Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Shenoby - Ik heb bij de babydump voor 40 euro een 8delig badset gezien er zit alleen jammer genoeg geen standaard bij.
    Jammer dat die commode niet past had wel handig geweest met badje erin.

Nou bij ons is het kamertje al klaar moet alleen nog een plank aan de muur en nog wat verdere aankleding, maar de kleina kan komen.
    Liever niet natuurlijk ;) maar het kan.
    Hoop dat ze toch echt minimaal tot 37 weken blijft zitten.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ja idd Xan!
    Hier is ook alles klaar.
    Ik ga ff mn verklaring opzoeken en t kraampakket ophalen bij de dsw.
    Heb ik dat ook maar alvast allemaal in huis!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

nou de commode staat erin.
    hij had geen 10 cm breder moeten zijn want dan kan de deur niet helemaal meer open.
    nu past het precies!
    ga nu even douchen want voel me helemaal niet lekker.plaats een andere keer wel even foto's

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Super Shenoby!
    Beterschap!

Zo heb net het kraampakket gehaald....krijg best de bibbers als ik alles weer zo zie haha

5. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    ha meiden, dit gaat er wat rustiger aan toe naar mijn idee...! beter bij te houden.

ik ben sinds gister thuis van mn werk, erg verkouden, zit in een dipje lijkt hetwel...ik voel de kleine deze dagen ook niet zoveel, jammer!

mijn vriend heeft nu 2 x de kleine gevoeld, helemaal top vond ie het!

oja.....wij kregen bij de 20 wekenecho een envelop met geslacht mee, van de week konden we het ecjt niet meer houden! en we krijgen een meissie,...helemaal leuk! verder vertellen we het aan niemand hoor....dus sssssttt

verder hebben wij alleen de kinderwagen en het kamertje gekocht, verder nog helemaal nix.

liefs marr

6. @ Marr- Gefeliciteerd een meid wat leuk!
    En denk maar lekker aan jezelf, ziek is ziek dus lekker uitzieken thuis.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He marr, een meid Gefeli!
    Ik voelde me gisteren ook al niet zo lekker. Zegt mijn moeder 'dan blijf je morgen toch gewoon lekker thuis'. Is alleen jammer dat ze ons niet opgevoed hebben => je blijft alleen thuis als je echt ziek bent zeiden ze vroeger tegen ons... dus gisteren veel geslapen en vanmorgen gewoon aan het werk gegaan....
    Voelde me vanmorgen al veel beter hoor. Denk dat ik gewoon een beetje oververmoeid was.
    Hoop niet voor je dat het echt ziek zijn doorzet, daar zit je nu niet echt op te wachten!

Xanadoo
    Kamertje al bijna klaar. Jee, ik wou dat ik al zover was... volgende week gaan wij denk ik pas over naar de andere kamer en dan komt 1 december de babykamer (pas).

Shenoby
    voel jij je ook al niet zo lekker. Goed om jezelf denken he... ga eens lekker vroeg je bedje in. Heeft mij ook echt goed gedaan!

8. Heey meiden ja bij mij is de kamer al zo goed als klaar, Ben er echt wel trots op, heb de kleuren lekker neutraal gehouden en heb gewoon de aankleding meer roze gedaan.
    Het is echt een meiden kamertje!

9. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    JACKY,
    ik heb deze dagen even alleen maar aan mezelf gedacht, als ik toch was gaan werken, dan weet ik het al, dan loop ik mezelf voorbij, lig de hele week al om half 9 op bed, dit is niet normaal natuurlijk.

XANADOO
    kamertje al klaar? jeetje, wij krijgen begin feb onze spulletjes pas geleverd, dit ivm een verhuizing die we nog gaan krijgen...als alles goed gaat gaan we feb. over!

lekker eten nu..

10. Ik schrik me net kapot!
    Staat de pasbode voor de deur met me kraampakket!
    Haha heb wat te doen vanavond.

Meiden ik ga even weg hier voor vanavond van heel zp want ik ben het even zat, het huilen staat me nu even nader dan het lachen.
    Want ik wordt weer overal op aan gekeken en ga me weer druk lopen maken om niets. En vind me zelf even belangrijker.
    Als jullie wat willen weten of wat kwijt willen aan mij stuur me dan maar een PBtje.
    Sorry meiden nu mogen jullie weer on-topic, anders heb ik het hier straks ook nog gedaan want dit heeft niets met me zwangerschap te maken.

Sorry :cry:

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Nou laat de boel maar even de boel..... uithuilen kan soms best even opluchten! ;)
    En tuurlijk heeft jouw welzijn met zwangerschap te maken!

Hier zijn we een stapje dichter bij de babykamer gekomen. Mijn ouders hadden vandaag weer eens lekker geklust.... nu alleen nog de plinten, hopelijk lukt het om dat zaterdag te doen!

Mijn moeder heeft ook het zitje van de schommelstoel vernieuwd, nu bekleed met dezelfde stof als de toekomstige gordijen en dus is het dadelijk 1 geheel. Zal dadelijk eens een foto maken!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

AUW ik kreeg volgens mij net een trap tegen de ribben :confused: :(
    kan dat al?

@ jacky fijn he dat het einde kwa verfen dan een beetje inzicht komt?
    had ik tenminste wel toen de babykamer klaar was met verfen.
    was in gedachten alle meubeltjes al aan het plaatsen.

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Tsja, ik kan niet wachten om te beginnen met inrichten,maar zonder meubeltjes is dat wat moeilijk!

Enne of je het al bij je ribben kan voelen. geen idee, maar als jij het gevoeld hebt, kan het blijkbaar wel!
    Ik voel het voornamelijk onderin en soms halverwege mijn buik, terwijl mijn baarmoeder al ruim boven mijn navel zit.

Ik ga vast naar mijn bedje... ben nog/weer moe, ga er maar weer even vroeg in en dan nog 1 dagje werken (dan weekend).

Tot morgen en lekker slapen!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Shenoby ik voelde de kleine ook al bij mn ribben vanmorgen in bed...ik stond ook ff zo :|

Xan, sterkte meis!
    En succes met t kraampakket!

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@bam.
    ah okey...
    ik dacht al dat ik mijn verstand verloor.
    moet trouwens ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet weet hoever mijn baarmoeder komt hoor.

16. :baby: Maart Mama's 2009 :baby:

01-03-2009
    -Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e Kindje - Meisje

06-03-2009
    -Xanado83 - Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e Kindje - Meisje

12-03-2009
    -Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e Kindje - Jongen

13-03-2009
    -Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje

14-03-2009
    -Jack78 - Haarlem - 29 jaar - 1e Kindje - Verrassing

15-03-2009
    -Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e Kindje - Meisje

23-03-2009
    -Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e Kindje - Jongen

Totaal 7 Maart mama's
    Meisjes - 4
    Jongens - 2
    Verrassing - 1

Afspraken

November:

17 nov - Marr - vk -
    22 nov - Marr - Pretecho - 14:30 uur
    24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur
    26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg -
    27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur
    28 nov - Bamjolan - vk -

December:

03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur
    04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur
    05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur
    12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur

BuddyLijst:

Xanado83 - Whishgirl

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen.
    Pb ze dan naar Wishgirl of Xanado83

17. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hee een 2e maartmama topic? Ik vind 1 al niet bij te houden haha. Wil best graag kletsen over zwangerschap, maar merk dat ik gauw afhaak als er tig pagina's geschreven zijn. Ik lees dus een beetje mee steeds, maar dan ook vaak de laatste pagina omdat ik niet de hele dag achter de pc zit.
    Ik voel sinds een dikke week ook echt schopjes. Gister voor het eerst aan de buitenkant, maar nu nog niet weer. Als ik schopjes voel is het veelal als ik zit en wat in elkaar zit zeg maar. En dan echt helemaal in mijn onderbuik. nu is het kindje ook flink bezig. Er zit een systeempje in. Ik slaap slecht en wordt al vroeg in de ochtend wakker. Dan vaak voel ik de schopjes ook, zo rond 4 a 5 uur. Wel zo gezellig als je wakker ligt. Ik word niet wakker van de baby hoor, maar heb het al vanaf ik hcg in mijn lijf heb volgens mij die slapeloze nachten.

18. @ Hartewens,
    Leuk he die schopjes!
    Slecht slapen doe ik ook hoor maar niet omdat de kleine me wakker houd.
    Als ik s'morgens vroeg wakker ben ga ik ook naar me buik liggen kijken dat is zo gaaf als je die af en toe heen en weer ziet vliegen hahah.

@all:
    Nou meiden jullie merken het al ik kan hier ook niet weg blijven.
    Kom net thuis had vanmiddag op mp een badstandaard gezien voor 5 euro en kon m vanavond al ophalen.
    Ben nu ondertussen lekker aan het genieten van onze kleine meid die der huisje aan het verbouwen is, :(

19. Ha meiden,

Zou ik ook hier mee mogen kletsen? Ik zal ook op het andere topic mee blijven kletsen, want ben nou eenmaal zo'n nieuwsgierig aagje die graag wil weten hoe het met iedereen gaat... :oops: Hoop dat jullie het niet erg vinden?

@Hartewens: Ik vind het ook moeilijk om tig pagina's terug te lezen, maar je scant er nogal snel doorheen, he? ;) Fijn dat je nu ook echte schopjes voelt! Wel lekker slapen, hoor!

@Shenoby: Volgens mij geeft je baarmoeder ook een beetje mee, dus hij kan een beetje, ehm hoe zeg ik dat, 'uitgedeukt' of 'uitgeduwd' worden, dus kun je hem ook wat verder voelen dan dat je baarmoeder daadwerkelijk komt. Snappie 'm, want ik krijg het niet echt goed omschreven geloof ik? :-k

@Jacky: Ligt er ook maar net aan hoe de kleine ligt, he? ;) Fijn dat jullie al lekker bezig kunnen met de babykamer! En ben benieuwd naar de foto van de schommelstoel!~

@Xanado: :confused: Het kraampakket alweer! Wat gaat het hard, zeg. Is het zo afschrikwekkend? :) ;) Doe lekker rustig aan, meid. Dikke knuf!

@Marr: Een meid! Gefeliciteerd! :D

@Wishgirl: Leuk je weer te 'zien' meid! ;)

Enne.... nou weet ik eigenlijk niet meer wat er nog meer was... :-k

Poeh, nou ik duik lekker mijn bedje in hoor. Ben een beetje moe. :(

Tot gauw!

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik duik ook mn bedje in, heb een pijn in mn been, zal wel verkeerde beweging hebben gemaakt met mn kids vandaan bij de school, hadden geen zin om te luisteren haha

De kleine schopt me ook helemaal plat vanavond...jeetje wat een kracht!

Truste!

Deel Deze Pagina