***Buddynieuws*** Bamjolan heeft me net gebeld en alles gaat redelijk gelukkig! Kindje maakt het goed en baarmoedermond is nog steeds 3,3 cm. Medicatie gaan ze morgen stoppen (longrijpers en weeenremmers) en dan mag ze langzaam aan weer beetje lopen. Ze heeft wel wat vocht verloren dus toen was er even paniek maar het was gelukkig geen vruchtwater! Bam we duimen allemaal voor je!
goeiemorgen allemaal. moet zo eerst weg te werken(schoonmaak) en dan vanmiddag ff langs de kruidvat voor natusan baby top-to-toe was. heb ik bon van. 2,15 korting. dus nu nog maar 1 euro. vanmiddag ben ik er weer en dan reageer ik ff op iedereen
Even een kort berichtje hier. Ben nog steeds aan het bijkomen van het weekend. Poeh, wat ben ik moe zeg. Mijn bekken en banden zeuren ook nog steeds, maar hoop dat het snel beter zal gaan. Storm heeft sinds gisteren ook 40 graden koorts, dus kan mijn lol op hier... Sorry meiden, kom binnenkort weer reageren!
zo ben net weer thuis van het werken. heb wel weer mega last van mn heup, been en bil maar ja. is morgen wel weer over. eerst ff de was aanzetten. liefs mij
Gelukkig dat alles goed gaat! was wel even schrikken toen ik het nieuws las.. Hier gaat alles ook goed.. leef nu echt naar de kerst toe.. eerst woensdag naar de vk toe.. leuk kerstkado
Bamjolan - lees nu net dat je opgenomen bent geweest en dat je weeënremmers moest hebben... Meid ik ben erg geschrokken, maar ben blij dat het helpt en dat het weer beter gaat! Nog even ophouden meid... Dikke kus van mij en ik hoop dat je met de feestdagen toch wel lekker met je gezinnetje thuis bent hoor! Hou je taai he!
Wat een mooie echofoto's meid.... Volgens mij lijkt de kleine op jou of niet? Heb jou natuurlijk ook nog maar 1x in het eggie gezien... maar als ik zo kijk zou ik zeggen dat de kleine spruit op jou lijkt
Trouwens... dankzij Shenoby schiet mij ineens weer te binnen dat ik morgen ook een echo heb Stom heeee... was ik heeeelemaal vergeten ahahahah
Gelukkig is Bam weer thuis! Wat een schrik! Ik mag straks naar vk weer. Ben beniuewd. Voel de kleine vandaag wat minder intensief als anders. Word er een beetje onrustig van. Ik voel het wel hoor, maar minder als anders. Zal wel weer overbezorgd zijn...
Gelukkig idd... en nu maar hopen dat het goed blijft gaan met Bam... Heb ik jou over het hoofd gezien meid met de afspraken?!? Oooh sorrie... Zie net dat je niet op de lijst staat met je afspraak.... Vandaar.... Heeeeel veel plezier zo bij de vk meis.. En alleen maar weer goed nieuws he !
Hey Bam, Gelukkig weer naar huis. Nu heel rustig aan doen en zorg goed voor jezelf en je mannetje. Succes,.,.
gelukkig bam. weer naar huis. @ hartewens dat had ik van de week ook was ook even schrikken maar het kindje lag met de rug naar mijn buikwand toe. gelukkig kun je straks naar de VK. @ wish leuk morgen nog een echo, en ja ik vind zelf ook hoor dat de kleine enorm op mij lijkt,met het neusje van papa. we zien het wel als ze eruit is.
Zoo was ik ook weer. Met kindje is alles goed. Lag nu met hoofdje naar beneden en niet meer overdwars. Was de reden dat ik het even minder voelde. Mijn suikergehalte is verhoogd. MOrgen even opnieuw bloedprikken. Als het dan nog verhoogd is word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hoop dat het slechts eenmalig was. Whis, denk dat ik zelf vergeten ben het door te geven, ben er nogal laks in, hihi.
zo de laatste gekleurde kleertjes nog ff strijken en dan morgen de laatste witte kleertjes nog ff wassen en strijken. en dan is alles klaar van mij mag ze wel komen hihi
Shenoby- Ben ik dus niet de enige die denkt dat de kleine op jou lijkt Ja zul je zien als ze eruit is dat het heel anders lijkt hahaha... hartewens - Super dat alles goed was bij de vk! Datum doorgeven vergeet je ook snel he... Heb je nu ook een nieuwe datum gekregen? Ik zal vanavond wel even je bloedprikken erbij opzetten... En ik hoop en duim dat je suikergehalte goed zal zijn meid... lovelyengeltje - Ooooh dat schiet mooi op dan... Ik moet hier nog wel even... Moet alles nog uitzoeken... wassen en strijken.. pfff... Kom je hier ff helpuh?
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 22 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 5 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken December: 23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur 23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur 23 dec - hartewens - bloedprikken op suiker 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 24 dec - miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec - Wishgirl - huisbezoek kraamhulp, 15.30 uur 29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur 29 dec - lovelyengeltje - zwangerschapscursus Januari: 02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur 02 jan - lovelyengeltje - vk, 11.00 uur 05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur 05 jan - muppie - vk, 11.30 uur 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur 15 jan - hartewens - vk 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!