******************************update********************************* Mamakitty ligt in een kraamsuite! Senseo en flatscreen tv en bed voor slapers. De kleine mocht nog bloot op haar liggen. Ze hebben daar speciaal op gewacht. Hij heeft al twee flesjes op! Het gaat echt dus super! Ze hebben ook samen met man en kind mogen genieten van dit nieuwe wereld wonder. Ze is nog wel aan de pijnstilling via de ruggenprik. Ks viel mee. Het was raar om dat wroeten te voelen. Toen Jaimy geboren werd ging hij gelijk huilen en de boel onder piezen. Toen mocht ie even bij mamakitty liggen. Zij is daarna dicht gemaakt en Jaimy en man gingen weg. Daar is hij in de couveuse gegaan in zijn nakie om zo dus bloot bij moeders te kunnen als zij klaar was. ***************************************************************************** Ik ben zo blij dat dit al meegevallen is! Oja en het belangrijkste: Hij is nog single:
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - Geheim Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing Ladylittleangel - ? - ? jaar - ? kindje - Meisje 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Meisje 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 23 Maart mama's Meisjes - 11 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken Februari: 18 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 18 febr - Xanado83 - Vk, bloeddruk controle 18 febr - miinicole - vk, 11.30 uur 19 febr - Wishgirl - gyn, 09.50 uur 19 febr - Jacky78 - vk, 19.30 uur 19 febr - lovelyengeltje - vk, 12.00 uur 19 febr - muppie - vk, 19.40 uur 20 febr - Wishgirl - intake anestesist en intake opname/verpleegkundige, 10.00 uur 21-24 - CARNAVAL 23 febr - Xanado83 - vk, 11.00 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 23 febr - shenoby - gyn, 12.20 uur 24 febr - MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur 26 febr - Wishgirl - gyn laatste keer, 10.20 uur 27 febr - Luanti - vk, 15.00 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk4dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 17 februari 2009: Mamakitty Jaimy (38wk1dg) 3950gr - 52 cm Jongens vs meisjes: =♂ 2 =♀ 1 Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Xanado83!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
Afspraken voor morgen!!! 18 febr - Judith1982 - vk, 11.00 uur 18 febr - Xanado83 - Vk, bloeddruk controle 18 febr - miinicole - vk, 11.30 uur -------------------------------------- Meiden succes morgen!! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?
Moest vanmorgen voor een tussentijdse controle naar de VK... en kon gelijk weer door naar het ziekenhuis! Bloeddruk weer te hoog. Kwam als donderslag bij heldere hemel, ik had echt verwacht dat het weer goed zou zijn! Ik had me mijn verlof toch iets anders voorgesteld Weer 3 uur daar bezig geweest..... en eigenlijk is er niets te vinden waarom mijn mijn bloeddruk te hoog is! Bij VK was hij 140/95 en in het ziekenhuis 130/80, dat was dus wel al veel beter, maarja moet nu wel even onder Gyn blijven! Moet morgen bellen met ZH om tijd af te spreken voor vrijdag op afd. gyneacologie. Op de een of andere manier ben ik er zo verdrietig om... zullen de hormonen wel zijn! Heb even niet de puf en zin om op iedereen te reageren.. denk dat jullie dat wel begrijpen.
iedereen met afspraken morgen, heel veel succes. @ jacky wat vervelend joh! hopelijk is je bloeddruk snel weer normaal. zullen idd wel hormonen zijn dat je zo verdrietig bent. dat heb ik ook elke keer als ik weer het ziekenhuis in moet en er nog geen kindje komt. dikke knuffel voor jou en voor ieder ander die het gebruiken kan.
goeiemorgen iedereen. dit is zo raar. begin van de week en afgelopen weekend rommelde het de hele tijd bij mij. maar nu helemaal niks meer. echt vaag. maar ja. we wachten het rustig af. en elke avond zegt mn vriend nu: als er iets is dan zeg je het he.(als ik bv weeen krijg ofzo) dus dan zeg ik het kind floept er niet zomaar uit. en ik roep jou echt niet meteen. want dan word jij helemaal zenuwachtig. (en als ik mn vriend wakker maak als hij slaapt, dan is hij daarna super chagrijnig haha) dus we zien wel wanneer ons meisje komt.
Heey meiden, Weer helemaal goed gekeurd door de vk, bloeddruk goed, 110/70, kleine uk groeit super en ligt netjes met het hoofdje naar beneden. Groetjes!
Haai ladies, @ Jacky,.. jeetje wat vervelend dat je bloeddruk nog niet goed is. Wel goed dat ze geen risico nemen, maar ik kan me voorstellen dat je je verlof anders had voorgesteld. En dat je verdrietig bent kan ik me goed voorstellen! @ Miinicole fijn dat alles goed was bij de vk! @ Lovelyengeltje, ik denk ook steeds zou dit iets van een wee zijn ofzo,..... en dan weer niets. Soms rommelt het en doen mijn spieren in mijn benen pijn en dan weer niets. Ach ja, het kan ook nog ruim 3 weken duren. @ mamavansimon,... wat een superleuke foto's haha! En zo te zien vond ie het ook helemaal niet erg. @ Muppie,.. gefeliciteerd met je 37 weken! @ Energy,.. wow dat jij nog energie hebt voor carnaval!? wow, maar wel leuk! Ben net bij de vk geweest. Alles weer prima in orde. Bloeddruk 140/80 dus wel lichte stijgende lijn. Begin wat vocht vast te houden. Verder heb ik een grote buik, maar vooral met veel vruchtwater, dus babytje heeft het helemaal goed in mijn buik. Maar wanneer ze komt,.... daar doen ze helaas geen uitspraken over. Volgende week weer naar de vk.
Goedemiddag meiden, Hier weer een bericht van mij. Maandag was mijn bloeddruk 120/80 en moest vanmorgen weer en toen was het 125/75 voor mij doen dus nog te hoog en nu moet ik vrijdag weer terug komen voor controle van me bloeddruk. Verder gaat het hier vandaag iets minder, ik heb vanacht weinig tot niet geslapen en zit er nu dus even doorheen, kan alleen maar janken. Ze zeggen dat ik rust moet houden voor me bloeddruk maar de marrathon moet gaan lopen om de bevalling op gang te helpen. wat willen ze nu ik weet het even niet meer. Verder zit ik er even helemaal doorheen vanwegen dat rot UWV wat nogsteeds moeilijk doet over me wazo uitkering en ik dus al 3 weken zonder geld zit en het dus nog 2 weken kan gaan duren. Hopelijk gaat het met de rest wat beter. Verder gaf Wish aan omdat het met mij ook niet echt lekker gaat om iemand achter de hand te hebben voor de lijst. Dus als er iemand is die de lijst van mij over kan nemen als het mij niet meer lukt dan hoor ik dat graag. Sorry voor dit lange bericht, Ik ga nu even samen met een vriendin me huis door werken zodat de laatste dingen schoon zijn. Veel liefs,
@ xanado. ik vind je bloeddruk eingelijk heel erg netjes. 120 80 is een perfecte bloeddruk normaal. ik had de lijst best willen bijhouden maar ja ik ga ook het ziekenhuis in en uit dus dat ik ook niet echt handig misschien dat 1 van de meiden het wil doen die nog in week 34 ofzo zitten
Meld zich aan voor de lijst ! Ik ga dan wel naar het ziekenhuis mocht het zover zijn, maar alleen om te bevallen, daarna weer naar huis ! Verder wel alles gelezen, maar even niet de puf om op iedereen te reageren. En egoberichtjes vind ik ook zo stom om te doen ! Maar hier dus behalve redelijk moe zjin, alles eigenlijk goed! Gewoon lekker slapen als het nodig is en rustig aan doen ! Kleine in mn buik doet het ook goed, wel errug beweeglijk af en toe dus wat minder fijn, maar vooralsnog nog prima te doen hier hoor! Vandaag alweer 35 weken ! Super! Wilde nog wel even MamaKitty feliciteren met haar kleine manneke! Liefs, Hanneke!
Whaha, zie nu pas dat er in mn berichtje iets mis gegaan is met de enter's ! Ziet er wel gek uit zeg, zo een stuk tekst met elk regeltje apart ! Sorry hiervoor dus, maar weet ook echt niet hoe het gekomen is!
Heb nieuwe foto's in mijn album geplaatst, 1tje van mijn buik en 1tje van de babykamer. De kwaliteit is wel een stuk slechter geworden door het verkleinen. Boven het ledikantje komt nog een hemeltje, maar daar is mijn schoonmoeder nog mee bezig. Onder de knop website staat mijn fotoalbum, hier staan nog veel meer foto's in van de babykamer.
Energy, Mooi buikie hoor! En leuk kamertje! Wij zijn nog altijd niet op pad geweest voor meubeltjes ! Moest trouwens wel lachen om de opmerking die iemand maakte (weet even zo uit mn hoofd niet meer wie) maar dat jij nog energie hebt om carnaval te vieren. Maar dacht, met zo een naam, kan het natuurlijk niet anders !
hahaha, nee idd kan het dan niet anders, maar soms is die energie hier ook ver te zoeken hoor. Hoe is het met de twins? Zijn ze er al aan gewend om geen borstvoeding meer te krijgen?
Haha, idd, maar oke met je naam moest ik er even om lachen ! Met die twee aapjes gaat het goed! Hebben er totaal niks om gegeven dat ze niet meer mogen ! Nou dronk Malou al een tijdje niet meer live maar kreeg gekolfd dus die heeft er weinig van mee gekregen. Maar ook Ruben doet het prima. Laatst nog wel 1 keer dat ie het wilde gaan proberen, maar dat heb ik niet toegelaten !
Fijn dat dat allemaal goed is gegaan, als ze zolang hebben gedronken, had het ook heel anders kunnen aflopen (flesweigeren enz.)