Afspraken voor morgen!!! 11 febr - MamaVanSimon- gyn, 11.50 uur 11 febr - Energy84 - groei-echo, 09.15 uur -------------------------------------- MamaVanSimon - Heel veel succes en plezier morgen bij de gyn meid... En alleen maar goed nieuws he! Energy84 - Heel veel plezier en succes bij de groei-echo en dat alles maar helemaal tip top in orde mag zijn...! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?THANKS!
Zooo meiden... Ik duik er hier in en probeer wat te slapen... Naast dat ik een keer of 8 per nacht moet plassen heeft mijn dochter haar neus heeeelemaal dichtzitten en die huilt alleen maar en doet maar... Maar het schiet niet op... Ik hoop dat ze snel weer wat meer adem krijgt! Welterusten allemaal!
Hoi Ladies, Wat wordt het nu allemaal steeds spannender bij iedereen... Leuk om al jullie berichten te lezen, hoe het met iedereen gaat. Ik probeer vanaf volgende week wat meer van me te gaan laten horen, maar moet nu nog 2 dagen werken en dan ga ik met verlof. Dus heb nu nog niet echt de puf om overal op te reageren... Vanmiddag de liggingsecho gehad. De baby is gelukkig geen dwarsligger Ligt netjes met het bolletje naar de uitgang, ready for take-off! Verder is het bij ons nog redelijk rustig. De kleine laat goed van zich voelen, dus dat is erg prettig... soms wat minder prettig voor m'n ribben maar dat nemen we voor lief! Het kamertje is zover klaar... papa moet nog steeds het een en ander ophangen, maar dat is zo gebeurd zegt hij. De kleertjes zijn ook gewassen en gestreken... ik heb nog steeds het gevoel dat we nog wel wat extra pakjes kunnen gebruiken. Ach, die zijn straks zo bijgehaald... bovendien heb ik in m'n verlof nog de tijd om af en toe iets te halen in de stad! De klossen en ondersteek zijn gisteren gebracht, dus vanaf volgende week betrekken we onze hoogslaper Radna & Snoopy: gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet! Shenoby: Sterkte! Voor iedereen waar het even wat minder mee gaat, doe het rustig aan en sterkte!
Weet iemand hier het volgende? Gisteren mijn maxi-cosi de stof willen schoonmaken en toen zaten er zalmkleurige vlekjes in die ik er niet uitkreeg. Nat maken en zout erop zei mijn moeder! Gedaan en idd de vlekken zijn eruit! Dat werkte dus Maaaaar nu zitten er kringen in van het zout... hoe krijg ik die weer uit de stof van de maxi-cosi dan? Weet iemand dit?
Wishgirl, Ik denk gewoon eventjes in het wasmachien wassen dat het er dan wel uit gaat of anders met flink veel water verdunnen zegmaar. Succes in ieder geval! Luanti, Succes je laatste 2 werkdagen! Dan eindelijk verlof meid! Fijn! En heerlijk dat de kleine toch met het koppie beneden ligt! Helemaal zoals het moet ! Shenoby, Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! Miinicole, Heel veel beterschap/sterkte! Hoop dat je snel opknapt! Lovelyengeltje, Nog een beetje kunnen slapen ondanks de buikrommels ? Jacky, Idd ik denk ook dat dat moe zijn erbij hoort. En ook maandag weer te horen gekregen dat mn ijzer weer te laag is dus dat speelt ook nog mee ! Verder idd lekker eventjes nog samen weg (of tja met zn drieeen eigenlijk ) We gaan niet ver weg hoor, gewoon maar naar Zeeland lekker hoor! Daar houden we wel van! Gaan we ook vaak heen gewoon om te wandelen. Fijn dat je nog lekker even had geslapen! Hoe is de yogales geweest? Liefs, Hanneke!
Oops, ik heb de verkeerde dag aan Wish doorgegeven, want ik moest vandaag naar de VK. Alles was weer prima in orde. Ze ligt een stukje lager en hoofdje volledig ingedaald. Ze schat een mooi gemiddeld gewicht, rond de 7 pond. Ik moest nog wel genoeg dingen plannen, want het kan zomaar nog 4 weken duren,... Vannacht werd ik wel een paar keer wakker van een pijnlijke harde buik. Maar ik hou maar nergens en overal rekening mee. Anders ga ik idd zitten wachten op de bevalling en dat is niet goed. Ik ben alleen toch een beetje bang dat mijn vliezen breken in de winkel of iets dergelijks. Volgens mij gebeurt dat bijna nooit.
Hey meiden, ben dr weer. Sorry dat ik lang niet gereageerd heb, maar zat dus in de verhuizing en hadden een tijd geen i-net. Zijn nu gelukkig helemaal over en het belangrijkste is klaar. Huiskamer, babykamer en onze slaapkamer. Zal 1 deze dagen even een foto plaatsen van de babykamer....is zooo mooi geworden al zeg ik het zelf Verder gaat het hier zn gangetje. Wel veel last van buikkrampen en pijnlijke harde buiken s'' avonds, maar dat schijnt erbij te horen. Zag dat er al 2 meiden bevallen zijn....van harte gefeliciteerd! Begint nu bij veel wel spannend te worden he? Zou blij zijn als ik ook op de 37wk zit...heb het wel een beetje gehad moet ik zeggen. Sorry voor even een ego-berichtje, maar als ik op iedereeen moet reageren van de afgelopen 2 a 3 wk zit ik morgen nog te typen Probeer nu weer regelmatig mee te kletsen. Groetjes.
heey judith hier precies hetzelfde. ik ben ook zo bang dat mn vliezen ergens gaan breken. in de winkel, op straat, in de auto, op een stoel enz. oh ja de baby is nu erkend (eindelijk) kaartjes zijn klaar en gedrukt. kostte maar 33 euro. maar ben nu verdrietig omdat er een foutje in de kaart zit. de 2 letters van de postcode staan er niet op. dus nu had ik net het origineel wat ik op de usb stick had staan gekeken. en nu is het mn eigen schuld daar stond het ook niet op. ik baal wel zo. wat moet ik nu doen. net doen of ik het niet heb gezien. en gewoon versturen als de baby geboren is? help
Lovelyengeltje - Ik zou de bewuste drukker even opbellen en het uitleggen... Eerlijk ook zeggen dat het op de USB-stick ook niet staat en dat je nu heel verdrietig bent... Ik neem nl. aan dat je het kaartje ook voor later wilt bewaren... in een boek ofzo? En dan blijf je dat altijd terug zien... Misschien mag je voor de helft van het geld ofzo even opnieuw laten drukken... Goed tis weer opnieuw betalen en ik weet dat jullie het niet breed hebben... Maar over een x-aantal jaren weet je het financiele niet meer, maar je ziet nog steeds de fout op het kaartje... Wie weet is de drukker wel coulant! En je kan nog altijd beslissen wat je dan gaat doen..
ja das waar. maar ja elke euro kunnen we nu wel gebruiken. dus eigenlijk wil ik geen extra geld eraan uit geven. en ik weet wel wat mn vriend gaat zeggen. had je maar beter het origineel moeten nakijken. en van hem hoefden er eigenlijk geen kaartjes te komen. zucht...
Hé meiden, Weer terug van de gyn en ben weer goedgekeurd. Bloeddruk is wel aan het stijgen, en in combinatie met het vocht wat ik superveel vast begin te houden en hoofdpijn van de afgelopen dagen, gaan we het toch goed in de gaten houden. Was ruim 3 kg aangekomen sinds de laatste keer! Ik voel het ook in mijn handen & voeten, erg vervelend. Verder is ons meisje nog helemaal niet ingedaald (was Simon ook niet) dus als mijn vliezen breken mag ik plat gaan liggen! Komende dinsdag weer, lekker hoor, elke week een check-up nu! Verder even geen puf om te reageren, zometeen op kraamvisite van een babytje van 3 weekjes oud. Ik kan niet wachten op ons eigen meisje!
We hebben er weer een paar leuke foto's bij van ons kruimeltje. De echo vanochtend was heel leuk en mooi om te zien. T ligt echt klaar voor de start. Hoofdje was precies op schema, buikje 2 weken voor (lekker stevig, net als mama) en beentje liep een week achter (korte beentjes, ook al net als mama). Ze schatten t nu op 2300 gram, ik weet niet of dat veel is of niet. De echoscopiste heeft heel snel het geslacht kunnen zien en wilde het al bijna vertellen, maar mijn vriend wil het echt niet weten. Dus ik moet nog maximaal 8 weken wachten tot ik het weet. Ik ben het eigenlijk wel een beetje zat... Ik weet dat ik nog wel een paar weken moet, maar mijn buik begint 's avonds steeds meer in de weg te zitten.
Lovelyengeltje - Ik zou eerst gewoon eens informatie met die drukker gaan bellen! En kaartjes hoort bij een geboorte... Je vriend moet niet zo raar doen zeg... pfff! Zijn kind wordt geboren! Luanti - Het wordt idd steeds spannender bij iedereen... Radna van hier is zelfs al bevallen... Die heeft het alweer gehad Bijna zwangerschapsverlof voor jou... Lekker vooruitzicht meid! Ik geloof dat Jacky ook vandaag en morgen nog moet en dan ook klaar is... Ik ben nu bezig met het wassen van de bekleding van de maxicosi etc. En ik die dacht dat de vlekken eruit waren met zout werd even flink met de neus op de feiten gedrukt toen ie net uit de wasmachine kwam... Niet dus... Hij zit er nu nog een keer in en ik heb de vlekken goed ingesmeerd met afwasmiddel... Nu maar hopen dat ie wel schoon is straks... En dan moet ik hier alle kleertjes, hydrofiel luiers, dekbedovertrekjes etc. nog wassen... En uitzoeken wat ik mee moet naar het ziekenhuis... pfff... Aha... een hoogslaper nog wel hahahahaha... Nou succes met klimmen meid! En super dat die kleine gewoon met het koppie naar beneden ligt... Geen gekke dingen bij jullie dus! bolbuikje - Ik heb em inmiddels voor de 2e keer in de wasmachine zitten... dat hoes van de maxi-cosi... Ik heb Maxi-cosi zelf even gebeld vanmorgen en gevraagd hoe dat ding eraf moest Judith - Een mooi gewicht hoor... Lekker gemiddeld! En ook lekker dat ze ingedaald is al... Ik zit hier doordat ik niets mag doen ook een beetje te wachten op 2 maart... en nee dat is niet goed! Ik spreek uit ervaring Niet meer wachten op een bevalling dus... gewoon laten komen! Ik denk ook niet dat het veel vrouwen overkomt dat hun water echt met een plens in de winkel breekt... Zal meevallen denk ik... Wat je natuurlijk altijd kan dan is een kraamverband voordoen als je buiten de deur gaat... Dat houdt een plens natuurlijk niet tegen... maar als het gewoon licht stroomt wel... Voel je het dan.. .kan je nog snel naar huis Vlekje - Oooh wat fijn meid dat je over bent en weer internet hebt... Ik ben zeer benieuwd naar je babykamerfoto's! Zeker omdat jij het zooo mooi geworden vindt! Doe maar lekker rustig aan meid... Shenoby - Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging meid... Nu maar hopen dat het ook niets anders vervelends is en dat je snel weer naar huis mag... MamaVanSimon - He wat vervelend dat vele vocht vasthouden en hoofdpijn. Idd lekker dat ze het nu even extra goed in de gaten houden... Oooooh wat lief... beebje van 3 weken! Kan me voorstellen dat je dan helemaal snel je meissie wilt vasthouden.. maar goed... dat kan bijna... Nog even geduld! Hier nog eentje die niet is ingedaald hoor.... Bij mij is er alleen niet over gesproken dat ik dan ook moet gaan liggen mochten mijn vliezen breken... Spannend! Veel plezier vanmiddag!
heb de drukker net gebeld en het verhaal uitgelegd. maar ik zag ook dat op 60 van de 80 kaartjes een blauwe streep zat. dus dat meteen ook gezegd. dus moet even nieuw bestand(foto/kaartje) de volgende keer langs brengen. en dan worden die met de strepen vergoed. en de laatsten moeten we wel zelf betalen. dat zou ongeveer 8 euro worden. maar ik zag dat op de laatsten (die zonder blauwe streep) ook een rare streep zat (donker roze) terwijl dat niet op het origineel zit. dus eigenlijk wil ik die ook vergoed hebben. want dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Energy - Ooooh wat leuk dat alles weer goed is en dat de kleine in de startblokken staat hihihihhi... En tis precies zijn/haar moeder dus Volgens mij is voor 34 weken bijna een gewicht van 2300 wel goed hoor... En als ie verder goed op schema ligt zou ik me zeker geen zorgen maken... Wat jammer dat je vriend het niet weten wilt.. Kan je nog in spanning gaan zitten... Succes hiermee! Ik kan me voorstellen dat je het zat bent hoor.. Ik zit hier ook maar te zitten en ik lig te liggen wachten op het moment dat ik mag... pfff... Liever gister dan vandaag.... Lovelyengeltje - Nou kijk eens aan... das in ieder geval al een heel eind... 8 euro valt nog een keer te overzien en als je die ook nog vergoed zou krijgen omdat die ook een nare streep hebben ben je helemaal klaar! Super dat je even gebeld hebt! Ik ben altijd zo... nee heb ik... ja kan ik krijgen! Wie niet waagt... wie niet wint! De wereld is van de brutalen!
@wishgirl ja ik ben altijd wat verlegen. en dan denk ik: die postcode is mn eigen schuld en toen zag ik die blauwe streep erdoor en toen dacht ik wel. ja maar dat wil ik niet. dus nu nog ff wachten op het meisje wat mn kaartje heeft gemaakt. of ben jij ook handig met de computer ?
Ik ben wel handig met een computer, maar heb op dit moment geen printer (=stuk) en ik kan ook niet alles... dus ligt er wel aan wat ik moet doen... Even je postcode erbij in zetten alleen? Dat zou haast moeten lukken en het je dan terugmailen... maar het ligt eraan ook in welk programma ze het gemaakt heeft...
Ik wil het best wel proberen... Ik werk ook met Paint Shop Pro... Lukt het me niet... laat ik het meteen weten... Ik stuur je even een pb met mijn emailadres...