hoi allemaal, heb vandaag wel meegelezen maar weinig puf om te reageren. in ieder geval: @ wish. gefeliciteerd met sven. @zwiep: gefeliciteerd met pieter. de jongens gaan weer aan kop. geniet ervan beiden. hoop hier binnenkort ook te kunnen genieten. kreeg net een naar bericht. een kameraad van ons is vannacht overleden. pfff. hij had een tumor in zijn hoofd. lag al een tijdje in het vp huis waar ik werk. het ging dus al niet zo lekker. maar dit is toch wel even heel hard. is namelijk 36 geworden. echt even schrikken.
Oei wat een boel bevallingen al! Iedereen gefeliciteerd! Ikzelf ben 18 feb om 23.30 uur bevallen van Lisa Leonie! Ze weeg 3160 (bij geboorte) en is 50 cm lang...En gezond! [-o< ze is prachtig! Zal zo ff foto plaatsen! Het was even erg spannend omdat ze het navelstrengetje om haar nekje had en haar hartslagje gestopt was, maar gelukkig waren ze erg snel! Ben deaardoor wel uitgescheurd, maar daar heb ik inmiddels geen last meer van! Heb de nodige tranen gelaten vanwege het gemis van mijn 1e dochtertje, het feit dat ik Lisa echt heb levend en wel en de onzekerheid, maar dat lucht ook weer op...Aangezien het allemaal zo spannend is geweest! Ik wens alle mama's heel veel liefde en geluk toe en de nog zwangere nog even sterkte! Dikke knuffel
Hey meiden, allereerst...iedereen van harte met hun wondertjes! Wow wat zijn er al veel geboren! De meiden moeten straks echt een inhaalslag maken @ Muppie heel veel sterkte...bah wat een vervelend nieuws... heel veel sterkte! Hier verder weinig puf om te reageren eigenlijk...sorry zit al een paar dagen met pijnlijke voorweeën en iedere keer denk ik dat het gaat gebeuren, maar helaas ze vind het nog te lekker in mama's buik. We waggelen hier nog ff verder
Meiden, Ik kom lekker meelezen hier, want ben erg benieuwd naar alle bevallingsverhalen. Zelf richt ik me voorlopig nog op volgende week, anders wordt ik veel te ongeduldig.
Jeej, ik word wel een beetje jaloers dat er al zoveel baby's zijn! Allemaal gefeliciteeeeerd! Ik wil ooook! Morgen i.p.v woensdag naar gyn om te overleggen of ik misschien ingeleid kan/moet worden....spannend dus! @ Shenoby, Heel veel succes morgen, zet em op en ik zal aan je denken! Hopelijk heb je snel je beebje in je armen! TOI TOI TOI xxxxxxxx Ladylittleangel
Hartewens, nog steeds alles rustig? Nog even, en de slapeloze nachten hebben een veel leuker doel: ons kindje! Lovelyengeltje, heerlijk hè, dat plassen? Hanneke, bizar hè, wat geuren met je kunnen doen? Ben ook erg trots op Simon hoor! Vandaag op het KDV heeft-ie voor het eerst écht buiten gespeeld, dus niet op een kleed maar gewoon lekker lopen! Wish, gefeliciteerd met Sven! Eindelijk je kleine man in je armen, fijn dat-ie het zo goed doet! Geniet ervan, ook felicitaties aan de trotse zus uiteraard! Shenoby: Spannend, morgen wordt als het goed is jouw dag! Gave datum, 03-03-09, moet ik de hele tijd denken aan dat liedje: 3 maal 3 is néheegen... Succes en ik zal aan je denken morgen! Xanado, mooi verhaal zeg! Fijn dat het eten nu goed gaat! Muppie, da's zeker schrikken! Wil je veel sterkte toe wensen, 36 is echt veel te jong... Janine, gefeliciteerd met Lisa! Kan me voorstellen dat je de nodige traantjes hebt gelaten. Heb even op de foto gespiekt, en wat een prachtige meid! Vlekje, ik waggel lekker met je mee hoor! Er zijn inderdaad al veel jongens geboren, hopelijk brengen we de meisjesstand gauw omhoog! Anna, groot gelijk hoor! Ach, die paar dagen is nog wel te overzien, toch? Ladylittleangel, succes morgen bij de gyn! Zo... Hopen dat ik vannacht wel de slaap kan pakken! Ben vannacht uiteindelijk om 4.30 in slaap gevallen, heb 3 uur geslapen in totaal, mét een plaspauze tussendoor... Vanochtend alle papieren uitgezocht voor de belastingaangifte, die is vanavond gedaan, en vanmiddag (na het dweilen ) nog lekker 1,5 uur geslapen. Wel weer last van maagzuur vandaag, dus ben benieuwd morgen bij de gyn, of ze nu wel of niet aan het indalen is! Meiden, jullie lezen me morgen weer! Liefs, Gaby
nou dames, hier even een laatste berichtje voordat ik naar het ziekenhuis ga. moet zeggen ben best een beetje zenuwachtig. hopelijk gaat het allemaal een beetje snel en voorspoedig. ik zal zsm iets laten weten aan mijn buddy iedereen succes! met hun laatste loodjes hopelijk zijn jullie beebjes er snel
Goedemorgen! Janinev gefeliciteerd met je dochter! Kan me voorstellen dat het spannend was zeg! Shenoby, succes vandaag! Annna, welkom hier, leuk dat je ook mee komt kletsen/lezen. Gaby, beetje kunnen slapen? Muppie vreselijk van jullie vriend. Sterkte. Vlekje, hopelijk zet het vandaag door. Heb weer een beroerde nacht gehad. MOest elk half uur naar de wc. Heb niet 1 keer een uur achter elkaar geslapen. Veel harde buiken, maar niet echt pijnlijk, dus niks aan de hand. Ben nu wel moe!
@ shenoby succes vandaag! @ JanineV gefeliciteerd met Lisa! Leuke naam! Hier een rustige nacht gehad. Wel minder geslapen als afgelopen nachten, maar geen krampen en voorweeën....dacht gisteravond echt dat het ging beginnen....beetje tegenvaller We vonden 030309 wel een leuke datum ....nouja dan gaan we maar voor 090309 (wat mn vriend al de hele tijd denkt )
goeiemorgen allemaal hier ook nog steeds niks. grrr shenoby heel veel succes en sterkte. en ik hoor het wel en dan horen jullie het ook weer. ik ben zeker de enigste nu die over tijd loopt of niet? heb nu ook heel erg last van mn heupen. net of ik er doorheen zak ofzo. wat zou dat kunnen zijn? moet donderdag weer naar de vk dus dan vraag ik het sowieso ook even. liefs
Nou, ben bij de gyn geweest, en a.s. maandag gaan we kijken en een datum prikken om in te leiden! Het kan dan als ik wil al de volgende dag, maar dat kijk ik nog wel ff. En natuurlijk moet de gyn het ook goed vinden want als mijn baarmoedermond nog helemaal niet verweekt is oid adviseerde hij me om het niet gelijk die dinsdag te doen maar wat later in die week. Spannend dus! Hoe zou het met Shenoby gaan? ben heel benieuwd hoor!
gisteravond knallende ruzie gehad. was ik bijna alleenstaande moeder geweest. maar gelukkig is het zover niet gekomen. en is alles nu weer "goed".
Hé meiden, Alles was weer goed bij de gyn. Ons meisje ligt nu beweeglijk in het bekken, hoef dus niet meer plat als mijn vliezen breken! Mag volgende week weer terugkomen, hopelijk niet natuurlijk maar ga er vanuit van wel hoor! Ik reageer later verder.