....GEBOREN.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805 gram - 34 centimeter Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gram - 48 centimeter 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gram - 51 centimeter 12 februari 2009: Seom: Mycah James (36wk6dg) 3280 gram - 50 centimeter 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gram - 49 centimeter 16 februari 2009: Valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gram - 50 centimeter 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca Jim (38wk1dg) 3950 gram - 52 centimeter 18 februari 2009: JanineV: Lisa Leonie (38wk1dg) 3160 gram - 50 centimeter 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gram - 50 en 47 centimeter 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel (37wk2dg) 2735 gram - 47 centimeter 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gram - 52 centimeter 22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gram - 45 centimeter 23 februari 2009: Ster: Carmen Julianne (39wk1dg) 4300 gram 23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gram - 50 centimeter 23 februari 2009: Lizz80: Dochtertje (38wk6dg) 4300 gram 27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gram - 51 centimeter 27 februari 2009: Evelieveling: Goiya Alyshia (39wk4dg) 27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gram - 47 centimeter 27 februari 2009: Judith1982: Evy (39wk3dg) 3260 gram - 48 centimeter 27 februari 2009: Amanda23: Milan (38wk6dg) 3370 gram - 51 centimeter Maart 2009: 01 maart 2009: BellNoor: Mats Steven (38wk4dg) 3870 gram - 51 centimeter 01 maart 2009: Lisabeth: Tijl (38wk4dg) 2820 gram 02 maart 2009: Wishgirl: Sven (38wk3dg) 2970 gram - 47 centimeter 02 maart 2009: Zwiep: Pieter (38wk4dg) 3145 gram 02 maart 2009: Lynnami: Ryker Johannes (39wk) 2998 gram - 48 centimeter 02 maart 2009: Anja24: Tim (38wk6dg) 3280 gram - 51 centimeter 02 maart 2009: Witte: Kiki (38wk5dg) 03 maart 2009: Shenoby: Nikki Asmindia (38wk2dg) 2895 gram - 49 centimeter 03 maart 2009: Nijnka: Jarne (37wk2dg) 04 maart 2009: Blue: Liz (40wk) 3680 gram - 51 centimeter 04 maart 2009: Fairy11: Klaas Jelle (39wk4dg) 3710 gram 04 maart 2009: Cynthia79: Jelte (40wk) 3710 gram 04 maart 2009: Lynnmvjulian: Julian Willem Jens (35wk3dg) 2550 gram 04 maart 2009: Ravi: Sinne (37wk3dg) 2730 gram - 49 centimeter 05 maart 2009: Dancinglady: Caitlin - Catharina Johanna Levina (38wk2dg) 3640 gram 05 maart 2009: Tezzz: Kiyan (39wk6dg) 05 maart 2009: Tumtummetje: Julian Peter (39wk2dg) 06 maart 2009: Muppie: Daan (39wk3dg) 3000 gram 06 maart 2009: Twinnie: Milan (38wk6dg) 06 maart 2009: Hartewens: Lara Lynn (38wk1dg) 06 maart 2009: Vibeke: Kilian (38wk5dg) 3520 gram - 51.5 centimeter 08 maart 2009: Marr: Senna Lynn (39wk2dg) 3420 gram 09 maart 2009: Lovelyengeltje: Amber (41wk1dg) 09 maart 2009: Liftrasa: Nigel (41wk1dg) 4045 gram - 52 centimeter 09 maart 2009: Ladylittleangel: Fay (39wk2dg) 10 maart 2009: Daphne1980: Niki Adriana (40wk2dg) 3700 gram - 52 centimeter 12 maart 2009: Janneke21: Jayro Joél Bastiaan (37wk5dg) 3350 gram - 51 centimeter 13 maart 2009: Sweetlakecity: Pauline Renate (39wk4dg) 3620 gram - 50 centimeter Totaal = 49 kindjes geboren Jongens vs meisjes: =♂ 27 =♀ 22 Nog in afwachting van een mooi beebje! MAART 2009 02-3-2009 Eefjepeefje - Broddels 04-3-2009 Tom78 05-3-2009 xxnijntjexx - Sterr 06-3-2009 Mamavansimon =♀ 08-3-2009 Lin80 - Yvonnee =♂ 09-3-2008 Jvd =♀ - Sanne1234 10-3-2009 Mimu - BMD - Tante29 - Nicole74 - Jootje 11-3-2009 Yoehoe =♀ 12-3-2009 Sabrina24 =♀ - Lindajelsma - Annna 13-3-2009 Luanti 15-3-2009 Liz79 16-3-2009 10uss =♂ - Miekie26 =♀ 17-3-2009 Margarita 18-3-2009 Monique77 - Borsatofan 19-3-2009 Tweety82 - Joyce82 - Vlekje =♀ - Mommy2be 20-3-2009 Xlns =♂ Efina =♀ 21-3-2009 Poohbear226 =♂ - Minnie83 - JJM - Acnaib - JMM - HelmaSerdar =♀ - Kiim88 22-3-2009 Sofieke - RomyTamara =♂ 23-3-2009 Noor83 24-3-2009 Bamjolan =♂ - Pien27 25-3-2009 MamavanLukas - Bolbuikje =♀ 26-3-2009 Princess81 =♀ 27-3-2009 Sanne - Mieke74 - MiiNicole =♂ - Dreamerfly =♀ - Energy84 - Xentroni 28-3-2009 Bloesem 30-3-2009 Mimi83 =♂ - Mirjamc Totaal = 56 wachtende mamas 44 mama's die actief zijn op forum en wachtende zijn 9 mama's Cursief: niet meer actief op forum sinds jan. 2009 3 mama's Groen: waarvan de naam waarschijnlijk niet klopt Aanpassingen? Stuur ze maar naar mij ! Zorg ik ervoor dat de lijst steeds aangepast hier blijft verschijnen! Dank je ! ! In het andere topic heeft blue nagekeken welke wachtende mama's eigenlijk niet meer actief zijn op het forum, deze zijn cursief geworden. Ook zijn er mama's met blijkbaar een verkeerde naam op de lijst deze zijn groen georden. Wat denken jullie dat we hiermee moeten doen verder?
Er zijn voor morgen geen afspraken op de lijst! Wanneer deze er wel zijn zal ik weer een apart berichtje zetten voor de afspraken voor morgen! Afspraken voor komende tijd Maart: 16 maart - 15.10 uur - Vlekje Verloskundige. 17 maart - 09.45 uur - MamaVanSimon - CTG laten maken 17 maart - 10.15 uur - MamaVanSimon - Gynaecoloog + evt strippen. 17 maart - 16.10 uur - Miinicole - Verloskundige. 17 maart - Luanti - Verloskundige. 19 maart - 10.45 uur - Wishgirl met Sven - Kinderarts. April: 02 april - 10.00 - Bolbuikje - Gynaecoloog. (als de kleine nog steeds niet geboren is tenminste!) BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - Lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje * Lovelyengeltje - Ladylittleangel Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan voorlopig even naar Bolbuikje!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
bolbuikje - Tja moeilijk hoor meid... wat je moet doen met de meiden die niet actief zijn of zelfs een verkeerde naam... Misschien de mensen die niet actief zijn eerst een pb? En de mensen die hun naam verkeerd hebben doorgegeven verwijderen? Wil je trouwens ook data hebben van bijvoorbeeld de kinderarts en nacontroles voor op de lijst? Zo ja... 19 maart - Wishgirl met Sven naar kinderarts - 10.45 uur
MamavanSimon, Sterkte hoor meid! Hoop echt dat je je beter voelt! En haha gelukkig maar idd dat we allemaal anders zijn! En eigelijk vond ik hem vooral in zn jongere jaren leuk tegenwoordig met die oude kop en stoppelbaard is ie een stuk minder! Haha! En ja nog een kindje over 20 jaar, moet kunnen joh dan ben ik 43, das nog te overzien toch! Haha! Dan ben ik misschien al oma en krijg ik zelf nog een kind ! Verder nog geen reacties gehad voor de lijst, maar zolang ik hem kan doen doe ik het gewoon, lukt het niet meer of gewoon een keer niet dan moeten jullie het maar af en toe zonder lijst doen, of zelf iemand even hem aanpassen, of ik het andere topic kijken daar word hij ook af en toe aangepast ! Het voorwerk hier is nog de hele dag doorgegaan. Blijft maar bezig. Vanmorgen in het ziekenhuis eigenlijk alles precies hetzelfde als gisteren CTG was goed, maar wel veel weeenactiviteit. We hadden vandaag een andere gyn als mijn gyn, maar dat wisten we al dat we die vandaag zouden krijgen en hij gaf als optie om in te gaan leiden vandaag. Dat hebben we geweigerd. Willen dat de kleine zelf bepaald wanneer ze geboren gaat worden, zonder ingrijpen. En natuurlijk word het anders als de kleine het duidelijk niet meer naar haar zin heeft in mijn buik, maar daar zag het echt nog niet naar uit is ons verteld, dus wachten mag ook zeker! Dat doen we dus maar! Liefs, Hanneke!
Wish, Idd ik vind het ook lastig! Daarom heb ik er verder nog niks mee gedaan. Eerst maar eens meningen vragen ! Pb-en is een goed plan, maarja als het dan gelezen word en je krijgt geen antwoord is ook niet leuk zegmaar ! En afspraken op de lijst voor kinderarts en consultatiebureau, etc, is denk ik wel leuk, maar dan misschien ook een lijst maken die terug gaat komen in het mama topic? Is daar denk ik persoonlijk wel leuk om zo een lijst te hebben. Maar dan niet 1 iemand die hem bij houd, maar gewoon dat iedereen zelf zorgt dat zn afspraak erop komt te staan. Zodat niemand verplicht is elke dag de lijst te plaatsen en aan te passen! (aangezien ik het toch best veel werk vind om hem aan te passen , doe het graag hoor, maar het kost gewoon bergen tijd, hoewel het nu minder is ). Verder ga ik dan dus voor nu wel de afspraken hierop de lijst erbij zetten, voor zolang we hier nog zitten zegmaar en dan daarna de afspraken meenemen naar het mama topic? Dat een idee? Liefs, Hanneke!
Ik vind het prima bolbuikje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd wel mee vond vallen qua tijd... maar goed... dat ben ik Lijkt me een leuk idee om de afspraken dan mee te nemen... maar op een gegeven moment zal hij daar wel verwateren denk ik... Omdat het een groep zal zijn die misschien wel jaren actief zal blijven en zolang heb je natuurlijk niet de afspraken denk ik De mensen die je aanschrijft en die niet binnen bijvoorbeeld 3 dagen gereageerd hebben van de lijst verwijderen.. Zou ik ook in de pb zetten: "Als we binnen 3 dagen geen reactie van je hebben ontvangen op dit berichtje gaan we er vanuit dat je niet langer op de lijst wilt staan en zal je verwijderd worden van de lijst." Idee?
Tja, ik speur iedere dag nu het andere topic door, dit topic door en de het topic met geboren kindjes of daar iemand tussen staat die geboren is ! Dan aanpassen en dan gaf ik aan sweetlakecity weer door wat er veranderd was ! En het is niet heeeeel veeeeel werk maar het kost me gewoon heel wat tijd ! Maar doe het graag hoor daar niet van ! Maar om alle cb afspraken dan weer erop te zetten, en straks als de kleine er is toch elke avond 'verplicht' even tijd te maken om hier te komen dan denk ik liever niet! Maar als iemand anders die lijst dan bij wil houden ook prima hoor! Haha! Dat maakt mij echt niet uit! Van die pb lijkt me een goed plan! Haha! En 3 dagen is een prima idee! Alleen hoe doen we het met de mama's die we zelf her en der opgespeurd hebben die bevallen zijn? 2 ervan heb ik al gepbt van de week, en beide dus geen reactie gekregen. Maar vooruit, ik snap ook dat die het druk hebben met de kleine om hun heen, hoewel even een kort berichtje wel kan natuurlijk ! Verder zal die lijst idd verwateren, maar heb weleens gezien dat ze dan een lijst bijhouden met namen van de kindjes, wie de mama is, en dan de lengte en gewicht ! Dus de cb resultaten. Dat is misschien ook een idee! Haha! Allemaal ideeen! Hahaha!
Wat een rust hier dames! Vannacht heerlijk geslapen, gisterenavond lekker met manlief filmpje gekeken, voel me een stuk beter gelukkig! Zelfs zo goed dat Simon & ik beneden aan het rommelen zijn en Chris lekker mag uitslapen van me. Da's lang geleden! Vanmiddag een middagdutje doen, meestal elke dag, maar vandaag verplicht: Chris gaat nl met Simon knutselen voor mijn verjaardag (komende vrijdag) en dat mag ik natuurlijk niet zien! @ Wish Inderdaad lange lijst met reacties! Maar ik wil dan zo graag reageren op alles & iedereen, ik doe het graag als het lukt! Over de bevalling: Komende dinsdag heb ik CTG + controle. Tijdens de controle gaat ze proberen om me te strippen, kan alleen als ik ontsluiting heb. Kan ze strippen, hoop ik dat het aanslaat. (Bij Simon 2x zonder resultaat gestript...) Kan ze dat niet, dan vrijdag terugkomen. Heb ik dan ontsluiting, gaan ze mn vliezen breken. Is er nog steeds geen ontsluiting, krijg ik direct een KS. Tja, wat wil ik liever? Bevallen lijkt me ook geen pretje! Maar de nasleep van een KS duurt weer een stuk langer, en daar heb ik vorige keer vrij veel problemen mee gehad, en heb nu een kind van 19 maanden rondlopen, dus andere situatie weer. En mocht het een KS worden, hoop ik op herstel zoals bij jou! (Lang verhaal maar dan ben je op de hoogte!) Super dat Sven het zo goed doet thuis! Hoe was de kraamvisite? En is de HA nog geweest? @ Shenoby Hoe ging het vannacht? Heeft ze beter geslapen? Simon sliep de eerste nachten bij mij op de kamer in het ziekenhuis, en daarna zonder problemen in zn eigen wiegje, dus heb daar geen ervaring mee. Lijkt me moeilijk hoor! @ Hanneke Fijn dat jullie meisje het nog goed heeft in je buik! En idd, als inleiden niet noodzakelijk is, niet doen hoor! Ben wel erg benieuwd wie van ons 2 nu als eerste aan de beurt is! Enne, wat betreft de lijst: als het je niet meer lukt passen we hem gewoon zelf aan hoor! Denk dat dat PB-idee een goede is voor de niet-actieve-mama's, en straks bij de mama's idd 1 algemene lijst met afspraken etc. De eerste maanden zijn het nog best veel afspraken, wordt wel steeds minder idd. En die lijst dan door iedereen te laten aanpassen, lijkt me op zich ook best een goed idee. Ik heb strax waarschijnlijk ook niet elke avond tijd/zin/energie om op het forum te komen (hoop het wel natuurlijk! ) maar misschien zijn er tegen die tijd andere meiden die de lijst wél willen bijhouden! Zo, was weer een heel verhaal op de vroege zaterdagochtend! Ga zo lekker X-Factor kijken, gisteren opgenomen. Simon ligt inmiddels weer in bed, die was hartstikke vervelend, gewoon nog moe dus! Chris ligt er ook nog in, dus heb ff het rijk alleen! Tot later! Liefs Gaby
Gaby, Idd word nek aan nek race dalijk ! Fijn dat je weer wat opgeknapt bent hoor! En zo een verplicht middagdutje is wel leuk! Spannend wat ze gaan knutselen voor je! Hier word ik idd niet ingeleid voordat het echt noodzakelijk is voor de kleine. Maar voorlopig zit ze nog lekker binnen! En precies, met de lijst dat bedoel ik ook. Dat als ik een keer geen zin heb om op de computer te gaan, zoals van de week een paar keer heb ik toch iets van ik moet toch echt even voor de lijst! Dus speciaal mn bed voor uit gekomen en voor uit de douche gegaan ! Niet erg, maar straks met drie kinderen hier en vriend die weer meer gaat werken, weet ik niet of ik het altijd elke avond wel trek om de lijst te doen ! Zeker nu het allemaal speuren is ! Prettig weekend in ieder geval alvast! Liefs, Hanneke!
Alweer zaterdag,.. @ shenoby,.. wij hebben ook moeite om Evy in haar eigen bedje te laten slapen. Ze slaapt nu in de reiswieg van de wandelwagen, maar eind volgende week wil ik haar in haar eigen bed. Hoe ging het vannacht? Moeilijk he om haar te laten huilen. Vind ik ook echt verschrikkelijk. @ Mamavansimon,ik hoop voor je dat je kleintje toch besluit zelf te komen. Ze hebben het hartstikke goed bij je in je buik @ Bolbuikje,.. ik zou idd ook niet laten inleiden als je nog wat tijd hebt en je bent het nog niet zat. Je had wel gelijk trouwens met de voedingen. Haha, Evy kwam 1 dag elke 4 uur, dus ik dacht joepie,,.... maar nu is het al weer om de 3 tot 4 uur. Nog steeds super natuurlijk, want de bv gaat erg goed. @ Jacky,.. hoe is het met Amy? @ Xanado,.. hoe is het met Gabi? @ Wish, wat super dat Sven weer thuis is en dat het beter gaat. Nu echt genieten van elkaar! Ik ben echt aan het zoeken naar een beetje regelmaat in de dag, maar dat is toch wel lastig. Meestal komt Evy rond 8 of 9 uur 's ochtends voor een voeding en daarna gaan we langzaam opstaan. Maar daarna is er geen duidelijk ritme wanneer Evy wil eten. Ik zou graag weer wat meer naar buiten willen. Ik denk dat ik minder moet willen plannen en maar een beetje zien hoe de dag loopt. Maar het lijkt me wel heerlijk, als ik weer sterk genoeg ben om boodschappen te doen. Het wordt nu echt lekker weer, dus dat werkt ook mee! Evy slaapt op dit moment in haar eigen bed! Dat is echt fijn, want elke keer gaat ze huilen als ze erin moet slapen. Misschien moet ik het ledikantje wat kleiner maken, want het is wel erg groot voor haar. Lieve meiden, allemaal een fijne dag!
vannacht ging het beter met nikki. om kwart over 2 moest ik haar even in slaap wiegen. om kwart over 3 een fles gehad. daarna heeft papa haar nog even weer in slaap gemaakt. toen heeft ze doorgeslapen tot kwart over 7. en na die voeding mag ze bij in bed. ze heeft nog wel gehuild en ook hard maar niet zo lang als de nacht ervoor. kwam er trouwens gisteren achter dat ze het pakje wat ze direct na de geboorte aan heeft gehad al niet meer past! heeft ze pas 1 keer aangehad
Lief dat je dat vraagt! Amy doet het goed. Ze wordt wat wakkerder en alerter! Het lijkt dat ze nu zo vlak voor haar voedingstijd al wakker wordt (zelfs 's nachts!) Alleen BV lukt nog steeds niet. Ben nog steeds aan het kolven en ze heeft dus nog steeds half BV (kolf) en half KV. Verder heb ik iets meer rust gevonden. Kan ik een keer niet kolven, nou dan niet. (eerst MOEST ik echt elke keer kolven van mezelf, met het resultaat dat je echt nergens heen kan....) Ga zo (na de voeding van 13.00uur) lekker even naar de winkelstraat! Mijn man is klussen op de boot, dus heb de tijd aan mezelf. @shenoby Past ze d'r eerste pakje al niet meer... jeetje dat gaat hard Jammer dat ze niet zo lekker wil slapen in d'r eigen bedje..... Hopelijk went ze er snel aan en gaat ze dat ook lekker vinden. @all Neem eens een kijkje op Amy d'r website en laat een berichtje voor haar achter! (link staat onderaan in mijn onderschrift)
Hier ff een egoberichtje: Sinds vanochtend 6 uur is het redelijk aan het rommelen hier. Ik heb het idee dat ik gedeeltes van de slijmprop aan het verliezen ben en m'n lichaam is zich aan het legen pffff. Nou ja... aan de andere kant is het nu allemaal nog goed op te vangen, de 'weëen' komen nog onregelmatig en zijn goed te doen. Ik vind het ook wel weer lekker dat er schot in zit en ons kleintje wellicht aanstalte maakt om eruit te komen. Hoop alleen wel dat het doorzet, en niet dat we nog dagen zo aan tobben. Had het gisteren echt even helemaal gehad namelijk. Ben niet zo goed in afwachten, dat ik dingen niet zelf in de hand heb. Maar ja... dat is nu toch echt het geval. De hormonsters hadden me flink te pakken. Nu gaat het weer beter, gelukkig. @ MamavanSimon: had vanochtend ook erg veel last van duizelingen, jee wat erg. Ik vond het heeeeeel vervelend, heel de wereld schommelde. Nu is het gelukkig weer weggeëbd, maar hoop niet dat het nog terugkomt. Hoop snel te kunnen melden dat de baby van zich heeft laten horen!
@ Jacky, goed om te horen dat het goed gaat met jullie. En maak inderdaad van het kolven geen issue hoor. Lekker om er even uit te gaan! Neem je Amy dan mee in de wandelwagen? @ Luanti, spannend! Succes!
Hey meiden, @Luanti...spannend meid! @Mamavansimon...lekker dat je even alleen bent en vanmiddag ff een dutje kan doen....vind het zelf al zwaar nu, laat staan met nog een hummeltje over de vloer! Hoe is het met de rest van de kleintjes? sorry ff een ego berichtje...vannacht vreselijk slecht geslapen, laatste dagen ook maar een paar uur per nacht...ben kapot. Werd vanochtend even wakker van een vreselijke kramp...dacht even dat het begonnen was, maar het was al snel weer weg. Wel even in slaap gevallen en toen ik wakker werd zag ik dat ik een heel klein beetje bruinige afscheiding had (sorry voor de gore details). Was maar een heel klein beetje, dus niet echt alarmerend lijkt me? Zou het nu gaan beginnen? Of zit ik weer op niks te hopen haha......herkent iemand dit?
Zoo ook even een teken van leven. Zit even niet veel op de laptop. Het herstel van de keizersnee gaat langzaam, maar elke dag een beetje beter. Omdat de baarmoeder scheurde en ik uiteindleijk onder narcose werd gebracht vanwege de ruggeprik die niet goed zat is het een grote buikoperatie geworden. Hierdoor duurt herstel wat langer. Gelukkig kan ik nu zelf een aantal dingen doen met de kleine meid. Ze is echt prachtig! Kan het soms niet geloven dat ze echt van ons is! Eindelijk an al die jaren! Hopelijk gaat het met iedereen goed. HEb helaas nog niet de kracht/puf om alles te lezen en te reageren, sorry, sorry. Komt wel weer als ik weer meer energie heb. Het is geen desinteresse hoor!
Hoi meiden! Sorry, ik kom morgen weer bijlezen! Maar nu even de lijst aanpassen en plaatsen! Leander en ik moeten zometeen weg namelijk, dus zet de lijst er vandaag wat vroeg op! Verder hebben jullie het misschien gelezen in het andere topic maar ik heb een aantal meiden (die cursief gedrukt staan en nog een paar een pb gestuurd met onderstaand bericht. Gaby, dank je voor je hulp ! Hoi Maartmama (in wording), Je hebt ooit meegeschreven in het maart 2009 bevallings-topic. We hebben al even niets van je gehoord, en willen graag weten of je nog op de lijst wil, of inmiddels bevallen bent en op de lijst wil met je kindje! Als je voor woensdag 18 maart niets hebt laten weten, gaan we er vanuit dat je van de lijst af mag. Is dat niet zo, PB gewoon even!
....GEBOREN.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805 gram - 34 centimeter Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gram - 48 centimeter 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gram - 51 centimeter 12 februari 2009: Seom: Mycah James (36wk6dg) 3280 gram - 50 centimeter 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gram - 49 centimeter 16 februari 2009: Valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gram - 50 centimeter 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca Jim (38wk1dg) 3950 gram - 52 centimeter 18 februari 2009: JanineV: Lisa Leonie (38wk1dg) 3160 gram - 50 centimeter 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gram - 50 en 47 centimeter 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel (37wk2dg) 2735 gram - 47 centimeter 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gram - 52 centimeter 22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gram - 45 centimeter 23 februari 2009: Ster: Carmen Julianne (39wk1dg) 4300 gram 23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gram - 50 centimeter 23 februari 2009: Lizz80: Dochtertje (38wk6dg) 4300 gram 27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gram - 51 centimeter 27 februari 2009: Evelieveling: Goiya Alyshia (39wk4dg) 27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gram - 47 centimeter 27 februari 2009: Judith1982: Evy (39wk3dg) 3260 gram - 48 centimeter 27 februari 2009: Amanda23: Milan (38wk6dg) 3370 gram - 51 centimeter Maart 2009: 01 maart 2009: BellNoor: Mats Steven (38wk4dg) 3870 gram - 51 centimeter 01 maart 2009: Lisabeth: Tijl (38wk4dg) 2820 gram 02 maart 2009: Wishgirl: Sven (38wk3dg) 2970 gram - 47 centimeter 02 maart 2009: Zwiep: Pieter (38wk4dg) 3145 gram 02 maart 2009: Lynnami: Ryker Johannes (39wk) 2998 gram - 48 centimeter 02 maart 2009: Anja24: Tim (38wk6dg) 3280 gram - 51 centimeter 02 maart 2009: Witte: Kiki (38wk5dg) 03 maart 2009: Shenoby: Nikki Asmindia (38wk2dg) 2895 gram - 49 centimeter 03 maart 2009: Nijnka: Jarne (37wk2dg) 04 maart 2009: Blue: Liz (40wk) 3680 gram - 51 centimeter 04 maart 2009: Fairy11: Klaas Jelle (39wk4dg) 3710 gram 04 maart 2009: Cynthia79: Jelte (40wk) 3710 gram 04 maart 2009: Lynnmvjulian: Julian Willem Jens (35wk3dg) 2550 gram 04 maart 2009: Ravi: Sinne (37wk3dg) 2730 gram - 49 centimeter 05 maart 2009: Dancinglady: Caitlin - Catharina Johanna Levina (38wk2dg) 3640 gram 05 maart 2009: Tezzz: Kiyan (39wk6dg) 05 maart 2009: Tumtummetje: Julian Peter (39wk2dg) 06 maart 2009: Muppie: Daan (39wk3dg) 3000 gram 06 maart 2009: Twinnie: Milan (38wk6dg) 06 maart 2009: Hartewens: Lara Lynn (38wk1dg) 06 maart 2009: Vibeke: Kilian (38wk5dg) 3520 gram - 51.5 centimeter 08 maart 2009: Marr: Senna Lynn (39wk2dg) 3420 gram 09 maart 2009: Lovelyengeltje: Amber (41wk1dg) 09 maart 2009: Liftrasa: Nigel (41wk1dg) 4045 gram - 52 centimeter 09 maart 2009: Ladylittleangel: Fay (39wk2dg) 10 maart 2009: Daphne1980: Niki Adriana (40wk2dg) 3700 gram - 52 centimeter 12 maart 2009: Janneke21: Jayro Joél Bastiaan (37wk5dg) 3350 gram - 51 centimeter 13 maart 2009: Sweetlakecity: Pauline Renate (39wk4dg) 3620 gram - 50 centimeter 14 maart 2009: Yvonnee: Nali (40wk6dg) Totaal = 50 kindjes geboren Jongens vs meisjes: =♂ 28 =♀ 22 Nog in afwachting van een mooi beebje! MAART 2009 02-3-2009 Eefjepeefje - Broddels 04-3-2009 Tom78 05-3-2009 xxnijntjexx - Sterr 06-3-2009 Mamavansimon =♀ 08-3-2009 Lin80 09-3-2008 Jvd =♀ - Sanne1234 10-3-2009 Mimu - BMD - Tante29 - Nicole74 11-3-2009 Yoehoe =♀ 12-3-2009 Sabrina24 =♀ - Lindajelsma - Annna 13-3-2009 Luanti 15-3-2009 Liz79 16-3-2009 10uss =♂ - Miekie26 =♀ 17-3-2009 Margarita 18-3-2009 Monique77 - Borsatofan 19-3-2009 Tweety82 - Joyce82 - Vlekje =♀ - Mommy2be 20-3-2009 Xlns =♂ Efina =♀ 21-3-2009 Poohbear226 =♂ - Minnie83 - Acnaib - JMM - HelmaSerdar =♀ - Kiim88 22-3-2009 Sofieke - RomyTamara =♂ 23-3-2009 Noor83 24-3-2009 Bamjolan =♂ - Pien27 25-3-2009 MamavanLukas - Bolbuikje =♀ 26-3-2009 Princess81 =♀ 27-3-2009 Mieke74 - MiiNicole =♂ - Dreamerfly =♀ - Energy84 - Xentroni 28-3-2009 Bloesem 30-3-2009 Mimi83 =♂ - Mirjamc Totaal = 52 wachtende mamas 43 mama's die actief zijn op forum en wachtende zijn 9 mama's Cursief: niet meer actief op forum sinds jan. 2009 Aanpassingen? Stuur ze maar naar mij ! Zorg ik ervoor dat de lijst steeds aangepast hier blijft verschijnen! Dank je!
Afspraken voor komende tijd Maart: 16 maart - 15.10 uur - Vlekje Verloskundige. 17 maart - 10.15 uur - MamaVanSimon - Gynaecoloog. 17 maart - 16.10 uur - Miinicole - Verloskundige. 17 maart - Luanti - Verloskundige. April: 02 april - 10.00 - Bolbuikje - Gynaecoloog. (als de kleine nog steeds niet geboren is tenminste!) BuddyLijst: * Xanado83 - Whisgirl- Jacky78 * Energy84 - Shenoby - Lovelyengeltje * MamaVanSimon - Bolbuikje * Lovelyengeltje - Ladylittleangel Wil je ook op de lijst of heb je afspraken enz die op de lijst mogen. Pb ze dan voorlopig even naar Bolbuikje!!! Vergeten jullie de nieuwe afspraken niet door te geven?!?....
ha meiden, weer even snel een bericht van mij. met onze senna gaat alles super, alleen met mama nog niet zo......vind het erg moeilijk om mn gevoel te uiten, maar soms zit ik er echt doorheen, is dit herkenbaar voor iemand? terwijl ik echt niks te klagen heb, ik snap er gewoon niks van! ik wil iedereen hier die bevallen is van harte feliciteren, en voor degene die nog in afwachting zijn, veel succes! verder allemaal heel veel geluk gewenst, en ik hoop echt dat ik me snel beter ga voelen...liefs