Over knutselen gesproken. Wie denkt er aan om voor de kraamvisite bedankjes te maken? Ik ben er zelf aan begonnen vanavond? Ik heb de kleine wekpotjes van de action gekocht, en daarin roze muisjes gedaan met een lief roze strikje over de dop en een kaartje met de naam erop... Achterop "bedankt dat jullie naar mij kwamen kijken!" Ziet er echt zo schattig uit... Haha en het is leuk om al zo bezig te zijn met de naam.... hihi. Iedereen die morgen afspraken hebben heel veel plezier!
Hoi hoi! Ben ik ook weer eens... @Helma: Ik heb ook niet (meer) zo'n moeite met aankomen, hoor! Gaat helemaal vanzelf hier... Zal morgen ook weer eens op de weegschaal gaan staan, trouwens. :-k De geboortekaartjes zijn hier ook al besteld en gedeeltelijk betaald, dus die zijn ook klaar. Enveloppen heb ik al in huis, maar heb ze nog niet geschreven. Je kan kijken op poobies.nl, daar kun je ook hele leuke kaartjes halen. Misschien is dat wat? Wij hebben geen kraamvisite bedankjes, maar vind het wel een leuk idee! Denk dat ik er ook eens in ga duiken! Hier is de kraamzorg net geweest. Poeh, het komt wel dichtbij nu zeg! Ik krijg 63 uur kraamzorg ( ) en heb daarnaast nog recht op 15 uur extra kraamzorg vanuit mijn verzekering, maar dat gaat in overleg tegen die tijd. Jeetje, bij Storm kreeg ik maar 49 uur geïndiceerd, heb wel 56 uur gekregen door complicaties, maar toch...
Hoi meiden! Vandaag naar de gyn geweest, en heb gelukkig een verwijzing gehad voor de fysio. Heb donderdag de 1e afspraak! Verder mag ik bloed laten prikken ivm suiker, gewoon voor alle zekerheid. Dat ga ik donderdag laten doen, dan is Simon toch naar het KDV en hoef ik hem niet telkens mee te nemen, moet nl eerst 's ochtends nuchter en dan 2 uur later na het ontbijt. Over het litteken van de keizersnee hoef ik me geen zorgen te maken, gewoon goed insmeren en dat gaat er niets mee gebeuren zegt ze! Ook nog even over de bevalling gehad, er is nu best een kans dat het weer een ks gaat worden, maar dat weten ze eigenlijk pas tegen het einde van de zwangerschap met meer zekerheid te zeggen. Nog een paar weken afwachten dus! Zo, zijn jullie weer op de hoogte! Zal mn nieuwe afspraak zo ff PB'en, en dan duik ik weer lekker op de bank! Zal proberen morgen weer te reageren, anders wordt het donderdag. Fijne avond nog!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 21 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken December: 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing, 09.00 uur 17 dec - Shenoby - 3D pretecho, 16.15 uur 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur 19 dec - Lovelyengeltje - vk, 09.45 uur 23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur 23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur Januari: 02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur 05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
Afspraken voor morgen!!! 17 dec - Shenoby - echo nierstuwing, 09.00 uur 17 dec - Shenoby - 3D pretecho, 16.15 uur -------------------------------------- Shenoby - Heel veel plezier morgen bij de pretecho... Ik hoop dat je heel erg mooie vertederende beelden te zien krijgt! En ik hoop dat de echo van de nierstuwing ook helemaal toppie zal zijn! Je valt wel in de prijzen he morgen met de echoos hihiihhihi