Weltruste allemaal, Ik ga der ook weer vandoor. Manlief is weer thuis dus ff samen tv kijken. Tot morgen all. Liefs Xanado
Hey meiden, Wishgirl, wat fijn dat ik jou weer hoor/lees,...Was benieuwd hoe het met je ging. Ik sluit me ook graag bij jullie aan. Ik schrijf niet zo veel, maar lees wel alles meestal door. Gezellig hoor. Bedankt voor de link die je postte in het andere maart topic Xanadoo! Het gaat eigenlijk heel goed met de zwangerschap en ik ben daar dus ook heel blij mee! Ben gisteren nog even "gecheckt" bij de vk en alles was prima. Wij maken een langzame vooruitgang naar een mooie babykamer. Maar wel hebben wel alles besteld. Kevin (DE papa) kan ons meisje al goed voelen. Gister lag ik op mijn rug en m'n hele buik bewoog aan alle kanten. Was echt heel grappig. Het gevoel wordt steeds heftiger. Maar wel echt super! Meiden een fijne avond! Liefs Judith
Hey Shenoby, nu ik er toch nog ben, nog even vragen,.. hoe is het met jou? Jij hebt toch best veel pijn af en toe? Gaat dat nu iets beter?
ja heb nog steeds vrij veel pijn. moet eerlijk zijn dat ik zwanger zijn ook af en toe echt geen pretje vind. maar ik weet waarvoor het is. t is waarschijnlijk combinatie van de endo en de nieren. dus het is gewoon uitzingen. maar als ons meissie weer even volop beweegt en tegen mijn hand aan schopt maakt dat weer een heleboel goed.
Jeetje, dat klinkt best heftig. Je weet idd waar je het voor doet, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel redelijk je dag bepaald op dit moment. Soms wil je toch ook gewoon onbezorgd zwanger zijn,.. Maar het bewegende meisje in je buik is echt net een wonder he?
inderdaad een wonder.. kan er soms nog niet bij. maar dames ik kruip op de bank. voel me niet zo lekker en dametje is steeds tegen mijn baarmoedermond aan het schoppen wat hoogst onprettig is. dus slaap lekker allemaal en tot morgen
Ha ladies! Na een PBtje ben ik hier ook even komen kijken... tjee dit lijkt me wat makkelijker bij te houden dan het andere topic. Ben meer een lezer dan een schrijver, en helemaal als het iedere keer om tig pagina's terug gaat. Dus... ik zal hier ook vast het een en ander gaan missen, doordat ik niet alles bij hou, maar vind het wel gezellig om af en toe wat mee te kletsen! Mijn man heeft onze kleine nog niet kunnen voelen. Ligt ook een beetje aan hemzelf, aangezien hij na 5 minuten het geduld niet meer op kan brengen om te wachten op een reactie... komt vast nog wel! We werden vanavond gebeld dat de babykamer al binnen was en geleverd kon worden. Nu is bij ons de babykamer nog niet klaar, dus ze nemen half december opnieuw contact op om een afspraak voor de levering en plaatsing te maken. Leuk hoor... laat maar komen! Papa heeft al wel de box klaar sinds vandaag. We hebben namelijk bij mijn ouders mijn oude box opgehaald en gespoten. Trusten!
Goedemorgen meiden, De groep wordt al ietsjes groter. Fijn om dat te zien. Ook hier welkom allemaal! Hier weer een goede nacht (lees lange nacht) achter de rug Luanti, hopelijk voelt je man het snel. De mijne vindt het toch wel een heel bijzonder iets (zeker omdat hij zo weinig thuis is en al zo weinig van mijn zwangerschap meekrijgt) En ja het eerder leveren van de babykamer, hadden wij ook al last van... ze wilden deze week al leveren 'uhh, wij zijn nog niet zover...' Dus nu komen ze 1 december. Judith Je hele buik beweegt... nou dat heb ik nog niet hoor.... Wel schrik ik er soms gewoon van. Als ik mijn hand op mijn buik heb en ik geschopt wordt Naduah Tuurlijk mag je ook bij de anderen meelezen/-schrijven. Maar ook welkom hier! Ook ik zal zo af en toe nog weleens meelezen met het andere topic. Maar ik kan het gewoon niet combineren met mijn 40 urige werkweek en de rest van mijn prive-activiteiten! @ALL Indien je (ook) hier op de lijst wilt komen, stuur dan even een PB naar Xanado (die hier nu de lijst bijhoudt), of wishgirl. Zo staat dan weer iedereen erbij. Maar dit was geloof ik overbodig, omdat het ook onderaan de lijst van Xanado stond.....
Goedemorgen! @Jacky: Dankjewel meid! Zal even een PB sturen aan Xanado straks. Fijn dat je zo goed geslapen hebt, wordt ook steeds lastiger, he? @Luanti: Ik heb er ook moeite mee om het daar bij te houden, hoor. Gewoon erg druk. Scan er meestal zo'n beetje doorheen, en dan kijken wat ik kan onthouden... Is meestal niet zoveel. Vind het ook wel fijn als ik een wat rustiger forum kan bijhouden... Je man zal het snel genoeg ook gaan voelen, hoor. Maar een beetje geduld is natuurlijk nooit weg... Fijn dat de babykamer al geleverd kan worden, is het in ieder geval op tijd binnen! @Shenoby: Hoop dat je pijn snel een beetje weg zal zijn. Het is voor een goed doel, maar dat betekent niet dat het niet af en toe zwaar mag zijn. Hoop dat er toch nog verbetering in zit. Fijn om te lezen dat je wel geniet als je meissie druk bezig is! @Judith: Fijn dat alles goed gaat, meid! Wauw, je buik beweegt al echt! Daar wacht ik nog steeds op. @Bamjolan: Rustig aan, hoor! En altijd leuk om te weten dat je een voetballertje in je hebt, he?
Goedemorgen dames! Shenoby wat heftig zeg meid! *knuf* LUanti wat leuk, gaat opschieten nu he! Ik heb een k*tnacht gehad, de pijn in mn been was weg, toen riep Denyce me dat ze moest plassen. Helaas is tutje bang in t donker dus loop ik altijd met dr mee, en toen voelde ik weer opkomen. Nu is t weg maar t is irrie! Het gevoel van de groeipijn. Noemen ze dit restless legs? Morgen komt de Sint weer in het land, mn meiden zitten nu al vol spanning haha
Murning! Lekker bijna weekend dames! Ik kijk er helemaal naar uit... Gelukkig vandaag maar een half dagje, maar het is echt gekkenhuis geweest afgelopen week op het werk, dus ik ben er aan toe! Ik merk aan mezelf dat ik me er gelukkig niet zo druk om kan maken als voorheen. Wat af is, is prettig, en de rest blijft liggen tot morgen! Je slaat de spijker op z'n kop! Aangezien hubbie niet rijkelijk bedeeld is met geduld, geeft ie het na 5 minuten 'op'. Hebben jullie ook dat je het af en toe zo vertederend vind hoe de mannen ermee omgaan? Mijn man is niet erg romantisch (hoeft ook niet), maar nu kan nu af en toe onverwachts uit de hoek komen. Door spontaan een leuke pandora (van een kinderwagen) te halen, met een bloemetje thuis te komen, z'n handen op m'n buik te leggen terwijl ik aan het koken ben... Ik vind het wel schattig! Bamjolan: geen idee of dit restless legs zijn... Misschien zijn er wel verschillende varianten? Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik 's avonds echt moeie benen heb... als ik ze dan omhoog leg (op de bank of op een poefje) dan is het minder. Toedels
Aaaahhh, wat lief van je man! De mijne doet dat niet echt, maar geeft mijn buik af en toe wel kusjes.
Geen idee of dit restless legs zijn, dacht eigenlijk dat dat geen pijn deed, maar gewoon was dat je je benen niet stil kan houden? :-k Hoop dat het snel over gaat, meid!
Goeiemorgen allemaal, Wat ben ik blij zeg dat er een topic open is gegaan met moeders die dus echt over hun kleine wondertje willen praten. Ik las wel soms wat mee in dat andere topic maar kon het nooit bijhouden en het meeste ging inderdaad ook over iets anders. Maar goed nu over mijn zwangerschap. Ik heb nu al weer een week geleden mijn 20 weken echo gehad en alles was prima in orde. Een mooie sterke meid had de verloskundige gezegt. Die nu al zelfs een beetje boven de gemiddelde lijn zat, maar dat was alleen maar positief zei ze. Ik ben zelf ook bijna 1.82 dus misschien heeft ze het van de moeder? haha Maar op dit moment gaat het met mezelf iets minder. Kan bijna niks meer eten of heb meteen maagzuur. Alles waar een beetje kruiden of zout in zit is al teveel. En daarbij heb ik ook al last van vocht. Mijn benen zijn harstikke dik halverwege de dag. Mijn ringen kan ik ook al niet meer uitkrijgen. Hebben jullie daar ook last van of helemaal niet? Ik werk ook nog fulltime op 2 peuterspeelzaalgroepen en buitenschoolse opvang. Begin het nu eigenlijk wel heftig te vinden, maar ja moet nog een aantal maandjes. Ok zal nu maar eens stoppen met mijn gebabbel maar lijkt me leuk om op dit topic echt eens actief mee te kunnen schrijven. Groetjes Helma
Goedemorgen dames! Nou hier weer erg slecht geslapen vanwege kramp in me kuiten, dat heb ik al een dag of 3. Weten jullie of dat door de zwangerschap komt?Ik lig al wel met een kussen onder me benen. Verder blijf ik vandaag lekker thuis languit op de bank want ben snot verkouden en voel me helemaal niet lekker. Verder voeld mijn man de kleine ook nog niet hoor dames, maarja die is het meestal na 5 min ook weer zat Verder Naduah, Judith1982 en Luanti welkom hier hopelijk hebben jullie het hier ook naar jullie zin. De lijst passen Whish of ik vanavond aan en dan zien jullie ook naar wie jullie alle gegevens voortaan mogen sturen. Want met z'n 2e een lijst bij houden is niet te doen.
Mijn man heeft trouwens de baby nu 1 ker gevoeld toen hij per toeval eigenlijk eventjes bij me kwam liggen met zijn hoofd tegen mijn buik. En ineens sprongen we tegelijk op! Voelde jij dat? jaaa jaaa ik voelde haar. Hhaaha dat was zo grappig.
@ Helma, Welkom hier en ben blij dat je 20 weken echo goed was. Wel vervelend dat je bijna niets meer kan eten, misschien een oplossing, bij de drogist kan je maalox halen tegen oprisping en maagzuur bij mij werkt het heel goed. Kan weer normaal eten en drinken.( ik heb het gehaald op advies van de ha) Je man zal wel geschrokken zijn dat hij een schop kreeg van jullie meid, hahahah
Xan dat dat idd een kwaal zijn hoor! Ik heb een zeepje in mn bed liggen en dat werkt naar mijn inziens wel.
Ok dan ga ik dat ook maar een halen of misschien ook eventjes langs de huisarts. Want iedere nacht rond half 3 wakker worden van maagzuur is echt geen pretje. Bedankt voor de tip