Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel! :D

2. @Jacky: Doe je rustig aan, meid?

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Jahoor!
    Nu gaat het ook wel weer hoor...

Denk dat ik last had van mijn lage bloeddruk (heb ik altijd al hoor) of iets met mijn suikerspiegel. Moet er denk ik maar voor zorgen dat ik altijd iets te eten bij me heb in de middag!
    Maak je geen zorgen hoor om mij. Er zijn volgens mij maar weinig zwangeren die zo weinig klachten hebben als ik!
    Dit was één van de eerste echte klachten die ik had, en het is alweer weggetrokken ook!

Ben nu alvast naar boven (lekker in bedje TV kijken)!
    Lekker slapen allemaal. Enne vanaf morgen ga ik weer even op de rest reageren.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Miinicole,
    Gelukkig dat het met jullie allemaal goed gaat! Das fijn! Ook lekker getrappel voelen is super! Hier gaat alles rustig zn gangetje ;))!

Lovelyengeltje,
    Tuurlijk mag iedereen af en toe klagen, dat zei ik ook al in mijn vorige bericht, wat ik overigens echt niet vervelend bedoelde ofzo hoor. Sorry als het zo overgekomen is. Maar ik bedoelde meer dat als hun vinden dat jij zeurt ze daar ook wel een rede voor hebben, vind jij dat die rede ook waarheid is zou je er iets mee kunnen doen misschien. En vind jij dat die rede die hun geven niet waar is, dan is dat ook prima. Ik wilde je eigenlijk alleen helpen, en dus gewoon aardig bedoeld advies geven, maar volgens mij is dit een beetje verkeerd overgekomen. Hmmm, ik kan ook niet duidelijker uitleggen wat ik nou precies bedoel, maar dat heb je wel vaker als je dingen typt ;)! En idd over dingen na gaan zitten denken komt me maar al te goed voor ;)! Gelukkig heb ik iemand die ik zo een beetje elk moment van de dag kan bereiken en echt overal over kan en mag praten. Dat scheelt echt een hoop!

Naduah,
    Ik hoop idd dat mijn kilos er na de bevalling ook weer gewoon af zijn, hoewel niet allemaal! Ik heb namelijk als streven dat ik boven de 50 kilo ga blijven (1.72 is mijn lengte). Volgens de berekening van de huisarts en de gynaecoloog zit ik nu op 48.7 kilo. Ze halen namelijk elke week een bepaald aantal kilo deze week zei de weegschaal 51.9 kilo, ging dus 3.2 kilo af voor het wondertje. Ik hoop voor je dat je niet teveel strijd krijgt met de kilos! Dat hoop ik namelijk voor niemand. En idd de kwaliteit van leven gaat gewoon per dag dat de kleine in je buik zit per week vooruit! Gefeliciteerd met je 28 weken :D!

Radna,
    Idd ik ben echt opgelucht dat ik niet hoef te stoppen met de borstvoeding! Malou en Ruben hebben toen ze 6 maanden waren ieder een eigen kamertje gekregen. De babykamer waar ze met zn tweeën gelegen hebben zou eigenlijk studeerkamer/boeken-opberg-hok voor Leander worden. Maar is nog helemaal niks aan veranderd sinds de meubeltjes van Malou en Ruben eruit zijn gegaan. Dus nog prima te gebruiken voor Purk vind ik. En dan over een tijdje krijgt hij/zij wel een nieuw kleurtje op de muur ;)! Jou kleine dus wel een nieuwe kamer, fijn dat het slapen goed gaat! Dat ging hier niet echt goed toen ze net apart ‘moesten’ ;)! Succes met het kamertje op orde maken! En kleertjes shoppen was echt nodig, alles werd te klein en we hebben nog steeds niet echt een winter garderobe in huis gehaald voor ze ;). Maar vandaag dus wel het een en ander gekocht :D! Heel veel plezier vanavond met het spieken naar de kleine! En sterkte voor die spuit!

Muppie,
    Ach dementie hebben we allemaal last van joh! Hahaha! Maar fijn dat de controle goed was!

Jacky,
    Oei, rustig aan meid! Maar gelukkig na morgen dus vakantie! Das wel fijn! Wat :c: trouwens dat je net op zo een moment je man niet te pakken kunt krijgen! Fijn dat je morgen met een collega mee kan en mag rijden!

Hier Malou en Ruben goed gekeurd door de kinderarts :D! (Sorry hoort eigenlijk niet hier, maar toch even melden ;), mag wel hoop ik). Verder wat kleren gekocht voor die twee en ook wat pakjes voor Purk, heb gewoon jongens en meisjes kleren gekocht! Haha! Geen berg hoor, 2 jongenspakjes en 2 meisjespakjes. Kamertje uiteindelijk niet meer voor gaan kijken, ik had het helemaal gehad na het bezoek aan de kinderarts en het kleren shoppen ;) Dus dat maar weer even uitstellen! Verder vandaag eigenlijk niks gedaan, vanmiddag lekker even geslapen! Daarna met de kleintjes in de douche geweest. Heerlijk! En nu even rustig hier op het forum relaxen :D! Haha!

Fijne avond nog! Liefs, Hanneke!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing
    miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 22 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 5
    Verrassing - 6
    Geheim - 2

Afspraken
    December:
    19 dec - Lovelyengeltje - vk, 09.45 uur
    23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur
    23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur
    24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur
    24 dec - miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec - Wishgirl - huisbezoek kraamhulp, 15.30 uur
    29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur

Januari:
    02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur
    05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur
    05 jan - muppie - vk, 11.30 uur
    06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur
    06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur
    08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur
    22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: :baby: :baby: Afspraken voor morgen!!! :baby: :baby: :baby:

19 dec - Lovelyengeltje - vk, 09.45 uur

--------------------------------------

Lovelyengeltje - Heel veel plezier morgen bij de vk... Ik hoop dat alles weer tip top in orde zal zijn!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Zoooo er is best wat afgekletst vandaag zeg.. ;)

Ik heb een druk dagje achter de rug hier ;)
    Dus even een egoberichtje...

Vanavond heeft mijn dochter kerstfeest gevierd op school... en dat vond ze geweldig! Ze heeft een mooi leesboek gekregen en wat wel niet meer hahaha... Flink verwend in ieder geval!

De babykamer is hier idd af en ik moet nog een paar foto's bijmaken en dan kunnen ze in mijn album komen te staan...

Van mijn lichtbron (kerstboom) heb ik ook een foto gemaakt.. die komt ook in mijn album ;)

Vanavond had ik de kraamhulp op mijn antwoordapparaat staan voor een intakegesprek aan huis... 24 december om 15.30 uur is het zover... Normaal gezien zou ik een telefonische intake krijgen.... maar het is voor mij 7 en half jaar geleden dat ik mijn dochter heb gekregen en in die tijd is er misschien wel heel wat veranderd en ik weet ook lang niet alles meer... Dus even een check hier live in huis lijkt me wel handig...
    En dat vinden zij blijkbaar ook wel ;)

Ik ben nog wat verkouden hier... maar het is aan de beterende hand.. Ik kan zelfs weer ademhalen ;)
    Moet zeggen dat dat lekker voelt ;)

Miinicole - Welkom hier meid.. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben...

Ik heb de lijst weer aangepast meiden... Alle afspraken staan er weer op en miinicole staat er ook bij ;)

Ik ga nu mijn bedje opzoeken denk ik.... en dan kijk ik later wel even naar de berichten ;)

Ooooh jaa.... ik ben 28 weken vandaag!
    ;)

En ik ben eruit met de gedichtjes voor in het geboortekaartje... Dus in januari als alle drukte van de feestdagen voorbij is ga ik daar even langs... Ik denk dat ik ze even bel om een afspraak te maken dat ik daar niet zo lang hoef staan te wachten ;)

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Haha, ben net terug van de pretecho,.. maar woensdag mag ik weer,.. :) Ze had dus weinig zin om te poseren en lag heerlijk te slapen met een arm voor het gezichtje. En wat denk je,.. zit ik in de auto en natuurlijk weer een gewoel en gedraai in mijn buik.

Maar het was sowieso super om haar weer te aanschouwen. We kregen toch nog een foto en een dvd mee. Dus dat vonden wij wel super.

Ik zal de foto even in het album zetten,..

Oja ze weegt al 1280 gram. En de meting kwam uit op uitgerekende datum 7/3/09 dus een paar dagen later.

Liefs Judith

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

hai dames,
    even een ego bericht.
    morgen reageer ik even weer op iedereen.
    nog geen foto;s geplaatst moet ik nog even doen.
    heb vandaag echt een DIP dag.
    voel me de hele dag al een beetje down.
    en wil de hele tijd wel huilen.
    als ik daar nou reden toe had.... maar ja dat is er niet.
    denk dus dat het hormonen zijn.
    mag van vriendlief morgen niets doen alleen maar lekker uitslapen bankhangen en doen waar ik zin in heb maar al het huishoudelijke moest ik laten liggen.
    dat zou hij wel doen. wel lief he?
    nou dat wast wel voor vandaag.
    einde ego bericht

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @bolbuikje

ik wou dat ik iemand had waar ik elke minuut van de dag ff tegen kon praten of "klagen"maar ja die heb ik niet jammer genoeg.

heb niet echt goede vriendinnen
    ja 1 waar ik wel veel msn contact mee heb.
    heeft zelf 2 kindjes en is van mijn leeftijd.
    maar die woont hier meer als half uur rijden vandaan.
    straks naar de vk.
    hopelijk is alles weer goed.
    ga ik trouwens wel van uit.
    en hopelijk gaat ze nu snel een keer draaien.
    want volgens mij ligt ze in stuit.
    maar ja tot 34 weken mogen/kunnen ze draaien.

en ik ben zondag 30 weken.
    ja het gaat super snel.

liefs

11. Goedemorgen dames!

Hier even snel een berichtje van mijn kant, ik ga vandaag niet op iedereen reageren.

Hier gaat alles goed, de kleine is heel erg druk en trapt nog net me ribben niet aan gort :)
    Ik laat dit weekend weinig tot niets van me horen want ik ben op dit moment bij mijn moeder en ga straks met haar en nog 2 collega's van haar naar Deventer toe.
    Waar we lekker naar het Dickensfestival gaan en waar we morgen de 80ste verjaardag van mijn oma hebben.
    Darna ga ik weer lekker met mijn mannetje mee naar huis, want vind het helemaal niets om zonder hem te moeten slapen :cry:
    Ach ja heb afgelopen 3 jaar nooit alleen hoeven slapen dus dan is het wel erg vreemd als je dan ineens alleen moet slapen.

Nou mieden ik hoop dat het met jullie en de kleintjes allemaal goed gaat en dat jullie een heel mooi en gezellig weekend mogen hebben.

Heel veel liefs,

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Wishgirl; dank je wel!

Bij mij trapt de baby alleen nog maar onderin mijn buik.. haha als ik dat zo hoor ben ik er ook nog wel blij van ;) uiteindelijk moet hij nog wel draaien maar toch hahaha

Klachten heb ik eigenlijk ook niet gehad alleen in het begin een paar weken misselijk met vlagen..

Iedereen fijne dag vandaag!

13. Goedemorgen!

@Miinicole: Fijn dat je geen klachten hebt, meid. Geniet ervan! ;)

@Xanado: Heel veel plezier bij het Dickensfestival! Wel rustig aan, he? ;)

@Lovelyengeltje: Hier ook geen goede vriendinnen, hoor. Alleen wat 'betere kennissen' maar die zie ik niet echt als goede vriendinnen. Dus snap je wel, hoor! Dikke knuf! Enne... beebjes kunnen inderdaad nog tot 34 weken spontaan draaien, en er zijn er nog wel die nog later draaien. Veel plezier bij de vk vandaag!

@Shenoby: Dikke knuf, meid! Hoop dat je je vlug beter zal voelen!

@Judith: Fijn dat je nog een keertje mag komen! :D Enne mooie foto!

@Wishgirl: Ik heb ook gewoon een intake aan huis gekregen, hoor. Is inderdaad wel handig, want er is zelfs al het een en ander veranderd sinds ik Storm kreeg. En gefeliciteerd met de 28 weken! :D Fijn dat je eruit bent met de gedichtjes, ben benieuwd, hoor!

@Bolbuikje: Snap je helemaal, volgens mij gaat het gevecht met de kilo's nooit helemaal over, maar je kan het in de hand houden. Fijn dat Malou en Ruben weer geodgekeurd zijn! Altijd fijn om te horen, denk ik.

@Jacky: Blij dat je je weer wat beter voelt, maar hou het wel in de gaten he? *kijkt bezorgd*

Pfff... hier niet zo'n fijne dag vandaag. Heb erg veel pijn aan mijn bekken en banden, heb er vannacht ook niet van kunnen slapen. :x Vreselijk. Mijn schoonmoeder komt Storm vanmiddag even ophalen zodat ik kan rusten, want morgen is de bruiloft van mijn schoonzus en zwager, wordt een zware dag. Van ongeveer 1 uur 's middags tot 1 uur 's nachts. Pfff...

Fijne dag meiden!

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    alles was goed bij de vk.

mijn bloeddruk was 130/62 dus ook goed.
    ijzergehalte in mn bloed was 6,9 (6,3 is het minimum) dus ook goed.
    hartje klopte goed van baby.

baby ligt niet meer in stuit.
    nou ja heel klein beetje nog.
    ligt nu met kontje op mn blaas en hoofdje schuin tegen mn ribben.

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    @lovelyengeltje; mooi dat alles weer goed was! kun je er weer een tijdje tegenaan..

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    hier even een berichtje van me.
    Moet zo even naar de verloskamers in het ziekenhuis.
    vanaf gisteren voel ik beebje bijna niet meer bewegen dus maakte mij een beetje zorgen.
    mag zometeen komen om even te checken dat alles nog O.K is.

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Shenoby heeft mij om mijn mobiele nummer gevraagd en die heb ik haar net gesms-t...

Mocht er iets zijn... horen jullie dat dus van mij....

Hopen dat alles goed is!

Shenoby... Succes en sterkte meid!
    Komt vast goed...

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee hoi...

Ik heb vandaag even wat foto's gemaakt van de babykamer en van de kerstboom...

Helaas waren de batterijen leeg en kon ik niet alle foto's maken die ik wou maken van de babykamer... maar het geeft jullie zo al een aardig beeld ;)

Ik wil ook nog even een buikfoto maken en dan maak ik de rest van de foto's ook nog even van de babykamer...

En mijn sfeerlichtpartij (lees: kerstboom) staat er ook bij hoor ;)

19. Shenoby: Heel veel succes! Hier draaien de duimen!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames.
    alles goed hoor met onze kleine meid.
    ze was waarschijnlijk met de rug naar mijn buikwand gedraaid en de voetjes enz, naar mijn rug dus zodra ze schopte klopte dat dus dat ik niets voelde.
    gelukkig niets aan de hand maar was toch even weer schrikken.

Deel Deze Pagina