Uitgerekend in maart 2009! (DEEL II van officiele lijst)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gezond, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb je zelf het idee dat je al veel kwijt bent?

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zou heel goed kunnen meid dat het stilte voor de storm is... Zou fijn zijn he als de kleine eens aanstalten zou gaan maken!
    Ik was het ook zoooo beu op het eind! Kan me voorstellen dat jij dat ook hebt...

Ik kan me ook voorstellen dat al die bevallingsverhalen en lieve babyfoto's best steken... Is ook niet leuk... Jij wilt ook gewoon je kleintje in je armen kunnen houden en bewonderen..
    Leuke complimentjes en felicitaties van iedereen hier krijgen...

Ik duim voor je dat het snel zover mag zijn meid!
    Succes...

DIKKE KNUFFEL!

xxx

Ik denk aan je!

3. srry wish en andere meiden, dat is er weer botter uitgekomen dan dat de bedoeling was, kl*te hormonen ook!

Ben het ook echt helemaal zat! Zit al een paar dagen niet helemaal lekker in mijn vel. En verveel me wat ik zit ondertussen ook al weer ruim 6 weken thuis.

Trouwens wat fijn dat jullie zo snel jullie normale kleren weer aankunnen. Ik hoop dat ik dat ook snel kan. Ben vandaag tot de ontdekking gekomen dat mijn favo positierokje niet meer past/lekker zit. Baal er echt van, want daarin voelde ik me nog enigzins sexy.

Wish, thnx voor je lieve woorden, bedoelde het niet allemaal zo....

4. En nou zit ik natuurlijk weer te janken, dat is t enige wat ik nog kan de laatste paar dagen.

Morgen maar weer eens checkup bij de verlos, ze gaat kijken of er dan al ontsluiting/verweking is en eventueel strippen (deed ze iig bij vriendinnetje rond deze tijd, had zelfde verlos)

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee lieverd...

Geen excuses hoor! Ben je mal! Tuuuuuurlijk zit je rot in je velletje... en tuurlijk gieren de hormonen door je lijf... En dan als klap op de vuurpijl past je favorokje ook al niet meer!

Ik snap heel goed dat je nu graag gewoon een reactie wilt... Even wat extra aandacht.. toch?!?

Spreek dat beebje van je maar eens even streng toe... Twordt tijd dat mama verlost wordt nu!
    ;)

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ energy ik kan het me zo goed voorstellen meid.
    op een bepaald moment heb je het gewoon zo helemaal gehad!
    hopelijk komt je kleintje snel.
    ben je trouwens ondertussen gesetteld in je nieuwe huissie?

@ wish ja heb eingelijk het idee dat ik haast minder weeg dan voor de zwangerschap

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

En begint ze er niet over.... vragen! ;)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ooooh kijk... dat zou fijn zijn!
    Dat heb ik ook ;)

Iedereen zegt tegen mij dat ik er zo slank en goed uitzie...
    Glunder glunder... bloos bloos!
    hahahaha

9. En nu is het tijd voor een grote chocomuffin en een paar afleveringen van Gilmore Girls om de boel weer een beetje rustig te krijgen.

Nogmaals sorry voor de uitbarsting en bedankt voor het begrip, moest het denk ik ff kwijt...

10. We zijn hier nu helemaal gesetteld, alles is af (bijna dan, de tuin moet nog, komt in het voorjaar)

Trouwens, hebben jullie een geboortebord? Ik had zaterdag een sticker voor op het raam bestelt, blijkt dat het bedrijfje hier in eindhoven zit en de eigenaresse kwam het vandaag persoonlijk afleveren!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meid... stort bij ons maar lekker je hart uit...
    Al die ellende... gooi het hier maar neer...
    Wij kunnen ertegen! ;)

En weet... wat je nu voelt... en je twijfels... Ze zijn ons niet vreemd meis... Wij hebben ze ook gehad en daarom begrijpen we je zo goed!

Veel plezier met je chocomuffin en de Gillmore girls! ;)

Welterusten voor straks...! Ik hoop dat je een beetje slapen kunt!
    Succes bij de vk en ik hoop dat ze je gaat strippen... Dan zal het vast niet meer lang duren!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

geen probleem energy..
    soms heb je even iemand nodig om tegen aan te schoppen ach... en we kennen het allemaal dus daar zijn we ook voor.

@ wish ik voel me zelf ook superslank en supersexy.
    maar goed dat het nog niet kan want anders was er al weer een brusje in de maak ben ik bang.
    :):):)

13. Zo, das vlot Shenoby, moet je daar niet mee wachten tot je gestopt bent met vloeien?

Wel fijn dat jullie je alweer zo goed voelen! dat geeft een mens hoop.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Energy - Ik heb hier geen geboortebord of niets gehad... maar dat komt omdat ik het zonde van het geld vond... Ik koop er liever iets voor voor Sven en mijn dochter ;)
    Erg he ;)

Das handig dat ze de sticker persoonlijk komt brengen!

Shenoby- Niet te hard zeggen dat het nog niet kan he... ;)
    Je zal niet de eerste zijn die onverwacht met een brusje zit ;)

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou ik sta er zelf van te kijken hoor Energy... En anderen trouwens ook! ;)

16. Ik vind het normaal ook zonde van het geld, maar we krijgen het als cadeau van vrienden van ons. Een bord zou bij ons niet kunnen, moeten we klinkers uit de voortuin halen, maar die sticker vonden we allebei keileuk, en de 2e naam kregen we gratis, omdat we niet weten of uk een jongen of meisje is

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kijk das mooi! Ik heb tegen alle vrienden enzo ook gezegd dat ik geen bord doe en dat ik het zonde van het geld vind... dus niemand heeft het ook gedaan ;)

Ik vind zo een sticker ook mooier dan een bord ofzo hoor... Is toch een keer wat anders!

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

tuurlijk moet het eerst stoppen met vloeien.
    daarom bedoel ik ook dat het nog niet kan ;)
    en wat dat brusje betreft, als het wel zover is dan nemen we wel voorzorgsmaatregelen.

hmm volgens mij heb ik weer een beetje overshared :oops:

19. Oh, op die manier.

Joh, die info kun je hier ook wel kwijt, ik kan jullie vertellen dat de sex die we tijdens de zwangerschap hebben gehad echt op 1 hand te tellen is. De zin was bij mij totaal weg, en nu de zin :oops: weer terug is, wil het gewoon niet, want die buik zit in de weg. Vriendlief baalt er wel van, want hij vindt me nu sexier dan ooit tevoren :oops:

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ooooh ikke snap! ;)

Deel Deze Pagina