Afspraken voor morgen!!! 23 dec - Wishgirl - echo, 09.40 uur 23 dec - Helmaserdar - vk, 13.00 uur 23 dec - hartewens - bloedprikken op suiker -------------------------------------- Helma - Heel veel plezier morgen bij de vk... Ik hoop dat alles weer tip top in orde zal zijn! hartewens - Ik hoop dat de uitslagen van je suiker zo goed zijn dat je niet naar het ziekenhuis hoeft meid.. Succes!!
Thanks Whis! Ja heb nieuwe afspraak, 15 januari. Tenzij suiker te hoog is natuurlijk. Whis veel plezier bij de echo Helma succes bij de vk!
Helma, Hartewens en Wishgirl, heel veel plezier en succes bij de controle's en de echo's! Verder nog even niet bijgelezen, sorry! Morgen ofzo weer !
hihihi bolbuikje, veel plezier bij bloedprikken? Ben een beetje aan het speuren op internet over verhoogde suikers. Hopelijk was het slechts eenmalig, lijkt me maar niks, geen suikers meer eten enzo. Maaaaarrrr alles voor het goede doel! Voel de kleine trouwens nu wel steeds heel duidelijk. Had ws een lange slaap, hihi Pfff die onzekerheid ook steeds...
hartewens - oke... onder voorbehoud heb ik 15 januari op de lijst gezet meid Ik hoop gewoon dat alles goed is met je suiker! Dank je wel... Ik hoop ook echt weer een paar mooie beelden te zien Judith en bolbuikje - Dank jullie wel!
Meiden Dank je wel. Heb er ook zeker weer zin in om morgen naar de VK te gaan. Ben erg benieuwd of ze nog steeds in stuit ligt of inmiddels gedraaid is.... Ook ga ik eens vragen of het normaal is dat ik in de laatste drie dagen elke keer van die krampen heb onder in mijn buik. Of herkennen jullie dit? Ach ja vragen kan nooit kwaad toch? Wish en hartewens veel plezier morgen he! Daarna zal ik even komen vertellen hoe het was..
Echt krampen onderin... kweet niet of ik hetzelfde heb... Wel heb ik dat ik steken heb onderin... Zo even dat ik denk...: AUW! En als ik hoest of nies heb ik dat ook vaak.... Bedoel je dat... of is het iets anders? Dank je wel... maar ik ga er vanuit dat ik weer mooie beelden zie
*** Als je een foto wil van....*** Hoi hoi... Ik heb bericht gekregen van de vriendin van Florida... Ze heeft 2 prachtige cadeaus inmiddels! Voor wie een foto wil... zou je mij even je emailadres willen pb-en, want ik geloof niet dat ik foto's per pb kan versturen... En ze hier zo opzetten vind ik ook niet leuk... Liefs, Wishgirl
Helma, ik ken het niet echt eigenlijk. Wel bij omdraaien wat bandenpijn. Whis, hopelijk krijg je mooie plaatjes te zien! Die foto's van Florida, staan die ook op haar vlindersite? Hebben jullie ook last van de ribben? Heb steeds een heel branderig gevoel bij de onderkant van mijn ribbenboog. Kindje komt er denk ik tegenaan. Ga vanmiddag achter een jas aan. Mijn jas past niet meer dicht. Aangezien het kouder wordt heb ik wel een jas nodig die dicht kan. Hopelijk vind ik er nog 1 in de uitverkoop.
Goedemorgen dames, Hier echt een super weekend achter de rug. Wel heel erg vermoeiend en veel gelopen, dus lig nu op de bank languit. Verder gaat het met de kleine erg goed en is ze erg druk. Vandaag heb ik echt een kut dag loop de hele dag al te janken, vandaag is het 2 jaar terug dat mijn vader is overleden. Sorry meiden als ik vanmiddag me wat beter voel dan zal ik op iedereen proberen te reageren. Meiden veel succes bij de echo's. Veel liefs,
hartewens - Ik ken dat branderige gevoel niet... Zou heel goed kunnen hoor dat je kindje er steeds tegen aan komt... De foto's staan niet op haar vlindersite... Ze is nu op vakantie nl. en haar vriendin gaat alles 2e kerstdag aan haar geven... Ik hoop dat je nog een jas kunt vinden meid! En anders misschien een soort van cape of poncho? Xanado - Heeee meis... Lijkt me heeel goed dat je even je rust op de bank neemt! Super dat je het leuk gehad hebt! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt meid... Er zijn bepaalde dagen waarop je iemand die je zo lief is extra mist... Een sterfdag is daar een van... Mijn vader is 5 en half jaar geleden en ik heb het ook nog steeds hoor... Geef er aan toe! Laat maar komen die tranen! Heeel veel sterkte ermee meid! De echo - Die was dus echt super! Ik heb alleen het idee dat het ventje niet zo knap gaat worden hahahha... Maakt niet uit natuurlijk... maar ik zag me toch een platte dikke neus en een dikke bovenlip op de 3 a 4D echo... hihihihihi Ik ben benieuwd! Uiteraard heb ik geen 100% garantie dat het een volkomen gezond kind is... maar de tekenen zien er wel naar uit... Alles wat de echoscopist kan zien is ontzettend goed en precies op de maat! En nu ongeveer 1380 gram! Even twijfelde hij over het vruchtwater... Daar zou ik teveel van hebben en dat kan wijzen op zwangerschapssuiker... Hij heeft het toen op 4 punten gemeten.... Een goed vruchtwater gehalte kom je dan tussen de 12 en 18 uit volgens hem... en bij mij kwam ie op 15... dus dat is goed! Maaar was wel een idee om even bij de gyn aan te kaarten even te prikken op suiker... Just to be sure! Kan nooit kwaad natuurlijk... Ik zal even kijken of mijn scanner nog werkt en dan scan ik de foto's even in... Printer zit er nl. bijin en die doet het niet... Dus spannend
Goedemorgen meiden, @ wishgirl; mooi dat de echo goed gelukt is! toch even afwachten he hoe de baby eruit komt.. ik kan niet wachten om mijn ventje te zien .. @xanado83; lekker rustig aan doen vandaag, huilen kan nooit geen kwaad.. Iedereen met een afspraak veel plezier en goed nieuws! Nieuwe buikfoto toegevoegd.. heb nog een bescheiden buikje..
zo ben ik weer. vanmorgen samen met mn mannetje een box gekocht(via marktplaats) met 2 box kleden. totaal 65 euro. en hij ziet er super mooi uit. boxkleden zitten nu samen met de witte kleertjes in de wasmachine. gister alle donkere kleertjes gewassen en gestreken. morgen denk ik de lichte gekleurde kleertjes nog ff wassen dan heb ik ook alles gewassen. oh ja ook nog luiertas gekocht. heel simpel zwart bij de prenetal( 40 euro! pffff) maar ja zwart kan overal bij en ik heb hem toch nodig. mn kraamdoos bij mn ziekenfonds(verzekeraar) opgehaald. 3 pakken met mega maandverband hahaahahhaha. oh ja bij de box kregen we ook nog gratis een wipstoeltje. dus die ook nog ff in de was, de bekleding dan haha. oh ja ook nog voedingsbh gekocht die groeit ook wel een beetje mee. ben qua cup amper gegroeid. heb nog steeds E maar nu 80 ipv 75 reageer straks op de rest. liefs
@ xanado doe rustig aan meid. neem lekker wat tijd voor jezelf. @ wish.. oooh dat klinkt ook niet aardig dat je denkt dat je kleine man niet echt zon knapperd word. @ lovelyengeltje leuk een box. ik heb er laatst ook 1 gekocht. als de kerstboom eruit gaat gaat de box erin. hier ben ik ook bezig met het uitwassen van de kleertjes enz..
Das natuurlijk ook niet echt gemeend he! Dat snap je toch hopenlijk wel Nee hoor... hoe hij eruit ziet maakt me niets uit... Ik kijk uit naar zijn komst!
Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet: een buikfoto van 28 weken de echofoto's van vanmorgen - 28w5d
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 22 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 5 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken December: 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 24 dec - miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec - Wishgirl - huisbezoek kraamhulp, 09.30 uur 29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur 29 dec - lovelyengeltje - zwangerschapscursus Januari: 02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur 02 jan - lovelyengeltje - vk, 11.00 uur 05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur 05 jan - muppie - vk, 11.30 uur 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur 15 jan - hartewens - vk 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
Afspraken voor morgen!!! 24 dec - Judith1982 - vk, 11.10 uur 24 dec - miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec - Wishgirl - huisbezoek kraamhulp, 09.30 uur -------------------------------------- Judith en miinicole - Heel veel plezier morgen bij de vk... Ik hoop dat alles weer tip top in orde zal zijn!