Uitgerekend in mei 2021!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosine83, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw
    Het is nog heel ver weg, maar wie zijn er nog meer uitgerekend in mei 2021?
    Ik ben zelf net zwanger en mijn datum zou 11 mei zijn (gerekend vanaf ovulatie) of 13 mei (gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie).
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  2. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Hoi hoi,

    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben. Ik heb het uitgerekend op internet. Als het goed is ben ik 6 Mei uitgerekend. Ik heb al een zoontje van 2 jaar.
     
    Mosine83 vindt dit leuk.
  3. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw

    Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik ben rond 11 mei uitgerekend van ons 3de kindje. Wij hebben nu 2 zoontjes van 3 en 5 jaar. Onze jongste heeft een zeer zeldzaam syndroom waardoor we langer dan oorspronkelijk de bedoeling was gewacht hebben om voor een 3de kindje te gaan.
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  4. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    ik kan mij voorstellen dat het heel spannend is om dan weer zwanger te worden. Leuk weer he, wetende dat er weer zoiets moois in je groeit. heb jij nog ergens last van of voel je je helemaal goed? Ik voel mij prima. Wat gerommel in de onderbuik en alleen wat weeïg als ik wat moet eten.
     
  5. teddy23

    teddy23 Lid

    23 okt 2014
    21
    21
    3
    NULL
    NULL
    Hoihoi!

    Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap! Hier ook uitgerekend in mei als het goed is :) volgens de berekeningen zou ik uitgerekend zijn op 3 mei van ons 3e kindje 10 september hebben wij een echo
     
    Maan84 en Framboosje24 vinden dit leuk.
  6. Ieniemienies

    Ieniemienies Actief lid

    21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

    Ik sluit mij graag bij jullie aan. Ik ben op 6 mei uitgerekend.

    Allemaal van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een goede zwangerschap toe.
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  7. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel! Jullie ook gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst!
    10 september je eerste echo al teddy23, spannend! En wat snel! Hier doen ze de eerste echo vanaf 8 weken. Duurt lang haha
     
  8. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw

    Heel spannend idd. Het is gelukkig geen erfelijk afwijking, dus in dat opzicht maak ik met niet veel zorgen.
    Ik merk wel dat er iets in mijn lijf gebeurd. Ik ben heel moe eind van de dag, en tegelijkertijd ben ik overdag energieker dan in jaren. Soort lichte nesteldrang lijkt het wel. Ik ben ineens van de lijstjes schoonmaken, plinten en deuren enz. Heel maf.

    Herkent iemand dat?
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  9. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd en 10 september is volgende week al! Spannend!
     
  10. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw

    Dat is wel een geruststelling dat het niet erfelijk is. Kan je toch vol op genieten van de zwangerschap.
    Ja ik ben ook heel moe einde van de dag. Volgens mij had ik dat niet zo toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik heb zelf niet last van nesteldrang. Misschien komt dat omdat het eigenlijk niet gepland was dus moet ook nog een soort van wennen aan het idee dat ik weer een kindje krijg. Wel altijd de wens gehad voor een 2e.
     
  11. teddy23

    teddy23 Lid

    23 okt 2014
    21
    21
    3
    NULL
    NULL
    Ja echt heel spannend weer! Voor onze eerste is het een paar keer fout gegaan, dus iedere keer weer spannend zo'n echo!
     
  12. Mosine83

    Mosine83 Lid

    6 feb 2019
    69
    84
    18
    Vrouw
    Nog 5 dagen en dan mag je voor echo! Mag je man ook mee of nog niet ivm corona?
     
  13. teddy23

    teddy23 Lid

    23 okt 2014
    21
    21
    3
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig mag hij mee :) zou de eerste echo ook echt niet alleen willen doen
     
    Framboosje24 en Mosine83 vinden dit leuk.
  14. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames en een hele fijne zwangerschap gewenst!

    Volgens mijn berekening is mijn uitgerekende datum 11 of 12 mei. Als ik vanuit de 1e dag van mn laatste menstruatie uit ga kom ik uit op 12 mei, maar als ik van de bevruchting uit ga kom ik uit op 11 mei.
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  15. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    van harte gefeliciteerd! Is dit je eerste zwangerschap? Volgens mij is het de eerste dag van de laatste menstruatie aanhouden. Nu een tijd wachten op de echo, duurt zo lang bij de eerste echo vind ik altijd. Ben ongeduldig :roflmao:
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  16. MvLyn

    MvLyn Lid

    31 aug 2020
    54
    33
    18
    Vrouw
    Nee, mijn tweede zwangerschap! Ik had verwacht dat de tijd sneller zou gaan nu ik hier nog een ukkepuk rond heb lopen, maar helaas haha. Wanneer en met hoeveel weken is jouw 1e echo? Jij ook gefeliciteerd! Het blijft een wonder!:rolleyes:
     
    Framboosje24 vindt dit leuk.
  17. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Dankjewel! het is zeker een wonder! Miste ook echt toen ik bevallen was het getrappel in mijn buik. Ik heb net een afspraak gemaakt op dinsdag 22-9. En als mijn berekening klopt dan ben ik die donderdag de 24e 8 weken zwanger.
     
    MvLyn vindt dit leuk.
  18. roever

    roever Niet meer actief

    Hoi hoi,
    Gefeliciteerd allemaal!
    Hier ook tot onze grote schik en verbazing een positieve test in handen gehad vorige week!
    Wij hebben 3 ukkies rond lopen waarvan de oudste net 4... hadden een evt wens voor vierde maar dat was nu nog niet echt de bedoeling haha! (Als t al door zou gaan tzt)
    Maar... er is al voor ons besloten, en we zien het nu absoluut als een cadeautje!
    Uitgerekend rond 20 mei denk ik...
     
    Maan84, teddy23, MvLyn en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    van harte gefeliciteerd!:)
    Lijkt mij pittig maar ook wel weer erg leuk als ze zo dicht op elkaar zitten. Dan trekken ze denk ik wel wat meer met elkaar op.
     
    roever en teddy23 vinden dit leuk.
  20. teddy23

    teddy23 Lid

    23 okt 2014
    21
    21
    3
    NULL
    NULL
    Nou dames! De echo achter de rug ik zoi volgens de metingen nu 6+4 zijn wat met mijn berekening van 6+3 prima klopt.
    Zo verliefd op onze garnaal!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maan84, sannekrul, Mosine83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina