Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.163
    113
    Vrouw
    Bij de trekpleister.. 2 pakken halen 2 gratis erbij.. hier waren ze jammer genoeg al uitverkocht.. €19.98..

2. @ muppie: die steken in je vagina zijn indalingsweeen heb ik ook al anderhalve week last van.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

In de loop van de avond gaat de site uit de lucht meiden... Er wordt dan een back-up gemaakt...
    Dan komt ie wel even weer online maar dan kan je alleen maar lezen.. niets plaatsen

En dan een weekend zonder meiden!

Ik ga straks weg dus zal wel niet meer online kunnen als ik terug ben...

Ik wens iedereen daarom een heel goed weekend! En ik zie jullie allemaal of zondagavond of maandag weer!

Vergeet geen dingen op je pc op te slaan he? ;) Zoals je profiel, banner, privéberichten, foto's, etc.
    Deze gaan verloren...

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje
    Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing
    miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 23 Maart mama's
    Meisjes - 9
    Jongens - 5
    Verrassing - 6
    Geheim - 2

Afspraken
    Januari:
    12 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    13 jan - HelmaSerdar - vk, 12.30 uur
    13 jan - Energy84 - vk, 08.30 uur
    13 jan - Naduah, echo plancentalokalisatie, 14.20 uur
    14 jan - miinicole - vk, 11.20 uur
    14 jan - Judith1982 - vk, 09.00 uur
    14 jan - Janinev - gyn, 09.15 uur
    15 jan - hartewens - vk
    15 jan - lovelyengeltje - vk, 11.30 uur
    19 jan - Xanado83 - vk, 10.40 uur
    19 jan - Shenoby - echo, 10.50 uur
    19 jan - Shenoby - gyn, 11.30 uur
    19 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    20 jan - Luanti - vk, 15.30 uur
    22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur
    22 jan - Wishgirl - controle gyn, 09.40 uur
    26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur
    26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    26 jan - marr - vk, 10.20 uur
    27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur
    27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur

Februari:
    02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur
    09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....

De eerstvolgende afspraak is aankomende maandag weer... dus de afsprakenlijst verschijnt weer op zondagavond!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lovelyengeltje - Heel veel plezier maandag bij zwangerschapscursus als we niet meer online komen van tevoren!!! ;)

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoi meiden! Ben er ook weer even! Maar alleen even een stukje ego :oops: ;)!

Gister controle gehad bij de gynaecoloog. Buik groeit goed, kleine groeit goed, gynaecoloog heeft gezien of onze Purk een meisje of een jongetje is, maar wij weten het niet omdat we het toch (nog) niet willen weten. Hij heeft wel gezegd dat ik altijd mag bellen als we het toch willen weten :D!

Bloeddruk was mooi, over het algemeen altijd te laag maar nu dus wat hoger, mijn ijzer is boven de 7 dus ook goed (ben al even zelf gestopt met de ijzertabletten en dat mag nu dus ook, ookal had hij liever gehad dat ik nog even door ging.)

Toen we bij de gyn waren kreeg ik een paar keer achter elkaar een harde buik. Hij schrok hier toch wel van over hoe snel dat ze achter elkaar kwamen en hoe stevig mn buik 'trok' zegmaar. Dus een uurtje ctg gehad en daarna weer naar huis gemogen. Vandaag weer terug geweest voor een ctg en daarna weer naar huis. Moeten nu volgende week weer terug voor een ctg en bij erg veel harde buiken weer naar het ziekenhuis bellen en erheen komen. Er is wel weeënactiviteit als ik geen harde buik voel zelf, maar niet zoveel dat ik weeënremmers moet hebben en meot blijfen. Mag dus gewoon naar huis, gelukkig!

Sorry voor de ego verder niet terug gelezen, komt wel weer een keer!
    Dikke knuffel voor wie hem hebben wil en/of nodig heeft :D!

Liefs, Hanneke!

7. Ha meiden!

Ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest. Bloed en urine zijn beide onderzocht en heb een half uur aan de CTG gelegen, alles is gelukkig goed. Moet me rustig houden en heb waarschijnlijk gewoon een flinke griep te pakken waar ik erg last van heb. De baby maakt het gelukkig goed, volgens de CTG. Voel me nu wel een beetje een muts... :oops:

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey we zijn er nog toch?

@ Naduah, je moet jezelf geen muts voelen hoor als je het niet vertrouwt. Je kindje is toch hartstikke belangrijk! En daar zijn ze voor in het ziekenhuis. Gelukkig is alles goed.

@ Bolbuikje, Dat zijn inderdaad veel harde buiken. Goed dat ze toch checken of alles goed is!

Een fijn weekend!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

ja volgens mij zijn we er nog gewoon...

Het blijft spannend zo ;)

10. En we zijn er nog steeds... ;)

Even een berichtje tussendoor, de griep heeft hier stevig toegeslagen. Diep ademhalen, lachen en hoesten doet me ontzettend zeer. Bah bah... :evil: Gelukkig laat de baby zich volop voelen, dus dat is wel geruststellend.
    Dankjulliewel voor de lieve woorden! Voelde me echt een aanstelster, durf nu bijna niet meer te bellen mocht er zich weer wat voordoen.. :oops:
    Aanstaande dinsdag heb ik de echo om precies te kijken hoe de placenta ligt. Ondanks dat ik ondertussen al weet (dankzij) de pretecho dat de placenta verplaatst is, ben ik toch wel nerveus.
    Tijdens de CTG lag ik op een verloskamer, de rest was vol :confused:, en kon me gewoon niet voorstellen dat ik daar over een paar weken lig te bevallen. Zo'n vreemd idee...

@Lovelyengeltje: Volgens mij zijn of komen de luiers ook in de aanbieding bij de Etos, kreeg er een mailtje van. :-k

Fijne dag meiden!

11. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé meiden,

We zijn er nog steeds! Las dat de verhuizing weer is uitgesteld, en nu helemaal geen datum heeft... Afwachten dus, ben benieuwd!
    Hier is het even lekker rustig, manlief is weg voor werk, Simon ligt te slapen en ik heb even geen pijn. Maart-mama's tijd dus! :)

Zo... We zijn al een heel eind met Simons nieuwe kamer, gelukkig. We zijn op pad geweest om een bed + kast voor hem te kopen, nog langs één winkel maar denk dat we eruit zijn. Dan nog een weekendje klussen in zijn nieuwe kamer, dan kunnen we hem verhuizen en is meteen ook de babykamer klaar. Eindelijk! Zal wel pas eind januari worden, maar gelukkig nog ruim voor maart!
    Verder hebben we de meeste spullen in huis, enkel nog een babyfoon-unit extra (ook de Alecto, populair merk!) en ik heb bij de Hema nog een enorm leuk wiegedekentje gezien die ik nog wil hebben.
    Nog maximaal 10 weken (heb met Simon tot 42 weken gelopen, dus reken daar nu ook maar op ;)) en dan hebben we onze kleine meid in onze armen! Grappig trouwens, als ze idd 14 dagen te laat komt, komt ze op mijn eigen verjaardag! En ikzelf was ook 14 dagen te laat... Mijn moeder was dus van mij ook op 6 maart uitgerekend! En haar eerste 2 kindjes (broertje & ik) waren allebei precies 14 dgn te laat. Ben benieuwd dus!

Nog even wat teruggelezen:

@ Jacky: De planning was in de 1e instantie om tot 36 weken door te werken, tot 6 feb dus. Dat had ik al bijgesteld tot 34 weken, 22 januari geloof ik. Dus stop nu bijna 3 weken eerder. Enne, wordt er weer een griepgolf verwacht? Bah!
    Enne, rustig aan doen hè?! Het wordt over een paar weekjes weer druk genoeg! :)

@ Judith: Heel verstandig, even een dagje voor jezelf nemen als het niet meer gaat!

@ Lovelyengeltje: Wij zijn nu bezig met de geboortekaartjes. Vrijdag de 1e proefdruk gehad van 1 van de 2 kaartjes waartussen we twijfelen, maar die wordt het niet. Hopelijk is het 2e kaartje wel goed, anders moeten we een andere keus gaan maken!

@ Marr: Hier geen zw.yoga. Kennis van me heeft het wel gedaan, en die was er erg over te spreken. Heb met Simon wel zw.gym gedaan, maar nu ook niet. Ga misschien nog wel een paar weekjes zw.zwemmen, lekker ontspannen in het water.
    Lekker lang druk weekend gehad?

@ JanineV: Waarschijnlijk een febrauri-beebje dus! Leuk! Wat een mooie foto's ook in je album zeg. En iemand ontmoet, super hoor. Helemaal betrokken ook bij de zwangerschap, je hebt het getroffen!

@ Hartewens: Ook al bijna verlof, het begint op te schieten! Super dat je suikers goed zijn!

@ Miinicole: En, luiers ingeslaan? Welke maat heb je genomen? Mijn ervaring was bij Simon nl dat die kleine maatjes al snel niet meer pasten... Gelukkig zijn luiers vaak in de reclame, ik heb voor Simon nog maar 1x een pak luiers voor de volle prijs gekocht, de rest allemaal reclames (Huggies (mijn favo) en Pampers). Simon is nu bijna 17 maanden, dus je ziet, echt vaak reclames!

@ Xanado: Fijn dat je de intake al hebt gehad! Hier nog niets gehoord, zal maandag eens bellen.
    Gaat het inmiddels wat beter met je?

@ xlns: En, is de telefoon bezorgd? Lekker hoor, een dagje vrij, en vooral met dit weer! 15 juni pas weer werken... Da's bijna een maand later dan ik, lekker hoor! Fijn trouwens, dat de kleine de 1e weken bij je moeder is. Die eerste keer KDV... Was voor mij erger dan voor Simon, ben benieuwd hoe het bij ons meisje is!

@ Muppie: Jij ook hard gewerkt thuis! Die steken herken ik niet, maar dat heeft volgens mij idd met indalen te maken. De babykamer bijna af, lekker hoor!

@ Naduah: Fijn dat je urine schoon is! Lees net dat je een zware griep hebt... Balen! En voel je vooral geen muts, beter 10x te veel aan de CTG dan 1x te weinig!

@ Bolbuikje: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Let goed op die harde buiken, fijn dat je weer naar huis mocht!

Ik had vanochtend lekker broodmix in de broodbakmachine gedaan, het hele huis ruikt nu heerlijk naar vers brood, zometeen dus lekker luchen samen met Simon!

Fijne zondag nog allen!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

even een ego bericht hier.
    afgelopen nacht doorgebracht in het ziekenhuis.
    had vanaf 3 uur smiddags om de 20 min pieken van pijn.
    gelukkig niet doorgezet en baarmoeder nog niet open.
    nu heel rustig aan doen en bij weer pijn opnieuw bellen.
    pfff dat worden nog een lange 9 weken.

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jeetje Shenoby, het is een hele beproeving voor jou. Hopelijk kom je de volgende weken een beetje door. Kunnen ze wel iets voor je doen in het ziekenhuis in de vorm van pijnbestrijding?

14. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hey Dames

Hier weer even een berichtje van mij.
    Het gaat op het moment ook bij mij niet zo heel lekker.
    Ben gelukkig ook de 30 weken inmiddels gepasseerd.
    Maar kreeg dinsdag de schrik van mijn leven toen ik op de bank zat en ineens iets voelde lopen.
    Ik dacht dat het misschien al wel vruchtwater was,....Heel de nacht niet geslapen en manlief ook niet. De volgende dag bleek bij de dokter dat ik blaasontsteking heb. Het vervelende probleem erbij is dat ik dus af en toe niet voel dat ik naar de wc moet.
    Daarnaast heb ik vanaf die tijd ook erg vaak last van harde buiken.
    Niet echt prettig en soms voel ik ook al wel eens steken onder in mijn buik.
    Het is mijn eerste zwangerschap en word er echt onzeker van. Ik weer niet wat normaal is om te voelen en heb daarom ook al 2 keer bij de verloskundige aan de telefoon gehangen. maar ze reageren altijd heel vriendelijk.
    MOet nog wel een aantal weken, maar het is echt soms al aan het rommelen.
    Dinsdag weer op controle ben benieuwd en heb mijn vragelijstje al weer klaar liggen...

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dag meiden,

Ik kom hier even spieken. Hoe is het met iedereen?
    Met mij gaat het wel. Ik kan het redelijk verwerken. Gelukkig ben ik vaker blij dan verdrietig. Met sommige momenten heb ik het wel moeilijk, maar dat zal ook wel blijven voorlopig.
    Ik ben inmiddels terug bij de gyn geweest voor de nacontroles.
    Ze hebben bij mijn bloedonderzoek en kweekjes niets kunnen vinden. Ook van het kweekje van de navelstreng van Robin*ook niet.
    Ik schijn wel een infectie gehad te hebben na het breke van de vliezen, maar gelukkig geen ernstige....

Ik ben 21 dec weer ongi geweest. Althans, dat denk ik. Na de bevaling heb ik wel gevloeid, maar niet zo heel veel. De laaste week had ik nagenoeg niks meer. Toen we een weekje in Mexico waren ben ik dus 21 dec weer geworden. Was alleen niet zo veel als normaal en had ook bijna geen buikpijn (nu ben ik normaal ook nooit zo veel ongi), en het duurde maar iets van 3 dagen....

5/1 had ik de laatste controle in het z'huis, en met een inwendige echo heb ik me ei gezien! Nu is het zo, dat als ik van 21 dec uit ga, ik eigenlijk 4/1 mij ei sprong zou hebben.....
    Nu heb ik mijn ei dus 5/1 gezien. Heb ook ovulatietesten gebruikt ( vanaf 2/1 ) maar tot een paar dagen gelden niet 1 x positief geweest!
    Nu heb ik gister wat bloedverlies gehad. Bruin/rood. s avonds was het alweer weg. heb wel wat menstruatiepijn. Maar vandaag ook geen bruin/rood meer te zien... Ik hou 17/1 als mijn NOD aan (dat zou dan 28 dagen na 21 dec zijn). Als de ongi dan nog steeds niet is doorgezet, waag ik een testje ;) Misschien test ik stiekem al eerder op woensdag 14/1 (mijn 25ste dag), dit omdat ik toen zwanger was van Robin* ik ook op mijn 25ste dag getest had....
    Nu maak ik me alleen de kop gek: zou het innestelingsbloed geweest zijn? of bloed van mijn (verlate?) eisprong? En waaro heb ik dan geen positive ovulatie testen gehad?
    Nou ja, ik zie wel.Maar niet te veel hopen. Maar dat doe ik stiekem toch. Jullie begrijpen me wel he?

PS: Ik had een berichtje bij de andere maart-mama's gezet om jullie te bedanken voor de mooie vlinderplant. Vind hem echt GEWELDIG! Ik was even kwijt dat er 2 maart-mama pagina's waren.... Sorry :oops:
    Ik ga dit berichtje ook even daarop zetten.

Ik hou "onze" site in de gaten, hoe het met iedereen gaat. ben benieuwd waneer de eerste zich over een paar weken gaat melden.
    Hopelijk volg ik ook met goed nieuws

Liefs, Wendy

16. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hey Florida,

Wat fijn dat het weer beter met je/jullie gaat!
    En het is inderdaad heel spannend de komende dagen.
    Hoop echt voor je dat er een positief resultaat uit komt...

Spannend!

17. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wish
    Site is niet uit de lucht geweest, en ze weten ook nog niet wanneer het nu gaat gebeuren....

Bolbuikje
    Jij maakt het geloof ik ook spannend met je weeenactiviteit die je nu al hebt... Verder was in ieder geval alles goed!

Naduah
    Meid, lekker uitzieken dus. Je lichaam gaf dus toch al een tijdje aan dat er wat aan zat te komen. Nu even lekker rustig uitzieken!
    Morgen een spannende dag voor je met de echo (hopelijk ben je niet te ziek om daar heen te gaan)

MamavanSimon
    Lekker geklust lees ik....
    Dat zou wel heel toevallig en een leuke familie-anekdote worden als de kleine exact 14 dagen te laat wordt geboren..... Even afwachten dus!

Shenoby
    Jeetje, in het ziekenhuis gelegen. Dat was vast schrikken voor jullie!
    Nu dus goed je rust nemen.... Nog even 9 weken volhouden!

Helma
    Blaasontsteking... daar zit je nu net op te wachten, maar niet heus!
    Steken heb ik inderdaad nu ook af en toe al.... Maakt onzeker he! En gewoon je VK bellen hoor, daar zijn ze voor.

Florida
    Ik vindt het knap van je hoe je er mee omgaat!
    Hopelijk kunnen jullie snel weer een zwangerschapsperiode ingaan! Wie weet al heel snel....

----

Vrijdag voelde ik me niet zo lekker in mij buik.... denk dat het afgelopen week een beetje te druk voor me is geweest... Deze week kan ik lekker met de auto naar het werk (mijn man gaat voor zijn werk 3-4 dagen naar Engeland... en bij mij breekt nu echt het zweet uit <angst dat de kleine nu al gaat komen> dus ik ga me deze week maar eens rustig houden!

Zaterdag werd er een heel groot boeket afgeleverd met een kaartje erbij. Het kwam van de klant waarvoor mijn man afgelopen 1,5 jaar aan een klus heeft gewerkt. Hiervoor is hij ruim 1 jaar doordeweeks van huis geweest...... Nu mogen we van deze klant lekker ook een weekendje weg. Wij hebben de datum opgegeven en hij gaat het regelen!
    Nou ik ben benieuwd WAAR we heen gaan....

Verder baalde ik van het weekend als een stekker. Overal werd er geschaatst en ik mocht niet.... Nu moet ik waarschijlijk weer een jaar of 10 wachten... maarja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

----

Fijne dag allemaal!

18. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Wendy
    Fijn dat het wat beter met jullie gaat, ik hoop voor jullie dat er een positieve test komt, laat je t weten? spannend!

Shenoby
    Jullie zijn vast geschrokken! nog even binnenhouden hoor! Gelukkig ben je nu weer thuis, en lekker rustig aan doen he?

Helma
    Ook voor mij is dit een onzekere zwangerschap, ik kán me gewoon soms zo snel druk maken, en heb ook idd bij alles wat ik voel de zenuwen, bij mij heeft dit denk te maken met de eerdere miskraam, dit heeft me zo met de neus op de feiten gedrukt!
    en steeds dat bloedverlies wat ik heb, is ook erg vervelend.....doe je rustig aan, probeer ook te genieten he? zeg ik ;)

Jacky
    lekker met de auto naar je werk, hoelang moet je nog werken? ik nog 3 weekjes gelukkig...
    erg aardig van die klant van je man, ben beniuwd waar julllie heen mogen!

pffff zou ook nog zo graag een weekendje weg willen, maar dat gaat echt niet, mn man moet het huis afmaken, zodat we er over een maand in kunnen, achteraf heel slecht gepland, we kunnen niet echt genieten samen, en ik heb dat zo nodig op dit moment! heb gister ff een potje zitten janken, voelde me zo alleen....nouja genoeg gezeurd, ik ga vamiddag weer aan t werk.

de groetjes

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.163
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij de thuiszorg wat ik helemaal niet meer verwacht had.. ik heb er helemaal geen verwachtingen van omdat ik waarschijnlijk toch niet meer aangenomen word omdat ik 29 weken zwanger ben.. ik heb in november gesolliciteerd en nu pas word ik voor gesprek uitgenodigd..
    misschien kunnen ze me aannemen voor na mijn verlof periode..

Verder gaat alles goed hier :D

Deel Deze Pagina