Haha! Idd zeg! Maar oke tis ook voor hem allemaal spannend! En hij wil ondertussen ook weleens zien wie er al die tijd in jou verstopt heeft gezeten !
Nou als we dan allemaal ff voor me duimen, dan loop ik vanavond de marathon en hoop en we dat die kleine meid niet lang meer op zich laat wachten. En dan zal ik voor de rest duimen.
Hoi Dames, Hier rommelt het nog steeds menstruatiekrampjes, rugpijn soort verkramping. Gister bij de verloskundige en ze betwijfeld of ik de afspraak van volgende week nog haal. Mijn buik zit "vol" en ze schatte de kleine op zo'n 3 kilo. Vanochtend rond 5.00 uur werd ik wakker en kreeg gelijk weer menstruatiekrampjes. Daarna mijn eerste echt wee. Maar tot een uur of 8.00 kwamen ze om het kwartier en ben gewoon aan mijn huishouden begonnen. Weeen zijn toen gestopt. Ben het wel een beetje zat dat gerommel hoor. In ieder geval mag ik vanaf vandaag thuis bevallen ! Vanavond reageer ik even op jullie berichtjes en ga ik even bijlezen ga nu eerst even mijn eten voorbereiden.
Ikke wil ook wel hoor een meisje erbij zetten! Aan de andere kant, maart is ook een mooie maand. euhm,.... nou ja ik hoop voor iedereen die er toch wel door heen zit dat het dan maar snel mag komen. Dus duimen draaien hier hoor! Maar wel al veel beebjes geboren! wow. En gelukkig allemaal gezond.
Het valt me trouwens op dat alle babytjes meerdere namen hebben. Hebben jullie dat ook? Wij hebben maar 1 naam en nog een hele korte ook,...
hier ben ik weer even. alles was weer goed bij de vk. wij hebben ook maar 1 naam voor ons meisje. maar ik zit ff in een dipje. mn vriend moet morgen voor zn werk naar belgie toe. (wij wonen in friesland) en waarschijnlijk komt hij uiterlijk woensdag pas terug. dus ons meisje mag op zn vroegst woensdag avond pas komen. dus ik hoop zo dat ze nu niet eerder komt! liefs
YEEEEEEAAAAHHHH! Ik ben vanaf vandaag ook met verlof... Heerlijk nu kan ik de laatste 4 weekjes ook gaan genieten. Zie dat er veel meiden nu wel een beetje genoeg krijgen van het zwanger zijn en hun lieve kleine frummeltjes in hun handen willen houden... Ik hoor daar ook wel bij hoor, hoop dat ze wel wil blijven zitten tot maart! Maart vind ik een leuke maand, maar goed wij hebben het natuurlijk ook niet voor het zeggen. Meiden geniet er nog even van en mensen die bevallen zijn heel erg gefeliciteerd! Groetjes helma
Xanado En heeft het geholpen (die marathon)? Sabrina haha misschien volgende week dus wel jullie kleine! Ik hoop het voor je! Judith Wij hebben inderdaad ook 3 namen. Lovely Gelukkig alles goed bij de VK! Jeetje dat je man precies nu zo er en zo lang (misschien wel 6 dagen!) weg moet. Mijn man wordt nu gelukkig in de buurt gehouden, zodat hij snel thuis kan zijn (heel het bedrijf is in rep en roer en alles wordt nu zo een beetje om ons heen gepland) Hopelijk blijft die kleine van jullie nog even lekker zitten! Kan er niet iemand anders (collega) heen?! Helma Geniet van je verlof! Morgenmiddag om 14.30uur moet ik voor de eerste keer naar een Gyn..... (vanwege hoge bloeddruk doorgestuurd door VK). Ben benieuwd, hopelijk mag ik wel gewoon weer naar huis en houden ze me niet in het ziekenhuis!
Vanmorgen weer bij de gyn geweest... Bloeddruk was weer super 122/84 en mijn gewicht was 75 kilo. Kleine was nu schijnbaar wel ingedaald al lag ie nog niet helemaal vast volgens de gyn.... Morgen naar de anesthesist en de intake voor de verpleegkundige! Slecht geslapen weer vannacht en ik ben het beu... nog steeds
Mooi dat alles goed was bij de gyn Wish! En vandaag 37 weken zie ik. En succes morgen bij de intake. Jacky succes morgen bij de gyn, en hopelijk is het eenmalig? Helma, joepie verlof! geniet er lekker van. Lovelyengeltje,. fijn dat alles goed was bij de vk. En balen dat je vriend weg moet. kan hij wel snel naar huis mocht het nodig zijn?
hoi hoi, ik ben er weer...we zijn verhuist! t was allemaal erg hectisch en stressvol, maar nu we zitten echt heerlijk! bijna alles is klaar voor de baby, moet nog een paar dingetjes regelen. ik heb niks bijgelezen, alleeen even snel dat er weer 3 babytjes geboren zijn! wat leuk, van harte gefeliciteerd allemaal. hier verder nog geen voorweeen ofzo, wel af en toe wat lichte buikpijn, maar de baby zit nog zo hoog, kan echt niet meer rechtopzitten....en mn voeten jeetje die zijn echt superdik van het vocht, hebben jullie dit ook? ik ga even onderuit op de bank de groetjes!
mn vriend is de enigste die er heen kan. samen met nog een andere collega dan. hij baalt ook wel. maar ja hij kan moeilijk weigeren(werkweigering!) en ik zei al als ik je bel dat het begint kom je wel meteen thuis. ze zitten een half uur onder antwerpen. dus hij is dan hopelijk in 4 of 5 uren thuis. dus ik ben al steeds tegen de kleine aan het zeggen blijf aub zitten totdat papa weer thuis is. maar ja we zien het wel. liefs
Lastig hoor lovelyengeltje, en ook jammer dat zijn baas niemand anders kan sturen. Hopelijk zijn ze iets makkelijker als jullie dochter er is! Marr wat fijn dat alles verhuisd is! En dat van die dikke voeten (en ook handen) begint hier ook een beetje te komen. Proberen 's avonds met de voetjes omhoog als dat lukt. Geniet lekker van je rust nu en je verlof!
mn vriend kan waarschijnlijk niet eens thuiskomen, mocht de bevalling voor woensdag plaatsvinden. snik, snik. dus willen jullie allemaal duimen dat ons dochtertje nog ff blijft zitten. in ieder geval tot woensdag. (hij kan misschien eerder thuis komen, maar ik ga van uiterlijk woensdag uit)
Dames, Sorry ik ben gister helemaal de lijst vergeten te doen. Ik ga nu ff naar de vk dan zal ik heb erals nog op zetten. En zoals jullie merken de marathon heeft niets geholpen. Liefs.
hallo allemaal, even een ego berichtje. gisteren bij de vk geweest. alles was weer goed. kindje ligt helemaal ingedaald. maar ik ben zo ontzettend verkouden. slaap snachts weinig tot niets.dit komt nu door de pijn die ik heb aan mn kaak/wang/oog. heb waarschijnlijk bijholteontsteking. dus vanmorgen even dokter gebeld. moet vanmiddag om half 3 er zijn. verloskundige raadde me aan om naar de dokter te gaan omdat ik eigenlijk op het moment helemaal op ben en zo niet een bevalling aan kan. dus beebje moet nog even blijven zitten. sorry voor dit ego berichtje maar het lukt me niet om op iedereen te reageren. ga proberen zo nog even op bed te liggen.
heb het echt even helemaal gehad. ben verdrietig, stiekem ook boos en vind het echt niet kunnen dat mn vriend niet bij de geboorte kan zijn. ik zei al tegen hem het is je eerste kindje en dan kan je er niet bij zijn. hij zei ik kan wel boos worden maar daar schiet ik niks mee op en ik moet toch geld verdienen. ik zei ja maar ja tis wel je kind dat misschien geboren word en dan ben je er niet bij. dus ik hoop nu zo dat de kleine nog ff blijft zitten. dus ik ga zo de commode maar ff leeghalen en alle te grote kleertjes in een plastic box doen. anders is de commode veel te klein. straks nog ff op onze kamer stofzuigen, vanmiddag beneden stofzuigen. vanmiddag ook ff lekker scrappen(denk ik) heb ik een leuk kadootje voor als hij weer thuis komt. en vanavond eten koken. dan heb ik tenminste wat afleiding. maar het gaan een paar hele lange zware dagen worden. omdat we eigenlijk nog nooit echt een nacht zonder elkaar zijn geweest. ja 1 of uiterlijk 2 nachtjes. maar dat was een drama. we misten elkaar zo ontzettend. ik heb ook de hele ochtend liggen huilen(vanochtend dan) maar dat kwam ook omdat hij de tomtom kwijt was en hij zei dat ik hem gisteravond in zn tas had gedaan en die zat er niet in. dus ik had hem weggemaakt. uiteindelijk vond ik de tomtom in de kast tussen zn sokken. dus toen is hij snel naar zn werk gegaan en heb ik hem wel ff een sms gestuurd en hem gezegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo tegen me deed. " ruzie" vlak voordat hij zoveel dagen weg gaat. dus hij heeft sorry gezegd en hij maakt het goed zodra hij weer terug is. zucht..................