Afspraken voor morgen!!! 17 febr - Jacky78 - vk, 12.00 uur extra bloeddrukcontrole (ivm hoge waarde afgelopen vrijdag in het ziekenhuis) 17 febr - marr - liggingsecho, 15.15 uur 17 febr - Energy84 - vk, 09.30 uur 17 febr - MamaVanSimon - gyn, 08.40 uur -------------------------------------- Meiden succes morgen!! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!? THANKS!
Hé meiden! Ik heb wel bijgelezen, maar ben alles weer vergeten... Wel wat problemen met bloeddrukken her en der las ik, vervelend! Ik mag morgen weer naar de gyn, ben erg benieuwd naar mijn bloeddruk. Heb tijdens de zwangerschap van Simon 4 weken in het zkh gelegen met zwangerschapsvergiftiging, hopelijk gaat het deze keer een stuk beter. Erg spannend dus, vooral omdat ik dezelfde dingen begin te merken aan mijn lijf als toen... Verder is het redelijk rustig hier, de kamer van ons meisje is bijna af. Eindelijk! \/ Simons nieuwe kamer is behangen, plintjes zijn geverfd, meubeltjes zijn in huis. Maar, afgelopen weekend hadden we een lek vanaf de zolder naar zijn kamer, dus de muren konden nog niet geschilderd worden. Dat gaat nu woensdag gebeuren, donderdag meubels in elkaar zetten en vrijdag Simons kamer inrichten en de kleertjes van ons meisje in Simons oude kamer opbergen. Bekleding van de wieg wordt morgen gewassen, lekker fris sopje door de kamer heen en ze mag komen! Afgelopen zaterdag ben ik trouwens schandalig verwend! Mijn moeder vroeg of ik rond 15 uur bij haar wilde zijn, zodat we nog lekker even konden winkelen. Kom ik binnen, zitten al mijn vriendinnetjes daar! Hadden ze een 'Bollebuikenfeest' voor me georganiseerd! Was errug leuk, gezellig beschuit met rose muisjes gegeten, tompoesjes & rose koeken gesnoept, en nog allerlei ander rose eten & drinken! En vreselijk verwend met cadeautjes voor onze kleine meid, geweldig! Was 's avonds wel bekaf, maar het was super! Meiden, ik hoop dat ik jullie morgen goed nieuws kan geven dus dat mijn bloeddruk niet gestegen is, anders horen jullie het van me. Volgende keer wat meer reacties, heb er nu echt de puf niet meer voor... Liefs!
@ mamavansimon. wooow ik zou echt helemaal kriegel worden als ik de babykamer nog niet klaar had. en jij hoeft nog maar 2 weken! hier van mijn schoonouders alvast een kraamcadeau gekregen.. we wilden graag een camera om mooie filmpjes van onze kleine later. nu hebben we dit weekend een prachtige videocamera gekregen. konden we alvast oefenen zodat als de kleine meid er is we direct al mooie filmpjes konden maken. sinds gisteren voel ik me een beetje vreemd. ben wezen brunchen maar had helemaal nergens smaak meer aan. dus alles aan de kant geschoven. vandaag weer, niets smaakt me en ik heb ook echt helemaal nergens zin in. meer die dit herkennen?
Shenoby - Ik heb al geboekt he in hotel Leveste... 2 maart... Niet eerder een kamer boeken hoor Wat leuk zeg een camera.... !
@ wish. ja dat weet ik. bij mij gaan ze misschien 1 of 2 maart kijken of de bm genoeg verstreken is voor inleiding. dus komen we misschien toch bij elkaar op de kraamkamer en liggen we wel tegelijk in het ziekenhuis en niet bij elkaar vragen we dat toch gewoon? hebben we lekker wat te kletsen.
ja dan nemen we een 2 persoons kamer hahahaha als je 1 maart gaat bevallen en alles is goed mag jij 2 maart naar huis he... Maar 1 maart is een zondag... laten ze je dan niet die 2 maart komen? Ze gaan in eerste instantie kijken voor me of ik een 1 of 2 persoonskamer kan krijgen omdat ik een keizersnee krijg en alleenstaande moeder ben... Als ik dan op een volle kamer lig met al die partners die er de hele dag mogen zijn in principe is het niet zo leuk voor mij.... vandaar... Maar goed... ze moeten kijken of het lukt Ik zal vrijdag eens een balleke opgooien bij de verpleegkundige
ach anders kom ik toch gewoon even buurten als we op verschillende kamers liggen. maar ja voor jou is het zeker.. voor mij nog maar afwachten. had vandaag ook al een beetje slijmverlies dus wie weet.. komt het wel uit zichzelf voor de tijd.
Je mag altijd komen buurten! Gezellig! Mocht je eerder bevallen en ik ben in het ziekenhuis (voor 2 maart) probeer ik even bij je langs te wippen... kee? En lig ik in het ziekenhuis en jij ligt er ook en ik kan... kom ik ook even bij jou langs... Als ik mijn ene been voor het andere krijg he hahahaha Maar ik vraag vrijdag even vrijblijvend... kijken wat ze zeggen Of je moet het niet willen... dan vraag ik het niet...
nee hoor is prima vraag maar.. alleen zoals ik al zei heb ik nog geen zekerheid. en tja mijn mannetje zal er ook wel veel zijn dus moet je ook voor jezelf besluiten of je dat zelf niet vervelend vind
NIEUWS MAMAKITTY! jaimy luca jim, roepnaam jaimy. Is geboren om 8:26. Ik heb veel bloed verloren, ijzer was te laag en teveel pijn dus moest extra lang blijven. Nu heerlijk genieten. Hij is 52 cm en 3950 gr.
Gefeliciteerd met Jaimy, Mamakitty. Vanochtend weer goedgekeurd door de verloskundige, bloeddruk weer normaal, hb en glucose goed, beebje al bijna helemaal ingedaald. Nu voorbereiden op een week carnaval vieren!
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing Ladylittleangel - ? - ? jaar - ? kindje - Meisje 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Meisje 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 23 Maart mama's Meisjes - 11 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken Februari: 18 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 18 febr - Xanado83 - Vk, bloeddruk controle 18 febr - miinicole - vk, 11.30 uur 19 febr - Wishgirl - gyn, 09.50 uur 19 febr - Jacky78 - vk, 19.30 uur 19 febr - lovelyengeltje - vk, 12.00 uur 19 febr - muppie - vk, 19.40 uur 20 febr - Wishgirl - intake anestesist en intake opname/verpleegkundige, 10.00 uur 21-24 - CARNAVAL 23 febr - Xanado83 - vk, 11.00 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 26 febr - Wishgirl - gyn laatste keer, 10.20 uur 27 febr - Luanti - vk, 15.00 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk4dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 17 februari 2009: Mamakitty Jaimy (38wk1dg) 3950gr - 52 cm Jongens vs meisjes: =♂ 2 =♀ 1 Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Xanado83!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
@mamakitty gefeliciteerd met je zoon jaimy super zeg, geniet er maar lekker van. hier gisteravond weer s*x gehad maar ja volgens mij werkt dat niet bij ons. nog niks opgewekt. avond ervoor ook al s*x gehad en toen ook al niks. hahaha. meisje kom er nou uit. liefs mij
Vanochtend bij de gyn was alles goed gelukkig! Komende dinsdag weer terugkomen. Verder vandaag veel last van maagzuur, dus kruip zo lekker de bank weer op, lekker knuffelen met Simon. Lui dagje vandaag! @Lovelyengeltje: Houd er rekening mee dat het ook nog 4 weken kan duren hè... Hoop voor jou dat ze eerder komt, maar toch... @Energy: Ga jij nog carnavallen? Ik wil ook zó graag, maar ga dat écht niet redden volgens mij... Leuk trouwens, Mamakitty een zoon! Hoop dat er snel vele volgen! Tot later!
Ik ga idd nog 4 dagen carnavallen. Mijn vriend en ik zitten bij een carnavalsvereniging die vooral uit familie en vrienden bestaat. Mijn vriend is daar dit jaar zelfs nog prins van! Ik kijk wat lukt en als het niet gaat, ben ik zo weer thuis. Ook zijn er genoeg mensen die me in de gaten kunnen houden. We vieren het trouwens niet in de stad ofzo, het is bij onze vereniging in de kantine van een voetbalvereniging. Kijk anders ff op www.zottezwanen.nl , dat is onze vereniging. P.S. Jij bent natuurlijk al wel weer een aantal weken verder dan ik.
Wat ziet er dat gezellig uit zeg! Is natuurlijk wel anders bij een vereniging, en in een voetbalkantine met veel familie & vrienden. Misschien zou ik dan ook nog wel gaan... Ik vier het voornamelijk in de kroeg, normaalgesproken met veel Schrobbelèr D) en geen ruimte om te zitten o.i.d.. Verder altijd vreselijk (gezellig) druk, dus volgend jaar maar nieuwe kansen! Enne, het scheelt idd 3 weekjes tussen ons, dat maakt ook wel een klein verschil. Maar, veel plezier alvast, voor ik het vergeet te zeggen! (en even spammen: dit was Simon vorige jaar tijdens zijn 1e carnaval...)
heb mamakitty op het andere forum al gefeliciteerd maar doe het hier ook nog maar even. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jaimy. super leuke naam. word best wel nieuwsgierig naar ons kleintje. vandaag 37 weken. jippie mag thuis bevallen. tis nu gelukkig nog rustig hier. want vandaag is mn mannetje jarig en wou toch liever niet dat hij vandaag zou komen. tja je weet het nooit. wel ben ik nog steeds zo super verkouden. veel hoesten en niezen. span dan zo mn buik aan. ben bang dat de kleine er wat van merkt. af en toe wel eng. is ook meer wakker nu. aan de ene kant vind ik dat een fijn gevoel,maar aan de andere kant denk ik dat hij het niet prettig vind. ga eens even naar de super. even wat boodschapjes doen voor vanavond.
Wat was simon een lief zonnebloempje vorig jaar! Ik kan niet wachten tot volgend jaar, ik heb al een heel lief lieveheersbeestjespakje gezien voor onze kleine.