Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Afsprakenlijst morgen ***

Er staan voor morgen geen afspraken!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ radna
    ik heb geen BI.
    ik ben chronisch ziek,
    normaal gesproken heb ik dagelijks morfine tabletten,maar die mag je tijdens de zwangerschap niet. gelukkig ben ik de eerste maanden goed doorgekomen. alleen nu lijkt het me dubbel zo hard terug te pakken.
    bah als het aan mij lag had ik nu de hele godganse dag gaan zitten janken,

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Shenoby wat vervelend zeg. Dikke knuf.
    Best veel bijgeschreven zeg!
    Ik ben al 11 kilo aangekomen, maar sta nu al 3 weken stil.
    Heb vandaag te veel gedaan denk ik. Mijn rug doet al een paar dagen pijn, maar nu ook pijnlijke liezen en benen. Oei. Heb flink eind met de honden gelopen, denk dat het te veel is geweest.

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ hartewens ja op een bepaald moment ga je toch merken dat niet alles meer lukt he?
    11kg valt toch best mee toch?
    ik ben totaal nu nog maar 4 kg aangekomen, gaat lekker rustig dus heb wel al een mooi buikje

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik ben in 1 week 1,5 kilo aangekomen! Zit nu op 7,5 kilo erbij. En dat kan je best goed merken. Ik voel mijn banden behoorlijk trekken. Gelukkig niet pijnlijk.
    Zijn jullie ook al een beetje aan het aftellen naar je verlof? Ik moet nog 9 weken werken. Maar met de feestdagen gaat dat best snel!.

6. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Shenoby
    vervelend dat je je zo rot voelt, maar heb je nu dan helemaal geen pijnstillers, van morfine naar nix dat lijkt me nogal wat zeg! sterkte ermee.

Wish,
    voor jou even een =D> dat je altijd de lijst zo goed bij houdt, ik doe t je niet na hoor.

Hartewens
    niet te hard van stapel lopen he?

ik moet zeggen dat ik lichamelijk nog geen klachten heb gelukkig, ik doe alles nog als hiervoor, terwijl ik toch ook van 8 tot 18 uur bijna continue sta en loop op mn werk, nou houden zo!

ik ben ong 6 a 7 kilo aangekomen, woensdag moet ik weer wegen bij de VK, we zullen zien, vorige keer kreeg ik al een btje op mn donder dat ik 3 kilo was aangekomen, hij ( ja ik heb een man) zei dat per maand 1 kilo netjes is, nou dat vind ik best weinig! benieuwd wat ie nu weer te zeuren heeft!

truste..

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ marr.
    1 kg per maand vind ik ook weinig hoor.
    normaal is het in een gemiddelde zwangerschap toch wel 13 kg

ik heb nu inderdaad helemaal geen pijnstillers.
    naisds mag ik niet en morfine is natuurlijk heel erg slecht.en dat wil ik ook niet.nu wil ik niet klagen omdat het al zon wonder is omdat ik spontaan ben zwanger geraakt maar ik ervaar het nu toch als heel erg zwaar als ik eraan denk dat ik nog tot maart moet zakt de moed mij letterlijk in de schoenen.maar goed ze moet natuurlijk nog wel een poos blijven zitten.. en als ik haar in mijn armen heb ben ik het vast allemaal vergeten.

edit: zo nu heb ik eerst voor de aanstaande dagen weer genoeg geklaagd dus vanaf nu post ik alleen even vrolijke berichten.

8. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hey meiden

Hier ben ik weer.
    Ik zie dat jullie toch ook allemaal wel wat aankomen.
    Ik vind het best erg moet ik zeggen. Was al niet zo licht en nu ben ik in totaal al 12 kilo aangekomen. De VK heeft hiet nog niks op gezegt dus dan vind ik het nog best. Mijn bloeddruk is ook tot nu toe nog goed.
    Dus dat valt dan nog mee.
    Wij zijn ook al druk bezig met het kamertje voor onze kleine meid.
    En alles is oranje met lime groen. En het draakje van prenatal. Echt superlief al zeg ik het zelf.
    Maar het draakje gaat eruit bij prenatal dus ik moet nog snel zijn.
    Dus meiden als jullie nog iets hebben liggen wat je niet meer gebruikt van dit draakje neem ik het graag over hihihi...

Groetjesss

9. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    zo shenoby is niet niks. je mag echt wel even klagen. wel heel erg super dat je zwanger bent geraakt. hoop ook echt dat je als je je kindje in je armen hebt dat je het dan echt kunt vergeten. meestal zeggen mensen dat wel dat je alle pijn en zo vergeet.maar ik weet het allemaal nog niet zo.

ben vandaag naar de ikea geweest voor accosiores (hoe schrijf je dat :D ) voor de kinderkamer. wil graag dingen in het oranje. we doen de kamer 1 muur bruin en de andere muren wit met heel iets bruin erdoor en dan oranje accossoires. maar ik werd me daar toch opeens beroerd. helemaal zweten,hyperventileren.ging bijna tegen de vlakte. zijn we even gaan zitten en wat drinken maar het knapte niet op. toen ben ik maar naar de wc gegaan en heb steenkoud water over mn polsen laten stromen en toen ging het weer. gadsie het was echt niet prettig. herkent iemand dit?
    heb wel leuke dingen, hele super gave knuffels. een hond (70 cm groot) en een olifant(60 cm groot) 2 gekronkelde vaasjes oranje,zak met vakken voor bv speelgoed.

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ helma leuk dat je lekker bezig bent met de babykamer.
    heb alleen helaas niks voor je van het draakje.

@ muppie lekker een dagje ikea shoppen fijn dat je leuke dingen hebt gekocht,
    dat met dat zweten enzo heb ik ook 1 keer gehad.
    maar weet niet wat het was. zelfde als jij gedaan koud water enzo en toen ging het wel weer.
    misschien hoort het er wel bij

11. Goedemorgen meiden!

@Shenoby: Een hele dikke knuffel, meid! Kan me voorstellen dat het zwaar voor je zal zijn! En jij mag altijd klagen, hoor meid! Doe je wel rustig aan, meid!

@Muppie: Je vergeet de scherpe kantjes echt, hoor! ;) En het is het waard, zullen we maar zeggen. Kan het zijn dat je wat moest eten bij de Ikea? Ik voel me zo als ik midden in de drukte sta ergens, of als ik nodig wat moet eten. Rustig aan, hoor!

@Helma: Hier nog niet zoveel aangekomen, snap er zelf ook niks van. Zit nu op 2 kilo, maar zal vast snel meer worden. En iedereen is anders, iedere zwangerschap is anders, dus iedere gewichtstoename is ook anders... ;) Wie weet kom jij nou nog maar weinig aan, en ik heel veel en staan we op het eind gelijk, alles kan, geen peil op te trekken. Fijn dat alles goed gaat, meid! Leuk dat jullie al druk bezig zijn met het kamertje!

@Marr: Wat ik tegen Helma ook al zei, iedereen is anders. Bij mij waren ze ook niet heel tevreden over mijn 2 kilo, maar de vorige keer was ik nu zo'n 16 kilo aangekomen, en dat was ook niet goed... :(

@Judith: Aftellen naar mijn verlof, ja eigenlijk wel. Maar nog niet echt van: nog zoveel daagjes.... Daar duurt het nog te lang voor... ;) 28 januari is mijn laatste werkdag, dus vanaf december gaat het echt hard, met al die feestdagen en zo.

@Hartewens: Rustig aan, hoor!

@Wishgirl: Ik sta goed op de lijst, hoor! ;) En vind het ook knap dat je hem zo bij kunt houden. Ik zou dat ook echt niet kunnen...

@Radna: De baby groeit nu ook hard per week, he? Vooral in gewicht, dus niet teveel opletten! ;)

Nou meiden, ik kan vandaag niet meer online helaas, dus bener morgen weer. Tot morgen!

12. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Goede morgen meiden,

shenoby, jeetje zeg wat vervelend, dit wist ik niet :oops: Kan me voorstellen als je normaal morfine hebt voor de pojn en niks datbt dan erg heftig is! Wisten artsen dit wel van tevoren dat t allemaal erg pijnlijk kon zijn? sterkte ermee, en hopelijk maakt jullie kleien wondetje straks een hoop goed! Maar kan me voorstellen dat als je constant pijn hebt dat je t niet meer ziet zitten nog tot maart.

Helma, leuk jullie kamertje, lekker fris. Dat t draakje eruit gaat zeg bij prenatal, toen bij ons mano kwam kocht geloof ik iedereen t draakje, alleen heb ik er helaas voor jou niks van gekocht, dus kan je niet verer helpen.

Muppie, kwam t ook niet door de warmte enzo in de ikea wij waren er vorige week ook en is echt warmen dan die drukte! Leuk dat jewel nog leuke dingen hebt geshopt!

Naduah, das lekker zeg nog maar 2 kilo, zit hier geloof ik al wel op 8a 9 maar ja..........

Hatrewens, rustig aan he als je zoveel last hebt, moet t zelf ook vind t wel moeilijk maar lukt nu wel aardig!

Marr, lekker zeg dat t werken nog goed gaat, werk normaal ook 17 uur en dan hele dag staan maar echt echt niet meer, werk er nu nog maar 7.
    1kilo p/m m,aar, echt een man, hahahah zeker bang dat t eraan blijft hangen, volgens mij is 12 a 13 kilo erg gemiddeld toch?

Wish, sta goed op de lijst hoor! Tanks! Jij moest toch ook wat rustiger aan doen, lukt dat nog beetje?

Judith, ja ben ook al best aan t aftelen naar verlof, volgens mij heb ik dat vanaf de 15 jan, dus gaat ind met die feestdagen enzo wel erg opschieten, heerlijk!

Vanmiddag met Mano naar de sinterklaas intocht kijken, ben benieuwd wat ie er van vind! Vind t zelf ook altijd leuk dus heb nu goed excus!

Fijne dag allemaal
    x
    x

13. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Helma
    leuk ook al zo bezig met t kamertje, wij nog even niet, ff geduld nog! aan t draakje kan ik je niet helpen helaas...

Muppie
    ook ik was laatst in ikea, ik merkte dat het daar heel erg warm is binnen, met geen frisse lucht, miss is dat het geweest, ik kwam er ook helemaal suffies vandaan.

Judith
    aftellen naar mn verlof doe ik nog niet, 14 feb is mijn laatste werkdag als t goed is, nemen jullie eigenlijk meteen vakantie er achter aan?

gek vraagje tussendoor.
    hebben jullie ook zoveel last van afscheiding, net op de wc schrok ik een btje het was wat rose van kleur, herkenbaar?
    verder geen jeuk ofzo, dus zal t erbij horen, maar meestal is het wit toch?

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal.

hebben jullie daar ook zo'n last van.
    dat je borsten bij de kleinste aanraking al gaan lekken.
    ik heb nu in mn bh 2 wattenschijfjes gedaan.
    werkt net zo goed.

's nachts lekker ze trouwens ook heel vaak en dan heb ik gewoon strak shirtje aan anders zit het hele bed eronder.

liefs

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen meisjes,

Shenoby
    Dat is wel een heftig verhaal over je medicijnen. Hopelijk wordt het niet te zwaar voor je allemaal en kun je je zwangerschap zonder al teveel pijn uitzitten!

Helma
    Check ook eens op marktplaats. Zal denk ik best veel te koop van staan, zeker als mensen weten dat het er nu uitgaat!

Muppie
    Lekker even naar de Ikea geweest....
    Denk dat je even last van een lage bloeddruk hebt gehad. (wat jij omschrijft heb ik regelmatig.. het enige dat dan helpt is gaan liggen) Wat je de volgende keer kan proberen als je dat weer hebt, ga op een stoel zitten en leg je hoofd tussen je knieeen (je hoofd dus lager dan je hart!)

Marr
    Meer afscheiding hoort er ook beetje bij volgens mij in deze periode...

Lovelyengeltje
    Lekken doe ik (gelukkig) nog niet. Mijn borsten doen 's nachts wel verschrikkelijk veel zeer!

Ik ben er vanmorgen eens goed voor gaan liggen en we hebben mijn buik echt zien bewegen! Was wel een heel apart gezicht...

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Goedemorgen!

Vandaag weer verder met de babykamer,.... leuk!

@ marr, ik heb er ook veel last van, maar het is niet roze bij mij.

@ Lovelyengeltje, ik heb gelukkig (nog) geen lekkende bortsen,.. Daar hoor je inderdaad van dat de een het al heel vroeg heeft en de ander niet. Heb geen idee waar dat mee te maken heeft.

@Jacky, cool he zo'n bewegende buik!

Een fijne (sinterklaas) dag !

Liefs Judith

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Shenoby wat vervelend meid!

Judith succes met de babykamer!

Jacky heerlijk he om dat zo te zien haha ik vind t weer zo onwerkelijk dat er een kleintje in mn buik zit!

Hebben jullie ook dat de bewegingen pijnlijk worden?
    Bij mn meiden vielt mee met dit termijn maar dit jochie is super sterk haha
    Gister stak er een bobbel uit mn buik, en heb ik met m een "spelletje" gedaan haha

18. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Goeiemorgen mama's!

Ook weer zo heerlijk geslapen.
    Nou ik niet hoor...had weer maagzuur en rusteloze benen.
    Maar ja hoord er allemaal bij zeggen ze he.
    Lekkende borsten heb ik gelukkig nog niet. Ze zijn wel heel strak en gevoelig dus wie weet zit het er al aan te komen.
    Maar de tip om ook eens op marktplaats te kijken heb ik zeker al gebruikt en heb er ook al meerdere dingen vanaf gekocht.
    Echt leuk!
    Zal binnen kort eens proberen om een foto van het kamertje te maken dan hebben jullie een indruk.

19. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Bij mij zijn de bewegingen nog niet pijnlijk.
    Voel het wel heel duidelijk. En inderdaad soms kan ik al een spelletje met haar spelen haha dat is grappig he!
    Alleen tja dat doe ik dan vaak in bed anders word de papa jaloers hahaha...

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    goedemorgen allemaal.

naduah: ja het is het echt zeker waard. vind het nu al heel wat als ik het voel schoppen.zo wonderlijk.
    bij de ikea hadden we net gegeten dus dat kon het niet zijn.

radna: ja zou best wel kunnen. het was er ook erg warm. ik maak me dan altijd zo snel druk en ga dan anders ademhalen. is niet goed maar het lukt me niet om het wel goed te doen. raar geval :) ja en daarvoor had ik de halve kinderafdeling al in de wagen liggen. dus leuke dingen gekocht. hihi.

marr: ja ik denk nu ook dat het de warmte was.
    ik heb nu ook meer afscheiding maar het is wel gewoon wit.

lovelyengeltje: ik heb nog helemaal geen last van lekkende borsten.
    maar wel een goede oplossing die wattenschijfjes. :)

judith: super he om bezig te zijn met de babykamer. we hebben nu ook de muren glad en gaan waarschijnlijk eind van de middag scanbehang erop doen.jippie.

Deel Deze Pagina