Hey meiden, Wij hebben het ook al aan een aantal verteld, mijn schoonzus en zwager weten het.. En mijn collega-vriendinnetje.. En de leidinggevende van mijn man omdat hij een middag vrij moet hebben voor 19/9 (eerste echo) wij willen zo lang mogelijk wachten met vertellen, omdat we onze familie niet pijn willen doen voor als het weer fout gaat!! Mij lukt dat wel maar mijn mannetje vind het heel erg lastig!! Verschijnselen vallen mee, soms last van; gevoelige borsten, steekjes, misselijkheid, maagzuur, duizeligheid..
Heey meiden, Als jullie het goed vinden kom ik ook meekletsen.. Aller eerst iedereen Gefeliciteerd!Wat leuk dat we dit geluk met elkaar kunnen delen!Ik vind het zoo moeilijk om mijn mond te houden tegen iedereen pfff.. Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben! Kan het bijna nog niet geloven..maar na 3 positieve testen kan ik er niet meer omheen. Het is een grote chaos in mijn hoofd..Dit is allemaal nieuw voor me en ik denk steeds; wat moet ik doen en regelen..Hebben jullie dit ook?? Ik ben volgens de calculator 20 Mei uitgerekend, een super maand! Dit is ons eerste hummeltje en we zaten in ronde 3..Ik zag dat meerdere meiden precies hetzelfde hadden, wat toevallig! Geniet van deze heerlijke tijd, we houden elkaar op de hoogte Liefs
Kom gezellig mee kletsen hoor! En ook gefeliciteerd natuurlijk!! Ik vind de maand mei ook een super maand om uitgerekend te zijn. Het is dan vaak al mooi weer en we hebben de hele zomer nog voor ons!! Heerlijk veel buiten zijn (moet het niet zo'n zomer worden als dit jaar natuurlijk). Ik heb het aan twee heel goede vriendinnen verteld. De ene heeft net een kindje en de ander is nu 22 weken zwanger, leuk om het met deze dames te delen!! Verder wachten we nog even met vertellen. Over een week of twee gaan we onze ouders inlichten denk ik (als we het tenminste zo lang voor ons kunnen houden) Groetjes MissyG
Dank je wel! Lijkt me echt heerlijk voor de zomer bevallen En we hebben heerlijk in de zomer verlof, hopen op mooi weer! Ik heb het ook gelijk aan mijn vriendin verteld..Wij zijn samen op hetzelfde moment gestopt met de pil. Ik kan bijna niet wachten, ben zo enthousiast en dolgelukkig. Ik hoop dat de mensen het niet zien aan mijn brede glimlach van oor tot oor haha Wij proberen het ook aan onze ouders te vertellen bij 6 weken, ben benieuwd of wij het volhouden! Hoe is het met de kwaaltjes??Heb je al ergens last van? xxx
Mei is inderdaad een erg mooie maand om te bevallen en om geboren te zijn... Ben zelf van 1 mei! En het is vaak mooi weer in mei! En we hoeven pas in augustus ofzo weer te beginnen met werken... Klinkt nu al goed! Spannende tijden!!!
Hallo allemaal, Allereerst allemaal gefeliciteerd! En ik ben ook zwanger! Weet het sinds afgelopen zaterdag. Het controlestreepje deed er bijna nog langer over om op te komen dan het 'zwangerstreepje'haha. Erg spannend allemaal. We hebben al een dochter van 3 en hebben vorig jaar september ons zoontje verloren na 16 wkn zwangerschap. De zwangerschap hebben we met heel veel pijn en verdriet af moeten breken omdat hij niet levensvatbaar was. Hij had trisomie 18. De herhalingskans is 1%. Maar voel me goed heb ook een goed gevoel over deze zwangerschap. Ik ben 12 mei uitgerekend (net als MissyG) en nu dus 5 wkn 4 dgn. Zal zo nog zo'n banner proberen erop te zetten maar ben daar een beetje een kneus in. Heb kleine klachtjes, buikpijn/blaaskrampen en zere borsten. Maar hé allemaal prima als het maar blijft zitten! Groetjes!
IK meld me!!!! Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben. 5de ronde, en 1 vmk. Ben 20 mei uitgeteld. as woensdag naar de ha en 5-10 naar de gyn. Op mijn moeder na weer niemand het, ja mijn vriend en jullie ook, duh!!! Ik kan heel moeilijk mijn mond houden, maar gezien de vmk minimaal 5-10 even afwachten! Ik ben misselijk !!!! En mijn borsten zijn gevoellig, beetje moe en emo, maar verder voel ik me goed. Hebben jullie je aangemeld voor moeders voor moeders???
Gefeliciteerd dames, super!! Ik kan het maar niet geheim houden, heb het al aan drie vriendinnen verteld. Nu is het wel zo dat deze vriendinnen ook allemaal zwanger zijn. Ik heb me al aangemeld voor moeders voor moeders, vrijdag komt ze (mijn vriendin werkt voor MvM) langs. Qua klachten, blijf maar erg misselijk en overgeven in de ochtend. Maar goed, tis een goed doel.
Hey dames, Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend. Eind mei.... maar dat zou ook begin juni kunnen zijn.... Maar goed, anders verhuis ik wel naar het juni topic Mijn verhaal is iets anders dan de meeste van jullie. Deze zomer zijn manlief en ik de medische molen ingedraaid. Ik heb pco en ben dus heel onregelmatig ongesteld. (laatste keer was 9 juni). Eind augustus ben ik begonnen met het slikken van duphaston om de menstruatie op te wekken. Helaas bleef de menstruatie uit. Ik baalde, want zolang die uitbleef mocht ik niet starten met clomid. Afgelopen maandag is er een echo gemaakt om te zien waarom de menstruatie er nog niet was. En wat blijkt.... een vruchtzakje en dooierzakje zijn zichtbaar! Clear blue zegt 3+ maar wanneer ik nu precies ben uitgerekend is onbekend. Volgende week heb ik opnieuw een echo in de hoop dat we dan ook het vruchtje kunnen zien. Het niet vertellen is heel moeilijk, vooral omdat in mijn omgeving mijn moeder en zus alles weten over de behandeling die ik eigenlijk zou krijgen. Dus die bellen met de vraag hoe de echo was en of ik al ongesteld ben. Ik heb nog nooit zoveel bij elkaar gelogen..... tjeee ze moesten eens weten... Groetjes, Elmo
Ook ik word (hopelijk) mama in mei 2012 Als ik het goed heb ben ik uitgerekend op 17 mei Ben erg moe, regelmatig misselijk. Maar verder gaat t eigenlijk wel goed
Hallo meiden, met onderstaande 3knal testen van vanmorgen op 15dpo voeg ik me ook toe. Hopend op een plakkertje! Ons wondertje is ontstaan uit de 1ste IUI nadat we 22maanden bezig zijn geweest zonder enkele resultaat. ik hoop dat al onze wondertjes plakkertjes mogen zijn, en dat we hier gezellig kunnen kletsen over kwaaltjes en de groeiende buik Liefs bbtje
komen jullie ook gezellig bij de mei mama's prive club Daar staan dan allerlei onderwerpen zodat het wat makkelijker leest http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/mei-2012-mama-s-to-be.html
Eerst was ik uitgerekend op 30 april. Maar vorige week bij de Gyn geweest en ik ben nu op 8 mei uitgerekend. Dus hallo allemaal!
Hoi Allemaal! Ook ik ben uitgerekend in Mei, de 7e als het goed is. Ben nu zwanger van mijn tweede kindje, mijn dochter is 2 jaar en 4 maanden wanneer "Brusje" geboren wordt! Gr NursieD