Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Thanks Wish!
    Ik vind de foto's van jouw echo echt heel mooi. Ik hoop dat ik ook zulke mooie foto's morgen krijg.
    Haha, ja of ie knap wordt,.... :D vast wel!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Weer door Rieks laten maken... die kan toch zoooo goed echoos maken he... Ik weet het. ik loop weer giga te pochen... maar die man is gewoon keigoed in zijn vak!

Ach en over zijn uiterlijk... das gekheid natuurlijk... ;) Het maakt me niet uit hoe hij eruit ziet... Tis mijn kereltje!
    Maar ik vraag me wel af of de foto nog uitvergroot is nu... het kindje zelf bedoel ik dan he... Ik vind nl. dat ie zo een dikke bult heeft aan zijn bovenlippie... En nu heb ik dat ook wel een beetje en mijn dochter ook.. maar dat zijn van die kleine zeg maar... Dat het in het middenstukje van de bovenlip wat dikker is als de rest van de lip... en dat lijkt leuk... Maar ik denk als het te dik is, dat dat niet zo mooi lijkt...

Tja... wat kan een mens zich allemaal afvragen he haahahhaha... We zullen het zien als meneer er is ;)
    Mijn prinsje!

Ik hoop ook dat je van die mooie beelden te zien krijgt meid! Duim ik voor!
    Veel plezier he...

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Whis, ik vind zo'n lipje juist mooi! Mooi kereltje hoor!
    Ik twijfel nog of we een 3d echo laten maken. Ben wel heel nieuwsgierig naar ons kindje, maar zal dan de verrassing er niet af zijn? hihi
    Hoor vandaag of suikers goed zijn. Vind het een beetje spannend..

4. Goedemorgen dames,

Hier alles weer een beetje beeter dan gister.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    En ik wil jullie bijdeze hele fijne dagen wensen.

Ik zal straks als de tegelzetter weg is nog even een nieuwe buikfoto maken en in me album zetten.

Veel liefs

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    badstandaard net helemaal schoongemaakt onder de douche.

de bekleding van de wipstoel gaat zo in de was.

nu nog 3 "kleertjes" wassen dan is alles schoon.
    (wat ik tot nu toe heb)
    haha
    maar denk dat ik voor het einde van het jaar nog wel wat kleertjes krijg van de zus van mn vriend.
    haha.
    daar heb ik bijna alle kleertjes van gekregen.
    zo lief he.

ik zal alvast beginnen met de voorbereidingen van het kerstdiner.
    begin vast de soep te maken vanmiddag.
    en de boontjes vast te koken.
    hoeven ze morgen alleen nog maar in de oven.

doei doei
    alvast fijne kerst

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb niet specifiek een 3D echo gehad hoor... Ik heb een echo gehad om te kijken naar de groei van de kleine ivm de keizersnee en de echoscopist heeft ook een flinke poos 4D beelden laten zien... Was zooo mooi ;)

Ik had net de intake van de kraamhulp hier... en heb haar ook even gevraagd om te kijken... en zij dacht dat het kwam doordat het gezichtje nog een beetje in elkaar gedrukt wordt ;)
    En als het een beetje een uitstulpinkje is vind ik het ook mooi hoor... maar niet te dik ;)
    Maar goed.... we zien het wel.... het is meer dan welkom!

Ik denk dat het kindje op zich al een verrassing is meid.... en als je het wilt weten hoe je kindje eruit ziet... dan is het denk ik een idee om een 3D echo te laten maken...
    En ik denk zelf dat als je je kindje echt gaat vasthouden straks het nog wel afwijkt hoor van de 3D echo.... Het blijft een verrassing denk ik...

Hoe laat hoor je het of de suikers goed zijn? Of weet je dat niet...?
    Ik duim dat alles goed is!
    Succes!

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nou we zijn net terug van de 2de keer 3-d echo, maar nu lagen er twee armpjes voor het gezichtje. Echt een eigenwijs dus. Maar dat vinden we niet erg hoor. Je krijgt er geen garanties bij.
    In 2d was trouwens wel heel mooi te zien dat ze een beetje aan het bewegen en slapen was. Echt superlief! Ze is in 6 dagen 240 gram aangekomen! Dat is dus helemaal goed. Dat is ook al een fijn gevoel. En het hartslagje was ook heel mooi.
    Dus helaas geen mooie plaatjes, maar we hebben wel genoten.
    En weet je wat, we hoefden niets te betalen! Vorige keer ook al niet. Omdat het niet gelukt was. Dat vonden we vervelend, want ze heeft wel 45 minuten gekeken + 2 dvd's en foto's. We hebben dus de helft betaald.
    Echt een vakidioot haha, dat kunnen wij wel waarderen!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Vandaag weer controle gehad en alles was goed.. :D bloeddruk 110/65 en suikers waren allemaal goed..
    Het hartje klopt goed, was weer mooi om te horen.. deze keer heel duidelijk gehoord..
    Formulier mee gekregen voor bloedprikken.. dat is wel weer wat minder, maar heb het er wel voor over.. nu om de 3 weken..
    De baarmoeder ligt nu 2 a 3 vingers boven de navel en was perfect..

Mooie echo foto wish! ben er jaloers op..

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bamjolan,
    Ik had het al wel gelezen, maar nog geen puf gehad om te reageren. Maar fijn dat je weer naar huis mocht. Rustig aan hoor meid! Iedere dag dat ie in jouw buik zit is meegenomen!

Naduah,
    Beterschap voor Storm. En ik hoop dat het met jou bekken en banden ook weer wat beter gaat!

Lovelyengeltje,
    Druk bezig geweest dus met wassen, strijken en vouwen ;)! Wel leuk he, al die kleine prulletjes :D! Wat betreft de luiertas, wij hebben geen luiertas :D! Wij hebben gewoon een schoudertas (nouja eigenlijk 2, een zwarte en een fel roze) en die gebruiken we voor de baby troep ;)!

Hartewens,
    Nog geslaagd voor een jas? Zonder jas, met je toeter buiten lopen is idd brrrrrr ;)!

Xanado,
    Een beetje laat, maar een dikke knuffel meid! Heel veel sterkte!

Wishgirl,
    Fijn dat de echo goed was! En idd 100% zekerheid heb je nooit, maar als het er nu goed uitziet is dat altijd mooi meegenomen ;)! Leuke foto’tjes lekker bol koppie :D! En een mooi groeiende buik! Hoe is het gegaan met de intake?

MiiNicole,
    Idd mooi bescheiden buikje! Maar het gaat niet om de buitenkant ;)! Het gaat om wat erin zit :D! Gelukkig was de controle goed! Bloedprikken is minder fijn, maar gelukkig hoef je maar 1x ;)! Ik moet helaas elke week :rolleyes:! Kloppend hartje horen, krijg ik altijd weer zo een vlinder-in-je-buik-gevoel van :D! Zo heerlijk he :D!

Judith,
    Idd echt een eigenwijs klein ukkepukje dus! :)! Tjonge! Haha! Gaan jullie het nu nog een keer proberen? Of stoppen jullie nu maar? Kijken jullie wel als de kleine geboren is ;)! Wel netjes eigenlijk dat je eigenlijk niet hoefde te betalen, want idd de verwachtingen bij een pretecho zijn toch anders. Ookal kon die dame die de echo maakte er ook niks aan doen ;)!

Hier met de kleine volgens mij alles prima! Schopt en beweegt lekker, nouja af en toe niet zo lekker :D! Harde buiken zijn echt een stuk minder, borstvoeding begint weer wat meer te worden gelukkig! Verder heb ik even wat mindere daagjes achter de rug. Malou & Ruben zijn al sinds zondagavond niet thuis. Leander is al sinds maandag ochtend niet thuis. Ik vind het echt doodsaai de hele dag alleen thuis :oops:! En echt heel veel traantjes, gewoon om niks. Maar ik laat ze lekker lopen, ze kunnen maar weg zijn! Verder komt Leander gelukkig vanavond weer thuis, en morgen ochtend Malou en Ruben ook weer. Heerlijk!

Meiden allemaal hele fijne kerstdagen!
    Liefs, Hanneke!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vandaag trouwens 27 weken bedenk ik me ineens :D! Haha! Niet eens bij stil gestaan!

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    He bah de verloskundige belde net. Suikers waren nog te hoog, zelfs iets hoger als vorige keer. Krijg nu een afspraak in het ziekenhuis. Ws volgende week al.

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hartewens, dat is balen zeg.

Gefeleiciteerd met de 27 weken bolbuikje!
    Nee, we gaan het niet nog een keer proberen. Ik vind het ook wel een beetje zielig om steeds te proberen haar wakker te maken. We wachten rustig af. Nog een weekje of 10.

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Net naar de vk geweest en ik moet weer bloed laten prikken ivm ijzer. was 6,1 en de ondergrens is 6,3. Verder was alles goed.

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo de soep is alvast klaar voor morgen.
    de stoofpeertjes ook.
    de sperzieboontjes staat nu ook op het vuur.
    dus straks de spek eromheen en vast in de ovenschaal.
    hoeft die morgen alleen nog maar in de oven.

nog 1 wasje draaien dan is alles weer schoon.

liefs

alvast prettige kerstdagen iedereen.

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi hoi,
    allemaal heel erg fijne kerstdagen.lekker genieten allemaal.

hier gaat alles goed. hebben vandaag nog even de vouwgordijn voor op de babykamer gehaald en ik heb weer zitten schuiven met de meubeltjes.haha. nu staat het naar mn zin. helemaal top. zal vanavond eens even foto's maken.
    moet mn site namelijk ook bijwerken.
    oja we hebben ook een nieuwe vensterbank erin gezet. lekker een grotere. kan ik meer kwijt. :D

sorry voor dit ego berichtje maar ga zo eten en wou nog even hier kijken.

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

ruzie
    Nou vandaag ruzie gehad met Orange ;)
    Ik had hun abonnement genomen omdat zij een van de 2 waren waarbij ik in huis een goed bereik had... Op een zonnige dag voor Orange besloten ze te gaan fuseren met Tmobile... Voor mij was dit een heeeeel donkere dag want op het moment dat ze mij op het netwerk van Tmobile zetten had ik geen bereik meer.... Hoezo mobiel?!?
    Tig keren bellen en vanalles proberen wisten ze me vandaag (ruim 2 maand later) te vertellen dat ik gewoon bereik moest hebben... Jaaaajaa... In hun dromen ja.. Want ik heb nog geen bereik...
    Conclusie: Ik wilde gewoon van het contract af omdat zij niet leveren wat ze beloven... En ik zie geen verbetering komen...
    Wilden ze absoluut niet... wel kon ik een nieuw toestel uitzoeken en een abonnement krijgen van Tmobile... Jaaaa daag... Het ene potje lucht dichtdoen en het volgende opendraaien...
    Ik moest gewoon tot en met maart volgend jaar betalen...

Bij mijn mededeling dat ik dan alle betalingen zou stoppen en van december zou terughalen tot het moment dat zij leveren wat ze beloven kon ik ineens mijn contract wel a la minute opzeggen! ;)

GRRRRRR die Orange...

Intake kraamhulp
    Dit was echt een heeeel leuk gesprek en een ontzettend leuke meid! We hebben heeeel gezellig gekletst over echt van alles en nog wat.... oops.. hihihihiih ;)

Ze heeft het kamertje even bekeken en alle spullen.. Ze vond dat ik een supermooi kamertje had voor Sven en alles is goed aanwezig!
    Ik moet alleen nog 2 digitale thermometers hebben... Een voor mezelf en een voor Sven... Maar dat is een kleinigheid... ;)

Ik ben lid van de thuiszorg en ik kan daar op vertoon van een bon nog een gratis luiertas ophalen... Altijd makkelijk ;) En ik kan die maandag gewoon even halen dan... ben ik in het ziekenhuis en naast het ziekenhuis zit de thuiszorg ;)

Ik krijg in eerste instantie 55 uur toegekend. Dit kan meer worden maar dat wordt tezijnertijd bekeken...

Heeel gezellig en leuk gesprek was het dus! ;)

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing
    miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 22 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 5
    Verrassing - 6
    Geheim - 2

Afspraken
    December:
    29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur
    29 dec - lovelyengeltje - zwangerschapscursus

Januari:
    02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur
    02 jan - lovelyengeltje - vk, 11.00 uur
    05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur
    05 jan - muppie - vk, 11.30 uur
    06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur
    06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur
    08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur
    15 jan - hartewens - vk
    22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

Voor morgen en overmorgen zijn er uiteraard geen afspraken. De lijst zal ik aankomende zondag weer updaten!....

18. Goeienavond meiden!

Met Storm gaat het gelukkig weer wat beter. Hij heeft geen koorts meer, maar wil nog niet echt eten en is nog steeds vreselijk hangerig en zeurderig... :cry: Maar het gaat de goede kant op.
    Mijn bekken blijf ik jammer genoeg voelen, mijn banden met vlagen. :x Zo frustrerend...

@Muppie: Fijn dat alles goed gaat, meid! Ben heel nieuwsgierig naar de foto's van het kamertje!

@Lovelyengeltje: Jammie, soep!

@Judith: Hoop dat je ijzer snel beter zal worden, meid! Fijn dat alles verder goed was bij de vk. En nu al een eigenwijsje! ;)

@Hartewens: Dat is niet mooi, zeg. Hoop maar dat je suiker niet al te hoog is! [-o<

@Bolbuikje: Dankjewel, meis! Gelukkig gaat het met ons mannetje weer ietsje beter. Fijn dat het goed gaat met je kleintje! Kan me voorstellen dat je je een beetje eenzaam voelt als de kids van huis zijn, hoor. De hormonen spelen ook weer op, he? Dikke knuffel!

@Miinicole: Fijn dat alles goed was bij de vk! Hoop dat je bloed goed is!

@Wishgirl: Ik vind het een prachtige echofoto meid! Geloof dat het bobbeltje waar je het over hebt gewoon iets anders is, of zo. Klinkt heel stom, maar op een 3D foto wordt echt álles omgezet naar 3D, dus ook rondzwevende 'blobjes' en die zijn er nogal wat, geloof me. ;)
    Fijn zo'n ruzie met Orange... :evil:

Poeh, kan niet verder teruglezen. :oops:

Iedereen hele fijn kerstdagen! Enne... geniet ervan! ;)

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He meiden fijne kerstavond!

Wij hebben net de kadootjes allemaal uitgepakt en ik moet zeggen dat we allebei flink verwend zijn!

Morgen eten we bij mijn schoonouders en overmorgen bij mijn ouders. Ja, ik heb het goed uitgekozen dit jaar, heerlijk rustig voor me...

Hartewens
    Suikers te hoog. dat is balen. Nu even afwachten wat ze in het ziekenhuis ervan vinden....

Judith
    Ja ijzer is toch een van de problemen tijdens een zwangerschap. Gelukkig is het eventueel snel op te lossen met een pilletje!

Lovelyengeltje
    Jij hebt het morgen ook makkelijk met het eten, het meeste werk is al gedaan dus!

Muppie
    Zo nu alles op zijn plaats! Heerlijk dat het nu naar het zin is!

Wish
    Fijn he die providers... het is altijd wat.
    Ik moet zeggen dat ik met Tmobile geen klagen heb qua bereik, maarja zit dan ook wel in de randstad hier...
    Enne complimenten over je babykamer zijn natuurlijk altijd leuk!

Naduah
    Fijn dat het iets beter gaat met storm. Beetje bij beetje dus.

Verder ben ik het even kwijt, heb het wel allemaal gelezen, maar niet kunnen onthouden!

Ik wens jullie in ieder geval allemaal alvast
    HELE FIJNE KERSTDAGEN!
    Geniet er allemaal van! En geniet met én van elkaar!

20. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hoi Hoi Allemaal...

@ Lovelyengeltje: Sow sow jij bent er dus al helemaal klaar voor, ik heb ook net de eerste kleertjes gewassen. Is wel appart dat er ineens van die kleine kleertjes in je wasmachine zit. En goed van je dat je alle dingetjes voor het kerstdiner al lekker klaar hebt staan. Hoef je morgen niet zo veel te doen! Fijne kerst alvast!

@ Wishgirl: Leuk dat je al de intake van de kraamhulp hebt gehad. Ben ook wel erg benieuwd wanneer ze hier contact opnemen. MAar ik lees dat ze even het kamertje zijn doorgelopen en dat ze nog tips gaf wat je nog nodig hebt. Ik ben zelf nog helemaal niet klaar met die kleine dingetjes. De aankleding van het kamertje wel maar de kleine spulletjes zoals zalfjes, doekjes, thermometer, babyphone, flesjes enz heb ik nog niet.... Zal ik dan toch maar eens achteraan gaan.
    Maar je hebt dus ook ruzie gehad met Orange. Nou hier hetzelfde verhaal... Ik woon dus tegenwoordig in Belgie Essen dat is net OP de grens, en nu heb ik met mijn mobiele telefoon ook geen bereik meer,.. Ik heb daar dus ook al een heleboel telefoontjes over gepleegt maar die mensen vinden het leuk om net te doen of ze gek zijn.
    Gelukkig dat jij het nu zover hebt dat je van je contract af bent....

@muppie: Leuk dat je nog met het kamertje bezig bent geweest, schuiven kan inderdaad geen kwaad, op een gegeven moment staat het precies zoals het staan moet.

@ Judith: Vervelend dat je weer bloed moet laten prikken, hopelijk is het volgende keer beter, en je hebt gelijk dat je niets steeds opnieuw blijft proberen. Het is nu inderdaad niet lang meer dan hou je je kleine meisje vast!

@ Hartewens: Vervelend ook dat je nu naar het ziekenhuis moet. Maar goed beter goede begeleiding dan problemen toch, daar ben je in goede handen.

@ Bolbuikje: Gefeliciteerd met je 27 weken. Die ben ik ook net voorbij. Is weer een lekker gevoel he! Kan me voorstellen dat je het saai vind zonder je kindjes thuis. Ik zou ook dan om iedere scheet janken haha... Doe ik nu ook en heb verder nog geen kinderen.

@miinicole: Fijn dat alles goed was. Toch weer een fijne geruststelling!

Verder kan ik niet terug lezen en hoop dus dat ik iedereen zo'n beetje gehad heb.

Hier gaat het met mezelf en de kleine goed. Ik ben gisteren op controle geweest en alles was weer prima. De kleine dame is nu omgedraait en ligt met haar hoofdje naar beneden. Verder ligt ze nog steeds een week voor op schema. Maar dat is prima. Het enige wat de vk zei is dat ik een smalle lange baarmoeder heb. Ze heeft daardoor nu al niet meer zoveel ruimte. Maar dat was niets om ongerust over te zijn.
    En mijn bloeddruk was ook prima 125/75 en bloedtest was ook keurig vertelde ze.
    Dus kortom alles verloopt goed. Vandaag nog even met mijn mannetje lekker wezen shopppen was gelukkig niet zo druk. En konden op ons gemak alles in huis halen.
    Ook een nieuwe telefoon gehaald, altijd leuk speelgoed is dat he ;)

Nou meiden ik wens iedereen een hele goede en fijne kerst!

XXX

Deel Deze Pagina