Veel plezier bij de vk vandaag!.. Mag zo lekker sneeuw gaan schuiven.. anders val ik gelijk als ik de deur uit stap.. Fijne dag vandaag!
Xanado, Muppie, Shenoby veel plezier bij de vk straks. ik heb vanavond weer zwangerschapscursus. tis nu elke maandag avond om half 8 tot 9 uur. het is wel heel gezellig. ik moet zo eerst naar het cwi toe. hopelijk krijg ik een uitkering. maar ben wel zenuwachtig daarvoor. tot vanmiddag allemaal.
goedemorgen dames, Nou hier was alles weer goed bij de vk. Kleine ligt met hoofd naar beneden en is al aan het indalen. Verder moet ik nu om de 2weken op controle. Jeetje wat gaat het hard, nog maar 8,4 wweken en dan hopelijk hebben we onze kleine meid in onze armen! Iedereen veel succes bij de vk en kom snel weer langs.
@Xanado; mooi dat alles goed was bij de vk @Lovelyengeltje; ik moet morgen middag naar het cwi voor een uitkering.. kijken of ik in aanmerking komt voor iets.. veel succes!
net terug van de VK. alles was goed, bloedverlies is waars. toch een geknapt vaatje geweest, nu geen last meer gelukkig! beebje lag goed, hoofdje beneden, kont omhoog haha... alleen mn ijzer was te laag, moet nu aan de ijzerdrank....nouja als het maar helpt, en ik me niet meer zo moe voel, nog meer mensen aan de ijzer? morgen weer aan t werk, de groetjes
Shenoby - Jammer dat je de afspraak vergeten bent door te geven... maar ik neem aan dat je nu weer een nieuwe hebt??! HINT HINT hihiih Hoe was het bij de gyn meid en hoe voel je je? Nog steeds zoveel buikpijn? Als je het leuk vind kom ik graag even een bakkie doen.. even kijken hoe het met je is... miinicole - Ooooooeeeeh das link... Idd maar sneeuwschuiven dan... Hier lag een flinsterlaagje sneeuw zeg maar... Niet de moeite waard... Blijft het bij jullie wel een beetje liggen? Ik hoop dat jij ook in aanmerking komt voor een uitkering meid...Das gewoon net even een zorg minder he... lovelyengeltje - Wat leuk dat de zwangerschapscursus zo gezellig is... Ben je er wel even uit he... en fijn contact met andere zwangeren... Leuk hoor! Ik hoop ook voor je dat je een uitkering zult krijgen! Succes! Xanado - Gek idee he... Nog maar ongeveer 8 weken en dan hebben we het erop zitten.. Dan is de kleine er gewoon... Ik droom er al over hoe hij in zijn ledikantje ligt Voor mij is het als het goed is vandaag nog precies 8 weken...! Voor jullie kan het ook nog wel eerder he! Fijn zeg dat alles goed was bij de vk en wat een flinke meid zeg dat ze al aan het indalen was... Die van mij lag de hele tijd mooi met het koppie naar beneden en afgelopen keer bij de gyn lag ie gewoon heeeel stoer met zijn koppie omhoog hahahaha Maar goed... maakt mij niet uit... Hij wordt toch gehaald marr - Gelukkig dat het waarschijnlijk maar een gesprongen bloedvaatje was... Maar je schrikt toch enorm he... Het is gewoon iets dat je niet wilt zien! Blij te lezen dat het nu over is! Hier geen ijzertekort... dus ik kan je niet helpen. Mijn ijzergehalte was zo hoog dat een nietzwangere er nog jaloers op zou zijn volgens de gyn: 8.0! Heee allemaal ik ga even weer wat doen hier... Allemaal een fijne dag!
wishgirl ojee was ook mn afspraak vergeten! dom niet meer aan gedacht, ben ook een tijd niet online geweest vandaar, mn volgende zal ik naar je pb-en. dus jou ijzer is prima, dan heb je ook wat meer energie als ik denk, ik ben echt niet vooruit te branden...benieuwd hoe dat morgen gaat met werken... jou kleintje wordt gehaald begrijp ik? over 8 weken al? wat gaat het snel he? fijne middag!
marr - Nou energie heb ik dus niet... pfff.. Ik ben ook niet vooruit te branden! Waar het aan ligt... geen idee... Maar ik zal blij zijn als ik weer mijn oude ik ben als ik heel eerlijk ben... Ja over 8 weken wordt ie gehaald Ik kijk er erg naar uit... Al denk ik dat ik de eerste dagen liever weer snel vergeet ivm de pijn enzo... maar ach... dat zien we dan wel weer... Wie dan leeft... wie dan zorgt! Ik heb al een note gezet in de lijst dat mensen niet vergeten hun afspraak door te geven hihhiih
volgende week moet ik weer naar het cwi. dan zit er iemand van de gemeente bij en dan weet ik of ik uitkering/bijstand krijg of niet. voor mij nog 7 weken en 6 dagen tot de uitgerekende datum. maar ik weet zeker dat onze kleine meid eerder komt. dat voel ik gewoon weet niet hoe en waarom. maar ik voel het haha. verlies ook steeds meer slijm. (sorry lekker onsmakelijk) bedje is al helemaal opgemaakt. de kinderwagen ook al haha. zal zo de kleertjes die ik laatst heb gekregen allemaal ff weer wassen en daarna strijken.
hoi dames, Ben even niet aktief. Heb een fikse buikgriep dus lig lamlendig op de bank of in bed. Kleine voel ik gelukkig veel schoppen, dus die zal er niet onder lijden denk ik. Helaas mijn afspraak in ziekenhuis voor dagcurve bloedsuikers af moeten zeggen. WOendag nieuwe poging.
hey dames. ben net terug van de gyn. alles was goed ben alleen zelf 1 kg afgevallen. dus dat brengt mijn totaal aan kg die ik aangekomen ben deze zwangerschap op maar liefst 3.5 kg. over 2 weken weer een afspraak. en een echo want waarschijnlijk is de baby aan de grote kant @ wish bakkie doen is goed. maar het liefst in de loop van volgende week. heb momenteel vrij veel op de agenda staan ennuh de afspraken heb ik gepbt hoor
Ha meiden, Even snel tussendoor, ben bezig met de babykamer. Zal van de week eens foto's maken, misschien is dat wel leuk. Hier alles goed, ben alleen gesloopt doordat ik teveel doe op een dag (vandaag werken en babykamer), maar kan het niet laten. Verlies ook steeds vocht, erg irritant (zal wel urine of afscheiding zijn). :x Morgen weer op controle bij de vk, hou jullie op de hoogte. @Shenoby: Fijn dat alles goed was bij de gyn! @Hartewens: Heel veel beterschap, meid! @Lovelyengeltje: Lekker bezig dus, meid! Wel rustig aan, he? Hoe is het gegaan bij het CWI? @Wishgirl: Hier ook geen energie, hoor. Rustig aan dan maar! @Marr: Fijn dat alles goed was bij de vk, meid! Mijn ijzer zal zeer waarschijnlijk wel weer goed zijn, is het tot nu toe altijd geweest. Maar na de bevalling van Storm moest ik ook ferro tabletten gaan slikken ivm het overmatige bloedverlies. Ook moest ik Floradix drinken (gatverdamme...). Hoop dat het ijzerdrankje je helpt! @Xanaco: FIjn dat ook bij jou alles goed was, meid!
Foto's van de babykamer in mijn album! Heb ook nieuwe buikfoto's gemaakt, let vooral niet op de spiegel. Hij staat op de badkamer en er zitten dus druppels op.
hoi hoi allemaal, nou vanmorgen dus bij de vk geweest. alles was goed. ben gewoon 5 kilo aangekomen. maar gelukkig kun je het niet zien. haha. waar het blijft? hetligt nu met het hoofdje naar beneden. mininicole: hier ook lekker sneeuw en super glad. doodeng. heb een beetje een trauma.ben namelijk vorig jaar onderuit gegaan met de scooter door de gladheid. lekkere wond aan mn kin.jakkiejakkie. lovelyengeltje: haha lekker he dat slijm. maarja hier heb ik er ook meer last van. hoort erbij ondanks dat het onsmakelijk is. mag ik vragen wat jij over het matrasje in de kinderwagen hebt gedaan? en dan een lakentje met een dekentje? xanado: moet nu ook om de 2 weken op controle. het gaat echt hard. marrs: fijn dat je geen last meer hebt van bloedverlies. dat blijft zo eng. ik hoef niet aan de ijzer. mn hb was zelf hoog. 1e keer toen ze het prikte bij 9 weken ofzo was het 7.2 nu was het 7.8. ze keek er van op. haha. hoop dat de ijzerdrank helpt en dat het een beetje smaakt. hartewens: beterschap. hoor zoveel zieken om me heen.moet er maar niet in de buurt komen. shenoby: jeetje maar 3,5 kg aangekomen in totaal. ik schrok toen ik vanmorgen op de weegschaal stond bij de vk. totaal nu 13 kilo aangekomen. naduah: o wat super zeg dat blad boven het ledikantje. en wat een mooie buuk zo langzamerhand komt alles hier binnen. wacht nu nog op gordijnen en een klamboe. had al een oranje klamboe maar deze vind ik toch niet zo mooi. dus marktplaats afgespeurt. pff hebben jullie dat ook dat je zo'n last hebt van maagzuur? bah. vannacht de hele nacht wakker geweest daardoor. rennie helpt niet en hoog liggen in bed ook niet. vk heeft wel 2 dingen opgeschreven die ik dan eens moet proberen. morgen eens halen. voor foto's moet je op mn site zijn. buikfoto met 30 weken zet ik er zo op en nog wat foto's van pakjes enzo.
@muppie. ik heb in de kinderwagen eerst onderlegger op het matrasje gelegd. dan molton hoeslakentje. daarna gewoon hoeslakentje. daarbovenop weer hydrofyle luier(waar de baby met kontje ligt) en een gewoon dekentje. wist het anders ook niet haha. hopelijk is het goed en anders doet de kraamhulp het wel anders (is mij verteld)
Hier in de kinderwagen: * Dikke handdoek (vind het matrasje nogal dun) * Molton onderlegger * Hoeslakentje * Hydrofiel luier in een punt gevouwen onder het hoofdje (ivm spugen) * Lakentje * Dekentje We hebben ook een voetenzak, maar vind die dekentjes zo leuk. @Muppie: Dankjewel!
Meiden ik heb even een vraagje over de jongensnaam bij ons. Kijk even op mijn topic bij 'namen' http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 46#4037146 Er was nog iemand die me vroeg of ik niet liever later op mijn werk zou willen beginnen (ipv 07.00uur). Maar mijn man zijn wekker gaat meestal tussen 0500 en 06.00uur en voordat hij wakker is van de wekker, nou dan ben ik wel al wakker. Vandaar dat ik ook vroeg kan beginnen op mijn werk! Ben ik ook lekker om 15.30uur al klaar! Kinderwagen moet ik volgens mij ook nog wat spulletjes voor halen... Zal dadelijk maar eens een lijstje gaan maken! Muppie Fijn dat alles OK was. En ja wat zeggen kilo's.... Als je je maar goed voelt! Gelukkig heb ik geen last van maagzuur.. merk alleen dat ik niet even snel nog iets moet drinken en dan meteen moet gaan liggen... dan krijg ik een beetje het zuur! Naduah Babykamertje ziet er gezellig uit! Nu helemaal klaar? Shenoby Afspraak bij Gyn dus ook weer goed doorstaan! Hartewens Heel veel beterschap. Lekker goed uitzieken hoor! Lovelyenegeltje Jeetje wat gaat het nu dus snel qua weken.. voor je het weet is het volgens mij zover! Veel plezier bij cursus vanavond! Wish Bij jou schiet het ook al op! Enne nu in stuit?! Dat wordt een dwarsliggertje hahaha Marr Ook alles OK! Hoe laag was je ijzer dan? Bij mij was hij van de week 7.0 en dit was nog goed! Xanado De kleine al aan het indalen?! Merk je daar zelf wat van? Of heeft de VK dat geconstateerd met voelen? Fijne avond allemaal!
naduah leuk dat je bezig bent met het kamertje, schiet het allemaal al op? niet jezelf voorbij lopen he?oh ik ga zo ff spieken bij je foto's, ben benieuwd! muppie 5 kilo? in hoeveel tijd? ik was 2 kilo in 3 weken ....nu tottaal 11 kg aangekomen! best veel, er komt vast nog meer bij....ach ik maak me er niet te druk om. dus je hebt alles bijna binnen? leuk! volgens mij hebben veel mensen aan klamboe boven het ledikant? ik heb het idee dat dit erg veel stof aantrekt, dus heb er nog geeneen., maar vind het wel erg leuk staan! maagzuur, nee geen last van, wel eens antagel geprobeerd? is een drankje, helpt goed! Hartewens beterschap meid! jacky mijn ijzer was 6.4 ligt net op het randje, of tabletten of een drankje, ga het eerst met het drankje proberen. ik wilde nog op yoga gaan, maar ben weer eens te laat....de groep is al een maand bezig..nu zit ik eraan te denken te gaan zwemmen als ik verlof heb, dit is op dinsdagmorgen, doen jullie allemaal een cursus? en oja, spulletjes voor de wagen? dacht dat deze wel compleet is? is dat dan echt allemaal nodig? een molton enzo? fijne av!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 22 Maart mama's Meisjes - 8 Jongens - 5 Verrassing - 6 Geheim - 2 Afspraken Januari: 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur 06 jan - miinicole - intake kraamzorg, 11.45 uur 08 jan - bolbuikje - gyn, 09.50 uur 12 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 13 jan - HelmaSerdar - vk, 12.30 uur 14 jan - miinicole - vk, 11.20 uur 14 jan - Judith1982 - vk, 09.00 uur 15 jan - hartewens - vk 15 jan - lovelyengeltje - vk, 11.30 uur 19 jan - Xanado83 - vk, 10.40 uur 19 jan - Shenoby - echo, 10.50 uur 19 jan - Shenoby - gyn, 11.30 uur 19 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 20 jan - Luanti - vk, 15.30 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur 22 jan - Wishgirl - controle gyn, 09.40 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 06 jan - Naduah - vk, 09.15 uur 06 jan - MamaVanSimon - gyn, 08.50 uur 06 jan - miinicole - intake kraamzorg, 11.45 uur -------------------------------------- Naduah - Heel veel plezier morgen bij de vk! MamaVanSimon - Heel veel plezier morgen bij de gyn! miinicolo - Een heel fijne intake gewenst voor morgen en ik hoop dat je er een goed gevoel over zult hebben! Das wel een must he! Naduah en MamaVanSimon... we horen graag goed nieuws hier... Dus zet em op he!