hoihoi, Iedereen krijgt het zwaarder zo te lezen. Zo ervaar ik het ook wel een beetje. De ongemakjes komen nu wel meer. Nog even dames en dan mogen we onze kindjes in handen houden! En soms geen puf om te reageren? Voel je niet bezwaard! Volgens mij hebben we er allemaal wel last van soms! Heb vandaag meer harde buiken als normaal. Wat is eigenlijk normaal? Normaal heb ik ze maar een paar keer per dag, nu wel paar per uur. Kindje is wel heel beweeglijk. Harde buiken doen geen pijn. Moet wel veel plassen, meer als anders en ik plas normaal al zoveel, haha.
Nou ga ik vanmiddag weg van het werk schiet mijn directe collega me aan (die ook aardig wat in de melk te brokkelen heeft) Of het allemaal nog wel gaat! (hij zit gewoon tegenover me hoor....) Zie ik er slecht uit ofzo? Dus ik leg uit dat het fietsen niet meer gaat.... en het wel vermoeiend wordt (fietsen kan ik nog wel, maar dat hoeft hij niet te weten...) Komt hij met het aanbod om anders een shortlease auto te doen! Nou daar gaan we morgen maar eens verder op in! Stond eigenlijk perplex... dus morgen voel ik me een stuk slechter dan vandaag denk ik! 8) Ben benieuwd. Xanadoo Lovely Energy Zo te horen moeten jullie allemaal iets rustiger aan doen he! shenoby Leuk dat je echo zo goed was! Marr Doe je rustig aan met verhuizen! Anderen het zware werk laten doen he... Hartewens wat normaal is aan harde buiken - geen idee. Ik heb ze nog niet echt... af en toe als de kleine draait wel een hele hard buik, maar dat komt door de baby. Ik kan dan precies voelen hoe hij.zij ligt! En veel plassen heb ik ook sinds enkele dagen. Lijkt wel of ik elk kwartier moet nu.... ben ik net geweest, heb ik het gevoel dat ik alweer moet......
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 25 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 2 Afspraken Januari: 20 jan - Luanti - vk, 15.30 uur 20 jan - muppie - vk, 12.00 uur 21 jan - Lovelyengeltje - vk, 11.45 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur 22 jan - Wishgirl - controle gyn, 09.40 uur 22 jan - kiim88 - cesartherapie, 10.20 uur 23 jan - hartewens - echo, 13.50 uur 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur 26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur 27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur 28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur 28 jan - kiim88 - gyn, 08.45 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 02 febr - kiim88 - vk, 11.30 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur 03 febr - hartewens - laatste werkdag! 03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 20 jan - Luanti - vk, 15.30 uur 20 jan - muppie - vk, 12.00 uur -------------------------------------- Luantie en muppie - Veel plezier morgen bij de vk! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Hello ladies, Hier zijn we weer even . Morgen mogen we weer op controle. Ik ga even overleggen over de harde buiken waar ik de laatste tijd steeds vaker last van heb. Vanmiddag op het werk gewoon een aantal uren last van gehad. Ik wist gewoon niet meer hoe ik moest gaan zitten, kreeg last van m'n rug, had al last van m'n buik... blehhhh ff klagen hoor Maar lees dat er meer zijn die wat last krijgen van ongemakken. Het hoort erbij zo aan het einde van de zwangerschap, maar het is daarom niet altijd even prettig. Ach... gelukkig weten we dat het nu lekker op gaat schieten! Ik ga nu wel echt uitkijken naar m'n verlof! Nog 18 dagen werken! Lekker hoor.... En daarna voorlopig niet meer fulltime werken. Het zal wel even wennen zijn, maar wel lekker om thuis wat meer te kunnen genieten! Weltrusten!
Hoi dames, Ff een vraagje tussendoor, sturen jullie ook een kaartje naar de meiden met wie je op zwangerschapsgym of cursus zit? Want ik twijfel een beetje want echt goed contact heb ik maar met 1 van de meiden. Maar ik heb ook gehoord dat er meiden zijn die iedereen een kaartje sturen. Als ik het wel doe dan moet ik nog even 10 a 15 kaartjes bij bestellen.
hier is mijn buik van 2 weken geleden http://nl.tinypic.com/view.php?pic=imkttx&s=5 (hopelijk doet de foto het nu wel) ik ga 1 meid van zwangerschapscursus een kaartje sturen. maar dat is ook omdat we samen hebben gewerkt. dus dat is weer anders natuurlijk
Xanado, Ik zit niet op zwangerschapsgym/cursus/oid, maar van wat ik begrijp is dat die meiden meestal toch elkaar een kaartje sturen omdat ze later ook nog een keer bij elkaar gaan komen met alle baby's! Maar als jij zelf zegt, nee die meiden heb ik niks mee ik kom er voor mezelf en meer niet! Dan zou ik ze dus niet sturen ! Of afwachten wat de rest doet die voor jouw bevalt, maarja dan ben je misschien te laat met bestellen, weet niet wanneer je het aantal door moet geven? Wij pas na de bevalling maar hier lees ik van sommige al eerder.
mooi buikje lovelyengeltje. kan je niet helpen xanado. zit niet op zwangerschapsgym. zou zelf denk ik allemaal wel een kaartje doen. vanmorgen naar de vk geweest. was 1 kilo afgevallen bij 2 weken terug. urine was goed. kindje ligt mooi met koppie naar beneden. nog even gevraagd of het kan dat ik het minder voel. vond het wel een beetje eng. maar dat komt omdat het nu meer met het ruggetje draait en niet zoveel meer met de benen en armen schopt. dus mn buik maakt nu meer golfbewegingen dan dat er opeens een hand ofzo omhoog komt. vanaf nu moet ik elke keer urine meenemen. en volgende keer gaan ze het over de bevalling hebben en dan mag mn mannetje ook mee. dus die moet even vrij vragen. gisteren een deel van de enveloppen al geschreven. en mn ma heeft alle lakens,luiers,kleertjes enz gestreken. dus zo even met een doek door de kasten en dan ga ik alles eens goed neerleggen zoals ik het wil. vanavond dan samen met mn mannetje eens goed kijken of hij het ook handig vind en of hij de dingen ook kan vinden. dat was een tip van de kraamzorg. dat je man ook weet waar alles ligt. noudit was het weer. zal direct wish pben over mn nieuwe afspraak voordat ik het weer eens vergeet.
zo ik heb 20% korting op de geboortekaartjes. heb er net nog ff heen gebeld over het hoe en wat, maar het word gewoon verrekend. dus dat scheelt weer. drukwerk en bezorgkosten heb ik geen korting op. als jullie willen weten waarbij pb me maar. ik zal nu ff de was opvouwen. alles weer ff afnemen, afstoffen en stofzuigen. en heb best wel last van mn buik. oh ja ook alvast een waterdichte hoes om mn matras heen doen. want we hebben net nieuw bed+matras. liefs vanmiddag reageer ik op de rest.
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 25 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 2 Afspraken Januari: 21 jan - Lovelyengeltje - vk, 11.45 uur 22 jan - Xanado83 - pretecho, 19.00 uur 22 jan - Wishgirl - controle gyn, 09.40 uur 22 jan - kiim88 - cesartherapie, 10.20 uur 23 jan - hartewens - echo, 13.50 uur 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur 26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur 27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur 28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur 28 jan - kiim88 - gyn, 08.45 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 02 febr - kiim88 - vk, 11.30 uur 02 febr - Shenoby - gyn, 12.00 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur 03 febr - hartewens - laatste werkdag! 03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur 03 febr - muppie - vk, 10.30 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 21 jan - Lovelyengeltje - vk, 11.45 uur -------------------------------------- lovelyengeltje - Veel plezier morgen bij de vk! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
-> EGO MODUS AAN -> IK BEN MET VERLOF! -> EGO MODUS UIT -> Even een vraagje ,... Ik heb nu ruim een week ofzo last van 1 plek op mijn buik. Links boven mijn navel (voor de kijkers thuis rechts). Het voel alsof het een blauwe plek onder mijn huid. Er is echter niets te zien. Maar als ik erover wrijf of ik kom ergens tegenaan doet het steeds meer pijn. Herkennen jullie dit? Enig idee wat het kan zijn?
Misschien een onderhuidse blauwe plek van je kleine. Ik heb er ook last van en precies op de plekken waar ons meisje altijd loopt te trappen. Maar mijn hele buik is beurs zo druk is onze meid.
Mogge Welkom ladylittle angel! Je mag hier meeschrijven hoor! Judith, lekker met verlof! Super! Kan best zoals xando schrijft een beurse plek zijn hoor. lovelyengeltje succes bij de vk Muppie fijn dat alles goed was! Luanti, hoe was de controle gister? Wij gaan vandaag de kaartjes uitzoeken. Leukleuk! We hebben in oktober onze kinderwagen besteld, maxi cosi mura, bruin. Nieuwe collectie, maar hij is er nog steeds niet. Word vandaag teruggebeld. Duurt wel erg lang zo, al 3 maanden. We hebben nog even, maar wil het wel graag op tijd hebben natuurlijk.
Heeeee goedemorgen meiden... Judith - Ik denk ook een beurse plek... maar je kan het natuurlijk altijd even vragen als je bij de vk bent he... Misschien helpt het als je de plek lekker even inwrijft met wat olie of creme?!? Wordt het lekker soepel Xanado - En als ze dan zo druk zijn is het niet altijd meer even leuk he... Ik heb dat ook met die kleine vent hier... Pfff... als ik zie hoe wild ie soms is... Gewoon echt het idee dat ie nog helemaal aan het ronddraaien is... pffff... Dan denk ik hier wel: Magt wat minder?!? Het is trouwens wel heel anders dan bij mijn dochter... Mijn dochter lag nu al echt ingedaald en schopte mijn ribben aan gruzelementen zo ongeveer hahaha.. Das nu niet zo... Nog niet tenminste Ladylittleangel - Welkom hier meid! Natuurlijk mag je ook meeschrijven! Als je ook op de lijst wilt kun je mij een pb-tje sturen met de gegevens erin...: Nickname, woonplaats of provincie, leeftijd, hoeveelste kindje, jongen/meisje/verrassing/geheim en de afspraken voor de vk, gyn, zwangerschapsgym, laatste werkdag etc. die steeds up-to-date in de lijst komen te staan... Het is hier niet zo druk, dus het is heel goed bij te houden... Veel plezier hier! En je bent uitgerekend op de verjaardag van een nichtje van me Is een mooie datum... 14 maart hartewens- Mogge! Oooh de kaartjes uitzoeken! Leuk leuk leuk! Heeeelemaal wous... Als het goed is mag ik aankomende zaterdag de setproef bekijken zoals de drukker het noemt... Ik ben zooooo benieuwd! Ik vind het reuze spannend hahaha Dat duurt idd lang ja met die kinderwagen... Hij klinkt wel heeeel mooi trouwens! Mooie neutrale kleur! En ja... je hebt nog wel even... maar meid... onthoudt dat een kindje ook eerder kan komen he dan 40 weken... Vanaf week 37 mag je thuis bevallen... maar er worden ook genoeg kindjes geboren met week 35 of 36... En ik vind dan wel dat je zo een kinderwagen toch wel op tijd in huis moet hebben... Trouwens voor ik je nu echt blij maak... en dat je helemaal hoop hebt... Het kan ook week 43 worden... ;-( all - Ik heb steeds meer het gevoel dat ik de 38 weken niet ga halen... Ik heb steeds dat mijn anus echt pijn doet... En veel harde buiken en dan trekt de pijn door mijn vagina in en naar mijn anus toe... Heb momenten dat ik echt moet wachten voor ik in de benen kan en kan gaan lopen... 's Nachts nu ook al een paar keer gehad dat ik echt krom moest lopen zo een pijn... En het lijkt erger te worden... Herkent een van jullie dit? Heb vanmorgen even de huisarts gebeld en die zei wel dat ik voor zeker even de urine moest langsbrengen morgenvroeg... Dan kan het nog bekeken worden voordat ik morgen naar de gyn moet... En hij gaat even kijken naar een breukband voor mijn breuk... dat zou ook fijn zijn
Lovely Veel plezier vandaag bij de VK Hartewens Hopelijk slagen jullie snel voor jullie kaartjes! Ligt jullie smaak een beetje bij elkaar? Ladylittleangel Welkom hier! Enne 14-03 is een hele mooie datum Judith Ben stiekem wel een beetje jaloers... jij nu al met verlof... ik ga nog 3 weken door met werken. Enne wat die plek betreft. Dat heb ik ook al enkele weken..... Ik heb het zeg maar ter hoogte van mijn borstbeen. Het kan of echt een beurseplek zijn, of je spieren (of een aahechting van je spieren) Heel veel is er volgens mij niet aan te doen! Wish Krijg ik geen nummertje meer van je voor de lijst? Wanneer ben je dan echt 38 weken en wat zegt je gevoel wanneer het zal komen? Hopenlijk trekken de klachten die je hebt een beetje weg.... *** Zo ik mag hier op de zaak een auto pakken en de komende 3 weken mee heen en weer crossen! Zo dat scheelt weer 20 minuutjes fietsen per keer! Verder is gisteren het laatste schilderwerk gedaan in de babykamer. Schommelstoel staat hier op de zaak, die is opnieuw gespoten en staat even uit te dampen.... Die nemen we eind van de week maar even mee! Gisteren waren we naar een borstvoedingsinfo-avond. Komen we daar van de 16 personen toch 8 bekenden tegen ! Wat is de (zwangere) wereld toch klein.