Hoera een meisje! even snel een berichtje........zondagmorgen om 8.04 uur is onze Senna Lynn geboren! alles gaat goed met haar, ze weegt 3420 gram, met mama ook alles goed, alleen nog erg vermoeid, vanaf zaterdag bijna niet meer geslapen.....maar dat komt wel weer! tot snel dikke kus van hier
Marr; Gefeliciteerd met Senna Lynn Wishgirl; heel veel sterkte met Sven.. het is misschien moeilijk maar voor Sven is het wel beter als hij even in het ziekenhuis blijft.. hopelijk gaat hij snel goed drinken en mag hij weer naar huis! Luantie; mooi dat alles goed was bij de vk!
Gaby, Fijn dat je alles weer goed was bij de gyn! En idd nog maar maximaal 1.5 week ! Die foto, tja kan niet zeggen dat ik hem echt super vind! Haha! Maar geeft toch niet joh! Ik vind bijv Noah Wyle die eerst in ER (die ziekenhuis-serie) zat echt super! Haha! Maar ach, zo hebben we allemaal wel wat natuurlijk ! En nee de jongensnaam kan echt niet voor een meisje ! En een vierde? Heeeel misschien over 20 jaar ofzo ! Nee dit is toch echt het laatste kindje hier! Hoewel, dat waren Malou en Ruben ook, en zie ! Haha! En idd die verhuizing, we kunnen wel 2 dagen zonder hoor! Horen we daarna wel wie er allemaal bevallen is die dagen! En misschien word het weer uitgesteld! Fijne dag gehad vandaag bij je mamsie? Judith, Regeldagen, zou zeker kunnen denk ik! De standaard regeldagen zijn met 10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maanden en 6 maanden ! Gewoon lekker aanleggen wanneer de kleine erom vraagt is dan (en altijg gewoon) het slimste. Hierdoor word de vraag en het aanbod goed op elkaar afgestemd. Verder kan het zijn dat ze savonds wat gaan clusteren. Spugen na het voeden, geen idee, misschien even bij voeding -> borstvoeding kijken. Daar toevallig ook pas een topic geweest van Female, haar dochtertje spuugde ook allemaal, tsr bleek erg sterk, nu wacht ze even met gaan voeden en gaat het al een stuk beter. Maar misschien kan je daar even je vraag stellen, daar zitten misschien meiden die er meer van weten, ik heb er namelijk geen ervaring mee, sorry! Dankje voor de lijst, ik neem ook aan dat ie mag blijven, aangezien ik geen klachten heb gehad (mogen ook per pb ingediend worden, maar ik zie niks verschijnen ) Energy, Daar ook al van die menstruatie pijn. Ik heb dat bij vlagen. Gister bijvoorbeeld ook echt heel erg,maar vandaag weer helemaal niet (***klopt af***). Vocht vasthouden is niet fijn meid! Hoop dat het snel minder word of dat de kleine geboren is, dan ben je ook snel van het vocht af (meestal dan he ) Jacky, Idd hou er echt rekening mee dat je productie hoger is dan je er met de kolf uit krijgt meid! Verder hoop ik dat jullie meisje snel wat beter aan de borst drinkt. Misschien nog een keertje overleggen met een lactatiekundige? Houd je trouwens rekening met het kolven en de komende regeldagen? Omdat je nu natuurlijk fulltime kolft eigenlijk, moet je als de kleine wat vaker gaat komen omdat ze wat meer gaat drinken ook een paar dagen wat extra kolfmomenten inlassen . Verder snap ik best dat ze lekker bij jou wil liggen! Ze heeft 9 maanden lekker bij jou gelegen, heerlijk lekker warm en voelde je de hele dag, nu ligt ze alleen in haar bedje/wiegje. Das heel anders ! Wij hebben ze altijd gewoon bij ons genomen als ze zelf aangaven het nodig te hebben/te willen ! Vlekje, Fijn dat alles op de controle goed was! Hoop dat de kleine zichzelf snel aandient, als de kleine er klaar voor is komt ze vast wel te voorschijn! En wat onzekerheid geeft niks meid, komt allemaal goed! Gewoon bellen naar de vk/gyn (weet even niet waar je onder controle bent ). Beter te veel dan te weinig ! En idd maar lekker rustig DS-sen op de bank is prima haha! Shenoby, Fijn dat het zo goed gaat met Nikki en alweer bijna op haar geboorte gewicht, goed hoor! Ontstoken hechtingen is niet zo fijn zeg! Hoop dat het snel over gaat! Geniet maar lekker van je meisje idd! Helma, idd! Heerlijk die berichten! Haha! Als ik al die dingen lees kan ik ook haast niet meer wachten tot ik kan knuffelen en kussen! En straks weer heerlijk die intieme momentjes alleen met de kleine lekker aan de borst. Tjonge ik zie het al helemaal zitten! Haha! Miinicole, Fijn dat alles goed was bij de vk! En geen bloeddruk haha dat zou ook wat zijn zeg! Maar gelukkig nog gevonden! Fijn dat er niks aan de hand was meid! Nu dus idd voorweeen haha succes ermee ! Hoop dat die snel stoppen en het echte werk begint ! Luanti, Mooi dat het allemaal goed was bij de vk! Afwachten maar wanneer die kleine komt meid! Je hebt er zelf niks over te zeggen, soms helaas, maar soms ook maar goed ! Wishgirl, Heh bah wat een naar bericht! Hoop dat het snel beter gaat met hem en dat ie lekker weer mee naar huis mag! Hier alles prima hoor! Nog steeds ! Haha! Wel wat vocht in de benen savonds maar verder gaat het goed, ik voel me lekker, kleine voelt zich duidelijk ook nog lekker in mijn buik, laat zich duidelijk voelen. En we zijn druk bezig alles in mn hoofd op een rijtje te krijgen ! Zo ik ga weer stoppen! Straks zet ik de lijst er weer op ! Liefs, Hanneke! *edit, even spelfout aangepast Haha, einde edit*
@ Marr gefeliciteerd geniet ervan! @ bolbuikje....jij ook al last van vocht in je benen...die van mij zien er echt niet uit na het douchen Valt me trouwens op dat er dus al veel baby's geboren zijn, maar ben nog geen 1x dezelfde naam tegen gekomen....die van ons staat er ook nog niet tussen. Is dit afgesproken werk meiden of gewoon toeval
Vlekje, Hier idd onze naam ook nog niet voorbij zien komen! Vind het wel fijn eigenlijk! Haha! En idd hier ook wat last van vocht, maar niet zo heeeeel erg hoor. Gewoon een beetje druk op mn benen van binnenuit. Maar vooral savonds als ik achter de pc zit met mn voeten op de grond !
hallo allemaal. @wish: jeetje wat verveledn. hopen dat sven snel op krachten is en lekker weer naar huis kan. @alle bevallen dames: van harte gefeliciteerd. @alle dames die nog wachten: nog even en dan hebben jullie de kleine ook in handen. succes. hier gaat het lekker. Daan is was de 2e dag 110 gr afgevallen (woog trouwens 3120 gr- op de lijst staat +/-3000gr) de 3e dag bleef hij hetzelfde,de 4e dag ging hij omhoog met 90 gr en vandaag is hij weer aangekomen en zit 60 gr boven zijn gewicht. ze denken allemaal dat ik slagroom heb. haha. het gaat echt super. met mij gaat het ook elke keer een beetje beter. opa en oma zijn er dus kom snel weer terug.
....GEBOREN.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805 gram - 34 centimeter Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gram - 48 centimeter 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gram - 51 centimeter 12 februari 2009: Seom: Mycah James (36wk6dg) 3280 gram - 50 centimeter 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gram - 49 centimeter 16 februari 2009: Valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gram - 50 centimeter 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca Jim (38wk1dg) 3950 gram - 52 centimeter 18 februari 2009: JanineV: Lisa Leonie (38wk1dg) 3160 gram - 50 centimeter 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gram - 50 en 47 centimeter 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel (37wk2dg) 2735 gram - 47 centimeter 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gram - 52 centimeter 22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gram - 45 centimeter 23 februari 2009: Ster: Carmen Julianne (39wk1dg) 4300 gram 23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gram - 50 centimeter 23 februari 2009: Lizz80: Dochtertje (38wk6dg) 4300 gram 27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gram - 51 centimeter 27 februari 2009: Evelieveling: Goiya Alyshia (39wk4dg) 27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gram - 47 centimeter 27 februari 2009: Judith1982: Evy (39wk3dg) 3260 gram - 48 centimeter 27 februari 2009: Amanda23: Milan (38wk6dg) 3370 gram - 51 centimeter Maart 2009: 01 maart 2009: BellNoor: Mats Steven (38wk4dg) 3870 gram - 51 centimeter 01 maart 2009: Lisabeth: Tijl (38wk4dg0 2820 gram 02 maart 2009: Wishgirl: Sven (38wk3dg) 2970 gram - 47 centimeter 02 maart 2009: Zwiep: Pieter (38wk4dg) 3145 gram 02 maart 2009: Lynnami: Ryker Johannes (39wk) 2998 gram - 48 centimeter 02 maart 2009: Anja24: Tim (38wk6dg) 3280 gram - 51 centimeter 02 maart 2009: Witte: Kiki (38wk5dg) 03 maart 2009: Shenoby: Nikki Asmindia (38wk2dg) 2895 gram - 49 centimeter 03 maart 2009:Nijnka: Jarne (37wk2dg) 04 maart 2009: Blue: Liz (40wk) 3680 gram - 51 centimeter 04 maart 2009: Fairy11: Klaas Jelle (39wk4dg) 3710 gram 04 maart 2009: Cynthia79: Jelte (40wk) 3710 gram 05 maart 2009: Dancinglady: Caitlin - Catharina Johanna Levina (38wk2dg) 3640 gram 05 maart 2009: Tezzz: Kiyan (39wk6dg) 05 maart 2009: Tumtummetje: Julian Peter (39wk2dg) 06 maart 2009: Muppie: Daan (39wk3dg) 3000 gram 06 maart 2009: Twinnie: Milan (38wk6dg) 06 maart 2009: Hartewens: Lara Lynn (38wk1dg) 09 maart 2009: Lovelyengeltje: Amber (41wk1dg) 09 maart 2009: Liftrasa: Nigel (41wk) 4045 gram - 52 centimeter Totaal = 41 kindjes geboren Jongens vs meisjes: =♂ 24 =♀ 17 Nog in afwachting van een mooi beebje! MAART 2009 02-3-2009 Eefjepeefje - Broddels 04-3-2009 Tom78 05-3-2009 xxnijntjexx - Sterr 06-3-2009 Mamavansimon =♀ 08-3-2009 Lin80 - Daphne1980 =♀ - Yvonnee =♂ 09-3-2008 Jvd =♀ - Sanne1234 10-3-2009 Mimu - BMD - Tante29 - Nicole74 - Jootje 11-3-2009 Yoehoe =♀ 12-3-2009 Sabrina24 =♀ - Lindajelsma 13-3-2009 Luanti - Marr =♀ - Ladylittleangel =♀ 15-3-2009 Vibeke - Liz79 16-3-2009 Sweetlakecity =♀ - 10uss =♂ - Miekie26 =♀ 17-3-2009 Margarita 18-3-2009 Monique77 - Borsatofan 19-3-2009 Tweety82 - Joyce82 - Vlekje =♀ - Mommy2be 20-3-2009 Xlns =♂ 21-3-2009 Poohbear226 =♂ - Minnie83 - JJM - Acnaib - JMM - HelmaSerdar =♀ - Kiim88 22-3-2009 Ravi - Sofieke - RomyTamara =♂ 23-3-2009 Noor83 24-3-2009 Bamjolan =♂ - Pien27 25-3-2009 MamavanLukas - Bolbuikje =♀ 26-3-2009 Princess81 =♀ 27-3-2009 Sanne - Mieke74 - MiiNicole =♂ - Dreamerfly =♀ - Energy84 - Xentroni 28-3-2009 Bloesem - Janneke21 =♂ 30-3-2009 Mimi83 =♂ - Mirjamc Totaal = 61 wachtende mamas Aanpassingen? Stuur ze maar naar mij ! Zorg ik ervoor dat de lijst up to date blijft ! Dus gewoon zoals de normale lijst, alleen nu even kijken of je geen foutjes ziet ! Dank je !
Er zijn voorlopig geen afspraken op de lijst! De afspraken voor morgen plaats ik dus pas weer als er een afspraak is die doorgegeven is voor op de lijst! Heeft natuurlijk weinig zin om steeds een afspraken bericht te plaatsen terwijl er geen afspraken zijn. Hoop dat dit goed is, anders hoor ik het ! Afspraken voor komende tijd Maart: 16 maart - 15.10 uur - Vlekje Verloskundige. 17 maart - 10.15 uur - MamaVanSimon - Gynaecoloog. 17 maart - 16.10 uur - Miinicole - Verloskundige. 17 maart - Luanti - Verloskundige. April: 02 april - 10.00 - Bolbuikje - Gynaecoloog. (als de kleine nog steeds niet geboren is tenminste!) BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - Lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje * Lovelyengeltje - Ladylittleangel Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan voorlopig even naar Bolbuikje!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
@ alle bevallen mama's: Gefeliciteerd! (sorry heb het niet zo goed bijgehouden allemaal) @ alle nog zwangere bijna-mama's: Nog even volhouden en voor jullie het weten, zijn jullie al dat wachten weer vergeten (hihi rijmt!) @ Wish: Meid, wat vervelend! Ik hoop dat je mannetje snel weer aansterkt en weer naar huis mag. Hier gaat alles goed! Nadat wij uit het ziekenhuis kwamen at Lisa niet zo goed. Uiteindelijk bleek dat ik geen pre-voeding had maar aanvangsmelk. Heel verwarrend want op de verpakking stond voor na de geboorte. Daarna werdt het eten niet beter en kreeg ze veel krampjes, maar nu eindelijk twee weken á drie weken later gaat het allemaal goed! In plaats van de 350 ml die ze dronk drinkt ze nu 570 ml gemiddeld! Door haar eetproblemen had ik nogal last van mijn emoties en de mensen om mij heen waren daar weer de dupe van, maar ook dat gaat nu goed! Waar ik nog wel moeite mee heb is om een ritme te vinden...De ene keer was ik Lisa in de ochtend en de andere keer halvewege de middag of in de avond...puur omdat ik druk ben met dingen er om heen! Zo moet ik hier in Duitsland verschillende uitkeringen aanvragen, de geboorte meldden bij meerdere instanties en bij instanties langs...Vraagt niet alleen veel tijd maar ook veel energie! Kortom na wat tegenslagen (kleintjes) gaat het lekker! A.s. zaterdag geef ik een pinkelparty dat is een soort duits kraamfeest! Erg veel zin in! Nou ik ga ff lekker gtst kijken! Groetjes en veel liefs!
@ wish, getsie, het ging zo goed,... Heel veel sterkte en ik hoop dat je kleine man snel aansterkt en naar huis mag. @ Janinev, wat fijn dat het nu beter gaat en veel plezier zaterdag! @ Muppie, Het klinkt inderdaad als hele lekkere melk voor Daan. Wat super dat hij zo goed groeit. @ Bolbuikje, ja ik had inderdaad ook het topic van Female gevonden. Het was eerst elke voeding heel erg, maar lijkt nu wel minder. Al weet ik even gewoon niet meer met die regeldagen hoe en wat, maar ja de wasmachine is geduldig . Gelukkig komt ze goed aan. Ik wacht eerst deze dagen maar eens af wat ze nodig heeft per voeding. @ Marr,.. Gefeliciteerd met Senna Lynn! Goed om te horen dat de checks weer goed waren vandaag. Fijne avond! Liefs Judith
Marr van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van... en slapen, tsja het is even anders dan voor de geboorte he... Wish Las net je berichtje over Sven. Jeetje wat naar. Ze hebben nog geen idee wat het zou kunnen zijn? Ik weet wel dat wij (omdat Amy ook te vroeg geboren is) niet persé de voorgeschreven mililiters drinken hoeven te geven. Ze zou eigenlijk al op 100ml moeten zitten, maar zit pas sinds gisteren op 90ml. Denk dat het voor Sven gewoon ook allemaal teveel is geweest! Er gebeurt toch heel veel voor zo'n klein kindje.... er zijn een hoop veranderingen ineens. Van de veilige warme buik, naar de grote koude wereld! Sterkte en hopelijk mag je hem snel weer mee naar huis nemen! Hier lijkt het wat makkelijker te gaan met Amy. Ze wordt wat actiever, mondiger en doet heel erg haar best!
Marr, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje meid! , ik zie je berichtje nu pas, zet je morgen snel op de lijst! Mag nu helaas niet meer aanpassen sorry!
@ marr gefeliciteerd met jullie meisje. @ wish wat vervelend dat je mannetje in het ziekenhuis ligt. met nikki gaat hier alles goed. alleen wil ze snachts niet slapen in de wieg. zodra ze bij mama in bed ligt is ze stil. leg ik haar weer terug krijst ze alles bij elkaar. nikki zit nu 45 gram boven haar geboorte gewicht en we zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest. heeeerlijk voor alle aanstaande mama's nog even volhouden dames. hopelijk hebben jullie snel je kindjes
Wij zijn vandaag weer thuis gekomen! Snel even hier posten, lees deze week wel bij. Ben nl erg moe. Bevalling verliep moeizaam en eindigde in een keizersnee waarbij de verdoving niet goed werkte en mijn baarmoeder scheurde. Alles netjes geheeld, maar het herstel heeft wat meer tijd nodig. Na de geboorte alsnog onder algehele narcose gebracht omdat de ruggeprik niet goed verdoofde. Maar onze dochter maakt het goed!
@ Shenoby,.. wat fijn dat alles goed gaat met Nikki. En heerlijk he naar buiten. Wij zijn vandaag ook voor het eerst geweest. Ook goed voor mama! @ Hartewens,.. welkom thuis! Het klinkt heftig hoe de bevalling is gelopen. Ik wens je een goed & voorspoedig herstel en geniet van jullie kleine meisje!
Heeeee allemaal... Ik reageer even algemeen hoor...Ik ben net thuis van mijn avondbezoek aan Sven en ik merk dat ik gewoon heel emotioneel eronder ben... Ben huilend bij mijn manneke vandaan gelopen... Hij heeft vanmiddag gelukkig gedronken wat ie moest drinken (65cc) en vanavond 60cc maar dat ie die 5 cc heeft laten staan daar doen ze niets mee... Hoorde vanavond dat zijn bloed helemaal goed was... hij hoeft niet onder de lamp en zijn schildklier werkt perfect.... Ook hoeft hij niet eerst boven zijn geboortegewicht te zitten om naar huis te mogen... En als hij gewoon zo blijft drinken hoeft ie ook niet aan de sonde... Dus maar hopen dat ie zo blijft drinken! Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve en steunende woorden! Het is zoooooo raar zonder mijn mannetje hier in huis... Ik hoop stiekem dat ie morgen super zijn best doet met drinken en dat ie morgenavond ofzo gewoon lekker met mama mee naar huis mag Maar dat zal wel niet...
He bah wish zit hier met je mee te leven...snap goed dat je daar emotioneel onder bent...een digiknuf voor jou! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Rustig hier, iedereen is natuurlijk aan het genieten van het lekkere weer! Wish, ik ben ervan geschrokken dat Sven naar het ziekenhuis moest, het leek zo goed te gaan! Wat me wel opviel is dat zowel Sven als Jaimy (van Mammakitty) in het ziekenhuis liggen en beide zijn met geplande keizersnee gehaald, misschien waren ze er toch nog niet helemaal klaar voor. Ik hoop dat Sven (en Jaimy natuurlijk ook) zo snel mogelijk weer naar huis kunnen! Hier is het lekker rustig, gistermiddag/avond wel wat gerommeld met op een gegeven moment krampen om de 10 minuten, maar dat ging ook weer voorbij. 's Ochtends als ik wakker word denk ik dan ook: 'weer een nacht voorbij waarin ik goed heb kunnen slapen en er niets gebeurd is' Heb trouwens nieuwe foto's in mijn album gezet, van 37 weken buikkie en voor de zwangerschap (letterlijk net voor, was het weekend dat mijn laatste ongi was)