Shenoby - Had ik al begrepen Die man van mij is gewoon echt asociaal laat hahahah... Hij is nog nooit thuis geweest! Jacky - Ik heb geen inwendig onderzoek gehad... Tussen de 28 en 33 weken kan je het gevoel hebben... Dus het is normaal zeg maar... Ik ben ook blij dat het gelukt is met de opdrachtdienst... Bij mijn dochtertje heb ik gezegd dat het van een vriend was die het kind niet wilde hebben.. Hiervan zeggen ze dat dat een ongelukje was en ik heb nu bewust een fout gemaakt... Lekker met de auto! Als je twijfelt of het wat anders is kan je natuurlijk altijd even navraag doen.. Mijn klachten konden ook komen van een beginnende blaasontsteking hoorde ik vanmorgen... Dus misschien niet verkeerd even je urine in te leveren bij de huisarts en even te laten controleren? lovelyengeltje - Super dat het weer zo goed was bij de vk! Ach ja... dat heb je met die kleine divaatjes he... die werken niet mee hahahaha Judith - Ik zal zo meteen even een verslagje doen van bij de gyn... Maar het was allemaal goed zeg maar... Hoorde erbij... Moet me er geen zorgen om maken in ieder geval Ja ik denk ook van: Wees blij dat je nog kinderen bij het korps krijgt!... Maar ja... de normen en waarden zijn schijnbaar toch nog belangrijker In bepaalde dingen zijn ze nog wat ouderwets... maar ja... tis nu eenmaal zo... Ik ben blij met het advies dat gegeven is in ieder geval... Mijn menneke mag opgedragen worden en voor mij zijn er geen consequenties... Wat wil een mens nog meer Wat gezellig dat je broer vandaag komt en blijft eten... Veel plezier! Ik zal mijn eigen afspraak hier even op het lijstje zetten dan kan die er vanavond weer bij op... En dan maak ik nu even een apart berichtje van mijn bezoek aan de gyn....
Vanmorgen ben ik eerst mijn urine naar de huisarts wezen brengen. Ik kon wachten op de uitslag dus dat scheelt... Er zaten wel ontstekingscellen in, maar niet voldoende om nu met een zwangerschap meteen in te grijpen. Ik moet veel blijven drinken en veel vitamine C en donderdag nog een keer urine inleveren. De klachten van harde buiken en de pijn die doorstraalt naar mijn vagina en anus kunnen hier heel goed vandaan komen. Heb het wel even bij de gyn gemeld en hij heeft mij even opnieuw laten bloedprikken en wou toch nog even voor zeker wat urine op de kweek zetten... Dus dat ook maar even gedaan... De klachten die ik heb kunnen daar wegkomen volgens hem ook... maar het kan ook zijn dat het de harde buiken zijn die normaal zijn tussen week 28 en 33... Je hoeft ze niet zo te voelen als dat ik ze voel, maar het kan dus wel... Ik moet het in de gaten blijven houden en als het erger wordt of ik maak me nog zorgen dan even bellen... Over 2 weken mag ik terugkomen... Alles zag er verder perfect uit... Over 2 weken krijg ik trouwens ook de datum voor de keizersnee Mijn gewicht was nu 73 kilo (2 ons aangekomen sinds 3,5 week geleden), mijn bloeddruk was: 103/64. Dus dat was weer uit de kunst! Ik weet niet of de kleine goed lag of niet, maar omdat dat voor mij niet uitmaakt heeft de gyn er ook niet echt naar gekeken En het maakt mij ook niet zoveel uit hihihi... Het hartje van de kleine man deed het weer super!
Wish, wat fijn om te horen dat alles zo goed eruit ziet. Gelukkig geen zorgen maken,... Ik wist niet dat Vitame C zoveel invloed kan hebben,... ik neem nog maar een sinaasappeltje,... En wat een mooi gewicht zeg voor 33 weken!
hallo dames. heb even weinig gereageerd sorry. hier is het al een paar dagen onrustig. nu de hele dag al krampen en harde buiken. als het na het eten nog niet over is zal ik het ziekenhuis maar even bellen. heb echt het idee dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten...
Shenonby als je het niet vertrouwd idd bellen hoor! Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten. Whis, fijn dat alles opgelost is wb de kerk. Net terug van mijn werk. Poeh, het wordt zwaar. Over 2 weekjes heb ik verlof. Morgen druk dagje. Eerst diëtiste, dan kapper, even weer een kleurtje, 's middags echo en de kinderwagen halen.
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - Geheim kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 25 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 2 Afspraken Januari: 23 jan - hartewens - echo, 13.50 uur 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur 26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur 27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 27 jan - lovelyengeltje - liggingsecho, 18.00 uur 28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur 28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur 28 jan - kiim88 - gyn, 08.45 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 02 febr - kiim88 - vk, 11.30 uur 02 febr - Shenoby - gyn, 12.00 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur 03 febr - hartewens - laatste werkdag! 03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur 03 febr - muppie - vk, 10.30 uur 04 febr - lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 05 febr - Wishgirl - gyn, 10.20 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 23 jan - hartewens - echo, 13.50 uur -------------------------------------- hartewens - Veel plezier morgen bij de echo! Hopenlijk krijg je mooie beelden te zien van je kindje en mooie foto's mee naar huis! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Hartewens Doe je vandaag een beetje rustig aan met al je afspraken... Het zijn bijna allemaal leuke dingen, maar toch maak je niet te druk he! Veel plezier met je echo! Shenoby Hoe is het nu, heb je nog gebeld? Wish Alles was eigenlijk weer perfect (afgezien van die rare pijn die je hebt). Nog even 2 weken geduld, dan weet je zeker wanneer je je knul in je armen mag sluiten! Over de rest is geloof ik gisteravond genoeg gesproken... Ik zal ook mijn pijntjes maandag maar eens aankaarten bij de VK.... Lovelyengeltje haha, zo herkenbaar dat dat apparaatje weggeschopt wordt... doet die van mij meestal ook! Verder merk ik wel dat je aan het eind van de week gewoon vermoeider bent. Kon vanmorgen niet echt (of was het nou echt niet ) mij bed uitkomen. Vanavond even lekker een avondje bankhangen... Verder (tot nu toe) weinig plannen voor het weekend, behalve 1 verjaardag zaterdagavond. Nog 3 weekjes werken.. ben stiekem toch wel al aan het aftellen hoor!
BUDDYNIEUWS shenoby ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis met urineweginfectie en veel pijn. zodra ik meer hoor dan meld ik het hier weer. [/b]
Shenoby,.. Sterkte! Oww zij heeft volgens mij echt al pijn moeten lijden zeg,.. Hartewens, veel plezier bij de echo! Jacky,.. 3 weekjes is nog te doen toch? Die vrijdagen vond ik ook echt erg vermoeiend. Maar straks lekker lang verlof ook na de geboorte. (als de beeb op tijd is).
ja ik vind het echt sneu voor shenoby dat ze nu dit weer heeft. ik heb al gezegd tegen haar doe maar rustig aan. het belangrijkste is nu jij en de baby
Jee Shenoby wat een pech zeg. Hopelijk is ze gauw weer thuis. Ooo herkenbaar, ik tel de dagen dat ik nog moet werken ook af hoor. HEt wordt allemaal best zwaar. Vanmorgen naar diëtiste geweest ivm de hogere suikers laatst. Goede adviezen meegekregen, want ik wil ze wel goed houden, die waardes. Ik was al goed op weg, gelukkig! Ws is mijn gewicht daadoor wel al een paar weken stabiel. Ik groeide in het begin heel erg en nu al weken stabiel. Ws omdat ik mijn voeding toch al heb aangepast. Straks de 32 weken echo en dan door naar babyplanet om de kinderwagen op te halen. Die krijgen we trouwens van mijn mams. Nu nog even een uurtje op de bank.
pffff ik voel me echt niet lekker. steeds duf, duizelig en heel raar gevoel wat ik niet echt kan uitleggen. heb echt geen idee wat het is. en ik wou zo graag met het geboortekaartje bezig. de tekst erin zetten enz. liefs
Heey meiden, Hier gister weer een super mooie pretecho gehad, de foto's staan op onze beebiesite. Verder gaat het hier elke dag anders, de ene dag voel ik me beter dan de ander. S'nachts slaap ik bijna niet, en als me man naar z'n werk gaat dab slaap ik een paar uurtjes, maar ben evengoed moe. Verder voel ik de kleine goed en is er voor de 4e keer bevestigd dat het een meid is dus als er nu een jongen uit komt weet ik het niet meer. Ik hoopr dat jullie een beetje van de griep en klachten af zijn, zo niet een hele dikke knuff van mij. En nog ff dan hebben we onze kindjes in onze armen!. Veel liefs, P.S. als jullie op me babysite kijken laat dan ff een berichtje achter. thnx
Shenoby Jee, meid het zit je niet mee he! Nu dit weer... Hopelijk voel je je snel beter en mag je weer naar huis! Heel veel sterkte..... Hartewens Super dat het beter gaat met je suikerwaardes! Houden zo he. Lovelyengeltje Even rustig aan doen... en anders misschien even de VK bellen! Heb je last van een lage bloeddruk? Xanadoo Het zal je maar gebeuren... toch nog een jongen haha De laatste loodjes he... ene dag gaat makkelijker dan de andere Zo het weekend is weer begonnen Hehe, nu nog een beetje beter weer, want hier regent het al de hele dag.
we hebben een prachtige 32 weken echo gehad! Zelfs iets langer wegens een stagiaire. Kindje ligt mooi met hoofdje naar beneden en ligt al aardig diep. Kans dat het gaat draaien is erg klein, dus mooi! Kregen 2 plaatjes mee, 1 van een voetje en 1 van het hoofdje. Vanmiddag de kinderwagen opgehaald. Moest zo lachen om mijn hubbie. Die snapte niks van al die onderdelen, reiswieg, stoeltje, maxi cosi, hahah. Hij had echt zoiets van, wat moet je nu wanneer en waarvoor gebruiken? Komende tijd maar even oefenen, haha. Zo en nu doe ik niks meer, lekker op bankje luieren, ben nu hartstikke moe. Vannacht zoals gewoonlijk slecht geslapen, dus voel het nu wel.
BUDDYNIEUWS shenoby mag waarschijnlijk zondag naar huis toe. ze ligt aan het infuus en heeft stuwing in haar nieren.
Oooh ik lees het nu pas van Shenoby... He wat heeft die meid wat te verduren zeg! Hopenlijk mag ze idd zondag weer naar huis en gaat het weer snel een stuk beter met haar... Zit me nu te bedenken dat als ik dit gisteren had geweten ik misschien wel even bij haar had kunnen binnen wippen... Ik was bij haar op de afdeling... Maar ja... kwist het niet...
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 24 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 1 Afspraken Januari: 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur 26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur 26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 26 jan - marr - vk, 10.20 uur 26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur 27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur 27 jan - lovelyengeltje - liggingsecho, 18.00 uur 28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur 28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur 28 jan - kiim88 - gyn, 08.45 uur Februari: 02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 02 febr - kiim88 - vk, 11.30 uur 02 febr - Shenoby - gyn, 12.00 uur 03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur 03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur 03 febr - hartewens - laatste werkdag! 03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur 03 febr - muppie - vk, 10.30 uur 04 febr - lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 05 febr - Wishgirl - gyn, 10.20 uur 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 24 jan - Energy84 - oefentherapie Mensendieck, 08.00 uur -------------------------------------- Energy - Ik hoop dat het klopt dat je morgenvroeg oefentherapie hebt ivm dat het zaterdag is morgen... Maar klopt het... dan sterkte en ik hoop dat het helpt...! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!