@ hartewens. mochten de katten er nu wel steeds in gaan moet je de box even vol met ballonnen doen. bij ons gingen ze er namelijk ook niet als we erbij waren. maar zodra we even niet op zaten te letten lagen ze er lekker in te slapen.
Goede tip Shenoby! Als wij er niet zijn dan hebben we de tussendeur (raampjesschuifdeur) dicht en kunnen ze er niet bij komen.
Jacky78: Gelukkig voel je je alweer wat beter! Echt ontzettend lief van je broer om met zo'n kado aan te komen Hoe gaat het nu met je? Shenoby: Gaaf een gipsafdruk van je buik ik ben ook wel benieuwd hoe dat eruit ziet hoor! Muppie: volgens mij is half nederland zwak, ziek en misselijk je hoort niet anders dan griepjes en verkoudheid. Ik was 1,5 week geleden verkouden en had lekker mijn man aangestoken hahaha Vooral nu tijdens de zwangerschap is verkoudheid vervelend je mag zo weinig gebruiken. Hier is het een aantal dagen rustig gebleven maar sinds eergister veel menstruatiepijntjes. Afgelopen 2 dagen alleen maar in de avonduren gehad en nu ben ik er gewoon al mee opgestaan. Daarbij megadruk op de onderkant en last van mijn onderrug en een drukkend gevoel in mijn bovenbenen. Ben het zo zat aan het worden bah Lag gisteravond in de bank en kwam er amper nog uit en ben schuifvoetend naar mijn bedje gegaan. Ik doe gewoon al de hele dag bijna niets en nog al die klachten en kwaaltjes bah rotvoorweeen ook. Sorry voor mijn gezeur en gemopper hoor maar ben het gewoon even zat
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing Ladylittleangel - ? - ? jaar - ? kindje - Meisje 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Meisje 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 24 Maart mama's Meisjes - 11 Jongens - 5 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken Februari: 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - Xanado83 - vk, 09.30 uur 17 febr - marr - liggingsecho, 15.15 uur 17 febr - Energy84 - vk, 09.30 uur 17 febr - MamaVanSimon - gyn, 08.40 uur 18 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 18 febr - miinicole - vk, 11.30 uur 19 febr - Wishgirl - gyn, 09.50 uur 19 febr - Jacky78 - vk, 19.30 uur 20 febr - Wishgirl - intake anestesist en intake opname/verpleegkundige, 10.00 uur 21-24 - CARNAVAL 23 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 26 febr - Wishgirl - gyn laatste keer, 10.20 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Xanado83!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 16 febr - lovelyengeltje - zwangerschapscursus, 19.30 uur 16 febr - Xanado83 - vk, 09.30 uur -------------------------------------- Lovelyengeltje succes bij zwangerschapscusus. Zet de lijst er nu al op want zet de laptop de rest van de dag uit. Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Hey meiden, wat gaaf Shenoby zo'n gipsbuik. Had ik ook graag nog wel gewild. Maarja moet keuzes maken op den duur @ Xanado veel plezier morgen bij de verloskundige! @ Lovelyengeltje veel plezier bij zwangerschapscursus. Welke doe je trouwens? @Jacky wow wat een cadeau! Jij komt je tijd wel door tot de kleine er is het is nl erg verslavend @ Hartewens rustig aan doen hoor! Je lichaam geeft niet voor niet seintjes af Hier is verder alles ok. Geen rare dingen. Ben er alleen enorm flauw van en schaam me daar best wel voor. Heb namelijk een prachtige zwangerschap achter de rug (op enorme brandend maagzuur vanaf wk 16 na), maar ik mag eigenlijk helemaal niet klagen! En toch heb ik het gehad met zwanger zijn. Ben zo nieuwschierig naar ons meisje, wil haar zo graag in mn armen vast houden! Vond het wel een enorme ervaring om zwanger te mogen zijn, maar heb toch liever de kleine in real life He dat lucht weer een beetje op Heb eindelijk foto's van de babykamer, ze staan in mn album. Zijn niet de meest fantastische kiekjes, maar moest het op de gok doen omdat mn batterijen leeg waren
Hoi allemaal... Ik zal ook even wat van me laten horen Allereerst: Dank jullie wel allemaal voor het bedanken van de lijst... Het is altijd heel graag gedaan en met veel plezier! Jullie bedankt voor het altijd doorgeven van de updates en de afspraken! Xanado - Dank je wel meis dat je de lijst wilt overnemen van me! Je moet het toch steeds maar even doen... Als je de nummers die het bericht krijgt aan Jacky en mij pb-eed zetten wij em in het profiel en linken we meteen naar de lijst... maar dat hoeft niet hoor als je het teveel werk vindt... Heeeeel veel plezier en succes bij de vk morgen! lovelyengeltje - veel plezier bij de gym morgen! All - Hier gaat alles redelijk... Het zijn echt de laatste loodjes... Dikke benen... ook 's morgens bij het opstaan en nog altijd die harde pijnlijke buiken... vooral 's nachts... Ga soms bijna kruipend naar het toilet... Vanavond is het in mijn linkerbekken geschoten... echt erg... Kon bijna niet meer uit bad komen dus mijn dochter heeft me geholpen Van de week heb ik de enveloppen geschreven van de geboortekaartjes en de zegels erop geplakt, de kleertjes en dekbedovertrekje van Sven gewassen... Dus dat is ook alweer klaar... Verder weinig puf om achter de pc te zitten... maar het gaat redelijk hier... Niets om zorgen over te maken in ieder geval
Ha meiden! Hier niet echt veel nieuws,.. heb wel bijgelezen, maar morgen reageer ik weer even. Trusten!
goeiemorgen meiden. hier ben ik weer. afgelopen weekend naar mn schoonouders geweest. dus 2 nachten in een ander bed geslapen en dat heb ik geweten pffff. heb amper geslapen. (kan eigenlijk alleen maar in mn eigen bed slapen) gister was ik trouwens 38 weken en iedereen zei tegen mij dat jij het nog aandurft zo ver weg(anderhalf uur rijden van huis) zaterdag had ik wel zoiets van wat doe ik hier. want had de hele dag last van mn buik(weeen?)' kreeg van uit mn buik een soort steekjes en dan leek het net of ik moest plassen. echt heel vaag. dus ik heb ff met de kleine gepraat en gezegd, dat ze maandag pas mocht komen want dan waren papa en mama weer thuis en was alles weer gewoon. gisteravond weer thuis gekomen. en gisteravond ff sex gehad. en meteen de hele nacht last van mn buik pfff. om de 5 minuten kreeg ik buikpijn en daarna zakte het weer af. dus ik dacht oh oh. ons meisje komt maar na 3 kwartier hield het op en daarna geen last meer van gehad. maar van mij mag ze wel komen. heb weer mega last van mn heup/bekken. echt niet normaal maar ja. oh ja weer een tas vol kleertjes van mn schoonzus gekregen zo lief he. en een soort jas/deken die de kleine aan kan en dan kan ze daar zo mee in de maxi cosi(kun je vastmaken.) ik zal zo de kleertjes nog ff strijken en dan alle post ff ordenen en in een map doen. tot vanmiddag liefs
Goedemorgen! Lovely jammer dat het vals alarm was. Kindje mag nu wel komen he. Vlekje, heb het ook hoor. Ben heel blij met de zwangerschap, maar nu zo nieuwsgierig dat ik het wel zat ben om te wachten, hahah we wachten al zooooo lang! Maar nog even geduld, ben nog geen 36 weken dus het is beter als beebje nog eventjes blijft zitten. Whis, de laatste loodjes. Red je het tot 2 maart denk je? Vanmiddag weer naar vk. Bloeddruk controle en urine controle. Had het niet doorgegeven, vergeet dat steeds. Nou ja, zo kan het ook. Had vannacht ook steeds wat buikpijn, nu nergens last van.
goedemorgen meiden, Kom net bij de vk vandaan en ik moet woensdag terug komen i.v.m. hoge bloeddruk, maar er zitten geen eiwitten in me urine. Verder moet ik het rustig aan doen. Nou kan ik al niet veel doen omdat ik vocht vasthoud in me handen en enkels dus lopen enz gaat niet echt super. Heb vandaag echt een baal dag voel me niet lekker en wil me kleine meid in me armen hebben. Fijne dag allemaal nog en nog ff volhouden.
Goeiemorgen,.. @ xanado,. ik hoop dat je bloeddruk zakt,... doe idd rustig aan he. En bij jou mag ze ook komen? hier ook hoor. Heb ook zo m'n baaldagen. @ hartewens, succes bij de vk. Ook voor jou hopelijk een gedaalde bloeddruk,.. Wij hebben de box neergezet met alu folie, maar dat vind onze poes niet eng,.. @ Lovelyengeltje,.. gelukkig niet bevallen bij je schoonouders. Misschien heb je wel voorweeen gehad? Ik heb geen idee eigenlijk. Maar die steekjes heb ik ook wel in mijn liezen en onderbuik. @ Wish,.. nog 2 weken! Ohhh ik hoop dat die wel een beetje dragelijk blijven voor jou. @ Vlekje, ik ben het ook zat hoor en ik heb ook een hele goede zwangerschap,.. Wij zijn ook zo nieuwsgierig naar ons meisje. Ze heeft wel lang genoeg bij mij gezeten. Papa will ook met haar knuffelen. En wat een superleuke babykamer! @ Sabrina,. is de pijn al wat minder, of heeft het misschien doorgezet naar weeen? @ Jacky,. hoe ist met jou? Nog steeds genoeg leven gevoeld? En lekker uitgerust met de DS op schoot? Morgen alweer 38 weken. Ik dacht eerst, ze komt vast veel eerder, nu ben ik weer bang dat ze niet helemaal niet komt,... Kan natuurlijk niet, maar ja. Ook maak ik me af en toe zorgen of alles wel goed is met haar en of ze gezond is en een ander moment voel ik me weer of ik de wereld aankan,.. Voel me beetje schizofreen haha. Ze is wel een stuk rustiger dan eerst. Dat moet ik even in de gaten houden. Ze moet 10 schopjes geven op een dag, wat niet echt veel is, dus daar komt ze wel aan. Vanmiddag even naar een vriendinnetje die ook zwanger is. Dus effe lekker kleppen over zwanger zijn enzo. doegie!
Oja, heb nog 3 nieuwe foto's in het album voor de nieuwsgierigen. Van de kleertjes, kamertje en 37 weken buik.
Sabrina Ik voel me weer prima! Hoop dat mijn bloeddruk weer normaal is, maar dat zal ik morgen horen (even tussentijds een controle). Jij bent echt al een beetje aan het rommelen he.... Wie weet komt die kleine wel al heel snel! Vlekje Ja lief he zo'n cadeau....was er best een beetje stil van. Prachtig kamertje hebben jullie gemaakt zeg! Mijn complimenten hoor! Wish Kom op he. Nog 2 weekjes volhouden, dan heb je die kleine jongen in je armen. Lovelyengeltje Zo weer lekker in je eigen bedje geslapen?! Hartewens Succes bij de VK. Hopelijk goed nieuws. Xanado Jij dus ook al een hogere bloeddruk en dus extra controle. Hopelijk is het iets tijdelijks en is het van de week weer normaal! Volhouden he! Judith Voel me inderdaad weer een stuk beter... eigenlijk weer gewoon als vanouds! Lekker hoor zo'n spelcomputer, daar kom ik nu wel even de dagen mee door... Nou hier gaat het dus eigenlijk wel weer goed. Hopelijk bevestigd mijn bloeddruk dat morgen ook! 8) Verder nu eigenlijk mijn eerste echte verlofdag! Lekker rustig op de bank dus.... Gisteren de box neergezet. jeetje dan komt het echt dichterbij! Net telefonische intake van kraamzorg gehad. Krijg 49 uur (= volgens mij het standaard aantal uren) en als het druk is worden het er minder
hier is de baby super druk. bijna de hele dag door draaien en schoppen pfffff. ons eigen bedje sliep wel een stuk beter ja. maar ik slaap de laatste tijd toch super slecht. oh ja. vorige week was mn laatste zwangerschapscursus. dat is gewoon ervaringen uitwisselen, tips enz. en bepaalde ademhalingsoefeningen, oefeningen om te ontspannen enz. kuss
@ hartewens: succes bij de vk. @xanado: fijn dat ze je extra in de gaten houden. je weet maar nooit. ken het gevoel.heb soms ook momenten dat ik denk nou kom maar. zelfs mn man heeft zoiets van wil je nu heel graag zien. helemaal als er dan zo weinig in mn buik gebeurd. best angstig soms. @judith: super mooi kamertje hoor. en je buuk ziet er goed uit haha. @jacky: hopen dat de kraamzorg niet druk is. best wel vreemd eigenlijk. ik heb ook 49 uur. dat is als je borstvoeding wilt geven anders krijg je minder. toch. @ all: werd net in de supermarkt even niet lekker. hele rare druk op mn hoofd en duizelig. kreeg het helemaal warm. ben maar even naar de vla afdeling gelopen. bij de koelcellen. haha daar even bijgekomen. toen ging het weer. weet niet wat het was. maar nu gaat het weer goed. doe vandaag maar eens rustig aan. morgen 37 weken. dan is mn mannetje jarig. gelukkig zaterdag al gevierd maar er komen nog wel wat mensen. zo even zijn kadootje inpakken. hij had al een weerstation gekregen van me,maar heb nog even bij prenatal zo'n leuk setje met papa's kanjer erop gekocht. super schatiig. dat word het eerste pakje. nou lady's rustig aan allemaal,ga ik het ook doen.
hey dames. ook ik moest vanmorgen naar de gyn. was het door alle drukte van alle opnames enzo vergeten door te geven. maar alles was goed. mijn meisje was volledig ingedaald. was 1kg in 2 weken tijd aangekomen. dus totaal nu 6 kg gegroeid. bloeddruk verder goed. dus gewoon afwachten. volgende week weer een afspraak.
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing Ladylittleangel - ? - ? jaar - ? kindje - Meisje 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Meisje 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 24 Maart mama's Meisjes - 11 Jongens - 5 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken Februari: 17 febr - Jacky78 - vk, 12.00 uur extra bloeddrukcontrole (ivm hoge waarde afgelopen vrijdag in het ziekenhuis) 17 febr - marr - liggingsecho, 15.15 uur 17 febr - Energy84 - vk, 09.30 uur 17 febr - MamaVanSimon - gyn, 08.40 uur 18 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 18 febr - Xanado83 - Vk, bloeddruk controle 18 febr - miinicole - vk, 11.30 uur 19 febr - Wishgirl - gyn, 09.50 uur 19 febr - Jacky78 - vk, 19.30 uur 19 febr - lovelyengeltje - vk, 12.00 uur 19 febr - muppie - vk, 19.40 uur 20 febr - Wishgirl - intake anestesist en intake opname/verpleegkundige, 10.00 uur 21-24 - CARNAVAL 23 febr - Xanado83 - vk, 11.00 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 26 febr - Wishgirl - gyn laatste keer, 10.20 uur 27 febr - Luanti - vk, 15.00 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Xanado83!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....