Uitgerekend in mei 2021!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosine83, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    We hadden een hele mooie echo...

    Volgens de berekeningen ben ik nu 8+ 2, dus 23 mei uitgerekend. Ze gaf aan dat je geen mooiere echo kunt hebben dan we nu hadden. Baby's hartje klopte goed en je zag hem/haar al lekker bewegen. Was zo mooi om te zien!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Framboosje24 en Wollig vinden dit leuk.
  2. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Prachtig! Gefeliciteerd!!! Ik hoor graag nog hoe grote zus reageerde!
     
  3. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd, wat mooi!
     
  4. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    gefeliciteerd! Lekker van genieten!
     
  5. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Ze was heel blij! Zo lief hoe ze reageerde! We hadden voor haar een poppenflesje en speentje in een zak snoep verstopt, ze pakte het uit en vroeg met een blij gezicht "ben je zwanger?". Dus toen we bevestigend antwoorden feliciteerde ze ons en gaf aan dat ze niet wist wat ze moest zeggen, maar dat ze het echt heel leuk vond.

    De rest van de familie (inmiddels bijna iedereen gehad) hebben we het aan de hand van ons trouwalbum verteld. We hebben alle foto's laten zien en toen 1 pagina opgeslagen waarbij we aangaven dat dat 1 van onze favoriete foto's was, omdat.... (toen pakte ik de echofoto's erbij)... deze kleine er goed bij opstaat. Op die foto zie je al onze familie achter ons staan, staat mijn man achter mij en hebben wij onze handen in een hartje op mijn buik. De reacties waren echt heel leuk, verrast en geëmotioneerd.
     
    Mosine83, Framboosje24 en Wollig vinden dit leuk.
  6. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Dat vind ik zó gaaf! Dat jullie dat zo voor elkaar gekregen hebben met alle gasten op de achtergrond!

    En wat leuk dat grote zus er zo leuk op reageerde. Doet jullie vast heel goed
     
  7. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Ja dit is echt goud waard. Zowel de foto als de reactie van de grote zus. Doet ons echt goed!
     
    Framboosje24, Mosine83 en Wollig vinden dit leuk.
  8. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Gisteravond een goede echo gehad!
    Na de twijfelecho van vorige week, waren we dit keer precies een week verder. En we zagen scherp in beeld een prachtig poppetje met 2 armpjes en 2 beentjes.
    De conceptie was dus gewoon een week later dan gedacht. Ik ben nu 8+3.

    De vk vertelde dat mijn baarmoeder erg naar voren gekanteld ligt, misschien dat dat meespeelt dat ik al zo'n pens heb :p (is mijn eigen conclusie)
     
    roever, Framboosje24 en Mosine83 vinden dit leuk.
  9. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Ooo YES!!!! Wat een opluchting! Gefeliciteerd Meis!
     
    Wollig vindt dit leuk.
  10. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Dank je! Ik ben zo opgelucht!
    Toen ik daarna bloed moest laten prikken bij de assistente (wat ik sowieso niet goed kan hebben) moest ik haar vragen te wachten omdat ik moest hyperventileren en huilen. Er kwam even flink wat spanning los.
     
  11. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Oh wat een goed nieuws @Wollig! Zo blij voor je!

    Wij hebben deze week iedereen in onze directe omgeving ingelicht, zo veel leuke en lieve reacties! Werk en klanten horen het komende we(e)k(en)...

    Via marktplaats hadden we laatst al een mooie wandelwagen tegen goede prijs, gisteren kwam ik een heel mooi ledikantje en commode tegen dus die staan ook al boven.
     
    Maan84 en Wollig vinden dit leuk.
  12. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Wat leuk zeg! Heb je een foto?
     
  13. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    De wandelwagen had ik al eens laten zien toch? Dit zijn iig het ledikantje en de commodekast.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mosine83, Wollig en Framboosje24 vinden dit leuk.
  14. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    O prachtig zeg! Romantisch! (Mooie vloer ook!)
     
  15. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Die vloer is bij de mensen van wie wij het gekocht hebben. Onze vloer boven is wat grijziger en lichter. Wij hebben een vrij donker huis (bouwjaar 1953), door de uitbouw van 2 jaar terug wel veel licht gewonnen (grotere raampartijen achter en beneden een schuifpui), maar nog altijd is het snel wat donker. Daarom wilde ik ook graag witte meubels, met evt een donker accent. Zo hebben we de rest van het huis ook, 1 muur met kleur en de rest wit. Meubels overwegend licht. Het huis is wel heel warm qua kleuren hoor ik altijd, maar dus wel snel wat donker.

    Dat romantische van de meubeltjes vind ik idd heel mooi, ben niet van het hele strakke.
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  16. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Dit is een indruk van ons huis. Deze foto's zijn nog van de verbouwing/verhuizing hoor, maar geven wel een indruk van de kleuren. De kamer linksonder op het plaatje wordt de babykamer. Of de kleur zo blijft hangt van het geslacht van de baby af straks.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Framboosje24 vindt dit leuk.
  17. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    wat goed!! Fijn zeg, nu lekker genieten!
     
    Wollig vindt dit leuk.
  18. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Leuk! Ook die spotjes in het plafond, vind ik altijd erg mooi.
     
  19. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    Vandaag de termijn echo gehad. Ik ben 3 dagen verder gezet, ben nu 2 mei uitgerekend. Was heel mooi om te zien. Je zag het handje en de voetjes al bewegen. Apart hoe snel het groeit en je nu al de vorm er zo duidelijk in ziet terwijl de baby pas 5 cm is. Hartje hebben we nog niet gehoord omdat ik nog onder de 12 weken zit. 12 november de geslachtsecho. Ben erg benieuwd!
    De foto word elke keer op zijn kop geplaatst, geen idee waarom.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maan84 vindt dit leuk.
  20. Framboosje24

    Framboosje24 Actief lid

    27 dec 2017
    191
    87
    28
    Vrouw
    @Wollig dat van je buikje zou best kunnen kloppen. Ik heb ook al een behoorlijke buik en mijn baarmoeder is ook naar voren gekanteld. Ik had ook geen inwendige echo nodig daardoor. Bij mijn zoontje ook gehad.
     

Deel Deze Pagina