bij mij mag ze zondag al komen. dan ben ik 37 weken. komt steeds dichterbij vind het zo spannend. heb wel heel vaak last van mn schaambot(?) als ik van bed af kom of tijdje heb auto gereden. aan de ene kant hoop ik dat ze nog een tijdje blijft zitten, zodat we alles ff goed kunnen regelen. aan de andere kant mag ze er wel uit. ben wel benieuwd. hihi liefs
Lovelyengeltje & Judith Jullie ook steeds meer bezig met de bevalling zelf... Ik ben zo bang dat ik niks merk (of denk dat het niets is....) De kleine is hier ook al ingedaald, wel wat van gevoeld denk ik, maarja wat moet je precies voelen? Ongesteldheidspijn, hoe voelt dat? Lovelyengeltje Mijn schaambot voel ik ook al een tijdje. De ene keer meer dan de andere keer. Inderdaad vanuit bed of als ik lang gezeten heb! Laat de kleintjes nog maar lekker even groeien in onze buik! ook al mogen ze met 37 weken al komen!
mammavansimon jij moet dus ook nog aan de slag met de babykamer? en nee niet hopen dat ze eerder komt, maar dan is er altijd wel een oplossing he...succes met het verven, behangen enz. ik vind dat je een mooie buik hebt hoor, helemaal niet erg groot, ik heb vandaag ook eindelijk een up to date foto geplaatst van mn buik. lovelyengeltje lukt het met de kaartjes? een eigen ontwerp dus? ik heb ook af en toe last van menstruatiepijn, dit hoort erbij zei mijn VK, is het oprekken van je banden. jacky78 ik heb lekker rustig aan gedaan vandaag hoor... wat hebben jullie een leuk kamertje zeg! leuk zo met nijntje. veel plezier bij yoga! de groetjes!
ja kaartje is bijna klaar. laatste aanpassingen nog ff. en dan kan ik waarschijnlijk donderdag ofzo informeren hoeveel het gaat kosten.
JAAAA heb verlof! Heerlijk! Ik was vrijdag al verwend met leuke kadootjes. Vandaag heb ik getracteerd op lekker bij de koffie. Wel raar om dan de deur achter je dicht te doen. Maar ben er ook echt aan toe! Lovelyengeltje, hopelijk vallen de kosten mee bij de drukker. Jacky, mooi kamertje heb je! Lime hebben wij ook! Mamavansimon, mooie buik! Wat gaat het nu ineens snel he. Sommigen al bijna 37 weken, jeee! Zal van de week mijn vluchtkoffertje klaarmaken, heb nu alle tijd!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 24 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 1 Afspraken Februari: 04 febr - lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 05 febr - HelmaSerdar - vk, 13.50 uur 05 febr - hartewens - vk, 11.20 uur 05 febr - Wishgirl - gyn, 10.20 uur 05 febr - bolbuikje - gyn, 09.40 uur 05 febr - Xanado83 - vk, 14.40 uur 05 febr - Xanado83 - echo + gyn, 15.35 uur 09 febr - marr - vk, 11.40 uur 09 febr - MamaVanSimon - gyn 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 10 febr - Luanti - liggingsecho, 15.15 uur 12 febr - Jacky78 - vk, 14.30 uur 12 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur Maart: 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 04 febr - lovelyengeltje - vk, 09.15 uur -------------------------------------- lovelyengeltje - Heel veel plezier morgen bij de vk! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Hey meiden! Wat erg zeg! Ik heb hier al sinds vrijdag niet gereageerd ! Zal echt proberen wat vaker te reageren! Heb wel steeds elke dag even bijgelezen maar vergeet gewoon een hoop ! Nouja ik beloof het nu toch bij te gaan houden hoor! Hier alles nog altijd prima! Behalve veel moe helemaal geen klachten ofzo eigenlijk! Harde buiken ook nog maar heel weinig gelukkig! Verder heb ik besloten de borstvoeding toch weer een kans te geven! Gewoon omdat ik de kleine niet achter wil stellen zegmaar aan Malou en Ruben. En even voor MamaVanSimon, ik wil best je buddy zijn/worden. Laat me maar even via pb weten of je dat wil of niet dan kunnen we het zo verder uitpraten, goed? Liefs, Hanneke! Owja nog even een keertje spam ! Niet letten op de lelijke kleren maar die zitten gewoon lekker! En foto is niet zo heel goed maar is gemaakt met telefoon omdat ons fototoestel overleden !
@ hartewens. fijn verlof! lekker genieten nu. @ jacky wat een mooie babykamer zeg! @ lovelyengeltje succes morgen. @ bolbuikje. mooi bol buikje heb je @ wish hoe is het nu met je? zie je alleen de lijst plaatsen lukt dat nog? of moet iemand dat (tijdelijk) van je overnemen? hier alles redelijk rustig. heb net nog even in de babykamer staan genieten. kan nu eingelijk niet meer wachten. heb nog even bij de februari mama's gelezen daar is het nu natuurlijk erg spannend. nog even en het is bij ons zo ver.
Shenoby, Dankje! En jij dus lekker aan het genieten! Fijn hoor! Had dat bij die andere twee ook heel erg, nu een stuk minder. En idd nog even dan word het hier ook reuze spannend!
En nu toch maar even druk bij zitten lezen en gereageerd! Kan niet meer slapen namelijk ! En dat terwijl Malou en Ruben niet eens thuis slapen vannacht! Maar vooruit, komt wel goed ! Verder sorry op wie ik vergeet of op wat ik niet gereageerd heb hoor! Ik doe mn best ! Marr, Gister alles goed gegaan met de keuken vandaag? Hoop het! (beetje voorbarig om al te vragen, maar toch Hoop dat je dit pas vanavond leest dan klopt het wat beter ). En morgen dus de babykamer, leuk joh! Dan lekker aan de gang ermee ! Mooi bescheiden buikje heb jij meid! Lovelyengeltje, Succes met de kaartjes! Hoop voor je dat ze niet te duur worden! MamavanSimon, Mooie buik hoor! Verder succes met het kamertje van Simon! En ach die kleine meid van jullie wacht echt wel eventjes! Hoeft niet veel aan jullie kamertje te gebeuren dus! Hier ook niet ! Moeten alleen nog meubeltjes besteld worden ! We hebben alleen nog maar een wiegje (incl beddengoed). Ik heb de kleertjes in de commode van Ruben gelegd, die meubeltjes komen nog wel een keertje ! En ja hoor, alles gaat hier nog steeds goed! Ga me steeds beter voelen eigenlijk. Judith, Succes met inpakken van je koffer ! Dat moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen. Gewoon maar alvast inpakken. Hoewel het hier niet echt een noodkoffer is maar een noodzakelijke koffer ik beval in het ziekenhuis ! En idd het is super spannend! Ik denk wel dat weeën voor iedereen anders voelen ! Ik kan het niet echt omschrijven, maar ongesteldheidspijn voelt bij mij niet hetzelfde als weeën ! Shenoby, Fijn dat alles goed was bij de gyn afgelopen maandag! En dus complimentjes van de gyn over je buik! Jacky, Mooi kamertje hoor meid! Hoe is het bij de yoga geweest? Hoop dat het weer fijn was! Ongesteldheidspijn is bij mij zo een zeurderig gevoel aan de baarmoeder/baarmoedermond/baarmoederhals dat gebied zegmaar. Wish, Hoe is het nu? Fijn dat je de cavia meteen kon brengen! Nu hopen dat ze een nieuw baasje kunnen vinden! Mooi labeltje joh! Leuk! Hartewens, Joepie! Verlof! Fijn zeg! Kijk aan je was vorige week al verwend ! Haha, jij hebt dat dus ook, dat je het zo snel vind gaan als je ziet dat sommige al aan de 37 weken zitten ! Ik heb al ik dat zie echt het idee dat ik zover nog lang niet ben ! Hmm weet niet meer wie het nu vroeg ! Maar ik ga in het ziekenhuis bevallen, mediche indicatie. Maar anders had ik ook voor het ziekenhuis gekozen (omdat mijn vriend dat graag heeft). Hoewel ik juist nu steeds meer het gevoel krijg dat ik het thuis wil doen. Zo nu ga ik weer stoppen! Wel weer genoeg voor eventjes !
Heey meiden, Gisteren weer controle gehad bij de vk.. bloeddruk was weer goed 110/65.. suiker was prima en ijzer was zelfs super.. Ukkie ligt nu met het hoofdje naar beneden ik moet alleen oppassen met mijn bekken want die gaan steeds meer pijn doen.. over 2 weken weer.. Groetjes!
zo ben ook weer terug van de vk. alles was weer goed(zoals altijd) mijn bloeddruk was 122/68 dus goed. zit daar meestal rond. hartje van ons meisje was goed te horen. lag al mooi ingedaald. hier ligt lekker een laagje sneeuw. vind ik altijd zo mooi lijken he. reageer straks ff op de rest
Hier ff een ego berichie. Internet is nl nog steeds niet goed geregeld in het nieuwe huis, dus ff illegaal via de buren (ofzo). Gister bij de verlos was alles weer in orde, de kleine groeit goed, mijn bloeddruk was wel iets aan de hoge kant, dus dat moeten we ff in de gaten houden. Ik heb maandag te horen gekregen dat mijn contract per gister niet verlengd werd, dus zit nu ineens 2 weken eerder thuis dan dat de bedoeling was. Nu moet ik in de laatste maand van mijn verlof op zoek naar ander werk. Heb van mijn collega's nog wel een leuk mandje met allerlei spulletjes voor de kleine gekregen. Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat en ik kom (zolang het gaat) af en toe wel langs om mee te lezen.
@ mininicole en lovelyengeltje fijn dat alles goed was bij gyn. @ energy84 hopelijk is internet snel geregeld. hopelijk was de bloeddruk eenmalig. en heeft het verder geen na sleep. vervelend dat je contract niet werd verlengd. wist je dit van te voren? of kwam het als donderslag bij heldere hemel? bright side. je kunt nu wel 2 weken eerder rust nemen hier vannacht een zeer grappige droom gehad. ik was bevallen van onze dochter. en 2 dagen na de bevalling huppelde ik vrolijk rond in de supermarkt om aan iedereen die ik kende te vertellen dat mijn kleine meid was geboren. haha alsof ik 2 dagen na de bevalling boodschappen zou doen. vannacht een paar keer wakker geweest omdat ik dacht dat het bed nat was. maar had daarvoor vast ook gedroomd of zo want er was natuurlijk niets aan de hand
Aan de ene kant had ik het wel verwacht, want mijn rayonmanager deed al heel raar sinds hij wist dat ik zwanger was, aan de andere kant was het wel erg kort voordat mijn contact afliep en dan kwam met de hormonsters niet helemaal goed... Maar ik kan idd nu 2 weken eerder rust nemen en heb de eerste babywasjes en strijk alweer gedaan.
ja ik droom de laatste tijd ook echt heel raar. over de raarste dingen. vanacht ook weer slecht geslapen. maar het is voor een groot gedeelte ook stress. hoe het allemaal moet. straks de baby en ik geen werk. onze schulden enz enz. pfffffff soms weet ik het echt niet meer