@hartewens dat waren waarschijnlijk gewoon oefenweeen. had ik vorige week ook last van 3 kwartier achter elkaar en om de 5 minuten. dus ik had het de vk gevraagd en die zei oefenweeen. hier is het gelukkig rustig in mn buik. ja af en toe schopt en stompt ze. maar meer nog niet.
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm Jongens vs meisjes: =♂ 6 =♀ 3 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
ik las in het andere topic dat twigger haar vliezen ook gebroken zijn en dat ze wacht op de weeen. Hier is het vanaf gisteren goed aan het rommelen. van mij mag het wel doorzetten want naast alle kwaaltjes die ik al had is daar nu ook nog slokdarm kramp bijgekomen en dat doet pijn! ik weet niet meer wie het vroeg van de camera maar wij hebben een jvc everios. een hele mooie rode. superlicht en zeer handig in gebruik. 35 x optische zoom echt een super dingetje
@jacky gelukkig alles goed bij gyn, en fijn is dat he dat het een aardige man is. @mammavansiimon leuk dat Simon loopt! nu kan je er de hele dag achter aan of niet? en alle kamers op orde nu? dat geeft wel wat rust he? @hartewens dit heb ik ook gehad, afgelopen zondag en vandaag weer een btje, zeurderig gevoel in mn buik, wie weet! een lekkere warme douche helpt er tegen. @bolbuikje mijn VK controleert mn bloeddruk, gewicht, luisterd naar het hartje en voelt hoe de baby ligt, alleen kon ze het vorige week niet goed voelen, vandaar de echo, maar t ligt gelukkig met het koppie naar beneden. 2800 gram was de baby nu. ik vind het wel erg spannend worden nu hoor! vanochtend ineens wakker, enorme kramp in mn kuit, ik heb er nog last van. fijn weekend allemaal
Hoi hoi... zal even snel laten weten hoe het was bij de anesthesist en de verpleegkundige... Nou mijn waarden waren weer super.. dus waar klaagt een mens dan nog over he zou je denken... pffff... Mijn bloeddruk was 122/80 en mijn gewicht: 73.5 kg (incl. de toegestane kilo voor kleding etc hihi)... Ik zag er goed uit... waarmee ze doelden op geen vocht in het gezicht of armen en handen... dus niet pofferig! (Ze moesten eens weten hoe ik me voel.... ....) Ik kreeg te horen dat de ruggenprik heel erg mee zou vallen en dat als ik maar misselijk zou worden... duizelig of wat dan ook ik het meteen moest melden... dan lossen ze het meteen op... Maar dit kwam zelden voor volgens de anesthesist... Ook kwam hoofdpijn niet vaak voor... en als het wel zo is en het blijft langer duren moest ik het ook zeggen en dan kunnen ze ook daar iets aan doen... Ze plaatsen geen slangetje hier in het ziekenhuis... Hier plaatsen ze een verdoving... en dan een prik eenmalig die dan 12 -24 uur voor pijnstilling zorgt en 6 uur een verdoving geeft van het onderlichaam vanaf de navel. Voor pijnbestrijding krijg ik een infuus met een morfinepompje zodat ik dit zelf kan regelen... Na een dag.. waarschijnlijk de woensdag halen ze het infuus eruit en krijg ik pijnstilling in de vorm van paracetamol... In principe prikken ze niet vaker dan 3x met een ruggenprik mocht het prikken niet lukken... dan ga ik volledig onder narcose. Voor de verkoeverkamer staat 2 tot 3 uur... Sven gaat meteen naar de afdeling met mijn moeder als alles goed is... en daar gaan ze wel gewoon vanuit... Ik hoor donderdag of het ze gelukt is om mij op een 1-persoonskamer te krijgen of niet... Waarschijnlijk wordt ik aan het eind van de morgen geholpen... rond 11.30 a 12.00 uur tenzij er iets tussendoor komt... Het kan dus ook pas in de middag worden... Al met al... was het positief! Mijn boxkleed met het girafje en de boxbag met het girafje waren ook binnen vrijdag... dus die heb ik ook meteen gehaald en die liggen in en hangen aan de box supermooi te zijn
hallo allemaal. vandaag alle kleertjes die te groot zijn voor de eerste tijd(dus vanaf maat 62) in een plastic box gedaan. zo heb ik tenminste even wat meer ruimte in de commode. heb mn fiets nog schoongemaakt(die stond in de schuur, dus allemaal stof enz erop) heb onze kamer nog helemaal schoongemaakt, gestofzogen en met nat doekje alles afgenomen. morgen zal ik de was ff opvouwen heb ik nu geen zin meer in. morgen ga ik ook een fotolijstje voor mn vriend scrappen. die krijgt hij dan van mij als hij weer terugkomt uit belgie. oooooooh ik heb zulke dikke kuiten nu en hele onrustige benen. pfff word er helemaal gek van. en bijna niks helpt. afgelopen nacht ook bijna hele nacht wakker gelegen omdat ik mn benen steeds moest verleggen enz. hopelijk gaat het vanacht beter. @wishgirl mooi dat alles weer goed was. en nu weet je tenminste ook wat je kan verwachten in het ziekenhuis. liefs mij
@wish ja ze zijn heel mooi geworden en we hoefden niks te betalen. dus dat scheelde alweer. dus 33 euro voor 80 kaartjes. en er staan nu 40 mensen op ons lijstje die kaartje krijgen. wat doen jullie? neven en nichten ook een kaartje? we zien ze alleen als mn pake(opa) jarig is of met oud en nieuw(dit jaar toevallig ook niemand gezien) dus wat zouden jullie doen wel of geen kaartje?
Gelukkig dat ze heeel mooi zijn geworden en mooi dat je niets hoefde bij te betalen... Zo zie je maar weer... nee heb je... ja kun je krijgen Ik doe iedereen een kaartje in mijn familie... Hou de eer aan mezelf... Wat zij er mee doen moeten ze zelf weten... Heb wel erbij staan dat ze eerst moeten bellen voordat ze langs komen...
ja dat staat ook bij die van ons. eerst bellen voordat ze langs willen komen. zal mn opa wel eens vragen wat de adressen van mn neven en nichten zijn.
das ook weer waar ja. ben de 2e in de familie(van neven en nichten) die een kleine krijgt. en ik weet niet meer of we van die anderen ook een kaartje hadden gehad. tis alweer 2jr ofzo geleden
wij doen niet aan neven en nichten aan mijn vriend zijn kant. zijn vader heeft namelijk 9 broers en zussen en die hebben bijna allemaal 2 of meer kinderen. als we die allemaal een kaart moeten sturen zijn we echt een kapitaal kwijt. gelukkig krijgen wij ook nooit een kaart van hun. iedereen daar stuurt alleen de ooms en tantes. van mijn kant en de kant van mijn vriend zijn moeder doen we wel de neven en nichten,dat zijn er namelijk maar een paar.
ok mijn vriend wil wel al zn ooms en tantes kaartje sturen(bijna allemaal) maar zijn neven en nichten niet. neven en nichten van mijn kant twijfel ik nog. maar we hebben toch genoeg kaartjes. dus daarvoor hoef ik het niet te laten
hey dames. heb eindelijk een buikfoto geplaatst. en ik heb nog een topic bij babynamen geplaatst. zouden jullie ook even willen kijken misschien komen jullie ergens op. alvast bedankt! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Shenoby, mooi buikje! Wb namen, heb even gekeken, maar poeh, moeilijk! Lovely, fijn dat de kaarten zo mooi geworden zijn! Whis, alles weer goed. Prettig zeker dat je nu goed weet wat je allemaal te wachten staat. Hier is buik weer helemaal rustig, op de bewegingen van de kleine na. Dacht gisternacht echt... oei zou het, maar nu denk ik dat beebje nog wel een poosje blijft zitten. Mag ook wel, anders komt het wel een beetje te vroeg. Nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig, dus wat mij betreft mag het wel komen, hihi. Op andere topic staat dat Naduah bevallen is van een zoon!
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm Jongens vs meisjes: =♂ 7 =♀ 3 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
@ Naduah: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hier gaat het nog rustig, vanmorgen lekker geklust misschien dat het helpt, gister weer een marathon gelopen dus nu maar afwachten. Nou we gaan straks misschien naar me schoonmoeder ( uurtje rijden) dus denk dat ik de maxi-cosi en koffer maar in de auto gooi want zie het niet zo zitten, dat mogt de kleine besluiten om te komen ik niets bij me heb. Nou meiden fijne carnaval verder en ik zet vanavond of morgen de lijst er weer op. Veel liefs, Xan
goeiemorgen allemaal. net beneden alles gestofzogen (gister boven alles al gestofzogen) dus was weer half uur tot 3kwartier bezig. pffff nu heb ik dus last van mn rug. straks eerst even lekker scrappen.(iets met foto's) weet je wat ik zo grappig vind. er komen steeds meer foto's in de albums. en bij sommige mensen heb je zo iemand anders in gedachten. hihi. raar hoe je gedachten een beeld bij een bepaald iemand kunnen maken. en dan blijkt dat daar helemaal niks van klopt. oh ja ik moet niet vergeten om elke half uur/ 3 kwartier bij de houtkachel te kijken en er nieuw hout op te gooien. liefs
@ naduah en man gefeliciteerd met jullie zoon. hier is nog steeds alles heel onrustig. nu al bijna 2 dagen last van krampen. maar er gebeurt nog niks. slaap enorm slecht.. ik ga straks maar even het carnavalsgedruis in even optocht kijken,en dan weer naar huis. misschien dreunt het kindje er wel uit van al die muziek hahaha