Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

fijne feestdagen voor iedereen!

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    moet vandaag alleen de soep nog een opzetten dat alles goed gaar is.
    stokbrood in de oven.
    1 stokbrood komt tomatenpuree op( en dan in de oven)
    soepstengels komt plakje katenspek omheen.
    kip moet ik nog braden in kruidenboter.
    aardappelpartjes moeten nog in de koekenpan met spekjes en uitjes.
    aardappelkroketjes nog in de oven.
    sperzieboontjes met spek in de oven.
    stoofpeertjes weer even warm maken.
    en het viennetta ijs mag iemand anders aansnijden haah.
    ik vind dat ik dan genoeg heb gedaan.

iedereen prettige kerstdagen.

oh ja 30 december komt er iemand bij mij voor een intake voor de kraamzorg.

liefs ons

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Allemaal een fijne kerst gewenst!!!!!!

4. @Lovelyengeltje: =P~ Jam jam!

Fijne kerstdagen!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hartewens,
    Heh, bah! Wel balen met die suikers zeg! Succes bij de afspraak in het ziekenhuis!

Judith,
    Haha, idd jullie zien haar straks wel als ze geboren is! En steeds proberen wakker te maken is idd niet erg kindvriendelijk ;)! Krijg je ook ijzertabletten nu? Of dat niet?

Muppie,
    Fijn dat alles goed gaat meid! Kamertje al zo goed als af dus, das fijn :D!

Wishgirl,
    Whaha, echt niet te geloven dat orange-tmobile gebeuren….. :rolleyes:! De kraamintake was dus leuk, goed, fijn en gezellig ;) Das fijn! En idd je moet 2 thermometers hebben ;)! Leuke naam trouwens Sven :D! Dat had ik nog niet gezien! Of tenminste, het was me nog niet opgevallen dat je zn naam gebruikt :D! 55 uur kraamzorg is netjes! Fijn!

Naduah,
    Hmm nog altijd last dus, das minder! Ga je voor je bekken ook naar de fysio oid? Of dat niet? Fijn dat Storm weer beter aan het worden is! En idd hormonen zijn weer flink bezig hier, maar ook vooral verkeerde gedachtes in mn hoofd.

Jacky,
    Leuk! Cadeautjes krijgen is natuurlijk altijd toch weer een leuke verassing :D! En lekker niet bij jullie eten, das fijn! Scheelt een hoop werk en stress ;)!

HelmaSerdar,
    Vind je het trouwens goed als ik voortaan gewoon Helma zet? Ik heb namelijk het gevoel dat Serdar je achternaam is :oops:. Sorry als ik het mis heb! Maar oke, het huilen is idd omdat ik vriend+kindjes mis, maar ook gewoon omdat ik met mezelf en mn gedachtes in de knoop zit. Komt wel weer goed, maar heeft tijd nodig! Gelukkig ligt de kleine bij jullie lekker met haar koppie naar beneden! Nieuwe telefoon is idd altijd leuk! Haha!

Lovelyengeltje,
    Wow, das best een heleboel! Haha! Alles op gekregen en heeft het lekker gesmaakt? Succes met de kraamzorgintake! Komt vast goed!

En dames, allemaal een fijne eerste (en tweede) kerstdag gehad? Toch wel een beetje speciaal, zo met wondertje in je buik :D! Volgend jaar zitten al die wondertjes lekker aan tafel mee te smikkelen ;)!

Hier weinig te melden, behalve dan dat het even niet zo lekker gaat hier! Maar oke! Komt wel weer!
    Hele fijne dag weer voor morgen! En dan ligt het forum er 2 dagen uit ;)! Dus even geen forum spieken en kletsen! Maar dan hoop ik tot snel op het nieuwe forum weer :D!

Liefs, Hanneke!

6. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Iedereen fijne kerst!

Er zit al weer een dag op! Het was gezellig en relaxt, lekker met mijn ouders gegeten. En mijn vader heeft de kleine eindelijk zien bewegen. Hij vond het prachtig.

Bolbuikje: Tuurlijk mag je gewoon helma zeggen want Serdar is inderdaad mijn achternaam! En vervelend dat het even niet zo lekker gaat. Als je het graag van je af schrijft mag je altijd en PBtje sturen hoor!

Iedereen nog een fijne avond!

Groetjes Helma

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Helma,
    Oke, dan was mn gevoel toch goed ;)! Leuk zeg dat je vader de kleine heeft zien en voelen bewegen :D! Trotse opa dus! Verder een fijne dag gehad das mooi en fijn :D!

8. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hlma, wat leuk dat je vader je buik zag bewegen!
    Bolbuikje, hopelijk voel je je gauw weer wat lekkerder.
    Whis, intake ook al gehad van kraamzorg dus.
    Ik had hem vorige week. Krijg 59 uur zowiezo, ivm rugklachten. Wist ik niet hoor, maar ze zei meteen dat ik extra kreeg vanwege mijn rug. Ok prima hoor!
    Problemen met de orange. Balen hoor. Niks is vervelender dan met zulke bedrijven problemen te hebben. Ze worden maar slecht opgelost vind ik altijd.
    Zo hebben wij Ziggo internet. Nou ineens betalen we meer als het dubbele. Blijken we ineens het duurste abbonnement te hebben. Die hebben wij echt niet aangevraagd. Dus bellen, ze zouden het regelen, weer bellen, moest ik het zelf veranderen, weer bellen, het zal verrekend worden met de factuur, niks dus. We zitten inmiddels wel weer op het goedkope abbonnement, maar er is al 3 keer een veel te hoog bedrag afgeschreven. Dus na het weekend maar weer bellen....
    Iedereen een fijne 2e kerstdag. Ik mag vanmiddag weer fijn aan het werk. Kan niet 2 uur eerder weg ivm kerstdrukte. We zijn maar met z'n tweetjes. Dus ik ga maar heel kalm aan doen, anders trek ik het niet tot 22.00.

9. Goedemorgen iedereen!

Wil jullie even een hele fijne kerst wensen.

Hier gaat het redelijk goed, onze kleine meid is erg druk maar ik heb heel erg veel last van maagzuur.
    Maar ja nog 10 wekjes te gaan want vandaag zitten we op de 30 weken!

Hele fijne dag vandaag.

Veel liefs

10. Gefeliciteerd met de 30 weken, Xanado! :D

11. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Gefeliciteerd met je 30 weken!

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    al het eten is niet opgekomen.

maar het smaakte wel super lekker jammie jammie.
    dus vandaag het laatste met zn allen opgegeten.
    alleen zijn er nog steeds stoofpeertjes en soep over haha.
    dus morgen maar weer soep.
    is ook lekker.
    morgen ff naar de ikea.
    en zondag het ledikantje maar op onze kamer zetten.

maar morgen en zondag ligt zw. pag. er dus uit las ik?

liefs mij

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing
    miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 22 Maart mama's
    Meisjes - 8
    Jongens - 5
    Verrassing - 6
    Geheim - 2

Afspraken
    December:
    29 dec - Wishgirl - gyn, 13.40 uur
    29 dec - lovelyengeltje - zwangerschapscursus

Januari:
    02 jan - Jacky78 - vk, 08.40 uur
    02 jan - lovelyengeltje - vk, 11.00 uur
    05 jan - Xanado83 - vk, 10.30 uur
    05 jan - muppie - vk, 11.30 uur
    06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur
    06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur
    06 jan - miinicole - intake kraamzorg, 11.45 uur
    08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur
    13 jan - HelmaSerdar - vk, 12.30 uur
    14 jan - miinicole - vk, 11.20 uur
    15 jan - hartewens - vk
    22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

Voor morgen en overmorgen zijn er uiteraard geen afspraken. De lijst zal ik aankomende zondag weer updaten!....

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Zo morgen en overmogen de verhuizing.. Ik heb hier alles waarvan ik zeker wist dat het van belang was op mijn eigen pc opgeslagen... Mocht ik iets gemist hebben.. SORRIE SORRIE SORRIE!

Vandaag dus gegourmet bij mijn moeder... Was heel gezellig en lekker... maar oooooh wat voel ik me de hele dag al beroerd...
    Mijn breuk speelt me echt parten vandaag.... Ik kan bijna niet meer rechtop zitten... pffff... Ik hang dus ;)

Ik heb ook al geprobeerd hem terug te drukken... maar is me nog niet gelukt... Doet ook zeer... grrrrr..
    Ik zal volgende week eens even bellen of de huisarts er iets op weet... Een soort van band ofzo erom.... En anders even vragen aan de gyn..
    Misschien kan een van hen de breuk er weer in drukken...

Beloofd aan mijn moeder dat ik morgen mee zou rijden met haar naar Vroomshoop. Ze wil graag een scootmobiel die ze in de auto kan zetten zodat ze wat mobieler is naar bijvoorbeeld een ziekenhuis of winkels ofzo...
    Maar ik weet niet of ik dat nu ga redden...!

Als er hier nog iemand is die tips heeft om die breuk weer naar binnen te krijgen en te houden? Heeeeel graag!

Fijne kerstavond nog allemaal! En tot na de verhuizing meiden!
    Of misschien al eerder hahaha

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zag bij het andere deel van de maart mama's een bedankje staan van Florida...

En wilde jullie dit niet onthouden aangezien er hier ook heel wat meiden zitten die meegedaan hebben!

16. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Hey Ladies,

Allemaal een lekkere kerst gehad? Wij hadden het dit jaar goed uitgezocht, beide dagen waren we onder de pannen, dus hoefden zelf niet veel te kokkerellen :D. Niet dat we dat erg vinden hoor, geniet er altijd wel van, maar een jaartje helemaal nergens bij stil hoeven te staan is ook wel lekker ;)!

Lees dat er een hoop bezig zijn met de uitzetlijstjes in huis te halen en de kamertjes compleet te maken. Bij ons is woensdag het kamertje geleverd en gemonteerd, het is super! Ik ben er zo blij mee, het staat hartstikke mooi in de kamer, past ook mooi (niet te opgepropt of zo). Dus nu kan ik de boel aan gaan kleden.
    Ben vandaag op koop geweest met m'n ouders en ben weer gruwelijk verwend. Heb een mooi boxkleed gekregen, een dekentje en lakentjes, superschattig badjasje en een knuffel.
    Komende week ga ik het kamertje helemaal lekker poetsen, zodat alle spulletjes ingeruimd kunnen worden.

Hebben jullie ook af en toe het gevoel dat je allemaal nog zoveel nodig hebt? Als ik naga wat we allemaal al hebben, dan weet ik dat we al veel hebben, maar als ik dan de uitzetlijst erbij pak, heb ik voor m'n gevoel alleen nog maar 'leuke' dingen en moeten we nog een hoop 'nuttige' dingen.

Binnenkort komt de intake van de kraamzorg, maar eens met haar overleggen wat nu precies wel en wat niet nodig is.

Maandag weer op controle. Het staat niet in de lijst, want ik ben het vergeten door te geven aan Wishgirl, maar zal na maandag m'n nieuwe afspraak weer melden.

Lekker genieten van onze groter wordende buik en het wondertjes erin!

17. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    sorry alleen ff een egobericht vandaag.
    vandaag een heel leuk mutsje met hartjes voor ons meisje gekocht.
    2 dekentjes voor in ledikantje/kinderwagen/maxicosi
    en nog slabbetjes gehaald.
    en nog een badsteuntje.
    kan de baby in liggen en hoef je de baby niet steeds vast te houden.
    heb je je handen een beetje vrij.

kuss

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo allemaal,

lovelyengeltje: leuk is dat he allerlei dingen kopen.heerlijk dat shoppen.

luanti: hier ook druk met de uitzetlijst. ik heb ook het idee dat ik al heel veel heb, maar die nuttige dingen moeten nu echt nog komen. heb een lijstje gemaakt met wat ik nog moet en neem elke keer wat mee. zo krijg ik het wel binnen.
    super dat je kamertje naar je zin is. hier is het ook helemaal naar mn zin. fijn gevoel is dat.

wishgirl: fijn dat je het bedankje hier ook even neerzet. blij dat ze het mooi vind. heb direct even gekeken naar de foto's.super.

vandaag ook even wezen shoppen. we zijn in hardewijk geweest. we zouden onze voetenzak nog geleverd krijgen maar het was al weer zo lang geleden dus direct even gevraagd.nou het ging wel moeilijk. maar gelukkig hebben we hem alsnog wel gekregen. heb ook nog 2 kruikenzakken gekocht en een weekendbedje. direct even uitgeprobeerd om hem in elkaar te zetten en uit elkaar. dat is nog wel even lastig. maar het lukt.
    verder gaat het met mn bekken wat minder. toch teveel gedaan met kerst en deze week geen fysio gehad.

fijne avond nog allemaal.

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo allemaal,
    hier even een ego bericht van mijn kant.

gisteravond had ik pijn in mijn buik en harde buiken dus had ik maar even de verloskamers gebeld.dus werd daar aan de apparatuur gelegd.
    de dingen namen wel iets waar maar nog niet echt uitschietende weeen. gelukkig geen ontsluiting en na lang overleg met de gyn mocht ik na dik anderhalf uur weer naar huis.
    als het erger word moet ik weer bellen en word ik opgenomen om pijn bestrijding te krijgen.
    want ze vermoeden dat het met mijn endo te maken heeft.
    maar ze weten het niet zeker.
    gelukkig doet de kleine meid het goed en moet ik vanaf nu heeel rustig aan doen.
    al met al best even schrikken dus.
    ik hou jullie op de hoogte.

20. Goedemorgen!

@Shenoby: Dat is schrikken, zeg! Rustig aan hoor, meid. En een hele dikke knuffel!

We zijn begonnen met het babykamertje, heb gisteren zelf één muur geschilderd (ja ja, één zielig muurtje) en ben compleet gesloopt. Gisteren hartstikke moe en kon niet meer lopen. :x Vriendlief doet vandaag dus de andere muren. Dan heb ik nog muurstickers van aapjes die ik op de muren ga plakken en dan kan ik in gaan richten! :D Heb gisteren alvast de bekleding van de Bugaboo gewassen, en die van de MaxiCosi. Beetje vroeg, maar je kan het maar vast klaar hebben. Wil vanmiddag het onderstel van de wandelwagen schoonmaken, smeren en de banden oppompen, en dan kan hij er weer tegenaan... Poeh, zal blij zijn als de kamer af is, want vind het nu al best laat. :oops: Vind het ook gewoon leuk om daar dan rond te scharrelen, dus kan niet wachten. ;)

Deel Deze Pagina