Meiden! En... iedereen gezien hoe Sinterklaas voet op Nederlandse bodem zet? Ik volg het nog niet zo, maar dat wordt vast anders de komende jaren Ik vind het trouwens wel een heel gezellig kinderfeestje om met het gezin te vieren. Gewoon het sfeertje! Het lijkt me wel vervelend om last te hebben van lekkende borsten. Buiten dat mijn borsten echt de cup uit rijzen, heb ik er verder geen last van. Leuk om te lezen hoe iedereen nu redelijk bezig is met de babykamertjes... Het gaat al opschieten he! Ik geniet ervan om ermee bezig te zijn, lekker op het gemakje een beetje aantutten. Als ze de meubeltjes straks geleverd hebben, kijk ik er ookal naar uit om voor accessoires te gaan shoppen. Leuk aankleedkussenhoes, lakentjes etc. Er zijn ook zoveel leuke dingen! Ik weeg me standaard op zaterdagochtend. Tot nu toe is er 7,5 kilo bij, maar gelukkig alleen op m'n buik. Tja was het niet zo geweest, dan was dat natuurlijk ook geen ramp! Gek he, hoeveel verschil er tussen ons hangt, de ene 2 kilo, de ander 12, terwijl we allemaal rond dezelfde tijd zitten. Ach het wilt niets zeggen. Als ze er straks maar weer afgaan! Die kilo's Ik ga een wasje ophangen! De groeten
Wij hebben voor de buis gezeten met kruidnoten en chocomelk haha Ze mogen vanaaf hun schoentje zetten! Heb online voor beide dames 4 cadeautjes gekocht.
Hallo dames, Toch nog 2 pagina's gelezen haha. Maar is beter bij te houden hier. Lekkende borsten geen last van. Afscheiding al vanaf de eerste dag denk ik. Dus dat is wel herkenbaar. Heb sinds een weekje dat ik als ik hoest of nies een drupje urine verlies. Van de week stond ik in de badkamer en een hoestbui en toen gewoon hele broek nat. Schrok er wel van. Moet echt zodra ik aandrang voel plassen anders gaat het mis en heb ik een drup in mijn broek. Ik voel de kleine wel schopjes geven, maar niet zo dat je het van buiten voelt of ziet. Zodra ik mijn hand op de buik leg houdt het schoppen op. Tot gister had ik trouwens ook geen klachten maar sinds gister flinke rugpijn, liezen enzo. Vandaag ook veel te veel gedaan en dus pijn! Eigen schuld. Vanavond doe ik niks meer. Lekker op de bank voor de buis, fleecedekentje en laptopje op schoot. Fijne avond dames.
Goedenavond dames! Hier even een berichtje van mij, heb niet alles terug gelezen maar reageer snel weer op jullie hoor. Vandaag naar de babydump geweest en alles wat ik nog moest hebben hebben we gekocht! Dus alles even wassen en inruimen dan is onze babykamer helemaal klaar! Net nog even uit eten geweest en nu met veel pijn in me rug op de bank. Nou dames, ik hoop dat jullie vandaag genoten hebben van de intocht van sinterklaas. Fijne avond allemaal ik ga languit op de bank! Veel liefs, Xanado83
Lekker meis dat jullie nu klaar zijn! Ik heb nog niet dat ik extreem lek, maar heb al wel BV haha mijn borsten doen ook nog steeds veel pijn.
Heee hoi meiden.... Ik ga eens even kijken of ik een beetje op iedereen kan reageren... En dat gaan 6 pagina's zijn En dat dan in 1 bericht! Komt ie... Allereerst: Alle meiden die nieuw zijn hier....: WELKOM! en heeeeeel veel leesplezier!!! Ik wil ook even zeggen dat ik het fijn vindt dat er een aantal van jullie die ik echt heel lang al niet gezien heb er nu weer bij zijn! Super!!! Ik hoop dat iedereen het hier heel erg naar de zin zal hebben en dat het bij te benen blijft! Xanado - Fijn dat je geslaagd bent bij de Hema... kan je er weer even tegen he... Bamjolan - Hoe gaat het tot nu toe met je? Fijn dat je nu toch woensdag weer thuis mag blijven en ik hoop voor je dat ze nu eindelijk eens gaan zeggen dat je gewoon voor rust mag gaan en thuis mag blijven... Heee en waarom blijf je niet gewoon thuis?!? Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat ze je ontslaan? Dat is contractbreuk in jouw geval... mag dus niet! Als ik jou was was ik niet meer heen gegaan. Maar ja... dat ben ik Ik zit ook meer en meer er aan te denken dat het over een aantal weken al zover is... bibberdebibber... Ach en het zal allemaal wel goedkomen hoor... maar toch even he... die spanning... angst... twijfels... Shenoby - Vandaag nog kunnen slagen voor de babydingetjes? Schiet al lekker op he... Ik heb ook meer last van mijn maag... tzal wel komen doordat de baarmoeder nu toch echt hoger komt te liggen en die kleine ligt natuurlijk ook niet stil he Is er geen pijnbestrijder die je wel mag hebben tijdens de zwangerschap voor je endo en je nieren? Ik kan me voorstellen dat naarmate je zwangerschap vordert je ook meer pijn kan krijgen? Ik zou er eens met de gyn over kwebbelen... marr - Ik denk wel dat het hier rustiger blijft hoor... Ik ben ook bij andere forums en daar zijn de bevallingstopics ook een stuk rustiger terwijl daar ook best veel mensen bij aangesloten zijn.... Ik denk dat het belangrijkste is dat het onderwerp zwanger zijn en wat daarmee te maken heeft de boventoon voert en er zoveel mogelijk reacties op anderen in 1 bericht worden gezet en niet door 1 persoon gewoon steeds een nieuw berichtje komt met 1 reactie erin... Als we daar een beetje opletten komt het denk ik best goed... Nu zijn we 3 dagen in de lucht en we hebben 9 pagina's.... Gemiddeld 3 pagina's per dag...Super toch?!? En misschien worden het er wel wat meer.... maar dat vind ik niet zo erg als het maar voornamelijk over zwangerschapsgerelateerde dingen gaat... We moeten immers allemaal ook een beetje ons verhaal kunnen doen en willen allemaal ook graag een reactie... of niet dan? Maar we zullen zien wat de tijd brengt... Volgens mij hangt het in de lucht dat we ons niet zo lekker voelen... Beterschap meid... En ik heb ook wel dagen dat ik de kleine meer voel als de andere dag hoor.... Wat leuk zeg... een meisje.... Gefeliciteerd! Ik moet nu de meubeltjes even uitwassen... en dan kan al het spul en de kleertjes etc. erin... Moet nog een paar kleine dingetjes halen als ik zo naar de uitzetlijst kijk en dan natuurlijk het oordeel van de kraamhulp nog afwachten Mijn moeder begint dinsdagmorgen met de gordijnen... dus ik verwacht eigenlijk dat die eind volgende week ook wel op zijn plek hangen en dan nog wat accessoires en lampjes... Maar dan ist klaar hier... Ik doe de lijst graag hoor... Maar ik vind het natuurlijk heeeeeeel fijn als het ook gewaardeerd wordt... Ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat niet zo zou zijn! Mijn gyn zegt ook dat tijdens een zwangerschap 10 a 12 kg aankomen normaal is... Meer mag eigenlijk niet... Maar ja... als je wat meer vruchtwater hebt dan? Of je houdt meer vocht vast? En is het niet zo dat je het ene moment meer aankomt dan het andere moment? Ik hou het erop dat het een richtlijn is en als het meer is... Nou ja... jammer dan... Ik heb ook meer last van afscheiding... dat is normaal bij de zwangerschap. Zolang het niet gaat ruiken en niet geel of groen is is er niets aan de hand... Wat ik af en toe ook wel heb is dat ineens mijn slip wat natter is en dus tijd om een schone aan te doen... Zal wel urine zijn want het ruikt niet als vruchtwater... Jacky78 - Ik merk ook aan mijn moeder hoor dat ze mijn dochter heeeeel anders benaderd dan dat ze ons vroeger heeft opgevoed... Mijn dochter mag nu bijvoorbeeld veeeeeel meer.... Volgens mij worden ze toch wat milder bij een zwangerschap hihii... Voel je je inmiddels alweer wat beter? Judith1982 - Ook fijn om jou weer te zien meid! Gezellig!!!! Ik voel mijn banden ook al best hoor als ik niet oplet... Ik ben aan het aftellen naar het einde van de zwangerschap, want ik werk helaas niet... Nog maar 15 weken hier Luanti - Wat leuk dat je ook hier mee komt schrijven meid! En natuurlijk geeft het niks als je wat mist en gewoon af en toe mee komt schrijven... Gezellig! HelmaSerdar - Is de reden geweest dat het hier geopend is... dat iedereen gewoon lekker kan schrijven en lezen waar ie zelf wil... De een heeft het graag druk... en de ander wat rustiger... Nu is er voor iedereen wat wils.... "Iedereen happy op haar eigen stekkie!" Veel plezier hier meid... En ik vind het leuk om je na zo een lange tijd weer te zien... Mijn gynaecoloog gaf als tip tegen maagzuur gembersnoepjes of op een stukje gemberwortel knabbelen... Rennie mag idd ook en als het allemaal niet helpt heeft een arts ook nog wel wat middeltjes die hij/zij kan voorschrijven xlns - Wat fijn dat de 20 weken echo leuk was en dat alles goed is met de kleine... Is toch wel even schrikken he als er iets eerst toch twijfel geeft... maar gelukkig is het allemaal goed... En gefeliciteerd met jullie kleine ventje... super joh een jongen! Precies meid... Het verschilt gewoon per persoon hoe een zwangerschap zal verlopen... en natuurlijk moet je wel opletten met wat je eet etc., maar dat hoef je echt niet te overdrijven hoor... Als alles goed is... is het gewoon goed! muppie - Ik heb mijn buik ook al een paar keer zien bewegen... grappig gezicht is dat he... Ik moet er wel om lachen radna Ik ben begonnen met 73.9 toen ik zwanger testte... Kwam denk ik ook door hormonen spuiten voor 4.5 jaar lang... Vanmorgen heb ik mezelf even gewogen en ik woog nog altijd 70.2 kg... In het ziekenhuis kom ik dan net onder de 69 kg... Dat houdt dus in dat ik in totaal zo een kleine 5 kg afgevallen ben tot nu toe... En ik eet gewoon wat ik normaal ook eet... gewoon gezond... en ik snoep niet meer... hartewens - Ik merk het ook hoor... als ik lang sta of teveel doe dat alles gewoon gaat opspelen.. Ik ga mijn rug voelen... de banden... mijn maag... Dus het is gewoon opletten nu en de taken in tijd verdelen! Zit niet veel anders op... En we zijn ook al over de helft he meiden... We denken er wel zo makkelijk over, maar ja... we hebben toch allemaal al wel een flink buikje normaal gesproken Naduah - Het valt mee hoor de lijst... Wat misschien wel scheelt is dat ik altijd banen heb gehad waarbij preciesie en strakke plannings essentieel waren.. en dat neem je dan toch mee he... Ga je een gewoonte van maken... Dus misschien helpt me dat ook wel bij het maken van de lijst... Zoals ik al eerder zei: Ik vind het leuk om te doen en ik vind het super dat jullie het ook waarderen! Dank jullie wel! lovelyengeltje - ik heb gelukkig nog geen last van lekkende borsten... Wel dat er gelige puntjes op de tepels komen... maar meer dan dat nog niet... Ook mijn straie valt nu enorm mee zeg... Ik had bij mijn zwangerschap van mijn dochter gewoon meteen gigantisch veel last daarvan en nu eigenlijk niet... Ben ik wel heeel blij mee moet ik zeggen... Ik zie trouwens de bekende zwangerschapsstreep onder de navel ook nog niet hier... ----- Zo volgens mij heb ik op iedereen gereageerd nu... ben even bezig geweest... maar dan heb je ook wat... Zal wel een heeeeeel lang bericht zijn Ik ga nu eens even de lijst bijwerken
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - ? 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen Totaal 15 Maart mama's Meisjes - 7 Jongens - 3 Verrassing - 3 Geheim - 1 Afspraken November: 17 nov - Marr - vk - 22 nov - Marr - Pretecho - 14:30 uur 24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur 25 nov - muppie - vk, 09.50 uur 25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur 26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg - 26 nov - Radna - vk, 10.10 uur 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur 28 nov - Bamjolan - vk - December: 03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur 03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur 04 dec - hartwens - vk, 10.30 uur 05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur 09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur 12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur 16 dec - Luanti - pretecho 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
hai dames even snel spammen. dit badje heb ik vandaag gekocht waskussen e.d had ik er al van,dus alles staat nu in het kamertje. nu alleen nog spul aan de muur.
Wishgirl 5 kg afgevallen? maar je hebt toch wel een buikie nu? dan moet je toch wel wat in gewicht bijkomen? ik ben nu in 4 weken volgens mij 1 a 2 kg aangkomen, netjes toch, kan ie daar niet over zeuren hihi.. ben nog steeds niet helemaal fit, maar wel even geshopt vanmiddag, we moeten nl ook nog van alles kopen voor ons huis...pfff t geld vliegt erdoor op t moment! Xanadoo leuk dat je nu alles hebt zeg, wij gaan binnenkort ook even langs babydump, lijstje mee en gaan! Shenoby mooi badje zeg! Ik heb nu ook een paar x mn buik zien bewegen, echt te grappig zeg! kan niet wachten op de 4d=echo lijkt me helemaal super om te zien.
Goedemorgen meiden! Gisteren heb ik vrijgezellenfeest van mijn schoonzus gehad, vanaf 9 uur 's ochtends, en ik was pas om half 2 thuis. Voor mij nogal laat. De héle avond harde buiken gehad, en erg veel pijn. Bovendien erg moe, maar moest nog eventjes.... pffff.... Ben vandaag helemaal gesloopt. De baby houdt zich ook erg rustig, dus die zal ook wel moe zijn. Gisteravond was hij ook zo hard aan het schoppen dat het pijn deed. Al met al niet echt een leuke dag gehad... @Marr: Wat heb je geshopt? Ben niet nieuwsgierig, hoor! Leuk dat je je buik al hebt zien bewegen! Overigens schijnt meer afscheiding er inderdaad bij te horen rond deze tijd. Wordt nog erger... @Shenoby: Leuk badje zeg! Wij hebben ook zo'n badje met een thermometer en flesjes erin, maar dan met een schaapje erop. Moet zeggen, is echt ideaal! @Wishgirl: Ik probeer het ook alleen over zwangerschapsgerelateerde dingen te hebben, maar zoals het vrijgezellenfeest gisteren en hoe ik me voelde, tja, dat wilde ik ook eventjes kwijt. Hoopd dat dat niet erg is? Verder blijf ik er toch wel bij dat ik het knap vind hoe je de lijst doet, hoor! In december beginnen we hier met het kamertje van Storm, en in januari met de babykamer. Ik loop dus behoorlijk achter op jullie, maar het is niet anders... Vriendlief schiet niet op... Mijn vk zegt dat 10-15 kg een richtlijn is, het ideale gewicht om aan te komen. Maar dat er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn. Wat ik om me heen zie is ongeveer 20 kg per zwangerschap, dus dat hou ik dan maar aan... @Bamjolan: Balen dat je borsten nog steeds zoveel pijn doen, meid! Ik heb er met vlagen last van, maar niet zo erg gelukkig. Wel fijn om te weten dat 'het werkt' zeg maar... Hier zijn de bewegingen van de baby af en toe ook wel pijnlijk, hoor! @Xanado: Fijn dat jullie babykamer klaar is! Lekker gevoel zal dat zijn. Doe je wel rustig aan? @Hartewens: Dat heb ik ook, schijnt erbij te horen (urineverlies), de spieren worden toch wat slapper, he? Doe rustig aan, meid! @Luanti: Kan me voorstellen dat je ervan geniet om bezig te zijn met de babykamer! Is ook genieten... Enne... de kilo's zullen er echt wel vanaf gaan, hoor. De een moet er alleen meer moeite voor doen dan de ander... @Muppie: Hmm.. dan weet ik het ook niet. Maar let je wel een beetje op jezelf, dan? Jij ook al zo ver met de babykamer! Ben wel een beetje jaloers op jullie, hoor! @Helma: Al een spelletje spelen met de kleine, leuk! Ben heel benieuwd naar de foto van het kamertje! @Jacky: Jij hebt de buik ook al zien bewegen, leuk leuk! Geniet ervan! @Lovelyengeltje: Hier lekt nog niks, hoor! Fijne dag meiden!
Hey meiden, Ik kom me hier ook melden, heb in het begin wel meegepost op het andere topic, maar dat ging me veel te snel en veel te veel over andere dingen. Hier gaat het allemaal trouwens matig, met de kleine is alles goed, vorige week vrijdag 20 weken echo gehad en alles was helemaal ok en lag mooi op schema. Ik werk alleen nu nog veel te veel. Ik werk bij een supermarkt (die met de L, concurent van de A ) Ik heb een contract van 32 uur en daarnaast ga ik 1 dag in de week naar school, opleiding voor filiaalmanager. Maar in de praktijk werk ik gemiddeld 40 uur per week. Gister heb ik een lange dag gewerkt en veel harde buiken gehad en 's avonds ontzettend last van mijn bekken. Dinsdag moet ik weer naar de verlos en ga ik het even aankaarten. Frummel is lekker bewegelijk en lief voelt hem nu ook aan de buitenkant, ik vind het zo bijzonder allemaal. @naduah, jammer dat het vrijgezellenfeestje zo vervelend is verlopen voor je. @shenoby, dat badje wil ik ook! Ben wel geen grote van Winnieh (wel disney in het algemeen) maar die vind ik niet te zoetsappig. @wishgirl, ik zal vanmiddag wel ff mijn gegevens pb'en. Onze babyhoekje in de slaapkamer is nog lang niet klaar, kamertje staat nu bij mijn ouders. Schilderijtjes zijn gekocht, maar moet nog lijstjes en alles eerst eens grondig opruimen. Maar nu ben ik weg, ff voetbal kijken bij vrienden. Tot later!
@Energy84; Doe je wel rustig aan, meid! Je moet wel aan jezelf en je kleintje denken hoor. Veel plezier met voetbal kijken!
Goedemorgen allemaal, Leuk dat je erbij bent Energy! Geef je je gegevens nog even door aan Wish voor de lijst?! 20 weken echo ook alles goed! Geweldig! Hou jezelf wel een beetje in de gaten he! Neem je rust af en toe! Naduah Jee, dat was zeker een lange dag dan voor je! Neem nu even wat tijd voor jezelf en de kleine... heb je nodig hoor! (en tuurlijk mag je dit soort dingen melden) Shenoby Ook weer even lekker geshopped... Leuk hoor! Wij krijgen ene badje te leen van vrienden van ons..... Wishgirl Lijstje wordt alweer groter en groter! Fijn dat je het weer voor ons bijhoudt (weet ik tenminste wanneer ik een afspraak heb )
@Energy84: Sorry ik had over je 20-weken echo heen gelezen... Fijn dat alles goed was meid! @Jacky: Ga vandaag inderdaad maar eens rustig aan doen, want heb nog steeds harde buiken. Meiden, ik twijfel heel erg tussen 3 namen voor ons tweede kleintje. Wie o wie wil me helpen kiezen? Ik wil ze liever niet hier in het topic neerzetten, omdat ik niet weet wie er precies nog meeleest van bekenden hier. Dus als je wil helpen: heel graag! Maar wel via PB...
@ energy84. ik heb daar ook gewerkt. gewoon je kop stijf houden en zeggen dat het niet gaat. dat je minder wil gaan werken ze zullen het toch altijd blijven proberen je zo veel mogelijk te laten werken. mijn ervaring met dit bedrijf kl%%tz#kken zijn het. t is al een poos geleden maar kan me er nog kwaad overmaken hoe ze me behandeld hebben. goed voor jezelf kiezen hoor!
Goedemorgen dames, Nou ik zal er even voor gaan zitten en dan op iedereen proberen te reageren. Ten eerste alle nieuwe welkom hier en hopelijk kunnen jullie het hier beter bijhouden. @ Shenoby - Hopelijk dat het laatste gedeelte van je zw beter gaat met je en anders moet je gewoon af en toe een lekker potje janken helpt echt wel hoor. Dat badje wat jij gekocht heb stond ik ook mee in me handen gister. Vond m zo leuk maar wij hebben meer Bert en ernie in het kamertje das dat paste er niet bij. @ Judith - Ik ben niet aan het aftellen hoor ik zit natuurlijk al vanaf dat ik 9 weken zw ben thuis met pijn en klachten. Maar ik hoop dat jou 9 weken erg snel gaan. @ Helma - Ohh een oranje met lime-groen kamertje is ook mooi hoor en als ik iets van het prenetal draakje tegn kom zal ik aan je denken. @ Muppie - Niet lekker geworden bij de ikea? Misschien dat het door de hitte daar kwam net als de andere meiden zeiden, maar hou het wel even in de gaten hoor. @ Radna - En wat vond Manno van de sinterklaas optocht? Ik vind het zelf ook altijd leuk hoor, heb voorheen ook jaren zwarte piet gespeeld. @ Marr - Dat is geen rare vraag hoor, ik heb ook veel meer last van afschijding dan normaal en soms ook roze maar zolang dat neit aan houd maak ik me verder niet druk. Een 3d echo is echt zoooo super mooi je kan gewoon al zien op wie de kleine lijkt enz. @ Lovelyengeltje - Lekkende borsten heb ik gelukkig nog geen last van, Maar wel een goed idee van je om wattenschijfjes te gebruiken dat ga ik onthouden. @ Jacky - Ohhh wat leuk dat je je buik al zo ziet bewegen, wou dat ons meisje dat ook eens deed. @ Bam - Spelletjes spelen met de kleine hahaha is wel leuk, maar bij mij zijn de bewegingen nog niet echt pijnlijk. @ Luanti - Ik heb sinterklaas niet gezien, ben lekker wezen shoppen voor onze kleine meid. Maar ik kijk doordeweeks wel vaak de club van sinterklaas enz. Hopelijk volgend jaar met onze kleine meid. @ Hartewens - Haha broek nat had ik gister ook last van, ik moest niezen en dat was zo hard dat ik meteen naar de wc kon rennen @ Wish - Ben blij dat we hier heerlijk kunnen kletsen en ben blij dat je de lijst weer op en tot houd. @ Naduah - Ga je vandaag even lekker aan jezelf denken , Jammer ddat het vrijgezellen feest zo vermoeied voor je was. @ Energie - Let je een beetje op jezelf want zoveel werken is echt veelste veel hoor. Je moet nu echt goed naar je eigen lichaam gaan luisteren. En ben blij voor je dat de 20 weken echo er goed uitzag. Zoo dat zal weer een lekker lang bericht zijn maar heb wel iedereen gehad geloof ik. Meiden die ik vergeten ben sorry en een dikke *knuff* Zo vandaag gaan we helemaal niets doen, ja lekkerr achter de laptop en voetbal kijken met me man en zwager tussendoor. Verder voel ik de kleine weinig vandaag maar misschien is ze wel net zo moe als ik ben hahah. Heb nog wel een beetje last van me rug want ben gister toen ik uit me stoel kwam door me rug gegaan, gelukkig heeft man lief me lekker ingesmeerd en gaat het nu een stuk beter. Meiden een hele fijne dag vandaag en een hele dikke **knuff** van mij!
oe lekker hartewens zo'n avondje bankhangen. heerlijk. maarre rustig aan doen he. niet teveel willen doen. (zeg ik wel zo hard maar heb ik zelf heel veel moeite mee) he wish ja echt super om weer lekker mee te kletsen. deed het op het ander forum ook wel eens maar af en toe en nu vind ik het weer heerlijk. wat ben jij al lekker ver met het kamertje.super zeg. shenoby super zeg dat badje met tijgertje. en ook al zo ver met het kamertje. balen naduah.jammer dat je je zo rot voelde. het was ook wel een hele dag. heb je weer een bp terug gedaan.hihi. welkom energie84. hoop dat je het hier wat overzichtelijker vind. denk even aan jezelf he.lekker minder gaan werken hoor. fijn dat de 20 weken echo goed was.super. heb geloof ik iedereen weer gehad. hier gaat het matig. heb nu erg veel last van mn bekken. kan wel janken. maar goed. ik lig nu lekker op de bank.(moet van mn mannetje )
Hoi allemaal Leuke dag gehad vandaag? Muppie vervelend meid dat je zo'n last hebt, maar idd lekker plat gaan! Heerlijk! Xanado beterschap met je rug! Niks aan om dingen aan je rug te hebben. Ik heb vandaag MP geplunderd haha met wat babyspul! Van de week ophalen! Net nog een afspraak met grofvuil gemaakt via de website, voor een oude kast, en 2 planken. Als ik het zo buiten zet krijg ik er gedonder mee. De meiden heb ik weer appart...de babykamer is verhuist naar mijn kamer haha van de week de 2persoons eruit ketsen en de 1 persoons opzetten, gelukkig heb ik WEL hulp!