oh ja ben vandaag 39 weken zwanger. het komt echt steeds dichterbij. vind het echt wel een gek idee. ben straks gewoon mama. en dat beangstigd me ook wel een beetje. dan denk ik kan ik het allemaal wel? en zal ik het allemaal wel goed doen? gelukkig "snapt" de kleine meid wel dat ze nog ff in mama haar buik moet blijven totdat papa terug is. want ze is lekker rustig. af en toe wat schoppen en stompen maar meer niet. anders was ze altijd zo druk dat ze aan het draaien enz was. liefs oh ja @shenoby hopelijk komt jullie kindje snel. maar ja het kan ook nog een tijdje duren( hoop het niet voor jou/jullie)
@ Mamvansimon,.. gefeliciteerd dat Simon loopt. Wat zal je trots zijn! (En ook wel praktisch met de nieuwe baby erbij ) @ Lovelyengeltje,.. gefeliciteerd met de 39 weken! Nog een weekje. 1 maart is een mooie datum. Wij sturen alleen ooms en tantes een puzzelkaartje. Meeste michten en neven wonen ook nog thuis, dus dat scheelt weer. @ Naduah,.. Gefeliciteerd met Rune! Wow wat een hoop jongens zijn er geboren! @ Shenoby,... mooie buik hoor! En wat betreft de namen. Moeilijk hoor. Wij vernoemen niemand, dus ik ben wat dat betreft erg inspiratieloos. @ Xanado,.. geen babytje, maar wel een superconditie straks met al die marathons! @ Wishgirl, wat fijn dat het goed is gegaan bij de intake. Het zou mooi zijn als je een 1-persoons kamer kan krijgen! Zoals je het beschrijft nemen ze echt de tijd voor je. Dat lijkt me erg prettig. @ iedereen die caranval viert,... veel plezier! Hier alles redelijk rustig. Heb sinds 2 nachten pijn in mijn bekken. Niet mijn bekken zelf, maar het lijkt of ze heel erg aan het duwen is. Mijn buik begint ook wat te hangen , dus volgens mij zakt ze er langzaam uit,... haha . Meestal slaap ik 2 nachten slecht en 1 nacht weer goed. Dus dat valt gelukkig mee. Sinds gisteren regelmatig harde buiken,........ duzzzzz wie weet? Ze doen alleen geen pijn dus het zijn zeker geen weeen. Dus ik haal maar weer wat geduld tevoorschijn,.... Allemaal een fijne dag!
zo weer terug van de carnaval.. wou eingelijk alleen even de optocht maar werd natuurlijk toch de kroeg ingetrokken. gelukkig stond ik ergens achteraf en was het niet zo druk. even gezellig wat anders aan mijn hoofd dan maar wachten op de baby. Tegen kwart over 5 maar naar huis gegaan want het was me toch iets te veel van het goede.direct naar bed gegaan en nu er weer uit. was een geslaagde dag. morgen weer naar de gyn. hoop dat de beeb niet al te lang meer op zich laat wachten...
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje Janinev - Antfelt (Duitsland) - 25 jaar - 2e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Wishgirl - Emmen - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Sabrina24 - Purmerend - 27 jaar - 2e kindje - Meisje 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - Verrassing 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing Ladylittleangel - ? - ? jaar - ? kindje - Meisje 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing Vlekje - Groningen - 29 jaar - 1e kindje - Meisje 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje kiim88 - Heino - 19 jaar - 1e kindje - Verrassing 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 25-03-2009 bolbuikje - Gelderland - 23 jaar - 3e kindje - Meisje 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing miinicole - Twente - 19 jaar - 1e kindje - Jongen 30-03-2009 Mirjamc - ? - ? jaar - 2e kindje - ? Totaal 23 Maart mama's Meisjes - 11 Jongens - 4 Verrassing - 6 Geheim - 1 Afspraken Februari: 23 febr - Xanado83 - vk, 11.00 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 23 febr - shenoby - gyn, 12.20 uur 24 febr - MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur 25 febr - Judith1982 - vk, 11.30 uur 26 febr - Wishgirl - gyn laatste keer, 10.20 uur 27 febr - Luanti - vk, 15.00 uur Maart: 02 maart - Wishgirl gaat bevallen! 03 maart - Energy84 - vk en liggingsecho, 09.30 uur 04 maart - miinicole - vk, 13.20 uur 05 maart - bolbuikje - gyn, 09.45 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm Jongens vs meisjes: =♂ 7 =♀ 3 Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Xanado83!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?.... Bolbuikje neemt de lijst over als Xanado83 het niet meer kan.
Afspraken voor morgen!!! 23 febr - Xanado83 - vk, 11.00 uur 23 febr - marr - vk, 12.00 uur 23 febr - shenoby - gyn, 12.20 uur -------------------------------------- Meiden succes morgen!!! Vergeten jullie trouwens niet de nieuwe afspraken weer door te geven voor de lijst?!?
hallo allemaal, even een ego berichtje. tis hier lekker aan het rommelen. hopen dat het doorzet. elke keer harde buik. af en toe erg pijnlijk. heb een heel raar drukkend gevoel van onder. ben ook helemaal niet fit. duik nu lekker even onder de douche en dan lekker op bed. wie weet. maarja zul je zien dat onze uk er nog lang niet uit wil. haha.
Xanado en marr - Succes bij de vk morgen en Shenoby - succes bij de gyn! Ik herken het wel een beetje hoor muppie.. Ik hoop voor je dat het doorzet... maar anders zijn het laatste loodjes... Ik ga er vanavond na een warm bad of douche ook lekker vroeg in! Succes!
Wat zijn er alweer veel babytjes geboren GEFELICITEERD! Hier even een egoberichtje: Heb al dagenlang last van weeen. Ja echte weeen iedere keer denk ik nu zet het door en zodra ik onder de douche sta verdwijnt het weer. Loop al een week te sukkelen maar het weekend heb ik dus echte echte weeen maar iedere keer duurt het 2 uurtjes ofzo en is het weer weg zijn zelf al zo krachtig dat je tussen de weeen door al niet meer tegen me moet praten en verdwijn al mijn eigen wereldje in. Gisterochtend duurde het zo'n 2-3 uurtjes daarna zwakte het langzaam weer af. Gisteravond om 22.15 uur kwam het weer in alle hevigheid terug. Kwamen ongeveer om de 5 minuten en ben om 23.15 uur onder de warme douche gegaan om te kijken of het doorzette en was ook wel lekker voor de pijn. Ze bleven aanhouden ook onder de douche Yes het was begonnen dacht ik nog, Eindelijk om 23.45 uur zat ik weer beneden en zeg nog tegen mijn man dit is menens. Heb nog een heftige wee gehad en daarna zakte het weer weg. Om 00.00 uur besloten maar naar bed te gaan want was ervan overtuigd dat het door zou zetten vannacht. Heb voor de zoveelste nacht op rij maar 4 uurtjes geslapen door rugpijn en die weeen. Nu zit ik beneden met rugpijn (soort kramperig gevoel) en nog geen baby en al helemaal geen weeen. Ben het nu zo zat loop al vanaf 35.3 weken te sukkelen met voorweeen. Sinds het weekend echte goede weeen die niet doorzetten Wanneer komt ze nou? Sorry voor mijn geklaag maar ben het even zo zat.
goedemorgen dames, Nou ben weer door de keuring heen hoor. Ik mag donderdag weer op controle want ze willen me extra in de gaten houden, geloof dat ze ook eerder inwendig onderzoek willen gaan doen om te kijken of ik eerder kan bevallen. Verder gaat het wel goed hier. Liefs Xanado.
Goedemorgen! Spannend hier ook met alle rommelende dames! Sabrina, dat is niet fijn zeg. Hopelijk zet het nu gauw door. Ik moet vanmiddag weer naar vk. Ben benieuwd hoe bloeddruk nu is, denk zelf nog hetzelfde, iig niet hoger. Het rommelen is hier weer voorbij.
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gr - 52 cm Jongens vs meisjes: =♂ 7 =♀ 4 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
jeetje zijn er alweer zoveel baby's geboren! pfffff hier gelukkig nog niks. krijg wel steeds meer last van mn schaambot en heup/kont maar ja. hoort erbij.
Nieuw plan voor mijzelf voor deze week,... als het lukt Gewoon elke dag wat afspreken. Hoeft geen dagvullend programma maar korte dates om het zo maar te zeggen. T/m donderdag afspraken gemaakt. Want op de bank hangen is dus om gek van te worden. Vandaag is mijn mannetje lekker een dagje vrij. We krijgen zometeen de derde radiator voor de badkamer. De vorige twee lekten. Hopelijk blijft deze heel, want het durrt steeds 6 weken om te leveren. We hebben in het weekend lekker een beetje gewinkeld en ik sliep ook meteen beter. Volgens mij ben ik ook gewoon te uitgerust. Vandaar die gebroken nachten. heb vannacht wel twee keer veel pijn gehad in mijn liezen. Is dat herkenbaar? Zijn dat oefenweeen ofzo? Want indalingsweeen kan haast niet, want ze ligt al helemaal ingedaald. Het is net of mijn bekken uit elkaar wordt geduwd. Ik zie het maar als gunstige voortekenen!
hey dames. hier was alles goed bij de gyn. volgende week gaan ze kijken of mijn bm genoeg verstreken is zo ja dan gaan we een datum prikken. dus het einde is hopelijk in zicht.
Hoi allemaal... Nou vandaag is me het dagje wel weer pfffff... Ik die dus echt een hekel heeft aan en een immense angst voor de tandarts moest vanmorgen naar de tandarts omdat een van de zijtanden waar een vulling opzat aan het splijten was... dacht ik... En of ze dat even wilden repareren voordat ik naar het ziekenhuis zou gaan... Daar aangekomen bleek dat er nog een stukje van mijn eigen tand stond en die was onder het tandvlees dwars door midden gebroken... Niet handig en dit kon dus afbreken... Besloten werd om de breuk te plakken en het zo even uit te zingen... Dit was om 10.00 uur... Om half 1 zit ik bij mijn moeder is ie weer kapot... Dus weer bellen en ja... vanmiddag komen... Kom er net vandaag.... hij moest het even bijslijpen... Hupsakee weg was mijn tand... Grrrr... Dus verdoving erin en een noodkroon erop... Heb nog gigantisch de bibbers hier en helaas spoot ie verdoving erin met adrenaline en daar kan ik niet tegen... Ben nog niet flauwgevallen, maar ben zoooooo duizelig en misselijk nu... pffff En zodra ik weer een beetje beter ben na de bevalling moet ik bellen voor een echte kroon.... Zucht... nog een keer verdoving... nog een keer die ellende.... Sorrie voor dit egoberichtje... Shakerdeshake!
Shenoby - Dus niet 1 of 2 maart inleiden? Wel lekker dat alles goed was! Hoe voel je je? Weet jij trouwens of ze in Emmen in de OK ook foto's maken... De zusters? Of dat mijn moeder daar foto's mag maken bij de ks?
heey wishgirl weet hoe je je voelt hoor. heb ondertussen al 4x verdoving gehad. eerst in november. toen had ik gaatje dus verdoving. later moest ik terug komen omdat ik aan de andere kant klein gaatje had.(en begin gemaakt met zenuwbehandeling. dus weer verdoving en ik kreeg een noodvulling. na een week was de helft van de noodvulling weg. ondertussen nog naar de kaakchirurg geweest en 2 verstandskiezen eruit laten trekken(ook met verdoving au au au) en nu afgelopen vrijdag dacht ik. rest van de zenuwbehandeling gedaan en nieuwe vulling erin. dus heb al heel wat met mn kiezen en tanden gehad. bah maar alles is nu weer goed en gerestaureerd(hahaha)(wel 4x verdoving gehad maar ja) dus kan er weer een tijdje tegenaan.
Lovelyengeltje - Ooooh dat klinkt ook niet fijn... Maar zoals je zegt... je kan er weer een tijdje tegenaan! Ik zit helaas nog dat dit echt een noodoplossing is en ik dus echt nog een keer moet voor de definitieve kroon... Bweggghhhh... Ik wou dat ik het weer gehad had...
@ wish. nee 2 maart krijg ik waarschijnlijk de datum. volgens mij mogen er in emmen wel foto's gemaakt worden hoor. heb al vaker foto's gezien van bij een ks in emmen. maar moet je gewoon even navragen. weet je al hoe laat je moet 2 maart? want ik moet om 12.45 bij de gyn zijn. als je dan al op je kamer bent werp ik even snel mijn koppie om jou deur als je dat goed vind. edit: ik voel me verder redelijk. heb alleen extra ijzer gekregen en iets tegen een ontstoken slokdarm. zodat ik snachts wat kan slapen. en ben in 1 week tijd 1 kg aangekomen
Shenoby - Ik zal het even op het lijstje voor komende donderdag zetten om te vragen want dat is de laatste mogelijkheid voor mij Ik moet om 09.30 uur mij melden bij opname... Eerst bij de receptie... dan bij het lab voor bloedprikken en dan bij opname en van daaruit ga ik naar boven. In de planning staat dan 11.30 uur de ks, maar dit kan heeeel gemakkelijk ook uitlopen.. Daarnaast heb ik gehoord van het ziekenhuis dat ik 2 a 3 uur zelf op verkoever moet liggen, maar ik hoor her en der wel dat dat veel korter is als alles gewoon goed is. Dus hoe laat ik weer op zaal ben.. Geeeeen idee... Sven gaat wel eerder terug naar de afdeling als alles goed is met hem... Maar je mag altijd even polsen hoor als ik al terug ben op zaal... Leuk zelfs! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En ik denk dat ik er wel tot en met een donderdag lig hoor... Ze hebben het nu steeds over een dag of 5 waarbij de dag van de ks niet meegeteld wordt.. Dus als ik die tijd echt moet uitzitten wordt het wel zaterdag eer ik naar huis mag.... Dus als je wilt komen... ben je welkom... Sms me anders maar even eerst om te vragen of ik er dan nog lig Heb je mijn nummer? Oooh schrikken he die kilo in een week tijd... Had ik de vorige keer ook! Pfff... van 74 naar 75 kilo... En een dag later bij de anesthesist was ik ineens weer 73.5 kg... Ik hou vast vocht vast! Misschien jij ook wel joh... Gooi het daar maar op hahahaha Ieks ontstoken slokdarm.... dat is pijnlijk! Ik hoop dat je beter kunt slapen nu dan... En dat die ontsteking weer snel over is...