Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    gefeliciteerd mama's met jullie baby's.
    geniet ervan.

jeetje iedereen krijgt een baby.

en niemand is nog "overtijd" behalve ik.

pffff en ik kan al zo slecht tegen wachten.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ik zou willen dat onze kleine meid nog even was blijven zitten, dan zou ze nu een stuk sterker zijn!

nog even volhouden en dan komt jullie kindje echt... hij/zij vindt het gewoon nog niet de tijd!

3. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja maar jacky jij bent voor de 40 weken bevallen toch?

met 37 weken? (dacht ik)
    en ik ga al over de 40 weken heen.
    en zie dat iedereen hier op de site en van mn clubje van zwangerschapscursus bevalt.
    terwijl meer als de helft nog niet eens op de 40 weken zit.

en dan denk ik waarom ik nou niet.
    maar morgen moet ik naar de vk.
    en dan vraag ik of ze me wil strippen ofzo.
    want heb het echt helemaal gehad.
    pffffff

4. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Bij mijn vorige zwangerschap begonnen ze pas met strippen na de 41 weken. Ik weet dat het lang kan duren, maar, zoals Jacky al zegt, jullie kindje komt als het haar tijd is! Ze zal de tijd bij jou nog wel nodig hebben!
    En tuurlijk is het niet leuk om 'overtijd' te lopen, maar bedenk wel dat er tot 42 weken nauwelijks wordt ingegrepen omdat dat nog 'op tijd' is. Tussen de 37 en 42 weken bevallen is normaal.
    Enne, nog minder dan 2 weken maximaal moet je maar denken, dan heb je je kleintje in je armen!
    (tenminste... bij sommige ziekenhuizen laten ze je na 42 weken nog doorlopen, maar dáár moet je dan maar even niet aan denken... morgen even navragen bij de VK!)

Ik ben vorige keer ook pas met 42 weken bevallen, en ik lag al sinds 38 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Kun je nagaan, hoe het bij een normale, gezonde zwangerschap gaat!

5. Hey meiden!

Sorry dat ik al een tijdje niet hier heb gereageerd, heb wel meegelezen, maar omdat mijn internet nog steeds niet goed werkt, gaat reageren niet altijd even goed.

Alle meiden met een jongen, Gefeliciteerd!

Alle meiden met een meisje, Gefeliciteerd!

Gisteren ben ik weer goed gekeurd door de verlos, kleine is helemaal ingedaald. Wel moet ik mijn vochtvasthouden in de gaten houden want mijn bloeddruk was wel iets verhoogd, urine was wel helemaal schoon.

Carnaval was super! Wel heel vermoeiend, maar vond het toch fijn om ff lekker los te gaan.

Hier rommelt er nog helemaal niets, geen voortekenen, op af en toe wat slijmverlies na. Maar of dat afscheiding of de slijmprop is weet ik ook niet.
    Ik verwacht dan ook dat ik de hekkensluiter van onze groep wordt, ergens half april ;) Dan kan het alleen maar meevallen.

Vanaf volgende week heb ik weer eigen internet, dus dan hoop ik weer wat meer online te zijn, nu lees ik af en toe mee en als reageren lukt, dan probeer ik het.

Groetjes, Nicky

6. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @mamavansimon

ja das waar.
    maar pfff.

7. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé Nicky,

Goed om te horen dat alles oké is! ;)
    En fijn gecarnavald, heb het wel gemist dit jaar hoor!

Ach, april is ook een prachtige maand hoor! Komt helemaal goed!

8. April is ook wel leuk, want vriendlief is in mei jarig en ik in juni, dus dan hebben we 3-op-een-rij!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Vanmiddag weer voor controle.. vorige week vrijdag vanaf 2 uur tot 6 uur harde buiken met krampen om het half uur gehad.. volgens de vk waren dit voorween.. nu nergens geen last meer van.. hopelijk hoor ik vanmiddag of de kleine is ingedaald..

Als ik terug ben doe ik verslag!

10. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    :)

Ik weet het, je bent zó nieuwsgierig naar je meisje! Maar ze komt als ze er klaar voor is, en ze kan beter in je buik groeien zodat ze daarbuiten sterker is!

11. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Das inderdaad leuk! Ik ben zelf op 20 maart jarig, en da's meteen ook de dag dat ik 42 weken ben... Als er dan nog geen tekenen zijn van een aankomende bevalling, krijg ik een KS. Dus, ik denk dat ik op mijn verjaardag een KS ga krijgen. Ook een leuk cadeau! :rolleyes: :)
    De 17e zou hier trouwens ook leuk zijn: Simon is op de 18e jarig, mijn man op de 19e en ik op de 20e. Gelukkig wel allemaal verschillende maanden hoor! Maarja, de kans is dus aanwezig dat dochterlief & ik samen jarig zijn!

Miinicole, Succes vanmiddag! We lezen het vanzelf!

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    precies mamavansimon

13. Mijn moeder was van mij ook op mijn vaders verjaardag (10 juni) uitgerekend, maar gelukkig ben ik eerder geboren (1 juni).

Ik zou het niet leuk vinden om tegelijk jarig te zijn, maar zoals die data op een rij van jullie of bij ons de maanden is wel grappig

Mijn zusje heeft sterk het idee dat de kleine op vrijdag de 13e komt, ze heeft al de hele tijd dat liedje van kvk in haar hoofd daarover.

MiiNicole, veel succes bij de verlos vanmiddag, hoop ook dat de kleine al is ingedaald bij jou! Je bent tegelijk met mij uitgerekend, zie ik nou net!

PS. inet doet het vandaag ineens uitstekend, hopen dat het ff zo blijft...

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames.
    ben weer thuis hoor.
    nog even de naam. want die is denk ik niet goed doorgekomen in sms.
    nikki asmindia
    ga nu eerst uitrusten en genieten van mijn kleine meisje.
    verhaal volgt later.

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    geniet er maar lekker van.

en we zien je verhaal vanzelf verschijnen.

(en nee de laatste naam zat een foutje in)
    maar nu uiteindelijk wel goed

hihi

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Heey Heey,

Weer helemaal goed gekeurd.. ijzer was 8.2 helemaal netjes, bloeddruk 115/70 ook perfect.. kleine is al helemaal ingedaald :D als mijn vliezen breken is er geen probleem :D..

@Energy84; is de kleine bij jou al ingedaald?

Groetjuhs!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Wou ik even meededelen :)

18. @miinicole: Jah, onze kleine is helemaal ingedaald en ligt vast. Was met 34+4 al.

Pff, wordt een beetje ongeduldig van het wachten hier...

19. Buddynieuws!!!

Wish mag morgenochtend weer naar huis!

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jeetje wat een beebjes alweer erbij. van harte gefeliciteerd allemaal.

vanmorgen naar de vk geweest. bloeddruk was weer wat gezakt. gewicht is hetzelfde gebleven. heb nog even gehad over de begravenis die ik vrijdag heb. ze raad me wel aan om goed uitgerust te zijn. als ik me smorgens niet goed voel dan beter niet te gaan.
    verder was er niks bijzonders en wachten we weer af.
    heb zo'n voorgevoel dat ik lekker over de datum heen ga. nouja we zien wel.

@wish: fijn dat je naar huis mag. lekker genieten van je mannetje.

@shenoby: fijn dat je ook thuis bent weer. heerlijk genieten nu.

Deel Deze Pagina