jacky: wat is het geworden. heb je de gordijnen tot op de grond of op de vensterbank? ja hoop echt dat ik vannacht wel beterder slaap. luanti: vind het echt knap van je dat je nog 36 uur werkt. ik werkte 32 uur maar zit nu zo'n 3 weken geloof ik al volledig in de ziektewet. dit komt door mn bekken. ik werk in de zorg dus het is allemaal veel te zwaar. moet veel tillen. ik kom nog wel op t werk maar doe dan wat administratie. energy: fijn dat alles goed was bij de vk. loveengeltje: ik heb dat nog niet zo tegen de ribben aan. maar het lijkt me ook wel pijnlijk. judith: gefeliciteerd met je mijlpaal. 25 weken.jeetje. naduah: rustig aan doen he. is geen pretje harde buiken. betekend toch dat je teveel doet. tenminste dat vertelde mn vk mij de vorige keer omdat ik ook zoveel harde buiken had. terwijl ik al bijna niks deed. verder heb ik al de hele dag keelpijn. weet iemand wat ik allemaal mag nemen ervoor? vannacht ben ik op een gegeven moment uit bed gegaan om een lepel honing te nemen maar dit werkte niet echt. kreeg trouwens een raar bptje vanaf het andere forum. geloof dat er meerderen waren. geloof dat mn mannetje eraan komt.moest voor zijn werk naar zeeland. tot later
Hoi meiden! Was al vreselijk lang niet meer online geweest, en nu zie ik hier een 'nieuw' maart-topic. Wat gezellig, mag ik hier mee komen kletsen? Lijkt me een stuk beter bij te houden! Met mij gaat alles lekker, ben nu 5,5 kg aangekomen. Ben benieuwd, tijdens de zwangerschap van Simon was ik ruim 25 kg aangekomen! Maar toen hield ik ook erg veel vocht vast... Verder af en toe last van harde buiken, en vreselijk veel last van maagzuur! Pfff... Dat kan gemeen zijn! Wij zijn nog niet bezig met de babykamer, Simon gaat naar een nieuwe kamer en ons meisje komt in de huidige babykamer. Daar gaan we in de kerstvakantie aan beginnen, dan heeft mannetje vakantie en alle tijd dus! Ik ben stiekem ook al aan het aftellen, qua werk. Nog 2,5 maand werken, als alles goed gaat is 6 februari mijn laatste dag. Gisteren een vacature geplaatst voor mijn baan, voor vervanging, dus hopelijk meldt een goede kandidaat zich snel! Simon begint te huilen (hij is ziek vandaag... ) dus ik ga hem lekker uit bed halen. Ik probeer vanavond nog even terug te komen om op iedereen te reageren en mijn gegevens aan Wish te PB'en. Tot snel meiden!
Jacky even wat langzamer fietsen, moet kunnen toch? ik ben ook bekaf na een stukje fietsen van 5 minuten haha.. Luanti Ik werk 32 uur, gaat allemaal nog prima, soms wat last van mn rug, maar verder nix gelukkig, mijn verlof gaat ook half feb in, ben ook wel benieuwd hoe ik me dan voel op mn werk. alles wordt toch wat zwaarder nu....maar ik doe het gewoon rustig aan, we zien t wel! Muppie keelpijn dat is vervelend, veel koud drinken dat is goed, verder zuigtabletten met chloorhexidine erin die mag je gebruiken, te kopp bij apotheek. ik heb geen pbtje gehad, ben benieuwd? Nadua geeft nix hoor zo'n egobericht, mag best! doe je rustig aan! miss wil een warme kruik helpen? sterkte ermee! Judith ook ik heb alleen s morgens last van harde buiken, ik heb ook een idee dat het komt omdat mn blaas vol is, zal het eens navragen bij de VK. gefelici met je 25! weken, wat gaat t snel he? morgen naar de VK benieuwd hoe hoog mijn kleintje al zit, al denk ik zelf dat ie nog laag zit, maar we zullen zien! groetjes
Zooo even er weer voor zitten Shenoby Wat een leuk badje zeg! Vind het sowieso een leuke neutrale serie... Past overal bij marr Ja ik ben ongeveer 5 kilo afgevallen met mijn startgewicht vergeleken... Moet ik wel zeggen dat ik voor het zwanger worden 4 en half jaar hormongen heb moeten spuiten en dat doet natuurlijk ook wel met je gewicht he... en die spuit ik dus nu niet meer.. Ik heb wel een buikje ja... Mijn moeder en anderen zeggen dat ik in mijn gezicht etc. wel wat slanker wordt... Die 1 a 2 kg die je bent aangekomen is toch ook heeeeel netjes! Daar moet ie idd niet over zeuren Voel je je al wat beter nu? En idd het geld wil wel vliegen... Hier ook hoor... pff.. Naduah - Heee meis... Natuuurlijk mag je hier ook wel wat anders ter sprake brengen... maar het andere moet gewoon niet de overhand krijgen, want dan krijg je hetzelfde weer als in het andere topic... Dus om dat te voorkomen..... Jammer dat je niet hebt kunnen genieten van het vrijgezellenfeest... Voel je je weer wat beter en opgeknapt nu? De gyn hier zegt dat ook ongeveer idd... 10-12 kg is normaal bij een zwangerschap... ! En zegt hij: Hier ben ik heeeeel streng in! Ooops... Bij mijn dochter kwam ik dus 25 kilo aan... kwas net zo een Michelinpoppetje hahahha... Nu doe ik niets anders... en ik ben in het begin dus 5 kg afgevallen en nog niets weer bijgekomen tot nu toe.. Beebje doet het echter super! En ik voel me ook super! Dus gyn heeft er geen problemen mee... tot nu toe! Als je gewoon normaal eet... en gezond...Dus oplet dat het gevarieerd en gezond is... is er niets aan de hand meiden... En wat de babykamer betreft.... als ie maar op tijd af is... dan ist goed toch Alleen als je zou zeggen dat je er zin in hebt om hem lekker aan te kleden etc. dan snap ik dat wel hoor... Tis nl. heeeeeeel leuk om te doen En wat betreft de namen waar je niet uit kan kiezen.... Je mag rustig een pb sturen hoor meid. Wil ik wel even met je meekijken... Al moet je toch uiteindelijk je eigen smaak kiezen he Of ben je er inmiddels al uit? Zo niet... stuur maar... Wat vervelend dat je zoveel harde buiken hebt meid en dat je dan ook nog eens zo slecht slaapt... Is het niet beter om even tussendoor met je vk te bellen over adviezen... misschien een extra controle en misschien het advies om toch nog wat minder te gaan werken? 10 december is nog best lang weg vind ik... Energy84 Welkom hier meid... Ik hoop dat je je hier op je gemak zult voelen... Veel lees- en schrijfplezier! Inmiddels heb ik je gegevens binnen meid... en ik zal je er vanavond tussen zetten... Wat super dat je 20 weken echo helemaal goed was! Wat een prachtig gezicht om die kleine al zo te zien he... En dat het gewoon al echt een klein mensje is... Ik heb er super van genoten toen... en dat zal voor jou niet anders zijn neem ik aan Een heel goed ding om het even aan te kaarten bij je vk idd dat je zoveel last van harde buiken en je bekken hebt... Het moet wel een beetje comfortabel blijven he... en bovenal.. gezond! Super dat het vandaag allemaal goed was bij de vk! En wat fijn zeg dat ze even aangaf dat je beter even contact kan opnemen met de bedrijfsarts! Ik hoop voor je dat idd wat minder kunt gaan werken... Zou wel beter zijn he... Jacky Ben ik nu ook al je secretaresse?!? hahahahh Nee hoor meid... Ik hou de lijst graag bij! Voor iedereen hier... Ik hoop dat ie voor iedereen tot gemak zal zijn! Heerlijk he... dat ontspannen gevoel niet meteen achter die pc te moeten springen omdat je het anders echt niet bij kan houden... Gewoon lekker op je gemak en ontspannen met "lotgenoten" kletsen en dit meer kunnen doen dan dat je altijd kon... En minder pagina's door te worstelen.. Ik vind het ook een verademing hoor meid... Oooh wat super... aankomend weekend gewoon de babykamer leeg en lekker kunnen starten! Zelf een nieuwe slaapkamer... Wat een heeeerlijk gevoel zal dat geven meid! Oooh en wat klinkt dat heeeerlijk dat je zo blij bent met de gordijnen! Ben je er al uit wat het wordt... kort of lang? Xanado Ook leuk zeg.. een bert&ernie kamertje... Zie je ook niet zo veel volgens mij! Leuk idee... Ik had mijn dochter de Nijntje Silverline... Nu ben ik themaloos Ik heb de kleuren aquablauw met donkerwarm chocoladebruin Ik wil jou nog even bedanken voor het opstellen van de lijst... dus het echte maken van de lijst! Heel knap gedaan! Ik vind dat dat even gezegd mag worden... Want ik heb niet alle eer verdiend hoor meiden... Dus Xanado... Dank je wel meid! Hoe is het nu met je rug? muppie Ik ben blij dat je hier zo fijn kunt meeschrijven en dat je het hier zo naar je zin hebt... Daarvoor is dit topic immers gekomen! Hoe is het nu met je bekken? Is het nog steeds zo pijnlijk meid? Misschien kan een bekkenband je helpen? bamjolan Zo te lezen kan je ook zeker die hulp wel gebruiken zeg... Oef.. wat een werk hebben jullie verzet! Maar als het maar mooi wordt he... En vandaar dat ik niets meer op MP kan vinden... Jij hebt em net helemaal leeggekocht hahahaah Ik heb weer gewoon van die hydrofiel luiers gekocht... die bevielen mij ontzettend goed bij mijn dochter... En wat mij goed bevalt... daar blijf ik bij! Luanti Ik herken het ook wel hoor dat het allemaal toch zwaarder wordt... Daar waar ik eerst best veel achter elkaar kon doen in het huishouden moet ik er nu toch echt meer tijd voor nemen... Even vaker zitten... Even de tijd nemen... Ik werk dan niet.... Maar ik coördineer wel het raamschilderen op de school van mijn dochter... Ik stond gewoon altijd hele dagen te schilderen daar... maar dat lukt me nu echt niet meer hoor... Ik merk het gewoon al met de eerste tekening dat alles begint te trekken... Dus idd pas op de plaats... Teveel harde buiken is idd niet goed... helemaal niet als ze ook nog pijnlijk zijn.... Even opletten geblazen dus... muppie Oooh wat vervelend dat hoesten en die pijnlijke keel... Ik begin mijn keel ook te voelen, maar hoef gelukkig nog niet te hoesten... Misschien helpt een dropje af en toe voor wat verzachting? Ik hoop dat je snel weer wat beter zult slapen meid! GEFELICITEERD met je 24-weken-mijlpaal meid! Judith1982 GEFELICITEERD met je 25-weken-mijlpaal meid! MamaVanSimon Heee meid... Natuurlijk mag je hier gezellig mee komen kletsen... Wat leuk je weer te zien! Welkom hier en heel veel lees- en schrijfplezier hier! Ik hoop dat je je hier snel op je gemak zult voelen! Maagzuur kan idd heeeeeel gemeen en vervelend zijn! bwegghh.. Groot gelijk dat jullie lekker aan de babykamer beginnen in de kerstvakantie... als jullie er beiden lekker de tijd voor hebben.. Dan ist ook zo klaar he... Beterschap met Simon! Ik hoop dat het allemaal meevalt! ---- Xanado komt eventjes niet... of minder vaak... ze wil eventjes wat tijd voor haar gezinnetje.... Maar ze komt snel weer hoor... Weten jullie het eventjes
Maart Mama's 2009 Graag deze lijst niet zelf aanpassen... lees voor hoe het werkt onderin de lijst! 28-02-2009 radna - Didam - 26 jaar - 2e kindje - Jongen 01-03-2009 Lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - Meisje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - Meisje 06-03-2009 Xanado83- Alphen a/d Rijn - 25 jaar - 1e kindje - Meisje 10-03-2009 Muppie - Kampen - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing 12-03-2009 Whishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - Jongen Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - Geheim 13-03-2009 Marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - ? 14-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing 15-03-2009 Shenoby - Klazienaveen - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 19-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - Verrassing 21-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - Meisje 22-03-2009 xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - Jongen 23-03-2009 Bamjolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - Jongen 27-03-2009 Energy84 - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - Verrassing Totaal 16 Maart mama's Meisjes - 6 Jongens - 4 Verrassing - 4 Geheim - 1 Afspraken November: 19 nov - Marr - vk - 22 nov - Marr - Pretecho - 14:30 uur 24 nov - Xanado83 - vk - 09:40 uur 25 nov - muppie - vk, 09.50 uur 25 nov - HelmaSerdar - vk, 13.00 uur 26 nov - Bamjolan - second opinion in het leijenburg - 26 nov - Radna - vk, 10.10 uur 27 nov - Wishgirl - gyn - 09:50 uur 28 nov - Bamjolan - vk - December: 03 dec - Lovelyengeltje - vk - 09:15 uur 03 dec - Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec - Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta) - 12:00 uur 04 dec - hartwens - vk, 10.30 uur 05 dec - Jacky78 - vk - 8:20 uur 09 dec - Luanti - vk, 16.00 uur 12 dec - Jacky78 - pretecho 3D/4D - 10:00 uur 16 dec - Luanti - pretecho 16 dec - Energy84 - vk, 08.20 uur 18 dec - Radna - vk en groeiecho, 18.10 uur BuddyLijst: * Xanado83 - Whishgirl- Jacky78 * Energy84 - ? - zoekt nog iemand! Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan naar Wishgirl!!!
*** Afspraken voor morgen!!!*** 19 nov - Marr - vk --- Marr.. heel veel plezier morgen bij de vk... en goed nieuws gewenst!
He meiden, Hier even snel kort, heb niet iedereen helemaal gelezen.......... Muppie, tijmsiroop wil ook wel verzachten, ik heb dan die voor kindjes vanaf 6mnd en die mag je zelf geloof ik ook! Leuk al die verhalen over kamertjes, las een bert en ernie kamertje, hoor je ind niet vaak, leuk! Bruin met blauw is ook mooi! Hebben wij ook gedaan mamavansimon, Voor mano de nieuweb en dan kon de babykamer zo bliven lekker makkelijk! Naduah, rustig aan he, met bal die harde buiken, las dat je ook drukke vrijgezellen dag hebt gehad! Merk hier dat de rust nu wel begint te werken, heb echt minder last, naja morgen weer werken, maar verder gaat t aardig! Las bij iemand dat kleintje al hoog lag, hier ook, zijn sosm ook echt al harde trappen, nog niet echt tegen mijn ribben maar is echt goed voelbaar. mini lag de laatste twee controles ook al met zijn hoofdje naar beneden, dus hopelijk blijft dit zo! Banjolan, hoe gaat ie bij, alles nog beetje rustig. Jij hebt zeker twee stuiterballetjes in huis nu met sinterklaas! ff off-topic........ Die pb had ik ind ook gehad, heb ook geantwoord, vind t nl beetje raar dat ze nu ineens iedereen die gaat hier gaat typen gaan pben, over dat we dat hun moeten melden, heb dit ook gezegd, dat t allemaal gezellig en vrijblijvend moet blijven, maar ja......... Vannochtend heeft uwv gebeld ben nu voor aardig wat uren ziek gemeld voor zwangerschap, aardige vrouw! ZO lekker vroeg erin, Mano heeft steeds beetje spooknachtejes, en dan begint mini ook te trappen, hahahah, wel gezellig hoor, voel m zo goed nu, maar extra goed van genieten, misschien wel laatste keer! ben morgenmiddag tot dondermiddag weg voor werk, ga daarna ff goed lezen en even op iedereen proberen te reageren! lieffs
Hallo Dames, Ik zie nu pas dat er nog een topic is en klets hier ook liever mee kan het andere echt niet meer bijhouden. Met mij gaat het redelijk week of 7 geleden is mijn knieschijf uit de kom geweest simpelweg door een verstapping. Daarvoor heb ik fysiotherapie gelukkig gaat het met mijn knie nu iets beter. In de tussentijd heb ik er bekkeninstabiliteit bijgekregen en krijg hier nu ook fysiotherapie voor ik ben dus lekker onder de pannen. Heb zoveel last van mijn bekken dat ik een bekkenband mee heb gekregen om uit te proberen. Wat een verademing die dingen heerlijk! Verder zit mijn buik ook ineens heel hoog is jullie buik de afgelopen weken ook ineens zo hard gegroeid? Ik voel me meisje wel goed ze is wel een stuk rustiger als zoonlief was maar voel haar regelmatig. Kinderkamer hadden we natuurlijk al van zoonlief hij heeft inmiddels een nieuwe stoere Thomas de Treinkamer gekregen. Afgelopen weken alle laatste spulletjes gekocht en heb werkelijk alles al in huis zelfs de voeding en luiers al hoef alleen nog alles te wassen en de kamer te soppen tegen die tijd. Wel hebben we een nieuwe kinderwagen gekocht een Mutsy 4 rider we hadden Quinny speedy maar was er niet zo tevreden over. Donderdag hebben we een afspraak voor geboortekaartje nou ja het is niet echt een kaartje.......... Als je nieuwsgierig bent naar zoonlief zijn kamertje we hebben een eigen website www.beebiedegoeij.babysite.nl Nou heb geloof ik wel even genoeg getypt.
Goedemorgen meiden, Ik heb gisteren weer een heerlijk uurtje yoga gedaan. Ik voel me weer herboren! Behalve dan dat ik iets te laat ben gaan slapen Wish Maar het was wel gezellig hoor..... Als het allemaal meezit komt mijn mannetje vandaag al thuis (ipv morgen). Maar ik verheug me nog even nergens op, het kan nog alle kanten op. Van het weekend gaan wij 'verhuizen' van de ene slaapkamer naar de andere.... Zo gek, maar ik zie er nu al naar uit. (eindelijk na ongeveer 5 jaar is onze laatste kamer klaar, dat is zo een verademing!) Is onze eigen schuld hoor dat het zo lang heeft geduurd, gewoon continue geen zin erin... en nu moesten we wel Oh en ja de gordijnen houden we op dit moment lang! (inkorten kan altijd nog zeggen we dan... ) Het lijken wel een beetje kasteelkamerTJES met de gordijnen erbij! Als het klaar is zal ik wel even foto's plaatsen.... ------- Marr Veel plezier bij de VK vandaag! ------- Judith Hoe is het met de badkamer? Naduah Hopelijk houden die harde buiken snel op. Lijkt me inderdaad geen pretje! Maar zou je niet eerder even de VK erover bellen... 10 december is nog ver he Mamavansimon Ook welkom hier! Aftellen voor het werk.... hoe herkenbaar . Gisteren een planning gemaakt voor het werk.... ze schrokken een beetje. Tsja ze willen zelf geen vervanging regelen, maar alles zelf gaan doen. Oh en dat is best veel wat ze nu zelf willen doen, kwamen ze nu ook wel achter. Het is nog eens jaarwerkperiode ook! Xanado Bert & Ernie kamer, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Doe maar lekker even rustig aan en geniet van alles! Radna Hopelijk gaat Mano eerdaags weer lekker rustig slapen en heb je geen 'spooknachten' meer! Sabrina24 Hier is het inderdaad wat rustiger en dus beter bij te houden! Jee en wat heeft het je tegengezeten dan met je knie én je bekken! Succes ermee! Zo volgens mij iedereen weer gehad! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, Hier even een kort berichtje van mij. Ik probeer wel mee te blijven lezen maar heb even andere dingen aan me hoofd wat Wish al aan gaf. Heb gisteravond ook nog te horen gekregen dat een vroegere vriendin van mij is overleden aan eierstokkanker, dus zit even niet goed in me vel. Ga vandaag even een dagje naar me moeder lekker aan de gordijnen van de babykamer beginnen en misschien nog ff naar Hoorn de stad in. Even me zinnen verzetten en aan leuke dingen denken Ik wens iedereen de komende dagen veel succes bij de vk of gyn. Veel liefs,
@ Marr: Veel plezier bij de vk vandaag. Hopelijk kun je daarna weer lekker goed nieuws melden! @ xanadoo: Sterkte... het kan er zo inhakken hè. Dat vervelende nieuws. Goed dat je wat afleiding kunt vinden in de babygordijnen en stadse in Hoorn! Voor de anderen: GENIET! Ik vind het echt allemaal zo snel gaan... voordat we het weten houden we die kleine wondertjes alweer in ons armen. Vooral nu we echt concreet met allerlei babydingen bezig zijn, komt het allemaal zo dichtbij. Voorheen was het altijd plannen, bestellen en afwachten. Maar nu gaan er ook dingen binnenkomen, geleverd worden en echt zichtbaar worden. Lekker hoor... ik geniet er met volle teugen van!
Luanti: Inderdaad gaat het opeens heel snel zelf vind ik de eerste 3 maanden tergend langzaam voorbij gaan maar daarna gaat het in een razendtempo. leuk is dat he? dat zo'n kamertje vorm begint te krijgen bij een 2e is het weer anders maar net zo leuk. Xanadoo: Sterkte Meid doe rustig aan. Jacky: Ben benieuwd naar het eindresultaat, we wachten geduldig de foto's af. Naduah: Hoe oud is storm? mijn zoontje is nu bijna 22 maanden en kan ik soms ook wel achter het behang plakken hahaha Leuk zo'n eigen willetje en daarbij die heerlijke driftbuien. Verder gaat het hier redelijk vandaag naar de fysio geweest en doe verder lekker rustig aan. Van vrijdag tot en met maandag gaan we een weekendje weg naar een huisje van Landal Green parcs heb er veel zin in lekker er even tussenuit. Hoop dat ik verder niemand vergeten ben op te reageren.
zo hier ben ik weer een keer. mn vriend en ik zouden 20 december naar ierland naar zn opa en oma. maar nou belde zn oma dat het niet door kon gaan. want ik mocht niet meevliegen van de klm omdat ik dan 30! weken zwanger ben. dus ik heb op de site van klm gekeken daar staat op tot 36 weken mag je mee. dus ik mn verloskundige gebeld die zei dat ik gewoon mee mocht. zal straks de gewone dokter ook nog ff bellen wat die ervan vinden. maar wat raar dan. dat ze zeggen dat ik niet mee mag terwijl op de site staat dat ik gewoon tot 36 weken mee mag. ben trouwens 32 weken als we terug gaan. zn opa en oma hebben mega veel babyspulletjes voor ons gekocht. echt zo lief. tis hun eerste achterkleinkind. die 2 weken naar ierland is eigenlijk een beetje onze huwelijksreis, want halverwege januari gaan we trouwen! de commode staat al op zn plek. volgende week alle kleertjes ff wassen en alsvast in de commode leggen. kan ik ff sorteren welke maat ik nog moet hebben. (we hebben die kleertjes allemaal gekregen) nu nog mn "scrap" spullen bij elkaar zoeken en sorteren. en de rest van de kasten. gaan 2 kasten uit onze kamer want daar komt het ledikantje. (we wonen tijdelijk bij mn ouders in huis totdat we een eigen huisje hebben, dus de baby komt op onze slaapkamer) dus ik heb nog wel wat te doen. 2 kasten leeghalen en nog behoorlijk wat spul sorteren en bij elkaar in doen. en half 4 moet ik alweer weg, mn vriend van zn werk ophalen. (ik werk zelf niet omdat niemand me aan wil nemen omdat ik zwanger ben) liefs mij
@ xanadoo, jeetje wat heftig meid. Doe rustig aan! @ Jacky, yep badkamer is af! eindelijk na 14 weken verbouwen,,,. thanks! Jouw mannetje is toch doordeweeks weg voor werk? Lijkt me wel moeilijk hoor. Je wilt toch eea delen als je zwanger bent. En straks als de baby er is, kan hij dan misschien iets eerder naar huis? Of wordt dat lastig? @ marr veel plezier bij de VK,..! @ Wishgirl, ik zie al een tijdje twee kerstboom plaatjes in jouw album,... Wel een beetje vroeg, of is het een voorbeeld van hoe het er straks uit ziet? @ luanti Zwangerschap gaat inderdaad snel zeg,... Eerst wil je dat de weken heel hard gaan, maar nu heb ik zoiets van,... ik ben nog niet klaar voor een baby,.. help,... Allemaal een fijne dag!
sorry even een ego berichtje van mij. heb vanmiddag migraine gehad en had al zo'n last van mn keel. ben nu ook lekker schor. maar heb straks een verjaardag. mn ma is jarig dus ook niet iets om af te zeggen. dus ga nu effe lekker rustig aan doen en zal morgen hopelijk wel reageren op iedereen.