36 weken zwanger en beurs gevoel rond navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemeid21, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik ben 36 weken zwanger en heb last van een beurs gevoel rond mijn navel.
    doet niet echt pijn ofzo maar voelt vreemd.
    voel de baby wel goed.
    wanneer ik loop voel ik het meer trekken als het ware, alsof ik buikspieroefeningen gedaan heb.
    voor iemand herkenbaar??

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja! Heb ik bij beide zwangerschappen gehad. Betekent volgens mij dat je navel uit elkaar wordt getrokken en dat is net zo pijnlijk als dat het klinkt :D ;). Bij mij hielp masseren met (zwangerschaps)olie wel een beetje ...

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jup, zo voelt het groeien van je buik..

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Herkenbaar ;) Idd het uitrekken van de huid rond je navel.

5. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    jaaaaa heel herkenbaar en erg vervelend!!
    Alsof je buik uit elkaar getrokken word...
    Dus groeipijn?? Ik kende dit niet van mijn eerste zwangerschap al had ik toen ook een goeie buik hihi

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik heb het ook, maar bij mij is het ietsje anders :p Tijdens de zwangerschap gaan de buikspieren die over het midden lopen open staan. Dit kan een heel pijnlijk gevoel geven. Als ze eenmaal open staan is je buik op die plek extra gevoelig, gewoon omdat er minder 'beschermlaag' tussen zit.
    Dit is bij mijn eerste gebeurd, maar toen heb ik er niet zo veel van gemerkt. Helaas zijn mijn buikspieren niet weer dichtgegaan (hoort normaal wel). Deze keer voel ik het wel heel erg. Net alsof mijn baarmoeder er tegenaan hangt. Ik voel een soort druk en als ik met mijn navel ergens tegenaan komt (wordt met de dag waarschijnlijker :p) doet dit 'blauwe plekkig' pijn.
    Miss is het ook zoiets bij jou? Dat je voelt dat je buikspieren open zijn gaan staan en het dus gevoeliger/beurser voelt?
    Liefs, Janneke

Deel Deze Pagina