@hartewens ja de auto rijd super lekker. van mij mag de kleine ook wel komen. morgen zit ik op 37 weken. dus dan mag ze wel komen. hihi. liefs mij
Jeetje meiden, houden we nu even op met bevallen.... dadelijk zijn we geen maart-mamma's, maar februari mamma's! Maar in ieder geval zijn de kindjes gezond ter wereld gekomen! Shenoby Jee dus toch weer last van die nierstuwing. Hou jezelf goed in de gaten he! Sabrina Jij ook al een telefonische intake.... geloof dat het een uitzondering is als ze echt nog bij je komen kijken. Hier nog steeds niets gehoord, dat doen ze pas 4 weken van te voren Wishgirl Geen water.. dat is rot, maarja op zo'n moment niets aan te doen.... Wij hadden van de week ineens bruin water uit de kraan. Betekent dus dat er verderop in de leiding ook iets misgegaan is! Is het nog gelukt met druk van de ketel? Heb je niet een lieve buurman die dat even voor je kan bijvullen? Alweer een beetje bijgekomen van alle perikelen? Hou je je wel nog even ene beetje rustig..... anders wordt het het magazijn in het ziekenhuis he Bolbuikje Ja, ik heb mijn werkdag overleefd.... was wel gesloopt toen ik thuis was. Maar als verrassing was mijn man al thuis en die had de woonkamer al weer aan netjes aan kant! Gingen dus lekker opgeruimd het weekend in. Nog 1 weekje werken! Hartewens Even rustig aan doen (lekker op bed gaan liggen en je laten verwennen...) waarschijnlijk voel je je dan morgen weer veel beter! Ik was bv gisteren helemaal gesloopt, ben om 20.00uur op bed gaan liggen en voelde me vanmorgen 'herboren' Lovelyengeltje Fijn dat de auto zo goed bevalt! Wij zijn vandaag (eindelijk) geslaagd voor een nieuwe bank. We hebben gekozen voor een 2zits en een 3zits. Levertijd is ongeveer 12 weken.... Maarja de keuze is in ieder geval gemaakt! Snoopy - gefeliciteerd met de gebooorte van jullie DOCHTER Radna - gefeliciteerd met de geboorte van jullie ZOON
Snoopy en snoopyman, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Radna en radnaman, Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Luke, geniet er maar lekker van meid! Liefs, Hanneke!
Haaai meiden,... Effe klagen hoor,..... Ik slaap zooooo slecht, wordt er echt gek van. Na een paar slechte nachten heb ik meestal 1 goede en daarna weer niet slapen. Hebben jullie dat ook? Ik heb alles al geprobeerd met kussens, voedingskussens etc, maar echt werken doet het niet. Vannacht steeds een beetje buikkramp, dus ik denk dat ze verder aan het indalen is. Deed best wel pijn. Nog geen weeen hoor. Ze moet nog 2 dagen wachten, maar van mij mag ze dan komen! Ik ga denk ik lekker op de bank hangen en schaatsen kijken. Vind ik altijd wel leuk. Gisteren ook al gedaan. Niet echt spannend weekend, maar dat hoeft ook niet.
Radna en Snoopy, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Nou meiden hier gaat het redelijk goed, heb niet zo heel veel last meer van weeen maar me harde buiken worden wel erger, ze zijn gelukkig niet zo pijnlijk. Vanmiddag gaan wqe lekker naar het circus en dan ff op de koffiee bij m'n zwager en vrienden. Nou meiden hopelijk bevallen we niet allemaal in februari. Fijne dag en veel liefs,
Hoi allemaal, Xanadoo83: nou anders worden we toch gewoon allemaal februari mama's als alle kindjes maar gezond en wel ter wereld komen ! Judith1982: ik val meestal wel direct in slaap maar na een uurtje of 5-6 slaap ben ik klaarwakker en daar lig je dan. Heel irritant......... Jacky78: Bij mijn vorige zwangerschap zijn ze hier ook niet geweest jammer vondt ik het eigenlijk niet echt hoor. Het stelt allemaal maar weinig voor. Telefonische intake zou ik ook pas met 36 weken krijgen vondt ik ook erg laat maar toevallig hebben ze me afgelopen week al gebeld. Hartewens: de ene dag heb ik ook meer last van pijn dan de andere dag ik moet echt van dag tot dag bekijken wat ik nog doen kan. Het zijn de laatste loodjes meid ! Hier heb ik dus net staan stofzuigen en dat was het wel weer voor vandaag want heb pijn. Kan ook niet lang op mijn benen stil blijven staan want heb dan echt het gevoel dat ik doorzak ofzo. Best lastig als je in de rij staat bij de supermarkt of eten staat te komen. Maar goed hopelijk duurt het niet al te lang meer voor de kleine komt.
ik ben vandaag al 37 weken. het gaat echt super snel. maar van mij mag ze wel snel komen haha. heb steeds meer last van mn heupen en mn schaambot. maar ja je moet er iets voor over hebben
Zo meiden, lekker rustig hier! Xanado Nog even volhouden he, je bent er bijna meid! Sabrina Verder een lekker rustig dagje gehouden? Judith Ik heb het ook dat ik de laatste nachten slechter slaap. Gewoon vaak wakker, veel draaien (wat dus niet zo makkelijk gaat). Lijkt wel alsof ik mijn draai ineens even niet zo kan vinden in bed (normaal heb ik daar niet zo'n moeite mee ) Gisteravond zo onrustig in mijn lijf. Zitten was niet lekker, liggen was niet lekker, beetje ronddolen ging me het makkelijkst af. Veel druk van onderen zeg maar. Een soort oefenweeen? Ik heb werkelijk geen idee?! Vandaag weer gewoon een hele goeie / gezellige dag gehad en nergens last van. Maarja laatste werkweek gaat beginnen. Fijne nacht allemaal!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Verrassing 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 24 Maart mama's Meisjes - 10 Jongens - 5 Verrassing - 7 Geheim - 1 Afspraken Februari: 09 febr - marr - vk, 11.40 uur 09 febr - MamaVanSimon - gyn 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur 10 febr - Luanti - liggingsecho, 15.15 uur 11 febr - Energy84 - groei-echo, 09.15 uur 12 febr - Jacky78 - vk, 14.30 uur 12 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 12 febr - Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 13 febr - Energy84 - oefentherapie, 09.00 uur 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 17 febr - Energy84 - vk, 09.30 uur 18 febr - MamaVanSimon - vk, 11.30 uur 19 febr - Wishgirl - gyn, 09.50 uur 20 febr - Wishgirl - intake anestesist en intake opname/verpleegkundige, 10.00 uur 21-24 - CARNAVAL 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 09 febr - marr - vk, 11.40 uur 09 febr - MamaVanSimon - gyn 09 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.00 uur -------------------------------------- marr - Heel veel plezier bij de vk morgen meid! MamaVanSimon - Succes en veel plezier bij de gyn morgen meid! Laten jullie het nog even weten hoe het was? We zijn benieuwd! Lovelyengeltje - Veel plezier morgen bij de zwangerschapsgym! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?THANKS!
Radna - VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET DE GEBOORTE VAN LUKE! Mooie naam en ik hoop dat alles goed gegaan is... Lekker genieten van jullie kereltje!
helemaal vergeten door te geven. Ik moet morgen ook weer naar de verloskundige ivm bloeddruk. De pijn in mijn bekken/schaambeen (weet niet wat het is) wordt niet beter. Lopen gaat erg beroerd. Vorige week liep ik nog kwiek rond en nu schuifel ik. Vooral in beweging komen doet erg pijn.
Succes bij de vk morgen dan hartewens... Ik hoop dat je bloeddruk beter is en dat de pijn in je bekken en je schaambeen ook weer wat beter zal worden.. want tis niet fijn die pijn... Helaas spreek ik uit ervaring... al jaren... Kop op meid... nog eventjes!
Jee whis, moet er niet aan denken, jaren die pijn. Gek genoeg heb ik al 20 jaar rugpijnen dagelijks, maar daar ben ik zo aan gewend dat ik dat niet meer als erg ervaar. Maar deze pijn toch wel, hahaha. Lig nu lekker op de bank voor de buis.
goeiemorgen allemaal. ik val 's nachts ook steeds moeilijker in slaap. veel rusteloze benen, last van mn heupen. schaambot doet zeer als ik 's nachts naar de wc ga. veel naar de wc. veel draaien zegt mn vriend. heel veel harde buiken. heel veel last van onderen. pfffff dus hopelijk komt ze snel. ze mag komen dus laat haar maar komen hhaha. liefs
Goedemorgen! Al 2 maart-mama's! Gefeliciteerd SNOOPY en RADNA! Hopelijk volgen onze beebjes allemaal snel maar bovenal gezond! Pfff... Het was me gisteren het dagje wel! Gisterenochtend lekker gaan zwemmen, wilde me wel weer eens redelijk gewichtloos voelen! Was héérlijk, lekker met Simon kunnen spelen, lekker gedobberd en ontspannen. Maar... Na het zwemmen, onderweg naar het kleedhokje, ben ik vreselijk gevallen! Op mijn zij, dus niet rechtstreeks op mijn buik gelukkig, maar toch, ff schrikken hoor! Toch maar even naar de verloskamers, ook omdat ik nog een plens vocht verloor. Gelukkig was alles goed met de beeb, en het vocht was waarschijnlijk afscheiding. Vanmiddag weer naar de gyn, maar ik voel ons meisje vreselijk veel & goed, dus het zal allemaal wel meevallen. Wel overal pijn nu aan de rechterkant van mn lichaam, auw! Vanavond trouwens volle maan hè? Ben benieuwd of er nog meer maart-mama's gaan bevallen vanavond, ze zeggen toch altijd dat er met volle maan meer baby's worden geboren dan normaal? Ach, en anders 11 maart, nieuwe kansen! Eerst eens even wat reacties: @Jacky: Wat een leuk kamertje zeg! Je laatste week voor je verlof is ingegaan, lekker hoor! Enne, geslaagd voor de bank. Nog even wachten dus! 12 weken... @Judith: Bij mij voelden weeën wel een stuk erger aan dan ongesteldheidspijn... Maar, ik hoor de vergelijking wel vaker hoor! Misschien heb ik dan geluk als ik ongesteld ben! Die 'plaatselijk' harde buiken herken ik wel, idd, net alsof ze zich afzet! @Lovelyengeltje: Nog bij de copyshop geweest? Ik ken het trouwens, van mij mag ons meisje ook wel komen, maar als ze nog een week of 2 blijft zitten is alles hier goed geregeld en da's toch een stuk fijner! @Marr: Inderdaad, als ze eerder komt is het geen ramp hoor! Ze heeft een plek om te slapen en genoeg schone kleertjes! \ Jij hebt een mooie buik hoor! @Bolbuikje: Ik ben ook zo'n ramp qua reageren... Ik lees trouw bij, en denk dan: zal zo ff reageren, en het is nu ook alweer bijna een week geleden... Mooie buik trouwens! Enne, goed dat je weer borstvoeding gaat geven! Ik snap je wel wat betreft de kleine niet achter willen stellen. Hopelijk gaat het deze keer bij mij wél lukken, hopelijk krijg ik dan geen schuldgevoel ten opzicht van Simon. Aan de andere kant, hij is niets te kort gekomen! Wat leuk trouwens, een meisje! @Miinicole: Fijn dat alles goed was bij de VK! Hoe is het nu met je bekken? @Energy84: Ook bij jou alles goed bij de VK, top! Hoe hoog was je bloeddruk? Balen dat je contract niet verlengd is (ook al had je er stiekem wel op gerekend), wel lief van je collega's dat je een verwenmand hebt gekregen! Wat een leuk geboortekaartje (en leuke namen!)! Hier is ook allers rond, de enveloppen zijn al voorzien van adres en postzegel, strax alleen nog de datum etc doorgeven! @Shenoby: Die dromen, bizar hè! Dat van dat rondhuppelen heb ik niet gedroomd, maar wel dat ik wakker werd met de gedachte dat mijn vliezen gebroken waren. Niets aan de hand natuurlijk, maar tot 4x toe gedroomd en wakker geworden! Heerlijk, die hormonsters... Heb je trouwens een uitnodiging voor Hyves gestuurd! @Muppie: Fijn dat alles weer ok was bij de VK. Hoe is het nu met je laptop? Zal zo eens op je site kijken, en een berichtje achterlaten! Oh, lees nu dat alles weer werkt! Wij hebben dat matje uit het kraampakket op bed liggen, tussen de molton en het hoeslaken. Heb er weinig last van gelukkig. We hebben geen mobiel aan het wiegje hangen, dat houden we zo rustig mogelijk. Enne, toen bij mij de vliezen braken met Simons bevalling, was ik niet alles in één keer kwijt. Dus tijd genoeg om een kraamverband (of 2) in je onderbroek te stoppen en het zo te checken. Bij mij was het idd groen! Overigens, ze zeggen dat maar bij 1 op de 10 zwangerschappen de bevalling begint met het breken van de vliezen, meestal krijg je eerst weeën. @Helma: Hoe was het bij de andere VK? Heb je het nog over die rare vrouw gehad? Hoe lang moet je nog tot aan je verlof? @Wish: Blijf jij idd maar lekker thuis hoor! Al die virussen in het ziekenhuis, je hebt groot gelijk! Fijn dat alles goed was bij de gyn, een, 2 maart! Super, prachtige datum! @Hartewens: Vreselijk hè, dat maagzuur! Zal blij zijn als ik daar vanaf ben... Helpt Antagel wel bij jou? Ik gebruik het ook, in combi met Rennies, maar heb niet het idee dat het werkt... Vanmiddag maar eens Gaviscon halen en uitproberen. Hoe hoog was je bloeddruk? Kan me voorstellen dat het ff schrikken was! Maar houd het wel goed in de gaten, ook wat betreft de hoofdpijn! @Xanado: Hoe is het inmiddels met je weeën? Hopelijk mag je lekker thuisblijven tot aan de bevalling! Fijn trouwens, zo'n hardhandige gyn... Gisteren ook een inwendig onderzoek gehad, met de eendebek. Ook geen pretje! @Sabrina: Al die kwaaltjes aan het einde... Hoop voor jou ook dat de beeb wat eerder wil komen! Er worden idd al veel babietjes geboren zeg. Ach, ik reken op 42 weken, was bij Simon ook zo. Kan het niet tegenvallen! (Hoewel ik stiekem hoop dat ze heel snel komt hoor...) Zal volgende keer weer wat sneller reageren, tis nu zo'n lijst geworden! Het slapen gaat hier inmiddels ook moeizaam, zeker zo'n 3/4 x per nacht naar de wc, ik word wakker van maagzuur... Bleh! Maar, komende donderdag heb ik lekker een zwangerschapsmassage, en vanmiddag naar de pedicure. Volgende week nog naar de kapper, en dan lig ik piekfijn in mijn kraambed! Ik ga er een wasje ingooien, tot snel weer!
@Miinicole: Fijn dat alles goed was bij de VK! Hoe is het nu met je bekken? Mijn linkerkant doet gigantisch veel pijn en mijn rechter heb ik geen last van.. gewoon lekker rustig aan doen de laatste weken.. Zo vaak naar de wc gaan ken ik :S.. Hopelijk trekt al dat maagzuur snel weg..
Inderdaad, lekker rustig aan doen hoor, daar zijn die laatste (verlof)weken voor! @all: Mijn afspraak bij de gyn is verzet naar woensdag, ik zal Wish even PB'en.
Jee bloeddruk is nog wat gestegen. Nog meer rust. Al kan ik weinig vanwege de pijn in mijn bekken of schaambeen. Bloeddruk is nog net onder de acceptabele waarde. Vrijdag weer komen. Urina was wel goed. Kindje lag ingedaald en helemaal vast al.