Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Mommy2be heeft me gevraagd haar van de lijst te halen omdat ze niet meer actief is bij het forum!
    Dus ik heb haar van de lijst gehaald...

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Judith - Ik ben er ook blij mee dat alles zo goed was... en nee ik wist ook niet dat Vitamine C zoveel invloed had... Maar het schijnt zo te zijn... Ik ga er vanuit dat als de doktersassistentje en de gynaecoloog het zegt dat het wel zal kloppen he ;)

En mijn gewicht... tja... Ik weet niet hoe ik het doe... Ik eet gezond... Probeer 3x per dag te eten en als ik dan wil snoepen tussendoor toch een stuk fruit ofzo te pakken...
    Wel drink ik gewoon mijn koffie en cola door ;)
    Ik zit nog steeds onder mijn startgewicht... Niet zoveel meer... maar toch... 1 kilo eronder nog...
    Ik was ook verbaasd dat ik maar 2 ons was aangekomen....
    Maar het was wel goed... dus jullie horen mij niet klagen hahaha

Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen dan? Of wegen jullie nu?

hartewens - Nog 2 weekjes er even tegenaan dus... Je zal wel toe zijn aan verlof inmiddels... Tis ook niet niks meer vind ik hoor alles maar met die dikke buik te doen...

Hoe is je haar geworden vandaag? En hoe is de kinderwagen? en de echo?
    En hoe is het met jou na zo een drukke dag? ;)

Jacky - Gelukkig weer helemaal goedgekeurd ja ;)
    Ik hoor idd over 2 weken de datum... maar ja... dan kan er nog wat tussenkomen he... ;)
    Maar goed... dan sta ik wel in de planning... nu nog niet ;)

Ik ben aan het eind van de week ook wel een stuk meer moe hoor merk ik... Moet ik ook echt even bijtanken op zaterdag en zondag ;)

Nog 3 weken meid... en dan ben je weer een stapje dichterbij!

Ik zou idd je pijntjes en alles maar even weer gaan melden bij de vk!

Lovelyengeltje - Je hebt helemaal gelijk hoor vind ik met Shenoby... Eerst zij en de baby nu... das het belangrijkste!

Is je hb wel goed meid? En je bloeddruk? Als je een van die beide aan de lage kant hebt... of beide.... kun je je ook zo raar gaan voelen...
    Of misschien maak je je toch wat te druk?

Kan je zo aan de huisarts vragen he of ie het even wil checken...

Xanado - Ik heb de foto's gezien van je meissie.. Wat een prachtige foto's! Echt zooooo vertederend!

Euh.. tja... als het toch een jongen wordt.. hihiihihi... Je moet er niet aan denken he...
    Bij mij hebben ze het nu ook al tig keren bevestigd dat het een jongen is en ik heb het zelfs volop in beeld op de foto hahahaha.. Dus het zit hier ook wel goed ;)

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoe zeg ik dit nou netjes,... Wij splitsen ons af van het maartforum omdat het te druk is. Nu gaan een hele hoop daar ook minder posten, die hebben weer een nieuw forum. Er blijft daar bijna niemand over,.. :confused: :( Ikke niet mer snappe. Maar ja zullen wel de hormonen zijn.

Anyway,
    Wish wat een bofkont met je gewicht ben jij.
    Ik ben 13 kilo aangkomen. Nou moet ik zeggen dat ik niet altijd een tweede of derde of vierde koekje laat staan. Het is wel verleidelijk nu,.. :D . Maar ik zit er niet mee hoor. Ik ga straks gewoon snel weer sporten.

Hartewens, Ik hoop dat je suikers nu goed blijven qua waardes. Hopelijk kan de dietiste je goed helpen. En wat leuk dat de echo leuk was!

Xanadoo, wat een supermooie plaatjes van je kleine meid!

Ik zat net lekker filmpje te kijken, wordt vriendje lief gebeld. Hij is stand-by op zijn werk elke dag tot 24:00. Nou ja, kan ik even een berichje typen hier.
    Ik kan wel merken dat ik veel tijd heb,... heb veel meer gepost dan normaal,.. :) Als ik een te grote kletskous wordt moet je het zeggen hoor! ;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey meiden!
    Ik ga toch maar weer eens proberen de draad op te pakken en weer proberen te reageren!

Hier alles eindelijk weer rustig! Hoeven niet meer steeds naar het ziekenhuis voor CTG's te laten maken! Gister ochtend geweest en we hoefde nu even niet meer terug te komen voor de volgende afpraak! Afspraken heb ik dus nu weer doorgegeven! Nog maar 2 afspraken en dan wilde de gyn me niet meer zien voor ik ging bevallen :D! Ik hoop het! Haha! Ik begin die buik ondertussen wel een beetje zat te worden eigenlijk :oops:!

Verder vanmorgen voor de laatste keer borstvoeding gegeven aan Ruben. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden dat ie nu niet meer mag drinken. En hoe mijn borsten het gaan doen, of ik nog een keer moet gaan kolven over een dag of 2 of dat het gewoon goed is zo! Nouja dit ging natuurlijk helemaal niet over mn zwangerschap :oops: sorry daarvoor!

Judith,
    Ik heb niet erg veel meer mee gelezen op 'ons' andere gedeelte, maar ik begrijp dus dat ze daar nu een ander 'eigen' forum hebben en daarheen vertrokken zijn? Tja, lijkt me niet echt leuk voor de meiden die dus nog wel in de andere maart lijst hier zijn zegmaar.

Wish,
    Gewicht, ik was afgelopen maandag, dus met 30 weken en 5 dagen 6.5 kilo aangekomen. Maandag moet ik weer naar de huisarts wegen en dan zal ik het even melden! Spannend dus voor jou! Nog even en dan weet je wanneer de kleine geboren word! Tenzij hij zelf besluit eerder te willen komen natuurlijk ;)!

Xanado,
    Wat een hoop mooie plaatjes van je kleine meid zeg! Super!

Shenoby,
    Sterkte meid! Dikke knuffel! Hoop dat je snel weer opknapt en naar huis mag!

Hartewens,
    Hoop dat je suikers nu goed blijven met de adviezen van de dietiste! Fijn dat de echo mooi was! Leuk!

Sorry voor degene die ik vergeten ben! En sorry dat ik niet heel uigebreid gereageerd heb! Maar hopelijk komt dat snel weer! Nu in ieder geval weer wat rust hier, dat helpt ook! Geen gestress meer in mn hoofd en dingen die ik moet doen! Dus komt goed :D!

Liefs, Hanneke!

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Bolbuikje, wat spannend om met de borstvoeding te stoppen. Lijkt me toch ook wel het afsluiten van een fase toch? Gelukkig hoef je niet meer zo vaak terug te komen naar het ziekenhuis.

En idd we kunnen wel weer samenvoegen met het andere maarttopic,... haha. :)

We gaan vandaag de laatste babykamer dingetjes doen. heb gisteren gordijntjes opgehaald. Knalrose met limestreep. En nog 1 plankje boven de commode voor wat frutsels.
    Dan alles wassen en strijken en de kleine meid mag komen,...

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mn bloeddruk was goed.
    en mn ijzer was een maand geleden nog 6,9 dus dat zal ook nog wel goed zijn.

als ik me nu duizelig ofzo voel neem ik een dextro energie. (moest van de vk)
    ik heb zo'n zin in dinsdagavond, dan zien we eindelijk ons meisje weer.

oh ja maandagmiddag moet ik eerst naar het ziekenhuis.
    worden 2 verstandskiezen uitgehaald bij mij.
    daar zie ik wel een beetje tegenop maar ja.
    dan ben ik daar maar vanaf.
    gisteravond toen ik op bed ging.(was al 12 uur) had ik al last van buikpijn.
    om 3 uur werd ik wakker omdat het niet meeer uit te houden was.
    zo'n erge buikpijn.
    dus ik een beetje puffen tegen de pijn en naar de wc geweest.(poepen)
    en toen was het gelukkig over.
    dus als ik naar de wc moet krijg ik nu dus heel erg last van mijn buik en word mijn buik hard.
    echt heel vaag.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Nouja spannend niet echt, we hebben 2 weken geleden besloten te stoppen, en dus rustig aan afgebouwd tot vandaag de allerlaatste keer! En idd het is wel het afsluiten van een fase, nu dus zonder mamamelk, ze worden groot ;)! Dat stukje van het maarttopic had ik verwijderd, vond het een beetje stom staan tegenover de meelezers ;)! Maar idd! Jij vandaag dus lekker wat frutselen! Leuk hoor! Alles nog even af maken en dan mag ze komen! (maar nog wel eventjes wachten hoor kleine meid)!

Lovelyengeltje,
    Rustig aan doen hoor meid! Wat bij mij altijd helpt bij buikpijn is rustig liggen, op je rug (wel een paar kussens onder je schouders/hoofd dat je toch iets omhoog ligt). Rustig en diep in en uit ademen. Alleen maar op je ademhaling letten. Rustig blijven en alleen aan jezelf denken. Proberen met je handen de pijn uit je lichaam te trekken. Gewoon laten gaan! Enne dat helpt bij mij dus echt! Misschien het proberen waard!

Liefs, Hanneke!

8. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja ik heb toen ook echt alleen op mn ademhaling gelet.
    en soort van gepuft.
    (diep inademen en dan door je lippen uitademen.)

en dat hielp wel.
    en elke avond als ik op bed ga ga ik eerst op mn rug liggen met 2 kussens bovenop mn hoofdkussen en dan wacht ik totdat ik niet meer benauwd ben.
    en dan haal ik de kussens weg en ga ik op mn zij liggen.
    maar werd gewoon van de buikpijn.
    echt hele lage buikpijn in het midden van mn buik.
    heel vaag gevoel.
    kon amper draaien.
    gelukkig nu over.

morgen met mijn ouders en mn vriend naar mn schoonouders.
    gelukkig rijden mn ouders.
    want het is wel anderhalf uur rijden.

liefs mij

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Vandaag redelijk rustig aan gedaan... Niets in huis in ieder geval...

Ik kreeg het samen met mijn moeder ineens te pakken dat we mijn dochter een nieuwe fiets wilden kopen... Ze zou hem anders in april a mei krijgen... maar we zijn em vanmiddag wezen halen hahahah...
    Had ik vanmorgen niet gedacht dat we een fiets voor me dochter zouden kopen... Maar hij is super... Roze met paars! ;) (uiteraard)...

Ik zou vandaag de setproef van de geboortekaartjes gaan kijken... maar helaas wegens ziekte en geboortekaartjes die al af moesten en dus voor gingen was het nog niet klaar... Zal nu in de loop van volgende week worden...
    Wel jammer... had me erop verheugd...
    Tis niet anders...

10. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Dames,

Hoe is het hier?
    Ik heb wel het een en ander meegekregen, maar heb niet alles teruggelezen.

We gaan nu echt de laatste loodjes in, hè! Ik vind het eerlijk gezegd wel spannend worden (gezonde spanning dan :)) Wordt benieuwd naar onze kleine, hoe hij/zij zal zijn, hoe wij ons eronder zullen voelen als kersverse papa en mama en hoe het verder zal lopen.

Nog drie weken werken (14 dagen in totaal), dus dat is lekker aftellen. Ik kijk er heel erg naar uit, niet dat ik het beu ben op het werk, maar merk dat het me allemaal niet meer zoveel interesseert en kan me moeilijker concentreren.
    En onderhand wordt het tijd om lekker thuis te gaan genieten, boekje lezen, beetje met de hond wandelen, af en toe met de oogjes dicht op de bank...

Waarschijnlijk wel herkenbaar voor meerdere :)

11. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hey meiden,

even een ego berichtje van mij...sorry :oops:
    Zit er even helemaal doorheen met de verhuizing.
    Alles komt op ons zelf neer, aangezien de 1 na de andere ziek is.
    Gister was mn vriend ook nog eens ziek en ben ik dus alleen aan de slag gegaan. Had het even helemaal gehad :(
    Pak mezelf er alleen maar mee, want s'avonds en s'nachts lig ik weer te janken van pijn in mn rug en beetje last van harde buiken, maar helaas verplaatsen die dozen zichzelf niet ;) en zal er toch geverfd moeten worden. Ja op zulke momenten vind ik mezelf eventjes zielig haha :)
    Gelukkig zijn ze vandaag begonnen met laminaat leggen, dus er zit nu eindelijk schot in. Deze week hopen we over te zijn...nouja we moeten wel, eind van de week moeten we uit ons oude huis zijn.
    Dus heb het nog even druk ;)
    Pfff zou blij zijn als we over zijn....het is niet echt mijn hobby 8)
    Wou toch even laten weten dat alles ok is hier!

@ Shenoby: beterschap...hoop dat je snel naar huis mag!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lovelyengeltje,
    Fijn dat het toch hielp zegmaar! Ik was in mijn stukje alleen vergeten te zetten dat je eigenlijk wel je handen op de zere plekken moet leggen ;)! Haha! Anders kan je de pijn er niet uittrekken met je handen natuurlijk! Verder moet ik zeggen dat ik het niet altijd alleen doe, maar samen met iemand, dan werkt het nog beter voor mij! Doe maar rustig aan meid!

Wish,
    Nieuwe fiets voor je dochtertje is wel leuk zeg! Mooi nog even wat verwennerij voor die kleine meid! Geboortekaartjes is niet zo leuk! Daar zit je toch met spanning op te wachten eigenlijk! Tenminste ik was helemaal happy toen wij ze binnen kregen! Alleen hebben we het daarna weer veranderd en doe geen proefdrukjes meer. Ik hoop gewoon dat het goed is!

Luanti,
    Idd die laatste loodjes zitten eraan te komen! Spannend he! Nog heel even en dan heb je verlof! Kan je al die heerlijke dingen doen! En dan ist wachten op jullie kleine wondertje!

Vlekje,
    Doe je wel een beetje rustig aan meid! Wel aan jezelf en de kleine denken hoor! Heel veel succes met de verhuizing! Gelukkig verder alles oke is fijn!

Liefs, Hanneke!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo meiden.
    ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
    updateje komt later even ben nu nog te moe.

14. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Shenoby, fijn dat je weer thuis bent. Doe maar kalm aan.
    Whis, jammer zeg van de proefdruk. Hopelijk komende week. En je dochter een mooie fiets! Klinkt mooi met die kleurtjes! Bijzonder dat je straks de geboortedarum al weet van je kindje.
    Vlekje, nu verhuizen is ook niet ideaal zeg. Probeer ondanks de drukte toch je rust te nemen he.
    Luanti, ook al bijna verlof. Ik kijk er ook zo naar uit. Herkenbaar wat je schrijft!
    Lovellyengeltje, nog weer last gehad van die buikpijn?
    Bolbuikje, hoe vindt de tweeling het nu ze geen borstvoeding meer krijgen? Je hebt het erg lang volgehouden zeg! Knap hoor.
    Ik wil ook borstvoeding gaan geven, maar vraag me af of zo lang haalbaar is ook ivm werk enzo. Ga in februari 3 avonden voorlichting volgen via borstvoeding natuurlijk.
    Gister mijn laatste weekenddienst gehad gelukkig. Dan werken we nl maar met de helft aan personeel en dan is het best druk, zo met z'n tweetjes. Ik was echt kapot!
    Vandaag de hele dag rustig aan gedaan. Nergens zin in, gewoon lekker relaxen. De slapeloze nachten beginnen me soms even een dagje op te spelen en dan moet ik even bijtanken.
    Kinderwagen staat hier in de kamer, hihihi nog even en dan ligt ons kindje er in! Kijk er zo naar uit! Ik blijf het heel bijzonder vinden allemaal dat we nu eindelijk toch echt een kindje mogen krijgen!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: Maart Mama's 2009 :baby:
    Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst!

28-02-2009
    radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen

01-03-2009
    Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje
    Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje

06-03-2009
    Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje

10-03-2009
    Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing

12-03-2009
    Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim
    Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje

13-03-2009
    Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing

14-03-2009
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing

15-03-2009
    Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje

19-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing
    Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje

21-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje
    kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing

22-03-2009
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen

23-03-2009
    Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen

25-03-2009
    bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing

27-03-2009
    Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing
    miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen

30-03-2009
    Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ?

Totaal 24 Maart mama's
    Meisjes - 10
    Jongens - 5
    Verrassing - 7
    Geheim - 1

Afspraken
    Januari:
    26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur
    26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    26 jan - marr - vk, 10.20 uur
    26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur
    27 jan - Naduah - vk, 10.00 uur
    27 jan - MamaVanSimon - gyn, 09.55 uur
    27 jan - lovelyengeltje - liggingsecho, 18.00 uur
    28 jan - HelmaSerdar - groeiecho, 13.00 uur
    28 jan - Judith1982 - vk, 12.00 uur
    28 jan - kiim88 - gyn, 08.45 uur

Februari:
    02 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur
    02 febr - kiim88 - vk, 11.30 uur
    02 febr - Shenoby - gyn, 12.00 uur
    03 febr - Xanado83, vk, 08.10 uur
    03 febr - miinicole - vk, 11.45 uur
    03 febr - hartewens - laatste werkdag!
    03 febr - Energy84 - vk, 08.30 uur
    03 febr - muppie - vk, 10.30 uur
    04 febr - lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur
    05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur
    05 febr - Wishgirl - gyn, 10.20 uur
    05 febr - bolbuikje - gyn, 09.40 uur
    09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur
    16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur

Maart:
    05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur

BuddyLijst:

* Xanado83 - Whishgirl- Jacky78
    * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje

Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!

Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

:baby: :baby: :baby: Afspraken voor morgen!!! :baby: :baby: :baby:

26 jan - Jacky78 - vk, 13.50 uur
    26 jan - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur
    26 jan - marr - vk, 10.20 uur
    26 jan - Vlekje - vk, 11.50 uur

--------------------------------------

Jacky, marr en Vlekje - Heel veel plezier en succes morgen bij de vk!

lovelyengeltje - veel plezier weer bij de zwangerschapsgym!

Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?
    THANKS!

17. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    ha ladies, even weer een berichtje van mijn kant.

hartewens
    lekker je laatste weekenddienst, de laatste loodjes wegen het zwaarst he? en je mag ook bijna met verlof?

shenoby
    fijn dat je weer thuis bent, ben benieuwd naar je update, rustig aan.

vlekje
    hou je taai met de verhuizing, ik weet hoe je je voelt....wij gaan 13 feb over, ben dus ook druk aan t pakken, balen dat al je hulp ziek is!

luanti
    heel herkenbaar, kijk ook zo uit naar mn verlof, mn laatste week deze week.

wish
    leuk een nieuwe fiets voor je meisje, een roze natuurlijk! balen van je geboortekaartje....wij moeten nog gaan zoeken naar een kaartje.....heb wel al op internet zitten neuzen hoor.

lovelyengeltje
    wat vervelend avn die buikpijn, ga je ook zo moeilijk naar het toilet? ik wel, echt buikpijn heb ik niet maar als ik eenmaal moet doet t zo'n pijn, ik wordt er gek van.
    succes morgen met je verstandkiezen trekken, dat is niet zo'n prettige ingreep.

hier gaat alles zn gangetje, zit tussen de verhuisdozen nu, lekker gezellig, kraamzorg komt 18 feb kijken, als we dus net in ons huis zitten.
    nog 1 weekje werken, heerlijk.

moregn weer naar de VK, ben beniewd weer.
    fijne av allemaal

18. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hallo Meiden,

Hier weer eens een berichtje van mijn kant.
    Het gaat hier allemaal wel redelijk. Het word allleen nu een beetje zwaar.
    Buik begint een beetje te hangen waardoor ik het snel in mijn rug heb. Ook zijn mijn voeten en benen enorm dik en opgezwollen van het vocht.
    Met de kleine meid gaat alles prima en nog 3 daagjes en dan zullen we eindelijk horen of ik inderdaad verder ben in de zwangerschap of niet.
    Ze is in ieder geval lekker actief en ze trapt me flink blauw van binnen. tenminste zo'n gevoel geeft het wel.
    Ik ben ondertussen ook flink verkouden geworden. Afgelopen week was de helft van ons creche klasje allemaal ziek inclusief mijn collega. En volgens mij ben ik nu aan de beurt. Helaas. Zo net voor mijn verlof nog ziek worden. Maar ja het is niet anders he.
    Ow ja de babykamer is nu helemaal af. Was zo mooi om dat te zien. Alles schilderijtjes opgehangen en haarkjes en bedje mooi gedekt. Ze kan komen nu.
    A.s donderdag komt de kraamverzorging op visite. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik ga volgende keer weer op jullie allemaal reageren!

Groetjes Helma

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Jacky78
    marr
    Vlekje
    Allemaal (incl. ikzelf) veel plezier / succes bij de VK!

lovelyengeltje
    Veel plezier vanavond

Lovelyengeltje
    Dat van die buikpijn herken ik een klein beetje....Heb ik ook af en toe.
    Veel plezier met je cursus vanavond

Wish
    Zomaar in een opwelling een fiets kopen... jeetje wat zal die meid van jou blij geweest zijn!
    Geboortekaartjes is niet zo leuk, maar wel begrijpelijk natuurlijk. De echte druk gaat natuurlijk voor!

Luanti
    Hier ook nog 3 weken werken (15 dagen in totaal, maar die laatste vrijdag maak ik er eenn feestje van denk ik...)
    Ik kan ook niet wachten om te stoppen

Vlekje
    Zo'n verhuizing is ook niet niks.... vergeet dat niet hoor! Probeer niet alles alleen te doen, daar heb je jezelf mee aan het eind vann de rit. k sap dat je je huisje klaar wil hebben, maar vergeet niet dat je zwanger bent!
    Hopelijk is jullie huisje snel mooi en kunnen jullie er lekker van genieten.

Shenoby
    Fijn dat je weer terug bent! Hou jezelf lekker rustig! Hopelijk voel je je goed.

Hartewens
    Lekker relaxen is toch ook lekker.... Daar zijn je vrije dagen ook voor he. Zeker nu!

Marr
    Zo, nog 1 weekje werken.. Houje het vol?
    Fijn dat alles goed gaat, maar neem niet te veel hooi op je vork he bij het verhuizen!

Helma
    Fijn dat jullie kamertje nu ook helemaal klaar is!
    Hopelijk valt de verkoudheid mee en pak je alleen maar een staartje ervan mee...
    Donderdag kraamzorg op bezoek! (bij ons gaat dat volgens mij telefonisch, maar dat hoor ik pas in week 36...)

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo zal even vertellen hoe het nu is.
    donderdagavond ineens heel veel pijn dus maar weer de verloskamers gebeld.
    daar aangekomen bleken het geen weeen te zijn maar moest toch blijven.
    kreeg een diazepam tegen de pijn maar die hielp niet.
    dus werd aan het infuus gelegd met spul voor koliek pijnen.
    binnen een uur knapte ik op.
    de volgende dag kreeg ik een echo van mijn nieren en bleek er heel veel stuwing in de rechternier te zitten.
    en samen met een urineweg infectie was dit niet zon lekkere combi.
    zaterdag mocht mijn infuus stop en moest ik wat meer uit bed.
    gelukkig mocht ik zondag weer lekker naar huis.
    Ben nog erg moe ook door de antibiotica enz dus zal nog niet zo veel online zijn.
    hoop dat alles goed is met jullie want heb eerlijk gezegt niet echt bijgelezen.

Deel Deze Pagina