Hallo dames, Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben! Ik ben uitgerekend op 12 mei! Wie is er nog meer uitgerekend in mei 2012? Groetjes MissyG
Hallo MissyG, Ik ben ook in mei 2012 uitgerekend. 6 september heb ik positief getest. Ik ben tussen 13 en 15 mei uitgerekend. Oei, wat is dat moeilijk geheim houden.... 1 collega/vriendin toch vertelt dat ik zwanger ben.... Kon het niet laten! Hoe voel jij je? Ben jij al bij de huisarts geweest? Weet jij wanneer dat moet? Groetjes Marja
Hallo Dames! Gefeliciteerd! Er is een apart topic over 'mei-mama's 2012' misschien kunnen jullie daar ook lekker mee kletsen.
Heey Marja, Wat toevallig, we lopen precies gelijk! Ik heb de HA nog niet gebeld, ik heb wel al even gegoogeld naar VK praktijk in de buurt. Ik zag bij hen op de website dat je niet perse naar HA hoeft. Je moet ze wel bellen om in te lichten dat je zwanger bent, ook de apotheek. Ik kan het ook moeilijk voor me houden, heb het stiekem ook al aan één vriendin verteld. Zij is ook zwanger en voelde goed om het te zeggen. Verder weet nog niemand het! Ik voel me opzich goed. Wel af en toe een beetje misselijk. Verder heb ik wel wat last van 'menstruatiepijn' (buik en rug) heb gelezen dat dat heel normaal is. Af en toe wat steekjes in mn lies. Verder voel ik me prima! Mn vriend doet voornamelijk overbezorgd... haha. Ik mag ineens niets meer tillen etc etc. Jij klachtjes?? Groetjes MissyG
Hier maandag posi getest. Ben rond de 14e mei uitgeteld. Weet niet hoeveelste ronde 2e kindje. Kan het alleen nog niet echt geloven.
Hoi Dames, Ik ben 7-5-2012 uitgerekend! Spannend. 28 augustus heb ik 2 testen gedaan en die waren beiden positief en maandag werd ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege OHSS en de toen hebben ze een bloedtest gedaan en dan was ook positief. Wij hebben onze eerste IVF (terugplaatsing 20 augustus)gehad en hier het resultaat! Wij hebben het al wel tegen onze ouders en broers en neefje verteld en ik tegen 3 vriendinnen want die wisten van de ivf. Hebben jullie al symptomen? Ik eigenlijk niet. ben wel mmoe en soms wat vlagen van misselijk
Hallo dames, Van harte gefeliciteerd! Ik vind het allemaal erg spannend.... Het moet wel blijven zitten! Ik word met de dag meer misselijk en moe. Gister ook al rugpijn... Heb niet zulke sterke banden in mijn lichaam, word dus spannend hoe het gedurende de zwangerschap zal gaan... Het is zo moeilijk om niets te vertellen.... Het is ook nog te vroeg... Fijne dag dames! Groetjes Marja
Hallo meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd!!!! Leuk zo'n topic, vooral als niet iedereen het nog weet. Ook in mag me bij jullie aansluiten. Ik ben 5 mei uitgerekend. Zijn jullie zwanger van de eerste of tweede? Ik ben nu zwanger van de tweede. We hadden niet verwacht dat het nu spontaan zou gaan, bij de eerste hebben we er 3 jaar overgedaan met uiteindelijk 3 iui behandelingen. Het is en blijft een wonder. Ik heb dan ook wat tranen gelaten toen we ondekten dat we nu zwanger zijn. Het was haast ongelofelijk, daarom ook meerdere testen gedaan. Ten opzichte van de eerste zwangerschap ben ik nu met vlagen misselijk waar ik ben de eerste mega misselijk was. Wel ben ik ontzettend moe, maar ik heb er dan natuurlijk al een rondlopen. We hebben het alleen nog maar tegen onze ouders gezegd, maar als mijn buikje zo blijft doorgroeien kan ik het waarschijnlijk niet geheim houden tot aan week 12. Liefs, Conga
allemaal heel erg gefeliciteert heel bijzonder nu alweer de mei mama's om de hoek het gaat zo snel allemaal geniet van jullie zwangerschappen xoxoxo
Goede morgen, Allemaal gefeliciteerd !! Misschien gezellig als jullie je bij ons voegen . Er is namelijk een topic met meer mei mama's 2012 . http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/297531-mei-2012-mamas.html Tot daar
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me melden! Ik ben 11 mei uitgerekend, vandaag precies 5 weken van de 1e! Vind het erg spannend, ik houd het hier in de gaten Ga ook ff kijken bij topic over mei 2012 mama´s
Heya meiden, hou eens op met hier te beppen en kom eens snel naar de mei mama's hahah We hebben nog heeeeeeel veel ruimte over op onze lijst hoor
Dames, Allereerst iedereen gefeliciteerd!! Hoe is het met de klachten?? Ik begin er al behoorlijk last van te krijgen. In de ochtend vreselijk misselijk, eten lukt bijna niet. En als ik al iets eet gaat het er meteen weer uit. Ik had niet gedacht dat dit vanaf 5 weekjes al zou beginnen. Verder wat moe, maar dat neem ik voor lief! Jullie het al aan mensen verteld?? MissyG
Hoi! Ik heb het alleen aan goede vriendin verteld, wil het graag verder vertellen, maar we wachten nog eventjes Ook al misselijk met vlagen en verder best moe! Groetjes
Ik heb het aan een collega/vriendin verteld, de volgende dag al... En meteen opgebiecht aan mijn man! Maar ik kon het niet laten en heb het nog aan een goede collega verteld; zij heeft geheimplicht! Dat weet mijn man niet.... Wij willen wachten met vertellen tot na de echo of bezoek aan de verloskundige. Is voor ons de 1e keer..... En de andere dames? Wie weet het al?