@ muppie, ik weet eigenlijk niet of je ochtendurine mee moet nemen. Misschien even bellen? Gisteren zijn we naar de gemeente geweest. Mijn vriend heeft de baby officieel erkent,.. Dan kan hij straks ook aangifte doen en regelen van het ouderlijk gezag. Was best wel leuk eigenlijk, allemaal best officieel met een ambtenaar van de burgelijke stand enzo,.. voelde bijna als trouwen,,... Nog 2 daagjes werken! en dan heerlijk met verlof.
Wish Jee, wat een dilemma met die kaartjes.... Ik denk dat ik OF naar de afdeling (jouw nr 4) zou sturen en dan verder niets OF naar de nr's 1,2,3 allemaal apart (en dan hoeft het eigenlijk niet meer naar de afdeling denk ik dan) Wat zegt jouw gevoel? Wij sturen in ieder geval de VK, huisarts, yoga-lerares. (maar ik heb dan ook niet bij een gyn ofzo gelopen, anders zou ik die er inderdaad ook nog bij doen) En dat mengen van die kleuren, dat komt wel goed hoor! Een beetje drukker kan elke kleur benaderen! Wij hebben express een paar tinten donkerder gedaan, anders is het misschien een beetje te licht en moeilijk te lezen. Lekker dagje heb je gehad. Nu weer een beetje rustig aan doen he. Vlekje Tuurlijk was de as pappa in paniek.... Het is ook niet iets dat je echt in de hand hebt. Gelukkig was het niets ernstigs en is het nu weer gewoon even wachten tot maart! Enne rustig aan doen he met verhuizen. lekker de rest het tilwerk laten doen hoor. Je moet nu echt om jezelf en de kleine denken! Lovely Nog last van de griep. Hopelijk is het nu snel over. Beterschap! Muppie Als je het niet vertrouwd moet je echt je VK even bellen he! Weet niet watvoor urine je mee moet nemen. Heb ik helemaal nog niet hoeven doen. Judith Jeetje, dat zijn wel dure kaartjes, snap dat je dan een beetje kritisch moet zijn aan wie je een kaartje stuurt. Bijna getrouwd dus... Fijn dat de erkenning in ieder geval rond is! Over de kaartjes; Wij hebben er 50 nodig (en nog een paar extra voor in het foto-album etc...) We hebben er 70 besteld en krijgen er 75 8) van de drukker. Als het allemaal meezit komt mijn man vanavond/vannacht weer aan in rotterdam. Dan komt hij zondagavond weer thuis. Zal blij zijn als hij er weer is, ben toch een beetje onrustig hoor! Heb net nog even lekker geshopped voor de kleine. Hoeveel kleding in de maat 50-56 hebben jullie voor de baby? rompers truitjes overslagtruitjes broekjes Ondanks het rottige weer (vieze miezer hier) wens ik jullie nog een fijne dag!.
buddynieuws* lovelyengeltje zal zich even poosje niet melden op ZP vanwege omstandigheden in de privesfeer. hopelijk is het snel opgelost en zal ze snel weer online zijn.
@muppie: dat klinkt hetzelfde als ik gehad heb. Ze zeiden in het ziekenhuis dat het goed was dat ik het even had laten controleren en langsgekomen was. Dus als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen hoor! Vind het zelf ook altijd vervelend om zomaar te bellen. Ben een beetje het type van niet zeuren en gewoon doorgaan, maar daar heb je alleen jezelf maar mee. Bovendien zijn ze daarvoor toch @ Judith: Gefeliciteerd met de erkenning. Het is inderdaad erg officieel, maar toch een speciaal momentje he? Lekker dat je bijna verlof hebt! Lekker genieten! @Jacky: Was je man naar het buitenland voor zn werk? Fijn dat hij bijna weer thuis is! Lekker genieten met zn 2en! Ik zou zo niet weten hoeveel kleertjes ik heb in mt 50/56...ligt allemaal al in dozen Heb niet al teveel aangeschaft, omdat ze er toch zo weer uit zijn en vaak krijg je van visite ook heel veel. Zoniet dan is het snel genoeg bij gehaald @Lovelyengeltje: Rustig aan! Hier gaat alles redelijk. Vanochtend even weer naar het nieuwe huis geweest en even met mn moeder een behangetje voor onze slaapkamer uitgezocht. Heb bijna niks gedaan maar toen ik terug was zei mn schoonmoeder ineens dat ik wel aardig wit in mn gezicht was...en daar kwamen de tranen. Ze hebben me maar naar huis gestuurd en heb vanmiddag heerlijk een paar uurtjes geslapen. Had het toch even nodig blijkbaar. Eind van de middag even weer heen geweest en toen was de woonkamer al behangen. We hebben 1 wand met een erg drukke barok-print (roze, zwart en zilver) echt zooooo gaaf geworden! Verder was de babykamer al voor de helft behangen. Wordt echt een mooi prinsessen kamertje Huis begint al heerlijk op te schieten, krijg er weer helemaal zin in! Ik ga mn bedje induiken! Welterusten iedereen!
Vlekje, wat een schrik. Doe maar rustig aan! Judith, officieel erkenning! Wel prettig idee dat dat geregeld is zeker. Jacky, ik heb denk ik stuk of 5 pakjes 50-56. Als ik kijk bij mijn zus, ben je er zo doorheen. Kan mooi afkijken, die heeft een kleintje. Ik kan weer wat spulletjes van haar krijgen wat hun kindje dan te klein is. Lovelyengeltje, sterkte met alles. Muppie, bij twijfel altijd bellen he. Verloskundige benoemt dat altijd maar weer. Whis, ben je er al uit? Wb de kaartjes? Iedereen heeft zo zijn mening. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ga vandaag babywasjes draaien. Had ik opeens zin in Vanmiddag nog bij een wiegje kijken. Wil beebje graag eerste tijd bij ons op de slaapkamer en het ledikantje past niet.
Wij hebben ongeveer 5 pakjes (truitje, broekje of pakje) 50-56. Verder telde ik al 14 rompertjes,.. allemaal gekregen. Volgens mij wel 8 maat 50-56. Ik heb familie in Amerika en die houden meestal een babyshower. Dan krijgt de moeder allemaal kadotjes voor de baby. Geen babyshower hier, maar ze hebben dus wel de kadotjes verzameld en in een doos gedaan en opgestuurd. Ik heb geloof ik genoeg kleertjes, slabbetjes etc. voor het hele eerste jaar,...... Je hoort mij niet klagen,.. @lovelyengeltje,... sterkte meid en ik hoop dat alles OK is. @vlekje, wat leuk dat het zo mooi wordt. En idd, pak je rust als je dat nodig hebt. Een fijne dag!
Judith, mooi meegenomen dat je zoveel krijgt! Wij hebben net een wieg gekocht. Ziet er uit als nieuw. Kan ons beebje mooi bij ons op de kamer de eerste tijd. Verder ben ik nu de babywasjes aan het draaien. Zo schattig al die kleine kleertjes op het wasrek!
Daar moet je een foto van maken als het allemaal aan het wasrek hangt! Is zo leuk om dat nog eens terug te zien... Hartewens Leuk joh dat het wiegje zo mooi is! Ok jij ook een pakje of 5. Daar kom ik ook wel aan (denk 7) dus dat is wel even genoeg..... Bij (laten) halen is natuurlijk ook zo gedaan. En dan kan het meteen in de juiste kleur! Nu is alles bij ons naturel. Judith Zo bijna alles gekregen en nog wel een voorraad van verschillende maten dus! Nou ik denk dat ik voor de eerste periode wel goed zit als ik het zo lees. En het is zo bijgehaald natuurlijk. Vlekje Ja, mijn man heeft afgelopen 1,5jaar gewerkt aan een zeeboot. Proefvaart was een week of 3 geleden, maar nu gingen ze voor het eerst echt geladen weg en was er gevraagd of hij mee wilde gaan... Tuurlijk wil hij dat. Alleen zouden ze maandag vertrekken en uiteindelijk werd dat pas donderdag! Maar nog een paar uurtjes en dan is hij weer thuis! Fijn dat het zo opschiet in jullie huis. En hou je rustig he! Een slaapje tussendoor kan inderdaad echt wonderen doen.... maar dat had je zelf al gemerkt geloof ik... Loveyengeltje Jee, hopelijk niets ernstigs! Horen we snel weer wat van je.... Fijne zondag allemaal.
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 25 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 2 Afspraken Januari: 19 jan - Xanado83 - vk, 10.40 uur 19 jan - Shenoby - echo, 10.50 uur 19 jan - Shenoby - gyn, 11.30 uur 19 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 19 jan - Vlekje - groeiecho, 09.20 uur 20 jan - Luanti - vk, 15.30 uur 21 jan - Lovelyengeltje - vk, 11.45 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur 22 jan - Wishgirl - controle gyn, 09.40 uur 23 jan - hartewens - echo, 13.50 uur 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur 26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur 27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur 28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur 03 febr - hartewens - laatste werkdag! 03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 19 jan - Xanado83 - vk, 10.40 uur 19 jan - Shenoby - echo, 10.50 uur 19 jan - Shenoby - gyn, 11.30 uur 19 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 19 jan - Vlekje - groeiecho, 09.20 uur -------------------------------------- Shenoby en Vlekje - Veel plezier morgen bij de echo! En Shenoby ik hoop dat alles weer goed is morgen meid.. Natuurlijk hoop ik dat ook voor Vlekje he Shenoby - succes morgen bij de gyn! lovelyengeltje - Veel plezier morgen bij zwangerschapsgym! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Ik heb een zeurende vervelende pijn in mijn linkerschouderblad.. Het zit aan de zijkant... een beetje in het midden... En het ontneemt me de adem ietwat... Herkennen jullie dit?
Nee, ik heb geen idee,... kan je zoontje misschien ergens tegenaan schoppen wat een zenuw afknelt ofzo? Ik herken alleen dat van dat adem ontnemen, maar dat komt omdat de baby tegen mijn middenrif aanschopt. Als je veel pijn hebt of benauwd bent zou ik even naar de huisarts gaan.
Wish, Ik heb dat ook regelmatig. Heeft met een spier op je rug te maken..... Probeer een beetje te ontspannen in je rug (warme kruik ofzo er tegen). Bij mij is het ooit eens zover gekomen dat ik er van ging hyperventileren. Soms heb ik er wel een week last van. Hopelijk is het bij jou nu na je nachtrust minder of weg! Zo meiden, mijn man is ook weer thuis na een week op zee geweest te zijn. En dit was voorlopig de laatste keer dat hij weg was (heb ik gezegd). Ik trek het gewoon niet meer. Maar in ieder geval hebben we van de eigenaar van de boot wel een weekend weg aangeboden gekregen. En we gaan in september pas . Dat lijkt nog zo ver weg... maarja we hebben de datum zelf mogen kiezen. (Nu nog weg vindt ik zelf niet zo leuk.... anders zou het in mei zijn, maar ik weet niet waar we heen gestuurd worden en dan vindt ik de kleine misschien nog wel te klein. Juli/aug komt niet zo goed uit met vakanties dus ... SEPTEMBER!) Het staat nu vast en ik ben benieuwd wanneer we horen waar we heen mogen! **** Xanado83 Shenoby Lovelyengeltje Vlekje Meiden allemaal veel plezier met jullie afspraken van vandaag! *****
Ik schaam me toch... Steeds opnieuw wil ik achter de pc gaan zitten en dan een aantal pagina's terug eens even weer antwoorden op jullie... Wat jullie allemaal hebben meegemaakt... jullie vragen... jullie twijfels... etc. Maar ik kan me er niet toe zetten... Ik heb het gevoel dat ik jullie zwaar aan het verwaarlozen ben... Maar meiden... Het is niet mijn bedoeling hoor... Ik vind het vreeeeeselijk te lezen als het met iemand niet lekker gaat.... Super te lezen als het juist wel lekker gaat.... Ik leef met iedereen hier stuk voor stuk mee...Maar het daadwerkelijk gaan zitten typen... is er dus nog niet van gekomen.... Sorrie... En jullie reageren steeds zoooo lief met allerlei antwoorden en steunende berichten op mijn gebrabbel... Maaaaar vanaf nu ga ik het proberen bij te houden! Das ook al wat he... Judith1982 - Ik weet dus niet wat het is... Ik vond het wel eng en heb gisteravond even met mijn moeder overlegd. Zij is hartpatiënt en ik vroeg me af of zij het herkende als "pijn op de borst"... maar dat was gelukkig niet zo! Tja het zit toch bij ons in de familie van 2 kanten... en als je dan zulke nare dingen voelt kan je wel eens gaan twijfelen... Dan ist wel prettig om even met iemand met ervaring te kunnen overleggen Zij zei dus dat het waarschijnlijk niet het hart was... Dus ik heb een halve paracetamol genomen omdat ik niet meer wist hoe te zitten of te liggen en ben lekker in bed gaan liggen! Het lijkt nu weer over te zijn! Gelukkig Jacky - Oooh jee... dat heb ik gelukkig niet gehad dat ik ben gaan hyperventileren... Moet ik die spieren toch eens in de gaten gaan houden... mezelf een beetje beter verwennen dus Die warme kruik hou ik zeker in gedachten! Hoe is het verder met jou nu? Ik was al blij te lezen met die vorst dat jij niet op je fietsje over een gladijzelend fietspad naar je werk aan het fietsen was in je uppie... Ik zat nog te denken je even te bellen.... Maar gelukkig las ik dat je met de auto ging... Oef Maar euh... Je gaat toch nog wel steeds met de auto he? Ooooh dus je man blijft nu lekker thuis meid? Ik vind dat dat nu ook wel kan hoor... Zo lang duurt het immers niet meer en het is ook gewoon zwaar in je uppie... En nu heeft ie nog maar 1 taak: jou verwennen en verzorgen! Wat leuk zeg dat jullie een weekend weg mogen... Ik zou nu idd ook niet meer gaan en in september heb je nog heeeel veel mooie dagen vaak... Ik ben ook benieuwd waar jullie naar toe mogen... Een fijn moment om naar uit te kijken meid! geboortekaartjes - Ik heb genoeg geboortekaartjes besteld geloof ik en ik heb dus maar besloten om toch maar een kaartje aan de fertiliteitsarts, de gynaecoloog, de echoscopist en de afdeling te doen... Ja ik bedoel... de fertiliteitsarts was zoooo meelevend... zo een lieve vrouw... Als ik huilde huilde zij ook... Ik ben onder haar 4x zwanger geweest en steeds deed ze alles om mij het naar de zin te maken... om er voor me te zijn.. me te steunen en daar te helpen waar ze maar kon... Bij de bbz moest ze het uit handen geven, maar ze stond wel aan mijn bed om bij me te kijken hoe het met me was... De gynaecoloog die het toen overnam had ik ook al met mijn dochter gehad en bij de inseminaties en was nu ook fantastisch met de bbz... Hij is nu weer mijn behandelend gynaecoloog.... En hij leeft in alles mee... voor zover hij kan dan! Bij de echoscopist.. Die man heb ik veel respect voor wat hij allemaal kan... Hij vraagt altijd hoe het is... kent mijn geschiedenis ook... leeft ook mee.. Heeft ook kaartjes aan de muur hangen... En op de afdeling... Ik zal er zeker toch zo een 3 tot 5 dagen liggen.... Als ik de een doe kan ik het niet maken om de anderen niet te doen vind ik... Dus allemaal maar 1... en mijn moeder kan ze zo even naar de polie brengen.... Ze komt er praktisch langs als ze naar mij gaat en er hoeven dus geen postzegels op... Ik loop er al zooooo ontzettend lang.. Ken alle artsen bij voornaam... Dus maar wel doen Afgelopen vrijdag ben ik naar de drukker geweest en heb alles definitief besteld. In de loop van deze week kan ik de proefdruk komen bekijken en krijg ik de enveloppen mee naar huis om te schrijven... Spannend Hee iedereen een fijne dag!
Goedemiddag dames, ten eerste, sorry dat ik niet op iedereen meer reageer maar ik zit er helemaal doorheen en kan me er niet toe zetten om op iedereen te reageren, sorry. Nou vanmorgen weer controle gehad en alles was weer goed. Ik moet alleen nog rustiger aan doen i.v.m. pijnlijke harde buiken. Ik hoop dat ik van de week me ertoe kan zetten om even op iedereen te reageren. Hopelijk gaat het verder met iedereen goed. Zo niet een dikke knuff van mij. Nog even dames dan mogen we onze kleintjes in onze armen sluiten. Veel liefs
hier ben ik weer. het gaat nu weer redelijk. ben nog steeds erg verkouden en veel hoesten. voor de rest is alles ook weer redelijk. a.s. woensdag moet ik naar de vk toe. de kleine is wel vaak onrustig. sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. liefs
ff snel een update tussen alle verhuisrommel door. Het gaat hier goed, mits ik maar rustig aan doe. Als ik teveel doe, merk ik dat meteen aan mijn bekken. Ik weet niet of ik nog veel online zal zijn, hebben waarschijnlijk de 2e week van februari pas weer internet. Geboortekaartjes moet ik nog regelen, maar dat doen we als de rust in huis weer een beetje teruggekeerd is. Groetjes voor iedereen en snel tot schrijfs!
hallo allemaal. hier alles prima. met de echo was ons kindje 4 pond hollandse heerlijkheid. heb nog een stukje 3d gezien. en een foto gekregen. echt een super super mooie foto van mijn meisje haar bolle toetje. zal het zsm plaatsen
hallo allemaal, ff een bericht tussen de verhuisdozen door.....hier gaat het redelijk, ben in de weekenden en s avonds alvast wat aan t inpakken, ben bang dat ik er strax weinig puf meer voor heb. we gaan half feb verhuizen, eindelijk! door de drukte zal ik weinig online zijn, en weinig reageren, heb er gewoonweg geen tijd voor. allemaal het beste en ik meld mij weer als alles weer wat rustiger is! liefs